Wat is dat voor iets dan? Een bruinkoolmijn of zo gok ik?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
gister naar Tagebau Hambach geweest, maar niet de mogelijkheid gekregen hun trein op de foto te zetten
ja, open dagbouwmijn inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2006 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan? Een bruinkoolmijn of zo gok ik?
Nou, in een ICE is dat best uit te houden lijkt mequote:Op zondag 23 juli 2006 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje gekkenwerk om met dit weer voor de lol in de trein te gaan zitten eigenlijk he?
Iets met de remmen meende ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:03 schreef 456 het volgende:
In Ht staat een oude DDM stam met allemaal tonnen water erin. Wordt natuurlijk gebruikt als test, de tonnen moeten de pax voorstellen.
Weet iemand waar ze voor aan het testen zijn?
en het ook bijgewerkt wordt als de ns bedenkt dat ze toch stiekem ergens anders heen gaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:31 schreef the_disheaver het volgende:
nu maar hopen dat ze echte reisinformatie bevatten: overstapinfo (spoor/tijd) splitsinformatie (welk treindeel waarheen gaat), aankomsttijd.
En niet alleen maar welk station als eerste bereikt wordt.
Ik vind dit echt een baggerplan, maar goed... Ik hoef geen tv te kijken in de trein. 's Avonds de hele tijd dat irritante geflikker, bah.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:27 schreef the_disheaver het volgende:
Intercity's worden vanaf december uitgerust met tv's. De NS en KPN hebben daarover afspraken gemaakt. Reizigers kunnen dan tijdens een rit op televisie kijken naar nieuws, reisinformatie en onderhoudende programma's.
bron nos tt
Zo donker is de trein 's avonds ook weer niet. Dus ik denk (en hoop) dat dat wel mee valt.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een baggerplan, maar goed... Ik hoef geen tv te kijken in de trein. 's Avonds de hele tijd dat irritante geflikker, bah.
Dat nog wel op zich, maar ja, bordjes schieten doe je vanuit stoppertjesquote:Op maandag 24 juli 2006 11:04 schreef 456 het volgende:
[..]
Nou, in een ICE is dat best uit te houden lijkt me
Dat lijkt me wel breedspoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Over het stuw bij Belfeld loopt ook een spoorlijnSpeciaal voor een speciale machine om schotten uit de stuw te halen. erg bijzonder.
[afbeelding]
meer foto's
Ja, die perrons worden zo lang omdat het spoorgebruik in Utrecht nogal gaat veranderen als het viersporig wordt richting Houten en Geldermalsen. Ik denk dat 't nodig is voor de interncity's naar het zuiden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef ReisT het volgende:
Het perron van spoor 18b/19b in Utrecht wordt echt idioot lang! Spoortje 15b was al een eind lopen, het einde van 18/19 komt nog een stukje verder, is straks gewoon 400 meter van de stationshal.
Wordt het perron lang of de weg er naartoe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef ReisT het volgende:
Het perron van spoor 18b/19b in Utrecht wordt echt idioot lang! Spoortje 15b was al een eind lopen, het einde van 18/19 komt nog een stukje verder, is straks gewoon 400 meter van de stationshal.
Da's ook een goede vraag. Volgens mij kun je vanuit de stationshal met een roltrap naar spoor 18/19. Dan is het hooguit 10 meter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het perron lang of de weg er naartoe?
Vind ze van Volker en Stevin nog leuker, van die busjes die op de rails rijdenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Over het stuw bij Belfeld loopt ook een spoorlijnSpeciaal voor een speciale machine om schotten uit de stuw te halen. erg bijzonder.
[afbeelding]
meer foto's
zal in augustus nog wel wat fotos maken van station utrecht en al die sporenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef ReisT het volgende:
Het perron van spoor 18b/19b in Utrecht wordt echt idioot lang! Spoortje 15b was al een eind lopen, het einde van 18/19 komt nog een stukje verder, is straks gewoon 400 meter van de stationshal.
Volker Rail bedoel je, het voormalige Volker Stevin Rail & Trafficquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vind ze van Volker en Stevin nog leuker, van die busjes die op de rails rijden.
Tel is voor de gein hoeveel vakken ze hebben, dat gaat van A tot Z of zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal in augustus nog wel wat fotos maken van station utrecht en al die sporen
In swalmen zeker en in reuver (niet helemaal zeker) liep vroeger smalspoor (de tuf) werd de klei die gewonnen werd aan de duitse grens naar de fabrieken vervoerd. daar werd er buizen en dakpannen van gemaakt. bij de firma robbelien (oet Zjwame!!!)quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vind ze van Volker en Stevin nog leuker, van die busjes die op de rails rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |