Misschien een herhalingquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Roelieboeliekroeliwoelie.. Pleazz vertel me dat die bui het gaat redden en ook Tilburg haalt...
Overigens even wat anders. Twee jaar geleden met de Tilburgse Kermis hadden we die indrukwekkende rolwolk te pakken. Met deze temperaturen moet er haast wel weer hetzelfde effect ontstaan als het weer ineens omslaat. En laat het volgende week nou toevallig weer Kermis zijn hier....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Roelieboeliekroeliwoelie.. Pleazz vertel me dat die bui het gaat redden en ook Tilburg haalt...
Idd, ik was er live getuige van. Niet normaal wat een chaos toen. Op een gegeven moment ware paniek!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Overigens even wat anders. Twee jaar geleden met de Tilburgse Kermis hadden we die indrukwekkende rolwolk te pakken. Met deze temperaturen moet er haast wel weer hetzelfde effect ontstaan als het weer ineens omslaat. En laat het volgende week nou toevallig weer Kermis zijn hier....
Niks paniek hier. Ik was behoorlijk aan het stuiteren en heen en weer aan het rennen tussen dít topic en het balkon... Het was feest die dagquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Idd, ik was er live getuige van. Niet normaal wat een chaos toen. Op een gegeven moment ware paniek!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:58 schreef flugeltje het volgende:
In Tilburg hebben we al een fikse bui gehad, de lucht is echter wel groen gebleven en het wordt nu wederom donkerder..
WOW, ineens een gruwelijk heldere lichtflits.... er komt gvd weer wat aan..... WHOEI!!!
Volgens mij niet hoor, kerk op de Oude Markt ziet er anders uit. Maar dit kan ook ergens anders in Enschede zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij Enschede.
Laatste drie keer dat je een meisje gezoend hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
17 juli 2004zucht damn
![]()
2-3 maart 2005 zucht damn![]()
3 maart 2006 zucht damn
27 oktober 2002quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
17 juli 2004zucht damn
![]()
2-3 maart 2005 zucht damn![]()
3 maart 2006 zucht damn
Kloptquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij Enschede.
Gaat lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef ItaloDancer het volgende:
Eindhoven nog altijd niet onder de 35![]()
Nopequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste drie keer dat je een meisje gezoend hebt?
Dit nú op dit moment, dáár zou ik voor tekenen....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:31 schreef flugeltje het volgende:
Wow, hier in Tilburg begint de lucht zo'n beetje groen te worden... lijkt wel tien uur 's avonds. En prachtige draaikolken in de wolken.
Waait ook erg hard nu, temperatuur loopt echter nog verder op... (vreemd) De eerste druppels zitten al op de ruiten.....
No change in hellquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
En nog wat uit de oude doos:
[..]
Dit nú op dit moment, dáár zou ik voor tekenen....
Sssstquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Die buien verdampen terwijl je ernaar kijkt.
Zie 't nu idd. Lijkt vooral in noordelijke richting te trekken. Es afwachten of Zeeland nog iets meekrijgt ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sssst
I had a dream...
Overigens zie ik op buienradar een fikse bui België binnentrekken. (zuidwesten) Die is niet zomaar verdampt hoor...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:14 schreef Klonk het volgende:
ik zit nu met m'n voeten in een babybadje met water
Er vormt zich wel een dun laagje bewolkingquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie 't nu idd. Lijkt vooral in noordelijke richting te trekken. Es afwachten of Zeeland nog iets meekrijgt ...
Toen woei het hard... tering...quote:
Khoop dat rotterdam/den haag ook nog wat mee krijgt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:04 schreef maniack28 het volgende:
Buien breiden in zuidoostelijke richting uit.. hopelijk houdt het stand.. het is iig nog extreem warm hier met 31 graden...
Overigens, ik schat dat als die buien langskomen, dat pas om een uur of een is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Khoop dat rotterdam/den haag ook nog wat mee krijgt.![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:00 schreef the_RAVEN het volgende:
ik hoor onweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op één na de warmste dag ooit
DEN HAAG - In De Bilt werd woensdag door de KNMI 35,7 graden gemeten. Dat is een nieuw warmterecord voor de maand juli en de op één na de warmste dag ooit gemeten van het KNMI. Het juli-warmterecord stond in De Bilt op 35,6 graden op 28 juli 1911. Het absolute record voor De Bilt is 36,8 graden op 27 juni 1947. Dat meldde de weerdienst woensdag.
De landelijke warmterecords zijn net niet bereikt: voor juli is dat 36,9 graden op 28 juli 1921 in Maastricht, terwijl het absolute warmterecord voor Nederland nog altijd staat op 38,6 graden op 23 augustus 1944 in Warnsveld.
De tweede hittegolf van deze zomer, door het KNMI vanochtend om 09.20 uur vastgesteld, gaat langer duren dan de eerste van dit jaar in begin juli. De komende tien dagen houdt het warme zomerweer aan met temperaturen tussen 25 en 30 graden.
ik mag 't hopen. Als ik die pluk boven belgie zie dan lijkt 't allemaal de noordzee in te schuiven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Als die pluk die nu nog net onder midden België hangt actief blijft gaat er nog wel wat vallen vannacht. En ergens denk ik dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Het is namelijk niet echt benauwd geweest en dat begint nu tóch te komen.... Voor mij het teken dat de boel wat minder stabiel aan het worden is.
het zit toch verdraaid dicht bij Zeeland zie ik nu!quote:
Is in oostelijke richting aan het uitbreiden.. nu al buien in de richting van Charleroi.. KMI geeft voor heel België onweer aan nu.. ik verwacht nog wel wat, al zal het wel ff duren..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef gronk het volgende:
[..]
ik mag 't hopen. Als ik die pluk boven belgie zie dan lijkt 't allemaal de noordzee in te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |