Nou, vooruit dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Ik doe graag aannames om te krijgen wat ik wil. Het antwoord op een goedbedoelde vraag in dit geval!
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezienquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Alicey het volgende:
Het is gewoon zo simpel als dat het warm is, en daar consequenties aan verbonden zijn.
Het is dan ook weer net iets verder gezocht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat AirwiN virtueel naakt nog niet als mogelijke consequentie had gezien.
Goed hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef Alicey het volgende:
MM
Ja, ik ook weer eens hier. Even kijken hoe mijn R&P-slowchat-kindertjes het doen.
en Bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef Q. het volgende:
Thuis! Ventilator! Water! Wind!
wat een onzinquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
bah we krijgen bezoek
moet ik fatsoenlijke en dus te warme kleren aan
No thanks laat ze die dan mailen ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon alle kleren uit doen. En dan ook nog ff foto's maken en die hier posten.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
No thanks laat ze die dan mailen ofzo
je gaat vooruitquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Q. het volgende:
Begin ik al een goede nixxx-vervanger te worden?
halloquote:
heeeeeel langquote:
een week maar. Maar wel een goede week qua temperatuur en activiteiten gekozenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen
Wat is heeeeeel lang?
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
Vindt ie vast een puik idee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op tmf is nu Valerio's datingshow. Zullen we nixxx opgeven?
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigensquote:
wil je dood?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen naaktfoto's van liefie_ in mn mailbox.
nee, hij wilt naaktfotosquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je dood?
van schrik bedoel ik natuurlijk
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is overigens zo triest dat roomraiders al opstaat. Niet bepaald een verbetering overigens
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou, ik zapte even naar tmf dankzij jou, maar roomraiders is wel degelijk 10 keer beter.
Wat veel zegt over het tmf-programma.
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
tmf is eigenlijk in zijn geheel niets.
neem VH1quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou vanmorgen werd ik wel even happy van 10 jaar terug met tmf of zoiets
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder meequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen Valerio zelf is wel leuk om naar te kijken.
Maar daar stopt het ook.
heteroquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
daar heb ik persoonlijk dan weer wat minder mee
and proud of itquote:
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic hequote:
Ik vermaak me met bijna iedereen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je vermaakt je wel met de gays niet-zo-hetero's en alles er tussen in in het lesbeau topic he
strip zequote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Check.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:35 schreef Viper_74 het volgende:
verder balen op de terugweg. Geen file, geen flitsers, en me climate op 23 graden
damn my life sucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |