abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39983545
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:43 schreef Julia8 het volgende:

[..]

En wat is precies de connectie tussen de berichten..
dat de oproep van Prime Minister Siniora aan Israël niet opgevolgd zal worden omdat de internationale gemeenschap (Amerika) Israëls acties nog steunt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:49:27 #52
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39983616
President Lahoud thanks Iran's support for Lebanon Beirut, July 19, IRNA

Lebanon-Lahoud-Support
Lebanese President Emile Lahoud in a meeting with Iran's Ambassador to Beirut Mohammad-Reza Sheybani on Wednesday appreciated Iran's support for his country.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:50:26 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39983649
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:42 schreef Type-R het volgende:

[..]

Nou maak oorlog maar es leuk en gezelliger

Eigenlijk best erg dat ik er nog om moet lachen óók
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39983677
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Caesu het volgende:

[..]

en:
[..]
Tsja, ik vind ook nog steeds dat Hezbollah dit conflict bewust en bereidwillig begonnen is. Nogmaals, ik ben geen fan van Israel, maar wat hadden ze dan moeten doen?
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:51:53 #55
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_39983693
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Syrie en Iran mengen zich al actief in de strijd als ik Israel moet geloven in iedergeval. Ze hadden toch 2 trucks gebombardeerd vol met wapens, die uit Syrie kwamen?
Da's passief inmengen, zie Vietnam en Afghanistan.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:51:54 #56
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39983694
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Het verheerlijken van geweld is niet gewenst op FOK!. Ik stel daarom voor dat je in het vervolg op je woorden let.
Rot toch op.

Ik hoop dat ze elkaar daar allemaal lekker afslachten en dat we er maar veel mooie beelden van mogen zien.
pi_39983713
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Het verheerlijken van geweld is niet gewenst op FOK!. Ik stel daarom voor dat je in het vervolg op je woorden let.
Ik hoop niet echt dat Israel klappen oploopt hoor. Maar op dit moment kan ik er niet om janken gezien hun festival van geweld in Libanon, Israel's nieuwste openlucht concentratiekamp. It takes two to tango.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:54:14 #58
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39983767
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Ik hoop niet echt dat Israel klappen oploopt hoor. Maar op dit moment kan ik er niet om janken gezien hun festival van geweld in Libanon, Israel's nieuwste openlucht concentratiekamp. It takes two to tango.
je mag het best veel noemen maar een concentratie kamp gaat toch te ver
"mensen die er een oorlog bij halen die ze niet meegemaakt hebben"
pi_39983820
Nog steeds gezellig daaro?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39983830
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Tsja, ik vind ook nog steeds dat Hezbollah dit conflict bewust en bereidwillig begonnen is. Nogmaals, ik ben geen fan van Israel, maar wat hadden ze dan moeten doen?
Geen fan van israel... wat doen ze fout, ze verdedigen gewoon fel hun democratisch land, wat blijkbaar nodig is als je omringt ben door corrupte moslim dictaturen en hun terroristen. Israel zal echt nooit maar dan ook nooit meer overwonnen worden. Onmogelijk volgens mij.
pi_39983855
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef flamoes het volgende:

[..]

Geen fan van israel... wat doen ze fout, ze verdedigen gewoon fel hun democratisch land, wat blijkbaar nodig is als je omringt ben door corrupte moslim dictaturen en hun terroristen. Israel zal echt nooit maar dan ook nooit meer overwonnen worden. Onmogelijk volgens mij.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:57:38 #62
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39983871
Het is het gekozen volk van god. Daar kan je sowieso nooit van winnen.
  woensdag 19 juli 2006 @ 18:58:17 #63
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39983896
quote:

[..]

daar in tegen is irak ook niet te overwinnen.....
pi_39983910
quote:

[..]

het is wel mogelijk als al de arabieren samen vechten, maar arabieren kunnen niet samen opschieten. israel is gewoon te sterk voor elk arabische land nu...
pi_39983927
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef Boomstam het volgende:

[..]

je mag het best veel noemen maar een concentratie kamp gaat toch te ver
"mensen die er een oorlog bij halen die ze niet meegemaakt hebben"
Israel kan nu in en met Libanon doen wat die wil. Het is geen Center Parks daar.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_39983930
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:58 schreef Boomstam het volgende:

[..]

daar in tegen is irak ook niet te overwinnen.....
irak met zn te lauwe superdeluxe leger?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2006 19:01:30 ]
pi_39983933
Ik ben benieuwd of Iran en Syrie er nog betrokken bij raken. Vooralsnog lijkt Israel ze er netjes buiten te houden. Ik hoop toch dat het nog wel gaat gebeuren om de simpele reden dat de Libanezen dan misschien een beetje rust krijgt als het slagveld zich verplaatst. Verder vind ik het laf van grotere landen als Iran en Syrie zich te verschuilen achter de Hezbollah.
pi_39983947
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Israel kan nu in en met Libanon doen wat die wil. Het is geen Center Parks daar.
zolang de hezbollah daar bezig is, zul je hier in het westen daar niets over horen...
pi_39983991
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ben benieuwd of Iran en Syrie er nog betrokken bij raken. Vooralsnog lijkt Israel ze er netjes buiten te houden. Ik hoop toch dat het nog wel gaat gebeuren om de simpele reden dat de Libanezen dan misschien een beetje rust krijgt als het slagveld zich verplaatst. Verder vind ik het laf van grotere landen als Iran en Syrie zich te verschuilen achter de Hezbollah.
altijd geweest toch, dat ze zich verschuilen, en er alleen maar onschuldige dood gaan in een ander land?

Israel houdt zich nog in, ik hoop dat iran niet nog meer uitprobeert om israel uit te lokken, want dan kan het feestje echt beginnen...
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:01:28 #70
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39983994
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

ow ik dacht, spelende hezbollah kindjes, voetballend en met een mooie regenboog op de achtergrond in de hemel. En toen kwamen er joden en vergaste al die kindjes. liet ze werken tot ze er dood bij neer vallen.

tyf toch op man met je concetratiekamp
pi_39983996
quote:

[..]

Het is een religieuze staat met een twijfelachtig bestaansrecht en een aardig "strafblad". Ze zitten nog altijd boven het niveau van hun vijanden, maar ik zie geen reden om Israel onvoorwaardelijk te steunen en zeker niet om ze te prijzen.
pi_39984024
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 18:59 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ben benieuwd of Iran en Syrie er nog betrokken bij raken. Vooralsnog lijkt Israel ze er netjes buiten te houden. Ik hoop toch dat het nog wel gaat gebeuren om de simpele reden dat de Libanezen dan misschien een beetje rust krijgt als het slagveld zich verplaatst.
wat een bagger reden...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39984029
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef Boomstam het volgende:

[..]

ow ik dacht, spelende hezbollah kindjes, voetballend en met een mooie regenboog op de achtergrond in de hemel. En toen kwamen er joden en vergaste al die kindjes. liet ze werken tot ze er dood bij neer vallen.

tyf toch op man met je concetratiekamp
Meki..
Het westen doet niets voor de kinderen daar, er gaan alleen maar kinderen dood, terwijl wij hier daar niets aan doen

woensdag 19 juli 2006 @ 19:03:07 #74
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39984042
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Meki..
Het westen doet niets voor de kinderen daar, er gaan alleen maar kinderen dood, terwijl wij hier daar niets aan doen

pi_39984054
Als israel word aangevallen door iran of syrie, zal de VS te hulp schieten. Dan maar afwachten of de arabieren gesteund worden door china. Als europa zich er meer in mengt heb je echt een wereldoorlog, dan zal rusland niet achterblijven. kan raar uitpakken dus..
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:04:48 #76
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39984087
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:03 schreef flamoes het volgende:
Als israel word aangevallen door iran of syrie, zal de VS te hulp schieten. Dan maar afwachten of de arabieren gesteund worden door china. Als europa zich er meer in mengt heb je echt een wereldoorlog, dan zal rusland niet achterblijven. kan raar uitpakken dus..
ik vraag me af of china dat wel doet. die breedbeeldkijkers zijn ook niet gek in hun hoofd.
pi_39984089
quote:
De VS zal zich volgens mij niet direct mengen in het strijd, maar meer indirect, zoals Iran nu met hezbollah. Als VS zich gaat mengen, zal de haat daar echt stijgen tegenover USA en Israel...
pi_39984093
dan vind ik het net zo goed laf van Amerika dat het zich verschuilt achter Israël.
grootste sponsor van terreur is Iran - waar wacht Amerika nog op?

Iran steunt al shiitische terreurgroepen in Irak, maar die houden zich nog wat op de achtergrond.
zodra Amerika vertrekt uit Irak onstaan daar allerlei door Iran gesteunde Hezbollah's die een staat willen net zoals Iran.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:05:22 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39984108
quote:
Zo de hitte heeft je echt te pakken he?
pi_39984128
China zal nooit islamitische staten steunen. Vergeet niet dat China communistisch is, en religie niet populair is, zeker de islam niet.
pi_39984156
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

wat een bagger reden...
Jij hebt een hekel aan Libanezen?
pi_39984159
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:04 schreef Caesu het volgende:
dan vind ik het net zo goed laf van Amerika dat het zich verschuilt achter Israël.
grootste sponsor van terreur is Iran - waar wacht Amerika nog op?

Iran steunt al shiitische terreurgroepen in Irak, maar die houden zich nog wat op de achtergrond.
zodra Amerika vertrekt uit Irak onstaan daar allerlei door Iran gesteunde Hezbollah's die een staat willen net zoals Iran.
Vergis je niet aan Iran. Iran is heel verschillend vergeleken met Irak. Het heeft ten eerste een leger, en het volk daar is niet verdeeld.

Ik zie het echt niet gebeuren dat Iran nu aangevallen word.. (en iran heeft betere wapens dan irak...)
pi_39984168
quote:
Rusland zal dan neutraal blijven en dan lekker aan alle partijen gas en olie leveren om aan het einde van de rit de laasts overgebleven wereldmacht te zijn.
-Rabia Al-Basri
pi_39984183
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Het is een religieuze staat met een twijfelachtig bestaansrecht en een aardig "strafblad". Ze zitten nog altijd boven het niveau van hun vijanden, maar ik zie geen reden om Israel onvoorwaardelijk te steunen en zeker niet om ze te prijzen.
Oke, jouw mening. Maar ik vind dat de joden altijd de lul zijn geweest, dus die foutjes die ze gemaakt hebben en hun eigen vereeuwigde land terug winnen, hebben ze dan wel verdiend.
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:07:54 #85
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39984194
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vergis je niet aan Iran. Iran is heel verschillend vergeleken met Irak. Het heeft ten eerste een leger,

(en iran heeft betere wapens dan irak...)
Bullshit maar goed.
pi_39984204
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:05 schreef Evil_Jur het volgende:
China zal nooit islamitische staten steunen. Vergeet niet dat China communistisch is, en religie niet populair is, zeker de islam niet.
Ik zie China sowieso al geen een land steunen, behalve als het hun baat... China heeft wel andere problemen hoor, dan zich mengen in een strijd dat ver van hun bed show is...
pi_39984226
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Bullshit maar goed.
bullshit?
pi_39984238
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vergis je niet aan Iran. Iran is heel verschillend vergeleken met Irak. Het heeft ten eerste een leger, en het volk daar is niet verdeeld.

Ik zie het echt niet gebeuren dat Iran nu aangevallen word.. (en iran heeft betere wapens dan irak...)
Iran is geen match voor de VS, die leggen dat land binnen enkele weken lam. Een invasie zal inderdaad nog bloediger worden dan Irak, maar dat is in principe niet nodig om de regering uit te schakelen.
pi_39984268
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Iran is geen match voor de VS, die leggen dat land binnen enkele weken lam. Een invasie zal inderdaad nog bloediger worden dan Irak, maar dat is in principe niet nodig om de regering uit te schakelen.
VS had al moeite met Irak. Uiteindelijk zal de VS wel winnen, maar het gaat veel moeilijker worden dan irak...

En als de VS Iran aanvalt, dan is Israel echt de lul...
pi_39984270
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Lamleggen wellicht, maar echt uitschakelen heb je echt een invasie nodig.
-Rabia Al-Basri
pi_39984289
Lamleggen lijkt me dan ook het doel, de VS hebben er niets aan dat land te bezetten.
pi_39984301
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef flamoes het volgende:

[..]

Oke, jouw mening. Maar ik vind dat de joden altijd de lul zijn geweest, dus die foutjes die ze gemaakt hebben en hun eigen vereeuwigde land terug winnen, hebben ze dan wel verdiend.
Het is nooit hun land geweest, en een bewering dat het hun heilige land is in een 2500 jaar oud Joods boekje vind ik verre van relevant.
pi_39984306
China importeert wel de meeste olie uit Iran. en Iran wil dit nog verder uitbreiden.
als Iran in de problemen komt zullen ze steun verwachten vanuit China anders komt China zonder olie te zitten.

(en de kruisraket op dat Israelische schip kwam ook uit China (via Iran) - Iran heeft misschien al een hoop Chinees wapentuig geruild voor olie?)
pi_39984323
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:11 schreef -scorpione- het volgende:
Lamleggen lijkt me dan ook het doel, de VS hebben er niets aan dat land te bezetten.
Het is het risico niet waard, maar er zijn goede redenen waarom de VS het land zou willen bezetten.
pi_39984354
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:12 schreef Caesu het volgende:
China importeert wel de meeste olie uit Iran. en Iran wil dit nog verder uitbreiden.
als Iran in de problemen komt zullen ze steun verwachten vanuit China anders komt China zonder olie te zitten.

(en de kruisraket op dat Israelische schip kwam ook uit China (via Iran) - Iran heeft misschien al een hoop Chinees wapentuig geruild voor olie?)
De afzetmarkt in de VS is minstens even belangrijk als Iraanse olie voor de Chinezen, die kiezen nooit voor de kant van de arabieren.
pi_39984363
china zal echt niet zijn uitstekend draaiende economie op het spel zetten
pi_39984404
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:14 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

De afzetmarkt in de VS is minstens even belangrijk als Iraanse olie voor de Chinezen, die kiezen nooit voor de kant van de arabieren.
ja dat is ook waar...
dan begrijp ik des te meer nu waarom Iran zich verschuilt achter Hezbollah en Amerika achter Israël.
soort van indirect wapengekletter tussen Iran/VS is nu eigenlijk aan de gang.
pi_39984457
Das waar, daarom zal het ook pas echt uit de hand lopen als Syrie of Iran direct Israel invallen, omdat dan de VS zich ermee zal bemoeien.
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:18:57 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39984479
hezballah, hamas, al qaida, en welke andere criminele organisatie die denkt de wereld te kunnen ontwrichten, voor een doel dat ik niet eens wil weten, zijn ten dode opgeschreven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39984547
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
hezballah, hamas, al qaida, en welke andere criminele organisatie die denkt de wereld te kunnen ontwrichten, voor een doel dat ik niet eens wil weten, zijn ten dode opgeschreven.
Niet..

Zolang je landen hebt zoals de VS, die bestaan dankzij deze organisaties.

Al verdwijnen hamas, hezbollah en alle anderen, de VS zal dan een nieuwe oprichten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')