Dan heeft ie hetzelfde sportpakket als de T5, wat opzich wel klopt, aangezien de D5 best snel is, zkeer in een C30...quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:23 schreef mstr het volgende:
[..]
D5 is het
Kijk maar onder het rechter achterlicht
Het is ook een dieselquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:58 schreef SMEK het volgende:
[..]
Een T5 waarvan de revlimit al op 4500 rpm zit?.
Die kleuren op dat dakquote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef mstr het volgende:
Hier nog een paar foto's die ik zelf gemaakt heb, sorry voor de foonfoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt omdat Volvo komt hè en het is toch maar een 'studiemodel'.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Die kleuren op dat dak![]()
zo zonde. Verder wel een mooie bak, maar de T5 rijdt/klinkt beter.
Ik zat er ook aan te denken, maar denk toch dat het de S40 wordt, een kofferbak is toch wel handig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
Zit er ook over de denken deze te leasen. (dan wel de 2.0D, D5 is te duur). Is hij pas echt op zijn vroegst in de showrooms op 14 december of weet iemand een locatie waar hij eerder staat. Moet/kan namelijk op 1 december gaan bestellen.
http://www.louisblom.nl/volvoc30lowres/preview80.htmlquote:Op donderdag 30 november 2006 17:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.louisblom.nl/volvoc30lowres/index.html
Dat is een C30 onder water. Logisch toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:49 schreef alsem het volgende:
[..]
http://www.louisblom.nl/volvoc30lowres/preview80.html
wtf slaat dit op?![]()
Die koop jij niet met een starterssalaris en gezond verstand. Bovendien, als je hem wel koopt en dus het gezonde verstand niet hebt, zul je ook nooit het starterssalaris ontvangen om hem te kunnen betalenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik had net een heerlijk idee. Ik studeer nu nog (hopelijk zo'n 1,5 jaar). Als ik klaar ben zijn de 1e betaalbare C30 met de kop eraf tekoop![]()
Ik weet bijna zeker dat ik ervoor ga tegen die tijd
als ik een baan heb dan...
in welk opzicht?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
Hij valt IRL tegen...
idd. diat model vraagt gewoon om een paar mooie velgen, spoilertje en twee uitlaatpijpjes aan de achterkant.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In standaard-uitvoering ziet 'ie er te braaf uit
Absoluutquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. diat model vraagt gewoon om een paar mooie velgen, spoilertje en twee uitlaatpijpjes aan de achterkant.Zo'n T5 in wit-metallic is anders behoorlijk aangenaam om naar te kijken
Jij misschien nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Die koop jij niet met een starterssalaris en gezond verstand. Bovendien, als je hem wel koopt en dus het gezonde verstand niet hebt, zul je ook nooit het starterssalaris ontvangen om hem te kunnen betalen![]()
Die kun je ook in de lak kleur laten meespuiten. (meerprijs)quote:Op zondag 17 december 2006 17:51 schreef SjonLok het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk wel jammer vind aan deze auto? Die zwarte rand onderaan de carosserie. Een soort zwart plastic wat normaal alleen voor de bumer wordt gebruikt, maar waar nu de hele carosserie op lijkt te rusten. As je begrijpt wat ik bedoel.
Dashboard is gelijk aan dat van de Volvo S40/V50. Achterin dus 2 stoelen ipv een bank. De kofferruimte stelt niet veel voor. Een paar flinke koffers.. tjsa. gaat misschien net maar dat zou je voor je zelf moeten beoordelenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:40 schreef Miller.Time het volgende:
Leuke auto om te zienDit lijkt me wel een leuke auto om te leasen. Heeft iemand deze auto al van binnen gezien? Hoe is het met de kofferbakruimte? Ik heb gehoord dat deze nogal tegenvalt. Maar, passen er bijvoorbeeld wel een paar flinke Samsonite koffers in?
Hoe vergelijk je dat als je auto's van klanten (neem ik aan gezien de foto) de boot afrijdtquote:Op zondag 5 november 2006 15:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Rijdt redelijk vergelijkbaar. Voelt ietsjes lichter aan als je door de bocht gaat, maar 't scheelt allemaal niet zoveel (in werklijkheid is het zo'n 40/50 kilo).
Als je hele dagen in veel verschillende auto's rijdt merk je vanzelf het verschil tussen verschillende modellen. Daarvoor hoef je echt niet als een dolle rond te rijden. Wat er allemaal op zo'n carterminal gebeurd... laat ik het zo zeggen, er wordt redelijk sportief gereden. Aangezien het altijd korte ritjes zijn is de motor altijd koud.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:14 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Hoe vergelijk je dat als je auto's van klanten (neem ik aan gezien de foto) de boot afrijdt
Keihard over de kade scheuren ofzo![]()
Moet er niet aan denken als je een nieuwe auto besteld en voordat deze geleverd wordt, door een aantal 'schoffies' in z'n inrij periode vol in de toeren wordt gejakkerd met een koude motor![]()
Overigens niet als flame bedoeld, maar wel benieuwd wat er allemaal met je auto gebeurd![]()
Dat gebeurt WEL. In elk geval met de VAG auto's.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:14 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Hoe vergelijk je dat als je auto's van klanten (neem ik aan gezien de foto) de boot afrijdt
Keihard over de kade scheuren ofzo![]()
Moet er niet aan denken als je een nieuwe auto besteld en voordat deze geleverd wordt, door een aantal 'schoffies' in z'n inrij periode vol in de toeren wordt gejakkerd met een koude motor![]()
Overigens niet als flame bedoeld, maar wel benieuwd wat er allemaal met je auto gebeurd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |