Die kans is natuurlijk best grootquote:
de dochters van mamas vriendquote:
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.quote:
"Neuken?"quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
ik kan toch niet kattig gaan doen? dat is niet lief en ik zal ze nog heel heel vaak tegen komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja en dan stel je eens een andere vraag, dan word je kattig.
stel je niet aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan toch niet kattig gaan doen? dat is niet lief en ik zal ze nog heel heel vaak tegen komen
plus dat ze gewoon aardig zijn
aha ik vind ze aardig en wil ze dus niet afkatten dus dat is aanstellenquote:
dus dan ga je maar fokken tijdens bezoek, dat is echt aardigquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aha ik vind ze aardig en wil ze dus niet afkatten dus dat is aanstellen
handig om te weten
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigsquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus dan ga je maar fokken tijdens bezoek, dat is echt aardig
leuk bezoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigs
Ik vind dat je het prima doet, zo met je verplichte visite.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hun papa slaapt zij kijken tv en mama is aan t vegen in de tuin en ik zeg af en toe iets aardigs
dankjequote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dat je het prima doet, zo met je verplichte visite.
arsenicumquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dankje
kom je de boel opvrolijken?
weet je wat ik ga heel aardig doen ik ga ze wat te drinken aan bieden!
Het klinkt als een enerverend bezoek iigquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
nee ik heb heel aardig een glaasje water gehaald
zie je ze drinken niet eens iets spannends wat veel tijd kost om te pakken
toch wel jaquote:
het is nou eenmaal water-weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef liefie_ het volgende:
nee ik heb heel aardig een glaasje water gehaald
zie je ze drinken niet eens iets spannends wat veel tijd kost om te pakken
maar het is een alcohol situatiequote:
Had je bezoek danquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef liefie_ het volgende:
even een sneaky post tussen door
damn het bezoek is saai
nu ga ik weer lief doen
Ren, liefie_, ren!!!!!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
en toen kwam er nog meer bezoek
3 bezoeken door elkaar
nou ze zoeken het maar uit
Hou je niet in, zou ik zeggen!quote:
ik ben verstopt achter de laptopquote:
liefie_ is overbezochtquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
en toen kwam er nog meer bezoek
3 bezoeken door elkaar
nou ze zoeken het maar uit
Volgens mij is het nu ook veul lekkerder dan als de zon er is, en 't rond 14uur is op de klok..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk...
In de Noordzee? Ik heb daar nogal negatieve visualisaties bij, van ranzig schuim op het strand, en door het vele gif gemuteerde kwallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:02 schreef AirwiN het volgende:
Zo, net terug van het strand. Dat was uitermate heerlijk koud. Zelfs het dobberen in de zee was heerlijk koud...
Yup, geen kwallen gezien en dat ranzige schuin heb je alleen bij flinke wind en koud weer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
In de Noordzee? Ik heb daar nogal negatieve visualisaties bij, van ranzig schuim op het strand, en door het vele gif gemuteerde kwallen.
Nu zal het natuurlijk best mee kunnen vallen hoor, ik ben al in geen 40 jaar meer in Nederland aan zee geweest..
Maffe ananas! Je bent niet wijs!!quote:
Wat hij zegt!quote:
Maargoed, het water is natuurlijk precies het zelfde als het water waardoor dat schuim veroorzaakt wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, geen kwallen gezien en dat ranzige schuin heb je alleen bij flinke wind en koud weer...
Goed voor je afweer. Er zijn deze week meer mensen gestorven door een wandeltocht dan door het zwemmen in de Noordzee...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maargoed, het water is natuurlijk precies het zelfde als het water waardoor dat schuim veroorzaakt wordt..
Kom kom, een ananas met kippenvel,quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed voor je afweer. Er zijn deze week meer mensen gestorven door een wandeltocht dan door het zwemmen in de Noordzee...
Nee, dit zijn nog steeds de naweëen uit het verleden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom kom, een ananas met kippenvel,.
Air, is ze vandaag tegen een molenwiek aan gelopen?
Elke ananas heeft kippevelquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kom kom, een ananas met kippenvel,.
Air, is ze vandaag tegen een molenwiek aan gelopen?
Prikkevel meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Elke ananas heeft kippevel
Geen molenwiek. Gewoon koukleum
Mén wat moet dat worden als volgende week nog maar slechts de 25 graden gehaald wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:15 schreef vibri het volgende:
[..]
Elke ananas heeft kippevel
Geen molenwiek. Gewoon koukleum
Das rap. Ben je wel lief tegen ze geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |