Is dat jou wel eens overkomen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Croupouque het volgende:
Dat ligt er aan.
Als er in het kaartje: "Ik hoop dat je in je ballen gebeten wordt door een eenogige teckel met rabiës. Liefs, Trudy" geschreven staat, dan betwijfel ik of ze het lief bedoelt.
Ik heb graag duidelijkheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Pheno het volgende:
Anders ga je overal een betekenis achter zoeken.
Als er meer achter zat dan had er gestaan:quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:17 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik heb graag duidelijkheid![]()
Maar okay, het zal wel een vriendelijke groet zijn denk..
serieusheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er meer achter zat dan had er gestaan:
"morgenavond onder de brug zie ik je, neem je Durex Play Vibrations mee?"
Bezig blijven met.. ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef Friek_ het volgende:
Achter 'liefs' moet je als man echt helemaal niets gaan zoeken, anders kan je wel bezig blijven.
het afvragen of de verliefdheid wederzijds isquote:
Met dingen zoeken achter nietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:24 schreef Shrien het volgende:
Bezig blijven met.. ?
Dat ligt maar net aan wie je moeder isquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik vraag het meteen in dit topic.
Een meisje schreef ooit eens op het einde van een brief: Zoentje, hoor!
Bedoelde ze dan eigenlijk 'hoerenzoon'?![]()
Hoezo niets ? Als ze het wel 'zo' bedoeld kan ze toch ook 'Liefs' schrijven ?quote:
"zo eentje hork"quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik vraag het meteen in dit topic.
Een meisje schreef ooit eens op het einde van een brief: Zoentje, hoor!
Bedoelde ze dan eigenlijk 'hoerenzoon'?![]()
Bedoel je nu dat jij mijn moeder bent?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan wie je moeder is.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan wie je moeder is.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Croupouque het volgende:
Dat ligt er aan.
Als er in het kaartje: "Ik hoop dat je in je ballen gebeten wordt door een eenogige teckel met rabiës. Liefs, Trudy" geschreven staat, dan betwijfel ik of ze het lief bedoelt.
nét 18quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik wilde even je leeftijd checken, maar anders ga je er gewoon niks achter zoeken ofzo..
*Proest*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |