quote:
Nee hoor, er zou nog wat bezorgd worden, maar die gasten kwamen later dan ze zeiden (verrassend). Dus ben ik als enige gebleven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent echt zo iemand die de hele dag koffie lurkt en met collegas kletst, en aan het eind van de dag er achter komt dat je nog niks gedaan hebt he?
Croupouquequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/zak_over_mijn_hoofd
Had ff geroepen dan had ik je een ritje in de sauna aangebodenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, er zou nog wat bezorgd worden, maar die gasten kwamen later dan ze zeiden (verrassend). Dus ben ik als enige gebleven.
Toen ik naar huis ging stond m'n fiets met een lekke band, en m'n huisgenoot was ook nog aan het werk, dus ik heb er een goed uur over gedaan om thuis te komen
Mja, tegen de tijd dat jij bij mij bent ben ik alweer thuisquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Had ff geroepen dan had ik je een ritje in de sauna aangeboden
5 km altijd natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:19 schreef lipje het volgende:
hoelang is de file op de a13ik ga NIET zo'n paaltje koppen
welke spaarpot ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:20 schreef lipje het volgende:
Bo , bevalt de spaarpot?
oh geen post gezien..quote:
DUDE ik snap je echt nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
voor je ringracerdie op de voorkant staat
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef Hugster het volgende:
Net een folder in de bus, Hummer H3 $25.000![]()
[afbeelding]
Oi?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:56 schreef Hugster het volgende:
Net een folder in de bus, Hummer H3 $25.000![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |