Jij bent dus wel een fan ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef flamoes het volgende:
[..]
Geen fan van israel... wat doen ze fout, ze verdedigen gewoon fel hun democratisch land, wat blijkbaar nodig is als je omringt ben door corrupte moslim dictaturen en hun terroristen. Israel zal echt nooit maar dan ook nooit meer overwonnen worden. Onmogelijk volgens mij.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet..
Zolang je landen hebt zoals de VS, die bestaan dankzij deze organisaties.
quote:Al verdwijnen hamas, hezbollah en alle anderen, de VS zal dan een nieuwe oprichten...
En jij met je domme denkbeelden...nee hoor Israel maakt niemand dood die soldaten zijn daar gewoon op vakantiequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef Boomstam het volgende:
[..]
ow ik dacht, spelende hezbollah kindjes, voetballend en met een mooie regenboog op de achtergrond in de hemel. En toen kwamen er joden en vergaste al die kindjes. liet ze werken tot ze er dood bij neer vallen.![]()
tyf toch op man met je concetratiekamp
Iran is geen arabische land, perzisch, maar het zijn allemaal moslims.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
Iran is geen arabisch land, dat vergeten de mensen nog wel eens. Bovendien zal er als er sprake is van een oorlog tegen Iran of Syrie, geen enkel soennitisch arabisch land er wat van zeggen.
Binnen enkele dagen, de Israeli's waren dezer nacht al bezig met speldenprikjes enkele kilometers in hezbollah terrein de tegenstand plat te leggen voor een grootscheepse invasie, gisteren en eergisteren zijn volgens De Winter Israelische grondtroepen al binnengedrongen om de grond daar plat te maken opdat de tanks erdoor kunnen rollen (figuurlijk bedoeld)quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom posten jullie allemaal als jullie niets bij te dragen hebben?
Ontopic. Wanneer verwachten jullie het grote grondoffensief richting de Litani?
En dus? Saoedie-Arabie, Egypte en praktisch heel noord-afrika zit Iran liever verdwijnen hoor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iran is geen arabische land, perzisch, maar het zijn allemaal moslims.
Ach, waar praten we nog over? Ik weet zeker dat Iran al een plannetje of 300 heeft gemaakt..
dit vind ik toch weer een signaal dat de VS zich er mee wil gaan bemoeien.quote:White House calls conflict in Lebanon `part of war on terror`
twee Arabische kinderen, zal Hezbollah nog minder populair maken bij de Soennitische Arabieren.quote:Two children, three year-old Muhammad Taluzi and his seven-year-old brother Rabiya were killed in a rocket strike on the Israeli-Arab town of Nazareth on Wednesday.
Het plan van Iran is gewoon om via de Hezbollah speldenprikjes uit te voeren, om zo de aandacht af te leiden van het kernprogramma en Israel te verzwakken. Ze weten dondersgoed dat ze, net zoals Syrië in een rechtstreeks gevecht in de pan worden gehakt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iran is geen arabische land, perzisch, maar het zijn allemaal moslims.
Ach, waar praten we nog over? Ik weet zeker dat Iran al een plannetje of 300 heeft gemaakt..
ik let er al eigenlijk niet eens meer op. je hebt mensen die zo fanatiek zijn dat ze zaken proberen om te draaien, maar ondanks dat ze inzien dat dat helemaal niet kan gewoon stug blijven doorgaan. als het allemaal niet zo kut ging met israel zou het lachwekkend zijn geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:27 schreef Demophon het volgende:
Wat the f*ck zit je je allemaal brabbelen???
[..]
Een land als de VS heeft zijn bestaan te danken aan organisaties als hamas en hezbollah????
[..]
Jij impliceert dat Amerika dat soort organisaties opricht???
Wel bij de ouders, maar de hezbollah en de rest van de arabieren zullen een manier vinden om Israel de schuld te geven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:29 schreef Caesu het volgende:
[..]
twee Arabische kinderen, zal Hezbollah nog minder populair maken bij de Soennitische Arabieren.
Laten we het hopen en in elk geval moeten we er naar streven. Ongenadig keihard aanpakken die rotzooi met alle mogelijke middelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
hezballah, hamas, al qaida, en welke andere criminele organisatie die denkt de wereld te kunnen ontwrichten, voor een doel dat ik niet eens wil weten, zijn ten dode opgeschreven.
ZarGon stond aan jouw kant hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik let er al eigenlijk niet eens meer op. je hebt mensen die zo fanatiek zijn dat ze zaken proberen om te draaien, maar ondanks dat ze inzien dat dat helemaal niet kan gewoon stug blijven doorgaan. als het allemaal niet zo kut ging met israel zou het lachwekkend zijn geweest.
dat afleidingsmanoevre heb ik al zoooo vaak gehoord.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Het plan van Iran is gewoon om via de Hezbollah speldenprikjes uit te voeren, om zo de aandacht af te leiden van het kernprogramma en Israel te verzwakken. Ze weten dondersgoed dat ze, net zoals Syrië in een rechtstreeks gevecht in de pan worden gehakt.
Fout gedacht, het is niet voor niets dat Saoedie-Arabie een kernmacht probeert te worden sinds Iran bezig is met het kernprogramma.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel bij de ouders, maar de hezbollah en de rest van de arabieren zullen een manier vinden om Israel de schuld te geven?
Ik impliceer niet dat amerika dat soort organisaties opricht, maar amerika heeft ze nodig om door te kunnen gaan als nr.1 land in de wereld. of zit ik bullshit te praten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:27 schreef Demophon het volgende:
Wat the f*ck zit je je allemaal brabbelen???
[..]
Een land als de VS heeft zijn bestaan te danken aan organisaties als hamas en hezbollah????
[..]
Jij impliceert dat Amerika dat soort organisaties opricht???
Is er iemand geweest in het topic die aan de kant van de Hezbollah staat?quote:
Heel het MO hoopt dat Israel de sji'itische bom zal vernietigen, vandaar dat de reacties van het MO ook zo mild zijn, nog nooit heeft bijv, S-A. de zijde van Israel gekozen in het Israel-Arabisch conflict, tot vorige weekquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus? Saoedie-Arabie, Egypte en praktisch heel noord-afrika zit Iran liever verdwijnen hoor...
best wel ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik impliceer niet dat amerika dat soort organisaties opricht, maar amerika heeft ze nodig om door te kunnen gaan als nr.1 land in de wereld. of zit ik bullshit te praten?
grapjasquote:
Het heeft niet met kanten te maken,quote:
Klopt ja, ZarGon heeft dat kennelijk gemist.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:33 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Heel het MO hoopt dat Israel de sji'itische bom zal vernietigen, vandaar dat de reacties van het MO ook zo mild zijn, nog nooit heeft bijv, S-A. de zijde van Israel gekozen in het Israel-Arabisch conflict, tot vorige week
http://fotoboek.fok.nl/Mekiquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is er iemand geweest in het topic die aan de kant van de Hezbollah staat?
Laatste jaren zijn usa en saudie arabie weer grote vrienden aan het worden..quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:33 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Heel het MO hoopt dat Israel de sji'itische bom zal vernietigen, vandaar dat de reacties van het MO ook zo mild zijn, nog nooit heeft bijv, S-A. de zijde van Israel gekozen in het Israel-Arabisch conflict, tot vorige week
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laten we het hopen en in elk geval moeten we er naar streven. Ongenadig keihard aanpakken die rotzooi met alle mogelijke middelen.
Drankje, popcorn, en skybox.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laatste jaren zijn usa en saudie arabie weer grote vrienden aan het worden..
en tsja, de sunnieten houden niet echt van de sjiten ...
Voor Mutant gaat het alleen maar om kanten. Ik geloof niet dat die gast het idee van een discussie begrijpt.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Laten we het hopen en in elk geval moeten we er naar streven. Ongenadig keihard aanpakken die rotzooi met alle mogelijke middelen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef schatje het volgende:
Het verheerlijken van geweld is niet gewenst op FOK!. Ik stel daarom voor dat je in het vervolg op je woorden let.
Dat impliceerde je volgens mij wel, je schreef het namelijk wel zo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik impliceer niet dat amerika dat soort organisaties opricht, maar amerika heeft ze nodig om door te kunnen gaan als nr.1 land in de wereld.
Het is dat je het zelf zegt, maar inderdaad ja, je zit bullshit te praten.quote:of zit ik bullshit te praten?
Volgens mij ben jij diegene die mensen in hokjes stopt en een stijve krijgt van generaliseren. Pot ketelquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Voor Mutant gaat het alleen maar om kanten. Ik geloof niet dat die gast het idee van een discussie begrijpt.![]()
ik denk dat de terroristen zoals hamas en hezballah en de iraanse regering henzelf heel erg in hokjes zetten. jammer, niet nodig en ook wel een tikkie ouderwets dat idee van israel van de kaart vegen of een jood die je tegenkomt doodmaken, nietwaar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene die mensen in hokjes stopt en een stijve krijgt van generaliseren. Pot ketel![]()
Sorry, ik heb het blijkbaar fout geschreven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:47 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dat impliceerde je volgens mij wel, je schreef het namelijk wel zo.
[..]
Het is dat je het zelf zegt, maar inderdaad ja, je zit bullshit te praten.
Volgens mij is er niemand die hezbollah of hamas steunt in dergelijke acties. Ik neem aan dat de meeste neutraal zijn en ook de disproportionele acties van Israel niet steuenen (tenminste dat doet de internationale gemeenschap). Daar ging het dan ook niet om.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat de terroristen zoals hamas en hezballah en de iraanse regering henzelf heel erg in hokjes zetten. jammer, niet nodig en ook wel een tikkie ouderwets dat iedee van israel van de kaart vegen, nietwaar?
noem je dat verheerlijken van geweld of gewoon een mening over de mensen die andere mensen het liefst dood zien.quote:
wat is disproportioneel? wijken waar 100% hezballah steunt bombarderen? een harde reactie nadat je al jaren raketjes op je afgevuurd krijgt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die hezbollah of hamas steunt in dergelijke acties. Ik neem aan dat de meeste neutraal zijn en ook de disproportionele acties van Israel niet steuenen (tenminste dat doet de internationale gemeenschap). Daar ging het dan ook niet om.
Nee hoor, maar het valt me nu al een tijdje op dat je meer bezig bent met wie is tegen wie in de discussie dan dat je een bijdrage levert. En als je dan gedwongen wordt inhoudelijk te reageren verlaat je de discussie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene die mensen in hokjes stopt en een stijve krijgt van generaliseren. Pot ketel![]()
Ach laat het toch. Geweld verheerlijken is wat anders dan zeggen dat Hamas en Hezbollah israel en/of dat israel hamas en hezbollah mag vernietigen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
noem je dat verheerlijken van geweld of gewoon een mening over de mensen die andere mensen het liefst dood zien.
Nee joh!!! zarGon, je haalt de verkeerde complot theorie aan! Ik zal je een geheimpje vertellen, en is "echt" waar hoor: de Turken zitten erachter! Het is een geheim complot van Turkije om de regio te beheersen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft niet met kanten te maken,
ik zeg alleen let maar eens is op wat de VS de laatste 5 jaar aan het doen is..
Bangmakerij via de terrostische organisaties, na 911.. Het is ze goed gelukt.
Pardon? Jij was degene die trachtte mij in een soort hokje te stoppen, samen met die ene meneer weet je nog vorig topic?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het valt me nu al een tijdje op dat je meer bezig bent met wie is tegen wie in de discussie dan dat je een bijdrage levert. En als je dan gedwongen wordt inhoudelijk te reageren verlaat je de discussie.
Het is disproportioneel omdat er belangrijke bruggen, havens, wegens, en luchthavens gebombardeerd worden, waar ook niet-hezbollah aanhangers het slachtoffers van worden. Nog afgezien van de 200 burgerslachtoffers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is disproportioneel? wijken waar 100% hezballah steunt bombarderen? een harde reactie nadat je al jaren raketjes op je afgevuurd krijgt?
Steun aan terroristen was vroeger de hobby van de grootmachten. Nu er meer spelers op het toneel verschenen zijn lijkt het minder leuk...quote:WASHINGTON (AFP) - Iran purchased US-built Stinger anti-aircraft missiles and turned them over to a Lebanese-based terrorist organization, but the missiles proved defective, the New York Times reported Saturday, citing classified intelligence reports.
The newspaper reported that Iranian agents in Afghanistan made additional attempts to purchase the advanced, shoulder-fired weapons provided to the Lebanese-based terrorist organization, the Islamic Jihad, but it was not known whether they were successful.
Stinger missiles are considered among the most lethal weapons in the US arsenal.
The classified documents obtained by the Times offer the first evidence that Iran had ever purchased the missiles, or that it had ever given them to terrorists who were considered willing to use them against American aircraft, the newspaper reported.
American analysts have long warned that terrorists might be able to get their hands on some of the missing Stinger missiles which the Central Intelligence Agency supplied to Afghan rebels in the 1980's when they were fighting the Soviet Army.
US officials fear that terrorists could then use the weapons against American or Israeli aircraft, perhaps including passenger planes.
Jij bekijkt het echt alsof Israel onschuldig is en dat hezbollah de enige schuldige is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef rutger05 het volgende:
Aan de ene kant doen aanhangers van de Hezbollah zich voor als vrome en strenge moslims, maar aan de andere kant zijn zij zo crimineel als de pest. Weerzinwekkend dat het tuig ook in Nederland actief is.![]()
Bron: De Telegraaf van woensdag 19 juli 2006
Hezbollah is ook actief in ons land
Door Joost de Haas
Hezbollah-activisten blijken in Nederland actief te zijn in het criminele milieu. Leden en handlangers van de terreurbeweging uit Libanon zijn betrokken bij de smokkel van gestolen auto’s en de handel in drugs.
Dit is naar voren gekomen uit onderzoeken van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD).
De criminele activiteiten dienen waarschijnlijk ter financiering van de radicaal-islamitische groepering die het doelwit is van de Israëlische militaire operatie in Libanon. De Nederlandse Hezbollah-bende bestaat volgens de AIVD uit leden van de Libanese gemeenschap. Het gaat daarbij om personen die mogelijk lid zijn of contact onderhouden met Hezbollah.
Draaischijf
De criminele groepering, waarvan zij deel uitmaken, zou gestolen auto’s exporteren naar Nigeria en het Midden-Oosten. In ruil daarvoor ontvangt de bende verdovende middelen uit Nigeria, het West-Afrikaanse land dat een belangrijke draaischijf is in de internationale drugshandel.
De AIVD-informatie is verwerkt in analyses over de financiering van terreurorganisaties. De inlichtingendienst weigert ieder commentaar.
Je bent idd geen moslimquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Jij was degene die trachtte mij in een soort hokje te stoppen, samen met die ene meneer weet je nog vorig topic?![]()
Nog eentje die de wetenschappelijk raad in zijn reet kan steken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef rutger05 het volgende:
Aan de ene kant doen aanhangers van de Hezbollah zich voor als vrome en strenge moslims, maar aan de andere kant zijn zij zo crimineel als de pest. Weerzinwekkend dat het tuig ook in Nederland actief is.![]()
Bron: De Telegraaf van woensdag 19 juli 2006
Hezbollah is ook actief in ons land
Door Joost de Haas
Hezbollah-activisten blijken in Nederland actief te zijn in het criminele milieu. Leden en handlangers van de terreurbeweging uit Libanon zijn betrokken bij de smokkel van gestolen auto’s en de handel in drugs.
Dit is naar voren gekomen uit onderzoeken van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD).
De criminele activiteiten dienen waarschijnlijk ter financiering van de radicaal-islamitische groepering die het doelwit is van de Israëlische militaire operatie in Libanon. De Nederlandse Hezbollah-bende bestaat volgens de AIVD uit leden van de Libanese gemeenschap. Het gaat daarbij om personen die mogelijk lid zijn of contact onderhouden met Hezbollah.
Draaischijf
De criminele groepering, waarvan zij deel uitmaken, zou gestolen auto’s exporteren naar Nigeria en het Midden-Oosten. In ruil daarvoor ontvangt de bende verdovende middelen uit Nigeria, het West-Afrikaanse land dat een belangrijke draaischijf is in de internationale drugshandel.
De AIVD-informatie is verwerkt in analyses over de financiering van terreurorganisaties. De inlichtingendienst weigert ieder commentaar.
Jij bepaalt niet voor mij of ik wel of niet een moslim ben. Ook al zou ik een moslim zijn, de link die jij legt van "hij was ook moslim, dus je MOET het er wel mee eens zijn" is triest en zwak. Slechts weggelegd voor extremisten zulke simplistische redeneringen.quote:
Turkije gaat noord irak binnen met een stomme reden dat de pkk daar zit. Ik zeg het nu je nu al, ze zullen noord irak afpakken. Daarna de restquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:53 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nee joh!!! zarGon, je haalt de verkeerde complot theorie aan! Ik zal je een geheimpje vertellen, en is "echt" waar hoor: de Turken zitten erachter! Het is een geheim complot van Turkije om de regio te beheersen!![]()
Je begrijpt het nog steeds niet hèquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet voor mij of ik wel of niet een moslim ben. Ook al zou ik een moslim zijn, de link die jij legt van "hij was ook moslim, dus je MOET het er wel mee eens zijn" is triest en zwak. Slechts weggelegd voor extremisten zulke simplistische redeneringen.
nee niet afgezien van hen. dat gebeurde vooral in wijken waar veel hezballahaanhangers zitten. net als de palestijnse hamas die graag schuilt in buurten waar hun steun groot is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is disproportioneel omdat er belangrijke bruggen, havens, wegens, en luchthavens gebombardeerd worden, waar ook niet-hezbollah aanhangers het slachtoffers van worden. Nog afgezien van de 200 burgerslachtoffers.
als er 1 is die hier inhoudelijk goede posts aflevert is het Mutant01 wel..quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het valt me nu al een tijdje op dat je meer bezig bent met wie is tegen wie in de discussie dan dat je een bijdrage levert. En als je dan gedwongen wordt inhoudelijk te reageren verlaat je de discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |