Klonk | woensdag 19 juli 2006 @ 15:11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:bron Mooi, mooi, erg mooi ![]() | |
teh_m0nkey | woensdag 19 juli 2006 @ 15:20 |
Lekker karretje maar als de achterruit kleiner zou zijn zou 'ie een meer race-achtig uiterlijk ![]() | |
hermandeperman | woensdag 19 juli 2006 @ 15:21 |
Wat een prachtige machine ![]() | |
timmeeeh | woensdag 19 juli 2006 @ 15:22 |
ik vind de achterkant echt niet tof maargoed, de 480 vond ik ook spuuglelijk verder vind ik het wel leuk dat er een volvo alternatief is voor de bmw1 en a3, al rijd ik op het oog liever de a3. | |
#ANONIEM | woensdag 19 juli 2006 @ 15:27 |
Leuke auto, inderdaad wel een beetje jammer van die achterkant. | |
Alexxxxx | woensdag 19 juli 2006 @ 15:28 |
Ik dacht gister nog, ze mogen wel eens opschieten met die 30-serie bij Volvo | |
lipje | woensdag 19 juli 2006 @ 15:30 |
p1800 achterkant, beetje retro maar verders een mooi bakje ![]() ![]() | |
Klonk | woensdag 19 juli 2006 @ 15:31 |
quote:vaker denken | |
Klonk | woensdag 19 juli 2006 @ 15:33 |
quote:vind ik niet, ze zijn uitermate sucsesvol geweest met de 300 serie, ook een compacte wagen, vind zo'n mooi gevuld gamma altijd wel mooi/leuk, als je een beetje merkentrouw bent kun je van klein tot groot alles van 1 merk rijden. | |
JohnnyKnoxville | woensdag 19 juli 2006 @ 15:33 |
Hm, op de één of andere manier vind ik 'em in zijaanzicht op de Mini lijken. En de koplampen lijken ietwat te groot voor het front. Mooi ding wel verder! Hopelijk ook met zo'n kekke middenconsole als de S40. -edit- Ja dus. | |
Klonk | woensdag 19 juli 2006 @ 15:34 |
wat ik uit de foto's opmaak heeft ie idd zo'n mooie dunne middenconsole | |
wonko | woensdag 19 juli 2006 @ 15:35 |
Lijkt wel een Audi... | |
JohnnyKnoxville | woensdag 19 juli 2006 @ 15:35 |
quote:Dat mocht Audi willen. ![]() | |
hermandeperman | woensdag 19 juli 2006 @ 15:36 |
quote: quote: | |
hermandeperman | woensdag 19 juli 2006 @ 15:36 |
quote:Deze heeft idd ook 4 wielen. | |
ed_reeb | woensdag 19 juli 2006 @ 15:37 |
het is de lelijkste volvo in jaren... de tering wat een achterkant... lijkt wel zo'n 480 van vroeger .. die zien er ook niet uit ik hou het bij mijn 240.... | |
hermandeperman | woensdag 19 juli 2006 @ 15:38 |
Btw, het motorenaanbod uit de S40/V50 is niet verkeerd. Ik denk dat er nog een klein dieseltje bijkomt van Ford ofzo.... | |
Parzival | woensdag 19 juli 2006 @ 15:51 |
ik moet het met ed_reeb eens zijn.. de lelijkste volvo tot nu toe.. krijgt i zeker net zo;n slechte motor als de 480 serie.. ik houdt t alleen op de S60, S80, C70, S70, S80, 850, 460, 960, 940, 240, Amazone! | |
M5 | woensdag 19 juli 2006 @ 16:12 |
![]() ![]() Doe mij die maar. met 2.5 5-cilinder turbo ![]() quote:een 1.4 diesel denk je? ![]() ![]() | |
Meeh | woensdag 19 juli 2006 @ 17:27 |
quote:Als ze die idd nou eens met een 2.5 turbo uitbrengen en AWD en een subtiele spoiler kit.... C30R ![]() | |
HansU | woensdag 19 juli 2006 @ 18:48 |
Mooi ding zeg. Lijkt me idd dat er nog ruimte zat op de markt is voor de wat luxere midden klassertjes zoals de A3 en Bmw-1. | |
sbientje | woensdag 19 juli 2006 @ 19:12 |
leuk ![]() ![]() ![]() | |
Lord_Vetinari | woensdag 19 juli 2006 @ 19:23 |
Yum. Spaarvarkentje maar eens gaan vetmesten... | |
ikbeneenkiwi | woensdag 19 juli 2006 @ 19:40 |
quote:de 480 was idd echt spuuglelijk. Maar deze... vind 'm wel tof. Over de achterkant heb ik ook nog mijn twijfels, wil 'm wel eens zien in de showroom. | |
DennisMoore | woensdag 19 juli 2006 @ 19:43 |
Bah, lelijk, dertien-in-een-dozijn. Het had ook een Honda kunnen zijn ofzo. | |
Kluupkluup | woensdag 19 juli 2006 @ 20:15 |
![]() ![]() Als je ze zo naast elkaar ziet, lijken ze eigenlijk helemaal niet op elkaar. Misschien alleen die zwarte rand om de achterruit.. ![]() Oh, en een klein beetje die rare rand boven de wielkasten. | |
leolinedance | donderdag 26 oktober 2006 @ 23:43 |
Vette bak zeg!! ![]() ![]() * leolinedance gaat sparen ![]() | |
mstr | donderdag 26 oktober 2006 @ 23:47 |
Paar inside foto's:![]() ![]() ![]() ![]() | |
eer-ik | vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:12 |
goed topic ![]() Leuk bakkie btw ook. Binnenkort maar effe een proefrit in machen ![]() | |
mstr | vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:17 |
Nog een aantal foto's:![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:20 |
Mooie auto, alleen lijkt me de kofferbak behoorlijk onhandig, je moet toch behoorlijk hoog tillen om iets erin te krijgen volgens mij. ![]() | |
M5 | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en je kunt maar 4 mensen mee nemen, aangezien er stoelen in zitten ipv een achterbank. ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:27 |
Miereneuker: je kan dus 3 mensen meenemen ![]() | |
mstr | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:29 |
quote: ![]() Maar erg funtioneel is het natuurlijk niet voor een gezin ofzo. ![]() | |
hermandeperman | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:30 |
quote:Het is ook meer een lifestyle-icoon heb ik het idee... Net als dat je waarschijnlijk ook niet fatsoenlijk kunt zitten achterin. -edit- Naast dat er inderdaad ook maar 2 stoelen zijn ![]() | |
M5 | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:30 |
quote:ok ok, er kunnen 4 mensen in de auto ipv 5. dat bedoelde ik ![]() | |
Klonk | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:31 |
je kunt hem in de kleuren van het showmodel bestellen ![]() wit met een gouden bodykit | |
mstr | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:36 |
quote:deze dus: ![]() | |
BoNi | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:37 |
Hier zijn de prijzen te vinden. Ik vind hem erg stoer en zeker de T5 zal goed mee te rijden zijn ![]() ¤ 28.000,-- voor een instapdiesel vind ik vrij prijzig, maar is vergelijkbaar met zijn concurrenten. | |
Sjoewe | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:37 |
quote:En dan zo van: > Mijn auto heeft stoelen achterin ![]() < Vette shit Maybach Stylo! ![]() > Jeh ![]() < Kenker en dan nog met je knieën tegen je kin zitten ![]() > Mja het is ook voor de lifestyle-points ![]() < ![]() ![]() | |
-Muse- | vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:57 |
C30 ![]() ![]() ![]() | |
nils7 | zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:05 |
Ik heb er vandaag in gezeten en hij oogt veeeeeel groter dan op de plaatjes pfoe! Gewoon een S40 met een andere kont is het! Wel een sjiek model.... ![]() | |
eer-ik | zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:52 |
quote:Ook op de achterbank gezeten? Daar ben ik wel benieuwd naar ![]() Of het daar nog goed te doen is. En dan niet met de voorstoel helemaal naar voren geschoven, maar op zo'n manier dat er voorin ook nog iemand normaal kan zitten ![]() | |
NiGeLaToR | zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:00 |
Oe, die gaat dan in de prijsklasse van de Golf en de A3 zitten gok ik.. Hij ziet eruit alsof ie best populair gaat worden ook, vind 'm wel wat hebben. | |
Phoenixjuh | zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:44 |
quote:Sterker nog, die kost gewoon evenveel als een A3, en dat is toch vrij duur. Gezien de S40 maar een fractie duurder is. | |
nils7 | zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:18 |
quote:Ehm nee helaas niet, heb zelf vandaag een auto gekocht en was met de (toekomstige) auto aan het proefrijden. Ik was net thuis langs geweest toen me vader belde toen onze ex-buurman (volvo testrijder) langs was gekomen (toevallig overigens). Me vader belde me omdat de C30, op zich ook een potentieel toekomstige auto zou zijn, dr stond. Hij had 248km gelopen ![]() De stoel kantelt wel naar voren, althans zo stond hij. Me ex-buurman had een kinderzitje op de achterbank bevestigd. Ik schrok, zoals eerder vermeld, van de grootte. Hij lijkt erg "iel" op foto's en klein maar integendeel. Hij is net zo fors als de S40 en de achterkant was al redelijk smerig vond ik voor zo'n klein aantal km's (hij had hem sinds gister avond). | |
Phoenixjuh | zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:56 |
Volgens autoweek: In het interieur herkennen we het dashboard met de vrijstaande middenconsole uit de S40, maar achterin treffen we niet zoals in de S40 bank maar twee separate zetels aan, net zoals destijds bij de 480 ES; de C30 is dan ook een echte vierzitter. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:55 |
quote:vergelijk hem dan in ieder geval met het juiste type ![]() ![]() niet dat het deze wel is ![]() die two-tone kleuren kit kun je inderdaad zelf bepalen ![]() | |
Setambre | zondag 29 oktober 2006 @ 00:07 |
Ik denk dat Volvo zichzelf in de vingers kan snijden met dit wagentje. De S40 is bijna net zo duur scheelt ongeveer 1500 euro. Verstandiger zou zijn om de prijs tussen deze twee producten te vergroten... | |
jopper27 | zondag 29 oktober 2006 @ 00:13 |
Ik vind het een leuke auto, maar denk idd dat deze goedkoper had moeten zijn, het is een behoorlijk dure auto Eindelijk heeft Volvo een auto die meedoet met de audi a3 en bmw 1 | |
nils7 | zondag 29 oktober 2006 @ 03:44 |
quote:Vind ik niet.... (al denkt Volvo er wellicht anders over). Ik heb in een 1 gezeten(/gereden) en dan in deze gezeten maar de 1 is vele malen speelser ingedeeld (voorkomen). Heb dan nog nooit in een A3 gezeten maar die komt wel speelser over op mij dan! C30 is wel erg mooi hoor, mits in een juiste uitvoering! Als ik zo'n 5-7 jaar ouder zou zijn was het zeker een koop geweest! | |
Phoenixjuh | zondag 29 oktober 2006 @ 08:54 |
quote:De A3 is verre van speels. Als je er in zit dan heb je het gevoel dat je in een luxe auto zit, maar wanneer je verder kijkt, dan is het toch een vrij sobere auto. Als we naar de prijzen kijken, dan kost de A3 vanaf 24.590, 116 vanaf 25.995 en de C30 vanaf 23.950. Met de C30 bespaar je dus zo'n 600-2000 euro en dan heb je een iets completere auto (bijvoorbeeld airco). De C30 is een prima alternatief, maar blijft een iets andere auto dan de A3 en de 1-serie. Het lijkt mij meer een concurrent van de Golf. En hoewel hij iets goedkoper is, blijft het ook een dure auto, zeker vergeleken met de andere auto's van Volvo. Daarnaast kan je natuurlijk ook afvragen waarom je de 1-serie koopt inplaats van de S40 die een vanafprijs heeft van 25.560. Persoonlijk heeft mijn voorkeur toch de S40 tov de C30, voor die enkele duizend euro heb je gewoon een veel grotere auto (vijfzitter met kofferbak). | |
One_Punch_Mickey | woensdag 1 november 2006 @ 19:04 |
of je pimt em ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 36% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 01-11-2006 19:12:27 ] | |
leolinedance | woensdag 1 november 2006 @ 21:05 |
quote: ![]() | |
vrolijke-frits | donderdag 2 november 2006 @ 00:24 |
Ja of je pimpt 'm niet ![]() | |
Type-R | donderdag 2 november 2006 @ 00:50 |
volgens mij wordt dit #1 lease wagen. Wel mooie bak. | |
mstr | zaterdag 4 november 2006 @ 18:52 |
Ik heb er vandaag ingezeten (en gestart.) Maar het is een zeer mooie auto, ook achterin heb je redelijk genoeg ruimte. Alleen je kan niet echt met 3 man achterin zitten, ten eerste is 'ie daar te klein voor en ten tweede zit er maar een klein stukje 'bank' tussen de 2 stoelen in achterin. Zelfs de D5 heeft 2 sportieve uitlaten en geeft een mooi geluid. | |
eer-ik | zaterdag 4 november 2006 @ 18:55 |
quote:Ik wist niet dat ie bedoeld was voor 3 man achterin ![]() Hoe is het met 2 achterin dan? Als je gewoon allebij een losse stoel neemt dus... Kan je dan wel normaal zitten? | |
mstr | zaterdag 4 november 2006 @ 18:55 |
quote:Ja, alleen je hebt niet echt veel beenruimte. Dus als je aan de wat langere kant bent, is het er beetje moeilijk in en uit komen. | |
eer-ik | zaterdag 4 november 2006 @ 18:57 |
welke positie had je de voorstoelen dan? In showroompositie met de stoelen vrij ver naar voren? Of stonden ze gewoon zoals ze normaal zouden staan? Ik ga binnenkort ook maar eens kijken ![]() | |
mstr | zaterdag 4 november 2006 @ 18:58 |
quote:Volgens mij staan ze nog niet in de showrooms ![]() Maar ze stonden redelijk ver naar achteren, dus niet de 'ruime' showroom-positie ![]() | |
eer-ik | zaterdag 4 november 2006 @ 19:03 |
quote:waar heb je er dan een op de kop getikt? | |
mstr | zaterdag 4 november 2006 @ 19:09 |
quote:Sneak preview in trainingsruimte van Volvo ![]() | |
M5 | zaterdag 4 november 2006 @ 19:46 |
quote:De D5 is maar matig als je ook eens in de T5 hebt gereden, zeker qua geluid. En ja hij is krap achterin, maar dat is de S40 ook al. Het ding is trouwens ook maar goedgekeurd voor 2 personen achterin... d'r zijn maar 2 gordels. Dus al prop je 3 mensen achterin, je bent in overtreding. ![]() | |
hermandeperman | zaterdag 4 november 2006 @ 19:54 |
quote:14 december meen ik. | |
eer-ik | zaterdag 4 november 2006 @ 19:55 |
![]() Als je daar naar kijkt, lijkt het mij sowieso niet de bedoeling idd dat er 3 man achterin kan. Die zetels achter lijken wel ruim trouwens ![]() | |
mstr | zondag 5 november 2006 @ 12:14 |
De duurste uitvoering kost 42.***. Dat is een V5 diesel met alles erop en eraan. | |
mstr | zondag 5 november 2006 @ 12:14 |
quote:Achterin kan je qua breedte goed zitten, alleen er is niet gek veel beenruimte. | |
hermandeperman | zondag 5 november 2006 @ 12:15 |
quote:Onzin. | |
mstr | zondag 5 november 2006 @ 12:17 |
quote:Ik heb gister de prijslijst gezien ![]() | |
hermandeperman | zondag 5 november 2006 @ 12:20 |
quote:Ja heel tof voor je. Maar doorloop de Volvo Car Configurator eens op volvocars.nl. Boven de 50 zit je zo, met de T5 tenminste. En de prijslijst is al heel lang te zien | |
mstr | zondag 5 november 2006 @ 12:21 |
quote:Ik had het even beter moeten omschrijven. Het is 42.*** zonder accesoires. | |
hermandeperman | zondag 5 november 2006 @ 12:26 |
quote:Ah, ik dacht dat "alles erop en eraan" daarvoor stond. En het is trouwens een 5 in lijn ![]() | |
M5 | zondag 5 november 2006 @ 12:30 |
prijslijst? hah.Hier heb je een mooi overzicht En een T5 Summum met bijna alles er op en er aan is ¤ 39.440 | |
Phoenixjuh | zondag 5 november 2006 @ 12:40 |
Ik snap mensen sowieso al niet waarom ze in de duurste uitvoering willen rijden van een kleine autootje. Koop dan een iets minder luxe uitvoering maar wel grotere auto. | |
leolinedance | zondag 5 november 2006 @ 13:34 |
quote:Je kunt je geld maar 1 keer besteden he. Sommige mensen willen wat plezier met rijden, en leveren daar graag wat comfort/grootte voor in. | |
Phoenixjuh | zondag 5 november 2006 @ 14:32 |
quote:Nou, als men met 100 of meer PK's extra plezier kan beleven, dan heb ik daar toch wel redelijk wat vraagtekens naar. Nu kan je bij Volvo zelf al luxe genieten qua auto. Maar als je bijjvoorbeeld kiest voor een Golf R32, dan kost het een vermogen, terwijl je voor hetzelfde geld veel luxer en beter kunt rijden, wel is waar iets minder vermogen, maar hoevaak heb je die volle 250PK's nou nodig. En hoeveel plezier beleef je nou echt met zoveel PK's. | |
M5 | zondag 5 november 2006 @ 14:52 |
quote:Dan vraag ik me af of je wel eens zelf in auto heb gereden met bovengemiddeld vermogen... ![]() | |
Phoenixjuh | zondag 5 november 2006 @ 14:56 |
quote:Ja, maar mijn voorkeur qua auto is waarschijnlijk anders, omdat ik elke dag veelvuldig gebruik maak van een auto. Dus dan kies ik ook eerder voor een auto met minder vermogen, maar wel groot en luxe. En natuurlijk is het leuk om in een auto te rijden wat veel vermogen heeft, maar als je de auto voornamelijk gebruikt om van A naar B te rijden, waarbij je gemiddeld toch wel een uur per reis moet maken, dan weet ik niet hoe ik elke dag keer op keer plezier moet maken in zo'n auto (zeker niet in de files). | |
hermandeperman | zondag 5 november 2006 @ 15:27 |
quote:Je spreekt jezelf tegen. Eerst zeg je dat je minder luxe maar groter wil, en nu wil je weer luxe ![]() Ik denk dat je je vergist in de binnenruimte van deze auto voorin. Als jij iedere dag van en naar je werk rijdt maakt het toch niet uit hoe lang je auto is? Deze auto is voorin lekker ruim, en rijdt waarschijnlijk beter dan een S40 ![]() | |
SjonLok | zondag 5 november 2006 @ 15:28 |
Ik denk dat ik deze binnenkort als nieuwe leaseauto neem. Ik vind 'm echt gaaf. Of misschien de S40, als die niet heel veel duurder is. [ Bericht 37% gewijzigd door ThaFreak op 05-11-2006 17:25:50 (geen wannabee pic sig aub) ] | |
M5 | zondag 5 november 2006 @ 15:35 |
quote:Rijdt redelijk vergelijkbaar. Voelt ietsjes lichter aan als je door de bocht gaat, maar 't scheelt allemaal niet zoveel (in werklijkheid is het zo'n 40/50 kilo). | |
Setambre | zondag 5 november 2006 @ 16:21 |
quote:De S40 lease vanaf 449 C30 lease vanaf 425 [ Bericht 12% gewijzigd door ThaFreak op 05-11-2006 17:26:18 ] | |
SjonLok | zondag 5 november 2006 @ 16:33 |
quote:¤25,- verschil dus. De opties zullen waarschijnlijk ook wel wat in prijs verschillen, denk ik. Maar op zich valt het verschil me mee. [ Bericht 13% gewijzigd door ThaFreak op 05-11-2006 17:26:31 (geen wannabee pic sig aub) ] | |
eer-ik | zondag 5 november 2006 @ 16:38 |
pleur eens op met die 'signatures' man ![]() | |
Alexxxxx | zondag 5 november 2006 @ 16:38 |
quote: | |
eer-ik | zondag 5 november 2006 @ 16:39 |
quote:Jij kan ze ongevraagd wegeditten ![]() | |
Baan1980 | zondag 5 november 2006 @ 17:05 |
Ik vin die C30 echt ubbergeil, vooral de achterkant, en heb er serrieus aangedacht om hem te bestellen (als ik slaag komende maand....) maar moet ik A. 60 bijbetalen per maand (lease) en B. de meest kale uitvoering nemen....... dat vind ik iets teveel dus het wordt wat anders jammergenoeg. De volgende keer dan maar ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 5 november 2006 @ 17:21 |
vind 'm ook super,super, super mooi. de eerste versie, een 100 pk 1.6, kost wel gelijk 23.950 euro. net twee duizend euro minder als een bmw 116i 1 serie. wellicht in Januari een driedeurs 1 Serie, dan word 't nog lastig voor de C30... | |
Phoenixjuh | donderdag 16 november 2006 @ 21:21 |
Valt het jullie ook op dat je eigenlijks niks in je kofferbak kan achterlaten? Gezien iedereen van buitenaf kan kijken of je iets in je kofferbak hebt liggen. Dit lijkt me niet bepaald praktisch voor de leaser. | |
M5 | donderdag 16 november 2006 @ 21:26 |
Het is niet alleen onpraktisch voor de leaser, maar ook voor de gewone koper ![]() Het is idd een waardeloze kofferbak. Er past bijna niets in en je ziet alles liggen. | |
Phoenixjuh | donderdag 16 november 2006 @ 22:23 |
quote:Die kofferbak is inderdaad niet groot. Mijn vorige auto dat tot de kleine auto's behoord heeft zelfs een grotere kofferbak ![]() | |
mstr | donderdag 16 november 2006 @ 22:28 |
quote:Er zit net zoals bij heel veel volvo's met een open achterkant, een scherm die je er overheen kan trekken. | |
hermandeperman | donderdag 16 november 2006 @ 22:28 |
Een bagagerolhoes heet dat. | |
mstr | donderdag 16 november 2006 @ 22:32 |
quote:Dank je ![]() | |
Phoenixjuh | donderdag 16 november 2006 @ 22:37 |
quote:Tussen de twee stoelen van de achterbank, kan je nog steeds gewoon zien of er iets ligt in de achterbak. | |
mstr | donderdag 16 november 2006 @ 22:40 |
Hier nog een paar foto's die ik zelf gemaakt heb, sorry voor de foonfoto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
eRrrrJeee | donderdag 16 november 2006 @ 23:03 |
oeh 260 ![]() | |
-Muse- | vrijdag 17 november 2006 @ 01:23 |
Juist, zo moet je hem hebben, de T5 ![]() | |
mstr | vrijdag 17 november 2006 @ 10:23 |
quote:D5 is het ![]() Kijk maar onder het rechter achterlicht ![]() | |
-Muse- | vrijdag 17 november 2006 @ 10:57 |
quote:Dan heeft ie hetzelfde sportpakket als de T5, wat opzich wel klopt, aangezien de D5 best snel is, zkeer in een C30... Volgens mij is het enige uiterlijke verschil, dat D5 logo ipv T5 logo, dus zo " ![]() | |
SMEK | vrijdag 17 november 2006 @ 11:58 |
quote:Een T5 waarvan de revlimit al op 4500 rpm zit? ![]() | |
mstr | vrijdag 17 november 2006 @ 12:55 |
quote:Het is ook een diesel ![]() Ik heb hem gestart. Alleen die sportuitlaten onder een diesel ![]() | |
M5 | vrijdag 17 november 2006 @ 16:42 |
quote:Die kleuren op dat dak ![]() ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 17 november 2006 @ 17:18 |
Zit er ook over de denken deze te leasen. (dan wel de 2.0D, D5 is te duur). Is hij pas echt op zijn vroegst in de showrooms op 14 december of weet iemand een locatie waar hij eerder staat. Moet/kan namelijk op 1 december gaan bestellen. | |
mstr | vrijdag 17 november 2006 @ 17:44 |
quote:Komt omdat Volvo komt hè en het is toch maar een 'studiemodel'. Voor monteurs enzo zodat ze weten wat ze eraan moeten doen als er iets niet werkt. T5 lijkt me inderdaad ook een stúk beter klinken. ![]() | |
leolinedance | zaterdag 18 november 2006 @ 16:36 |
Nou een vriend van mij promoot de C30 dus. Er rijden er 5 rond, waarvan hij er nu dus een heeft. Een T5 welteverstaan. Gisteren zijn we even wezen gassen.....een woord: WOW! ![]() Wat peerde dat ding eruit zeg! En lag als een blok op de weg, totaal geen gevoel van angst ofzo. Verder vond ik de (leren) stoelen heerlijk zitten, en er zat een zeer aardige geluidsinstallatie in. ![]() ![]() Ook nog een stuk rustig gereden, en het bleek dat comforabel reizen ook geen enkel probleem was. Niet al te slechte wegen werden goed gladgestreken, het is zeker geen stuiterbal op wielen ![]() Ik vond deze auto al super, maar nu ben ik wel helemaal om. Helaas kost deze C30 waar ik in meegereden heb 38.500 euro, maar als het binnen mijn bereik lag wist ik het wel! | |
Phoenixjuh | zaterdag 18 november 2006 @ 16:44 |
quote:Ik zat er ook aan te denken, maar denk toch dat het de S40 wordt, een kofferbak is toch wel handig. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 november 2006 @ 17:40 |
http://www.louisblom.nl/volvoc30lowres/index.html ![]() | |
alsem | donderdag 30 november 2006 @ 17:49 |
quote:http://www.louisblom.nl/volvoc30lowres/preview80.html wtf slaat dit op? ![]() | |
Oosthoek | vrijdag 1 december 2006 @ 12:10 |
quote:Dat is een C30 onder water. Logisch toch? | |
Erik_84 | vrijdag 1 december 2006 @ 12:17 |
ik vind de achterkant niet zo mooi ![]() ![]() | |
leolinedance | vrijdag 1 december 2006 @ 13:59 |
Ik had net een heerlijk idee. Ik studeer nu nog (hopelijk zo'n 1,5 jaar). Als ik klaar ben zijn de 1e betaalbare C30 met de kop eraf tekoop ![]() Ik weet bijna zeker dat ik ervoor ga tegen die tijd ![]() als ik een baan heb dan... | |
sander89 | vrijdag 1 december 2006 @ 14:33 |
Echt een super auto alleen jammer dat die zo duur is maar als ik veel geld heb weet ik wel welke ik zal kopen. | |
GI | vrijdag 15 december 2006 @ 08:56 |
Nou, vanaf vandaag gaan we hem meer zien. Gisteren was de launch. | |
M5 | vrijdag 15 december 2006 @ 14:48 |
![]() ![]() | |
sander89 | vrijdag 15 december 2006 @ 14:56 |
Mijn pa gaat zaterdag naar de Volvo dealer effe kijken, hij kent die mensen daar ook dus zal ook wel een stuk mogen rijden. Jammer genoeg moet ik werken dus ik kan niet mee ![]() | |
Oosthoek | vrijdag 15 december 2006 @ 17:10 |
quote:Die koop jij niet met een starterssalaris en gezond verstand. Bovendien, als je hem wel koopt en dus het gezonde verstand niet hebt, zul je ook nooit het starterssalaris ontvangen om hem te kunnen betalen ![]() | |
hermandeperman | vrijdag 15 december 2006 @ 19:15 |
Hij valt IRL tegen... | |
M5 | vrijdag 15 december 2006 @ 19:23 |
quote:in welk opzicht? | |
hermandeperman | vrijdag 15 december 2006 @ 19:32 |
quote:In standaard-uitvoering ziet 'ie er te braaf uit ![]() | |
M5 | vrijdag 15 december 2006 @ 19:35 |
quote:idd. diat model vraagt gewoon om een paar mooie velgen, spoilertje en twee uitlaatpijpjes aan de achterkant. ![]() ![]() | |
hermandeperman | vrijdag 15 december 2006 @ 19:36 |
quote:Absoluut ![]() | |
leolinedance | vrijdag 15 december 2006 @ 23:12 |
quote:Jij misschien niet ![]() Ik hoop toch na een tijdje zo'n auto 2e hands te kunnen veroorloven. Anders studeer ik nu voor niks ![]() | |
SjonLok | zondag 17 december 2006 @ 17:51 |
Weet je wat ik eigenlijk wel jammer vind aan deze auto? Die zwarte rand onderaan de carosserie. Een soort zwart plastic wat normaal alleen voor de bumer wordt gebruikt, maar waar nu de hele carosserie op lijkt te rusten. As je begrijpt wat ik bedoel. | |
MosPos | zondag 17 december 2006 @ 19:10 |
Gister heb ik diat prachtige apparaat gespot in emmeloord, hij was blauw en heel vet ![]() | |
M5 | zondag 17 december 2006 @ 21:04 |
quote:Die kun je ook in de lak kleur laten meespuiten. (meerprijs) | |
Miller.Time | woensdag 27 december 2006 @ 23:40 |
Leuke auto om te zien ![]() | |
M5 | woensdag 27 december 2006 @ 23:57 |
quote:Dashboard is gelijk aan dat van de Volvo S40/V50. Achterin dus 2 stoelen ipv een bank. De kofferruimte stelt niet veel voor. Een paar flinke koffers.. tjsa. gaat misschien net maar dat zou je voor je zelf moeten beoordelen ![]() | |
HPoi | donderdag 28 december 2006 @ 00:23 |
Het zou zomaar (bijna) een Citroen kunnen zijn. | |
SjonLok | donderdag 28 december 2006 @ 00:31 |
Volgens de autoweek zijn de cijfers van de kofferbak als volgt: Volvo C30: 251 - 894 Audi A3: 350 - 1100 BMW 1: 330 - 1150 | |
Jimmie | donderdag 28 december 2006 @ 03:14 |
quote:Hoe vergelijk je dat als je auto's van klanten (neem ik aan gezien de foto) de boot afrijdt ![]() Keihard over de kade scheuren ofzo ![]() Moet er niet aan denken als je een nieuwe auto besteld en voordat deze geleverd wordt, door een aantal 'schoffies' in z'n inrij periode vol in de toeren wordt gejakkerd met een koude motor ![]() Overigens niet als flame bedoeld, maar wel benieuwd wat er allemaal met je auto gebeurd ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Jimmie op 28-12-2006 03:21:57 ] | |
M5 | donderdag 28 december 2006 @ 10:53 |
quote:Als je hele dagen in veel verschillende auto's rijdt merk je vanzelf het verschil tussen verschillende modellen. Daarvoor hoef je echt niet als een dolle rond te rijden. Wat er allemaal op zo'n carterminal gebeurd... laat ik het zo zeggen, er wordt redelijk sportief gereden. Aangezien het altijd korte ritjes zijn is de motor altijd koud. Maar dit is offtopic ![]() | |
ToMaSZ | donderdag 28 december 2006 @ 12:00 |
quote:Dat gebeurt WEL. In elk geval met de VAG auto's. Met een RS4/6, TT of een Cupraatje R was het toen ik in leusden werkte vaste prik om even over het rechte stuk te vlammen als ze net van de trein of de truck afkwamen. De Porsches waren wat lastiger, die kwamen gelijktijdig binnen en moesten in colonne naar een afgesloten gedeelte. Maar ook dan ging ie vaak even in z'n vrij om het geluid te beoordelen... Nog meer offtopic: Je wil niet weten wat er allemaal kan worden opgelapt aan een in de overslag kortgereden auto, om vervolgens gewoon als gloedjenieuw in de showroom te staan... ![]() |