Is dat jou wel eens overkomen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Croupouque het volgende:
Dat ligt er aan.
Als er in het kaartje: "Ik hoop dat je in je ballen gebeten wordt door een eenogige teckel met rabiës. Liefs, Trudy" geschreven staat, dan betwijfel ik of ze het lief bedoelt.
Ik heb graag duidelijkheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Pheno het volgende:
Anders ga je overal een betekenis achter zoeken.
Als er meer achter zat dan had er gestaan:quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:17 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik heb graag duidelijkheid![]()
Maar okay, het zal wel een vriendelijke groet zijn denk..
serieusheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er meer achter zat dan had er gestaan:
"morgenavond onder de brug zie ik je, neem je Durex Play Vibrations mee?"
Bezig blijven met.. ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef Friek_ het volgende:
Achter 'liefs' moet je als man echt helemaal niets gaan zoeken, anders kan je wel bezig blijven.
het afvragen of de verliefdheid wederzijds isquote:
Met dingen zoeken achter nietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef Shrien het volgende:
Bezig blijven met.. ?
Dat ligt maar net aan wie je moeder isquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik vraag het meteen in dit topic.
Een meisje schreef ooit eens op het einde van een brief: Zoentje, hoor!
Bedoelde ze dan eigenlijk 'hoerenzoon'?![]()
Hoezo niets ? Als ze het wel 'zo' bedoeld kan ze toch ook 'Liefs' schrijven ?quote:
"zo eentje hork"quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik vraag het meteen in dit topic.
Een meisje schreef ooit eens op het einde van een brief: Zoentje, hoor!
Bedoelde ze dan eigenlijk 'hoerenzoon'?![]()
Bedoel je nu dat jij mijn moeder bent?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan wie je moeder is.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan wie je moeder is.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Croupouque het volgende:
Dat ligt er aan.
Als er in het kaartje: "Ik hoop dat je in je ballen gebeten wordt door een eenogige teckel met rabiës. Liefs, Trudy" geschreven staat, dan betwijfel ik of ze het lief bedoelt.
nét 18quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wilde even je leeftijd checken, maar anders ga je er gewoon niks achter zoeken ofzo..
*Proest*quote:
als het nu een naaktfoto van desbetreffende meid was, mja, dan ligt het geheel andersquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
*Proest*
Euh, ja, misschien moet je de rest van de kaart eens posten zodat we een beter inzicht hebben, of zo.![]()
Heeft ze er ook dit bij gezet:quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Shrien het volgende:
Hoezo niets ? Als ze het wel 'zo' bedoeld kan ze toch ook 'Liefs' schrijven ?
Het hoeft toch ook niet gelijk 'HSVVJuh Sgattiiejj,, N.T.B> >!11 !'![]()
Hij ligt niet hier, maar beetje bende dat ze me geluk wenst bij autorijllessen enzo, niet erg interessant voor de kwestiequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
*Proest*
Euh, ja, misschien moet je de rest van de kaart eens posten zodat we een beter inzicht hebben, of zo.![]()
Daar zou ik dan meer waarde aan hechten dan aan een nietszeggend 'liefs' onderaan een verjaardagskaart.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Shrien het volgende:
Maar we hebben wel erg zinnige msn gesprekken altijd, en irl kennen we ook goed met elkaar om gaan.
Niet op de kaart.. maar als dát zo was dan zou ik wel van een hele hoop kinders vader worden..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze er ook dit bij gezet:
X X X
?
Dan wil ze jou als de vader van haar toekomstige kinderen!
checkquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar waarde aan hechten dan aan een nietszeggend 'liefs' onderaan een verjaardagskaart.
Ik hecht er verder ook niet echt waarde aan, maar ik vroeg het me gewoon af, en wilde weten wat jullie dachten, en ik wilde gewoon weeris een topic openenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar waarde aan hechten dan aan een nietszeggend 'liefs' onderaan een verjaardagskaart.
maar moet dan wel meer zijnquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
*Proest*
spellingcheckquote:
Engels vertaalde termen zijn nooit mijn sterkste kant geweestquote:
Ik ken het.. Betekenissen van woorden op een kaart snap ik nooitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engels vertaalde termen zijn nooit mijn sterkste kant geweest
3 kleine mannetjes maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze er ook dit bij gezet:
X X X
?
Dan wil ze jou als de vader van haar toekomstige kinderen!
Ze wil je duidelijk, dus ga naar haar toe en neuk dr en als ze nee zegt bedenk dat als je doorgaat het haar alleen maar opgewonder maakt, vrouwen houden van sterke mannen met wilskracht en een beetje doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shrien het volgende:
Een meisje wat ik best leuk vind kwam laatst op mn verjaardag en gaf een kaart met wat erin geschreven, en daar onder 'Liefs <naam>'
Wat betekent dit ?Kan iemand een verklaring geven wat ze hiermee bedoelt ?
![]()
PUBquote:
Volgens mij zat je aardig goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Engels vertaalde termen zijn nooit mijn sterkste kant geweest
oehquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij zat je aardig goed
spel·ling·chec·ker (de ~ (m.), ~s)
1 computerprogramma dat een verkeerde schrijfwijze van woorden signaleert en corrigeert
Neuken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shrien het volgende:
Wat betekent dit ?Kan iemand een verklaring geven wat ze hiermee bedoelt ?
![]()
Dat jij te veel achter woorden zoekt en actie moet ondernemen als je d'r wil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shrien het volgende:
Een meisje wat ik best leuk vind kwam laatst op mn verjaardag en gaf een kaart met wat erin geschreven, en daar onder 'Liefs <naam>'
Wat betekent dit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |