Ik vond die advertentie hiervan in de krant echt ziek vet! Vooral dat "The case is closed.".quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef DIGGER het volgende:
Niet een officieel club tenue, maar uiteraard 1 die je moet hebben als Italie fan:
[afbeelding]
US $ 26 plus verzendkosten (US $ 7,-)
Beschikbaar vanaf ca. 7 Augustus.
Wtf "ZORGVERZEKERAAR DSW"... Ik vind "FORTIS" veel mooier staan eerlijk gezegd, vroeger hadden ze toch ook altijd dezelfde sponsor als Feyenoord?quote:
Dat moet van vorig jaar zijn. Mark Otten speelt niet meer bij Excelsior.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:17 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik vond die advertentie hiervan in de krant echt ziek vet! Vooral dat "The case is closed.".
[..]
Wtf "ZORGVERZEKERAAR DSW"... Ik vind "FORTIS" veel mooier staan eerlijk gezegd, vroeger hadden ze toch ook altijd dezelfde sponsor als Feyenoord?
dat is toch geen afkorting van bet&win heh.... niet handig nu...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Milan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thuis
[afbeelding]
Uit
[afbeelding]
3e shirt
http://www.bwin.com/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
dat is toch geen afkorting van bet&win heh.... niet handig nu...
Ja ik dacht het ook al, maar ik begrijp dat echt niet, dat je nu met een gokkantoor op je shirt gaat lopen als je net met mazzel niet terugbent naar de Serie B.quote:
het was toch zeker geen gokschandaal...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:21 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook al, maar ik begrijp dat echt niet, dat je nu met een gokkantoor op je shirt gaat lopen als je net met mazzel niet terugbent naar de Serie B.
oud.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:47 schreef Barcaboy het volgende:
http://www.bvb.de/?%9F%2Ak%97%84%EC%5Cj%EF%85%94
Het nieuwe Dordmund shirt met de nieuwe sponsor![]()
Gadver, die sponsor verkracht het hele shirt, bahquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:47 schreef Barcaboy het volgende:
http://www.bvb.de/?%9F%2Ak%97%84%EC%5Cj%EF%85%94
Het nieuwe Dordmund shirt met de nieuwe sponsor![]()
nee maar volgens mij moet je geen enkele vorm van verdenking opzoeken nuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
het was toch zeker geen gokschandaal...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef Grossen het volgende:
[..]
Gadver, die sponsor verkracht het hele shirt, bah![]()
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat ze echt met een sponsorlogo gaan spelen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:04 schreef Yozzz het volgende:
Hier nog maar een keer, omdat het zo'n geweldig mooi shirt is:
[afbeelding]
Ierland 2006-08
Je gaat me toch niet vertellen dat ze echt met een sponsorlogo gaan spelen?quote:
Volgens mij doen ze dat al heel lang.quote:
Nu izzie gewoon weg..quote:
Tja, maar Vodafone gaat ook naar McLaren...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
AIG past echt niet op het Man Utd shirt
Vodafone stond perfect bij rood, netals in de formule 1 bij Ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |