*Fotoboek kijkt*quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef S1nn3rz het volgende:
sanne, je bent een lekker wijf
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:53 schreef PsyCha het volgende:
sexual tension. that's all.
waarom zeg je er dan niks van. De volgende keer als ie weer zo een hotmail-opmerking maakt gewoon tot 10 tellen en dan pas er wat van zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?
Eens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef S1nn3rz het volgende:
sanne, je bent een lekker wijf en verder moet je niet zeiken.
Niets van zeggen en een keer met diezelfde managers gaan praten en uitleggen dat er niet met hem te werken valt, dat hij hinderlijk op je aan het letten is en daardoor zelf helemaal niet aan zijn werk toekomt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Nee geloof me dat is er absoluut niet! ook niet van zijn kant. Sommige mensen zijn van nature gewoon enorme eikels, daar kan jouw gedrag niets aan veranderen. Je MOET ermee omgaan in sommige gevallen. Hoe doe je dat nu?
Had ik moeten doen, doe ik normaliter ook echter verandert er niets.. Zoiemand is en blijft een grote lul. Daar is niet mee om te gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
waarom zeg je er dan niks van. De volgende keer als ie weer zo een hotmail-opmerking maakt gewoon tot 10 tellen en dan pas er wat van zeggen.
Als hij langsloopt een keer hard roepen: Hou nou eens je handen thuis, viezerik! werkt geheid...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Had ik moeten doen, doe ik normaliter ook echter verandert er niets.. Zoiemand is en blijft een grote lul. Daar is niet mee om te gaan
ja. geprobeerd uiteraard, maar dat maakt het erger. Gek he dat je mensen waar je niets om geeft toch bijna kunt haten, verafschuwen. Er wordt namelijk gezegd dat je niet kunt haten wat je niet liefhebt. Nou geloof me dat is in de verste verte niet waar. Ook met de managers spreken werkt averechts. Hem wordt natuurlijk duidelijk dat ik met hen heb gesproken wat de spanning alleen maar opvoert. negeren kan niet, terugpakken kan niet. Het lijkt of ik het alleen maar kan ondergaan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef spinnertje het volgende:
De enige mogelijkheid is om hem een keer goed terug te pakken.. dus zoek z'n zwakke plek.. en verneder hem keihard in het openbaar..
ohwja.. ook mee eens trouwens
Hem een mail sturen en vragen wat hem dwars zit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
ja. geprobeerd uiteraard, maar dat maakt het erger. Gek he dat je mensen waar je niets om geeft toch bijna kunt haten, verafschuwen. Er wordt namelijk gezegd dat je niet kunt haten wat je niet liefhebt. Nou geloof me dat is in de verste verte niet waar. Ook met de managers spreken werkt averechts. Hem wordt natuurlijk duidelijk dat ik met hen heb gesproken wat de spanning alleen maar opvoert. negeren kan niet, terugpakken kan niet. Het lijkt of ik het alleen maar kan ondergaan...![]()
ja inderdaadquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
ja. geprobeerd uiteraard, maar dat maakt het erger. Gek he dat je mensen waar je niets om geeft toch bijna kunt haten, verafschuwen. Er wordt namelijk gezegd dat je niet kunt haten wat je niet liefhebt. Nou geloof me dat is in de verste verte niet waar. Ook met de managers spreken werkt averechts. Hem wordt natuurlijk duidelijk dat ik met hen heb gesproken wat de spanning alleen maar opvoert. negeren kan niet, terugpakken kan niet. Het lijkt of ik het alleen maar kan ondergaan...![]()
Lief dat je meedenkt. Misschien is dat eens een optie, al denk ik dat dat nu niet het juiste moment is. Gemoederen zijn zo hoog opgelopen, Ik zou een mail terugkrijgen gebaseerd op emoties en dat zal dus geen positieve, oprechte mail zijn, maar misschien voor later..?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hem een mail sturen en vragen wat hem dwars zit?
Waarom let hij zo op jou?
precies, zo zou ik het ook aanpakken. In feite niet echt sportief, maar daar zou ik absoluut geen rekening mee houden in zo'n situatie. De nadruk leggen op het feit dat hij je hinderlijk in de gaten houd, dan kunnen die managers zelf wel de conclusie trekken dat het zijn netto werktijd ook niet ten goede komt. Als je het er zelf in gaat wrijven komt het over als pesterij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niets van zeggen en een keer met diezelfde managers gaan praten en uitleggen dat er niet met hem te werken valt, dat hij hinderlijk op je aan het letten is en daardoor zelf helemaal niet aan zijn werk toekomt.
Wat hij niet wil dat hem geschied....
agree!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef staticdata het volgende:
als je gewoon je werk doet is er toch niets aan de hand. voor hetzelfde geld gaat hij 10 per da roken en kijk jij 10 per dag op internet, lekker boeiuh. trieste gasten.
gaat om kwaliteit niet om kwantiteit
Je kan ook gewoon ander werk zoeken als je het niet trekt..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Graag gedaan, je opent per slot van rekening niet zomaar een topic hierover.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Lief dat je meedenkt. Misschien is dat eens een optie, al denk ik dat dat nu niet het juiste moment is. Gemoederen zijn zo hoog opgelopen, Ik zou een mail terugkrijgen gebaseerd op emoties en dat zal dus geen positieve, oprechte mail zijn, maar misschien voor later..?
Ja! Dat lijkt me de verstandigste oplossing. Gewoon eieren voor je geld kiezen en hem z'n zin geven door te vertrekken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ander werk zoeken als je het niet trekt..
Jup.. Dat is vrij lastig though, als ik dit zo leesquote:Maar goed, lijkt me wel goed om uit te zoeken waarom zo iemand de ziekelijke neiging heeft om over het minst of geringste dingetje een neurotisch/spastisch trekje te krijgen om elke handeling die jij toevallig doet...![]()
Je gaat em nou toch geen gelijk geven he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Sanne1805 het volgende:
(met mijn postverleden van zojuist heeft ie wel een punt...)
Irritant he? In de horeca worden inderdaad wel eens fouten gemaakt. Op zich niet erg, want iedereen maakt fouten. Vooral in het begin. Maar van iemand die na een jaar gewoon constant dezelfde domme fouten maakt, dan irriteer je je wel aan je collega. Ik begrijp je volledig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Heb zelf ook 2 gruwelijk irritante collega's.
Een meisje werkt er nu precies een jaar. In het begin vond ik het een echt zielig meisje, omdat d'r moeder aan kanker was overleden en zo. Ik heb d'r lang met rust gelaten en zo en je zag ook dat ze erg afwezig was.
Waarom ik d'r wel kan schieten is dat ze een hoge HBO psychologie opleiding afgerondt heeft en zo, maar daadwerkelijk zo sloom, dom en slaapachtig is dat ik het vaker niet serieus kan nemen. Alles wat ze doet gaat mis, en dat kun je op een Horecawerkplek met topdrukte (zomer) dus écht niet gebruiken; iemand die na een jaar nog steeds van alles verkeerd doet, en letterlijk de helft van de dingen die ze vastpakt uit d'r klauwen laat vallen. Kortom, ze is gewoon ongelooflijk lomp, en notabene dom voor iemand die een dergelijke opleiding gevolgd heeft.
Het ergste is niet dat ze nog steeds dingen fout doet na een jaar. Het ergste is dat ze gewoon zo regelmatig dingen foutdoet, laat vallen, enzovoorts. Laatst stond ik 3 uur lang op een post waar ze normaal met z'n drieën moeten staan om het bij te houden. Ik hield het lekker in m'n eentje bij en alles ging goed. Toen kwam ineens dat leuke lompe meisje me 'meehelpen' en hoppa, flikkert d'r een bak saus over de hele aanrecht, nog geen minuut later laat ze een glas vallen zodat er overal glassplinters in zitten en waardoor ik dus alles weg moet flikkeren (stel je geeft dat fruit nog aan klanten en d'r zit glas in, en iemand verslikt zich, dan kun je de tent wel sluiten). Daarna maakt ze een hele hoop bestellingen dubbel die ik al lang gemaakt had, toen ik op d'r begon te flippen en d'r vroeg waarom ze doorgestreepte bestellingen begon te maken, zei ze "oh, dacht dat die nog moesten...". Grrr...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Irritant he? In de horeca worden inderdaad wel eens fouten gemaakt. Op zich niet erg, want iedereen maakt fouten. Vooral in het begin. Maar van iemand die na een jaar gewoon constant dezelfde domme fouten maakt, dan irriteer je je wel aan je collega. Ik begrijp je volledig.
Ah, leuk. Ik heb op mijn werk een collega die zich blijkbaar zwaar aan me ergert, omdat-ie continu kutopmerkingen zit te maken. Daar komt sinds vorige week bij dat-ie allerlei dingen loopt te bleren die van geen kant kloppen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als je jezelf er écht even voor inzet zal je zien dat het je lukt om hem tot een in de goot rottende alcoholist te maken. Zo heb je ook nog plezier van al je energie.
hahaha, als ik de tijd had.. goeie meedenkers!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ontspan Sanne.
Neem gewoon op een goede manier wraak in plaats van je boos te maken.
Verspreid roddel, jaag zijn vrouw/vriendin/vriend/werkgever/hond/marmot tegen hem in het harnas. Laat zo af en toe op je werk eens vallen dat hij een beetje stinkt en dat je hem betrapte terwijl hij iets uit zijn neus op zat te eten. Zeg tegen hem: 'Ja... dan moet je nu over [insert leidinggevende] ook durven zeggen wat je net zei. Ontmantel systematisch zijn sociale leven op de tennisclub, zijn vaste garage, slijter en huisarts.
Als je jezelf er écht even voor inzet zal je zien dat het je lukt om hem tot een in de goot rottende alcoholist te maken. Zo heb je ook nog plezier van al je energie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |