Ik post gewoon een nieuwsbericht. Waar haal je het overigens vandaan dat ik steeds nieuwsberichten post?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bekijkt het echt alsof Israel onschuldig is en dat hezbollah de enige schuldige is?
Post dan ook wat berichten over wat de Israeliers doen.. of blijf je met eenzijdige nieuwsberichten komen die alleen betrekking hebben op hezbollah?
Hoe weet jij dat de gedode mensen hezbollah aanhangers waren? Staat dat op hun voorhoofd geschreven ofzo. Hoe zit dat met de vrouwen en kinderen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee niet afgezien van hen. dat gebeurde vooral in wijken waar veel hezballahaanhangers zitten. net als de palestijnse hamas die graag schuilt in buurten waar hun steun groot is.
Wellicht, maar het zijn doden. Je kan er niet omheen.quote:en ach die paar doden, dat is mooi propagandamateriaal (bij allah met 77 maagden, ook al ben je 4...) om 'de kwade jood' wederom in de moskee te kunnen bespugen.
Het zijn geen militaire doelen, maar publieke doelen. Je kan het materieel zelf ook bombarderen als je slim bent. Je hoeft niet een geheel land te isoleren daarvoor.quote:het is nu oorlog, israel heeft genoeg van die steeken elke keer, daarom worden er ook veel strategische doelen gepakt. kunnen ze geen nieuw materieel uit iran en syrië krijgen.
Je bent het dus duidelijk niet eens met de internationale gemeenschap?quote:prima zaak en voor de niet-hezballah steuners hoop ik dat ze in het firdows komen.
Zoals het gebruik van Schiphol als smokkelroute door de Mossad, dankzij de Nederlandse staat die de Israelis vrij hun gang liet gaan. Kan je je voorsdtellen dat een Europese luchthaven geen enkele controle zou uitoefenen op vrachtvluchten van en naar Iran?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bekijkt het echt alsof Israel onschuldig is en dat hezbollah de enige schuldige is?
Post dan ook wat berichten over wat de Israeliers doen.. of blijf je met eenzijdige nieuwsberichten komen die alleen betrekking hebben op hezbollah?
omdat de 'strijders' zich daar ophouden misschien? trouwens nu dwepen met een ongelijk sterftecijfer is een beetje krom aangezien israeli schuilkelders hebben. drie keer raden waarom ze die hebben en zuid-libanon niet. zegt dat niet iets over de door jou zo gerespecteerde menselijkheid?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de gedode mensen hezbollah aanhangers waren? Staat dat op hun voorhoofd geschreven ofzo. Hoe zit dat met de vrouwen en kinderen?
[..]
Wellicht, maar het zijn doden. Je kan er niet omheen.
[..]
Het zijn geen militaire doelen, maar publieke doelen. Je kan het materieel zelf ook bombarderen als je slim bent. Je hoeft niet een geheel land te isoleren daarvoor.
[..]
Je bent het dus duidelijk niet eens met de internationale gemeenschap?
De laatste tijd dus niet dus laat hem daar dan weer mee beginnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
als er 1 is die hier inhoudelijk goede posts aflevert is het Mutant01 wel..![]()
Omdat Zuid-Libanon arm is en het zich niet kan veroorloven. Bovendien beantwoord je mijn vraag niet, hoe weet jij dat deze inmiddels 300 slachtoffers trouwens, strijders waren?.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat de 'strijders' zich daar ophouden misschien? trouwens nu dwepen met een ongelijk sterftecijfer is een beetje krom aangezien israeli schuilkelders hebben. drie keer raden waarom ze die hebben en zuid-libanon niet. zegt dat niet iets over de door jou zo gerespecteerde menselijkheid?
De turken zetten OnurAir in en doen alsof ze gaan evacuren, zo kom je snel en slim aan veel doden!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije gaat noord irak binnen met een stomme reden dat de pkk daar zit. Ik zeg het nu je nu al, ze zullen noord irak afpakken. Daarna de rest![]()
![]()
aanhangers zei ik toch? want dat had het woord moeten zijn, niet 'strijders'.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat Zuid-Libanon arm is en het zich niet kan veroorloven. Bovendien beantwoord je mijn vraag niet, hoe weet jij dat deze inmiddels 300 slachtoffers trouwens, strijders waren?.
Als de Israeli dat net zo zeker wisten als dat JIJ het blijkbaar weet waar ze zitten waarom hebben ze ze dan nog niet 'opgepakt & ontwapend ' ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat de 'strijders' zich daar ophouden misschien?
quote:trouwens nu dwepen met een ongelijk sterftecijfer is een beetje krom aangezien israeli schuilkelders hebben. drie keer raden waarom ze die hebben en zuid-libanon niet.
quote:zegt dat niet iets over de door jou zo gerespecteerde menselijkheid?
Dat is natuurlijk onzin, helemaal als een dergelijke groepering die militaire macht en kracht al bezit. Dus als je buurman een hezbollahaanhanger is (gewoon dus politiek steunt he) en jouw huis wordt opgeblazen en je gaat dood, dan is het je eigen schuld?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aanhangers zei ik toch? want dat had het woord moeten zijn, niet 'strijders'.
nogmaals omdat een gemeenschap die hen niet aanhangt, hen daar niet zou dulden.
Nee, maar wel de schuld van die buurman.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, helemaal als een dergelijke groepering die militaire macht en kracht al bezit. Dus als je buurman een hezbollahaanhanger is (gewoon dus politiek steunt he) en jouw huis wordt opgeblazen en je gaat dood, dan is het je eigen schuld?
Nee, het is niet zo dat je buurman jouw vermoord heeft. Diegene die je huis opblaast is verantwoordelijk voor de gevolgen ervan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de schuld van die buurman.
Wordt jij maar rechter....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de schuld van die buurman.
Maar als hij er niet was...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat je buurman jouw vermoord heeft. Diegene die je huis opblaast is verantwoordelijk voor de gevolgen ervan.
quote:IDF orders Lebanese to move north of Litani River
By JPOST.COM STAFF
The IDF ordered on Wednesday night all Lebanese residents living south of the Litani River to move to the river's northern side.
The move to warn the southern Lebanese residents indicates IDF intentions to either step up bombing missions in the area, to enter southern Lebanon with ground forces, or both.
quote:
IDF prepares to draft two more reserve battalions
By JPOST.COM STAFF
The IDF was preparing to draft two additional reservist battalions, according to Channel 2.
Door zijn toedoen dan. Het is algemeen bekend dat de Hezbollah zich expres onder de burgerbevolking schuilhouden. Het zou mij ook niets verbazen als zij ook uit ziekenhuizen en moskeeën opereren, omdat ik ze nergens te laag voor acht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat je buurman jouw vermoord heeft.
Kunnen daar die zgn "bunkerbusters" geen goed werk doen??quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Caesu het volgende:
[..]
[..]
maar hezbollah zit goed ingegraven met veel wapens werd vandaag wel duidelijk.
Dat is net zoiets van als jij niet overstak had ik je niet aangereden!quote:
dus een goede reden om ook die plat te gooien ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Door zijn toedoen dan. Het is algemeen bekend dat de Hezbollah zich expres onder de burgerbevolking schuilhouden. Het zou mij ook niets verbazen als zij ook uit ziekenhuizen en moskeeën opereren, omdat ik ze nergens te laag voor acht.
Indirect door zijn toedoen. De directe schuldigen blijven diegene die je huis laten exploderen, zij zijn verantwoordelijk voor het feit dat jij dood bent en dus het verkeerde huis opgeblazen hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Door zijn toedoen dan. Het is algemeen bekend dat de Hezbollah zich expres onder de burgerbevolking schuilhouden. Het zou mij ook niets verbazen als zij ook uit ziekenhuizen en moskeeën opereren, omdat ik ze nergens te laag voor acht.
Hoeveel wapenopslagplaatsten zijn er niet gevonden in hun "heilige" moskeeen? (Irak)quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laat maar lekker staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
dus een goede reden om ook die plat te gooien ?![]()
Meer als: jij moet niet oversteken want dan heb ik het recht jou dood te rijdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets van als jij niet overstak had ik je niet aangereden!
Dus het is OF helemaal opblazen OF laten staan. Zie je het echt zo zwartwit?quote:
Zo bedoelde ik mijn antwoord ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets van als jij niet overstak had ik je niet aangereden!
Volgens mij is dat niet juist en is de PC gebaseerd op Boolean algebra.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De pc is een uitvinding gestoeld op het Arabische rekenmodel.²
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus het is OF helemaal opblazen OF laten staan. Zie je het echt zo zwartwit?
Das onduidelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef eL. het volgende:
Zijn er nou al resultaten geboekt bahalve dat een kwart van Hezbollah uitgeschakeld is, wat net zo snel ook weer wordt ontkent ?
28 topics op fok!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef eL. het volgende:
Zijn er nou al resultaten geboekt bahalve dat een kwart van Hezbollah uitgeschakeld is, wat net zo snel ook weer wordt ontkent ?
Wat voor resultaten bedoel je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef eL. het volgende:
Voornamelijk Israël. Hezbollah heeft zijn doel al bereikt toch ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:23 schreef zarGon het volgende:
Wat voor resultaten bedoel je?
Resultaten voor het israel of het hezbollah en hamas?
napalm ook wel voor in dat moerasquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:16 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Kunnen daar die zgn "bunkerbusters" geen goed werk doen??
mwah, een half miljoen mensen zijn uit hun huis verdreven en de infrastructuur van Libanon is zo'n beetje naar de kloten met als resultaat dat Israel nog steeds geen idee heeft waar die 2 soldaatjes van hun uithangen..quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef eL. het volgende:
Het klopt wel als je het aantal doden gaat tellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:28 schreef Drugshond het volgende:
offtopic.
Ergens wel maf....Het israel - Palastina reekstopic bevat 57 deeltjes over een tijdspanne van 2 jr of zo. Het Israel - Libanon reekstopic bevat nu al 28 deeltjes over een tijdspanne van 8 dagen.
Soms ontgaat me de logica volkomen.
Maar over het Israël/Palestina conflict zijn natuurlijk wel talloze subtopics geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:28 schreef Drugshond het volgende:
offtopic.
Ergens wel maf....Het israel - Palastina reekstopic bevat 57 deeltjes over een tijdspanne van 2 jr of zo. Het Israel - Libanon reekstopic bevat nu al 28 deeltjes over een tijdspanne van 8 dagen.
Het gaat ook niet alleen om de twee mensen die ontvoerd zijn, maar ook om de aanvallen van Hezbollah vanaf het grondgebied van Libanon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mwah, een half miljoen mensen zijn uit hun huis verdreven en de infrastructuur van Libanon is zo'n beetje naar de kloten met als resultaat dat Israel nog steeds geen idee heeft waar die 2 soldaatjes van hun uithangen..
Die zijn ook nog niet bepaald verminderd toch ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:30 schreef rutger05 het volgende:
Het gaat ook niet alleen om de twee mensen die ontvoerd zijn, maar ook om de aanvallen van Hezbollah vanaf het grondgebied van Libanon.
Altijd weer datzelfde argument.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Door zijn toedoen dan. Het is algemeen bekend dat de Hezbollah zich expres onder de burgerbevolking schuilhouden.
het conflict met "Palestina" is uitzichtloos, een pat-stelling etc.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:28 schreef Drugshond het volgende:
offtopic.
Dat vraag ik me dus ook af. Dat Israël het niet langer pikt begrijp ik helemaal, maar waar leidt dit heen vraag ik me dan af. Ik neem voor het gemak aan dat Iran en (of) Syrië staan te popelen om de boel opnieuw te bevoorraden mocht er een eind in zicht komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef Drugshond het volgende:
Israel kan Libanon niet permanent bezetten. Dat kost ze gewoon alle credits.
Dus ooit zal er een Libaneese regering terugkomen ?, maar wat krijgen we dan voor iets ?
- Weer Hezbollah in het parlement ?!
wat ik eigenlijk verwacht is dat hezballah vooral in gedeeltes zit waar veel aanhangers zijn, zeg maar heel zuid-libanon, de niet-aanhangers zijn weggejaagd of doodgespest. een aanhanger is medeschuldig in het oorlogsrecht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:31 schreef Doderok het volgende:
[..]
Altijd weer datzelfde argument.![]()
Wat verwacht je, dat een guerillabeweging kazernes gaat bouwen? Speelden alle activiteiten van het Nederlandse verzet zich af in een hutje op de heide? Lijkt me logisch dat je een onopvallende plaats zoekt om je raket neer te zetten, en ik neem aan dat weinig Hezbollah militanten een buitenverblijf bezitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |