abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39979585
Wat doe je eraan?

Ik heb een collega wiens bloed ik wel kan drinken, het is zo'n godsgruwelijk ventje! Het enige dat ik wil is hem krabben, op hem spugen hem helemaal de grond in trappen, schelden..
Het zit me erg hoog...

Er is over hem een hele lijst op te noemen wat me dwars zit, maar gisteren barstte de bom.

We hebben hier toegang tot i-net dus check ik af en toe mijn mail. (of spui nu eens een keertje...;-)
loopt ie achter me, kijkt op mijn scherm en roept;'' ooooh hotmail, je zit op hotmail!' managers erbij.. Ik hield me in.
Dag erna; 'ja hoor weer hotmail, sjonge jonge weer hotmail' je bent niet eens volwassen genoeg om gewoon je werk te doen!...

Zo'n hekel aan dat soort mensen ik flipte m helemaal uit... Wat beweegt die mensen een ander een oor aan te naaien. Het is een lelijk ondermaats manneke met volgens mij Jules de la tourette een opgeblazen hoofd en een veel te grote bek...

Stom dat ik het me WEL aantrek, eikel...
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:48:27 #2
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39979641
sanne, je bent een lekker wijf en verder moet je niet zeiken.
From feudal serf to spender.
pi_39979745
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef S1nn3rz het volgende:
sanne, je bent een lekker wijf
*Fotoboek kijkt*
*Mee eens is*
pi_39979873
sexual tension. that's all.
pi_39979991
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:53 schreef PsyCha het volgende:
sexual tension. that's all.
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?
pi_39980037
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?
waarom zeg je er dan niks van. De volgende keer als ie weer zo een hotmail-opmerking maakt gewoon tot 10 tellen en dan pas er wat van zeggen.
pi_39980117
fuck hem up alsie om 5 uur naar zijn fiets loopt, met een honkball knuppel. KNAL in die nek, hij strekken, jij gelukkig...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:59:30 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39980159
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef S1nn3rz het volgende:
sanne, je bent een lekker wijf en verder moet je niet zeiken.
Eens.
Ik heb al een boek.
pi_39980184
De enige mogelijkheid is om hem een keer goed terug te pakken.. dus zoek z'n zwakke plek.. en verneder hem keihard in het openbaar..

ohwja.. ook mee eens trouwens
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:00:12 #10
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_39980195
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

Niets van zeggen en een keer met diezelfde managers gaan praten en uitleggen dat er niet met hem te werken valt, dat hij hinderlijk op je aan het letten is en daardoor zelf helemaal niet aan zijn werk toekomt.
Wat hij niet wil dat hem geschied....
be nice or go away
pi_39980291
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef PsyCha het volgende:

[..]

waarom zeg je er dan niks van. De volgende keer als ie weer zo een hotmail-opmerking maakt gewoon tot 10 tellen en dan pas er wat van zeggen.
Had ik moeten doen, doe ik normaliter ook echter verandert er niets.. Zoiemand is en blijft een grote lul. Daar is niet mee om te gaan
pi_39980408
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

*Fotoboek kijkt*
*Mee eens is*
Zo niet.. dan toch!
  Redactie Games woensdag 19 juli 2006 @ 17:05:53 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39980466
Waarom zeg je niet gewoon dat ie je stalkt..
en dat een "restraining order" wel op z'n plaats is...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39980480
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

Had ik moeten doen, doe ik normaliter ook echter verandert er niets.. Zoiemand is en blijft een grote lul. Daar is niet mee om te gaan
Als hij langsloopt een keer hard roepen: Hou nou eens je handen thuis, viezerik! werkt geheid...
BFF met GGMM
pi_39980513
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef spinnertje het volgende:
De enige mogelijkheid is om hem een keer goed terug te pakken.. dus zoek z'n zwakke plek.. en verneder hem keihard in het openbaar..

ohwja.. ook mee eens trouwens
ja. geprobeerd uiteraard, maar dat maakt het erger. Gek he dat je mensen waar je niets om geeft toch bijna kunt haten, verafschuwen. Er wordt namelijk gezegd dat je niet kunt haten wat je niet liefhebt. Nou geloof me dat is in de verste verte niet waar. Ook met de managers spreken werkt averechts. Hem wordt natuurlijk duidelijk dat ik met hen heb gesproken wat de spanning alleen maar opvoert. negeren kan niet, terugpakken kan niet. Het lijkt of ik het alleen maar kan ondergaan...
pi_39980593
zoutzuur over zijn bak kan ook niet want het is een lease helaas...
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:09:33 #17
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_39980611
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

ja. geprobeerd uiteraard, maar dat maakt het erger. Gek he dat je mensen waar je niets om geeft toch bijna kunt haten, verafschuwen. Er wordt namelijk gezegd dat je niet kunt haten wat je niet liefhebt. Nou geloof me dat is in de verste verte niet waar. Ook met de managers spreken werkt averechts. Hem wordt natuurlijk duidelijk dat ik met hen heb gesproken wat de spanning alleen maar opvoert. negeren kan niet, terugpakken kan niet. Het lijkt of ik het alleen maar kan ondergaan...
Hem een mail sturen en vragen wat hem dwars zit?
Waarom let hij zo op jou?
be nice or go away
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:09:43 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39980618
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

*Fotoboek kijkt*
*Mee eens is*
ja inderdaad
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:10:51 #19
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_39980659
Probeer eens een GMail-account
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:11:01 #20
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_39980663
Als het echt zo'n eikel 1e klas is kun je best samen met een aantal vrouwelijke collega's ervoor zorgen dat hij zich de eerste tijd behoorlijk ongemakkelijk zal voelen op zijn werk.
Girlpower etc.

Offtopic: Fotoboek
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_39980679
als je gewoon je werk doet is er toch niets aan de hand. voor hetzelfde geld gaat hij 10 per da roken en kijk jij 10 per dag op internet, lekker boeiuh. trieste gasten.

gaat om kwaliteit niet om kwantiteit
pi_39980747
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Sanne1805 het volgende:

[..]

Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_39980775
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hem een mail sturen en vragen wat hem dwars zit?
Waarom let hij zo op jou?
Lief dat je meedenkt. Misschien is dat eens een optie, al denk ik dat dat nu niet het juiste moment is. Gemoederen zijn zo hoog opgelopen, Ik zou een mail terugkrijgen gebaseerd op emoties en dat zal dus geen positieve, oprechte mail zijn, maar misschien voor later..?
pi_39980793
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Niets van zeggen en een keer met diezelfde managers gaan praten en uitleggen dat er niet met hem te werken valt, dat hij hinderlijk op je aan het letten is en daardoor zelf helemaal niet aan zijn werk toekomt.
Wat hij niet wil dat hem geschied....
precies, zo zou ik het ook aanpakken. In feite niet echt sportief, maar daar zou ik absoluut geen rekening mee houden in zo'n situatie. De nadruk leggen op het feit dat hij je hinderlijk in de gaten houd, dan kunnen die managers zelf wel de conclusie trekken dat het zijn netto werktijd ook niet ten goede komt. Als je het er zelf in gaat wrijven komt het over als pesterij.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_39980817
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef staticdata het volgende:
als je gewoon je werk doet is er toch niets aan de hand. voor hetzelfde geld gaat hij 10 per da roken en kijk jij 10 per dag op internet, lekker boeiuh. trieste gasten.

gaat om kwaliteit niet om kwantiteit
agree!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')