quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:Ik wil dit topic even TVP'en maar ik wil (nog) niet in de OP. Vind het wel fiojn om wat verhalen mee te lezen.
voor mij hetzelfde, ik wil beginnen met afvallen, want 95 kilo is toch iets te veel van het goede. maar om al in de OP te gaan staan, bibber
maar wel ff mijn afvalreden vertellen: vroeger was ik lange tijd anorexia patient, nadat ik eindelijk normaal ging eten kwam ik nog steeds bijna niets aan, totdat ik mijn vriendje ontmoete, binnen 4 jaar ben ik bijna 40 kilo aangekomen. van maatje 36 naar maatje 46, op dat moment zei ik: zodra ik maat 48 moet gaan kopen moet het eraf, ik wil me nog modern kleden, en ik vind/vond de keuze voor de grotere maten veel minder modern/hip.
en nu is het zover, broekmaat 48 is bereikt, dus tijd om af te vallen. het snoepen heb ik al zo goed als laten staan, alleen soms nog een nootje, ik ga nu 2 keer per week op de hometrainer, en fiets dan 5 kilometer en ik begin wat gezonder te eten, hopelijk kan ik het daar al mee rond krijgen. want ik wil nog wel kunnen genieten van mijn leven, zonder dat ik elke dag alleen maar sla kan eten.
maar om het even af te ronden: well done everybody, enne ook good luck
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie