abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 12:52:06 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40008020
Hier heeft het geregend!

Maar heel kort

En nu is het weer net zo warm als voorheen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40008036
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef Maeghan het volgende:
Ja, sowieso kan het niet veel warmer. Een supermarkt opwarmen en ondertussen je koelingen hard laten werken is ook aardig zinloos.

Maar sowieso, ik heb wel bij Bas vd H gewerkt en daar hadden ze geen airco (en idd, het ijs kwam gesmolten uit de niet-meer-zo-vriezer) en daar kon je echt niet normaal werken.

Zelfs bij de 18 graden heb ik het nog wel eens te warm, door de hitte die door de deur naar binnen komt. Vroeger ging ik nog wel eens de vriezer opruimen omdat ik het te warm had, lekker bij -18. (Oh, en ik ben bijna nooit ziek, afgezien van m'n eeuwige keelontstekingen die ik al heb sinds het ontstaan van de mensheid of zo, dus volgens mij valt dat wel mee met die overgangen). Gisteren zat ik de hele dag thuis en op een gegeven moment ben ik maar naar de sportschool gegaan (airco) omdat ik binnen naar werd van de hitte. Ik kan er gewoon absoluut niet tegen. Dus echt, je zou ruzie met me krijgen. Als ik je niet spontaan onder zou kotsen, want dat doe ik dus ook weleens als ik het te warm krijg =P
Ik blijf wel even uit je buurt!

Ik kan er ook niet altijd even goed tegen, maar ik word juist ellendig van de grote overgang tussen binnen en buiten. Gisteren heb ik voor het eerst in tijden mijn lunchpauze-wandeling over geslagen. Ik zag het écht niet zitten om vanuit de heerlijke 25ºC de 37ºC in te gaan. Vandaag ga ik wel weer "lekker" wandelen, het is nu slechts 28ºC buiten, scheelt maar 3ºC met binnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_40008055
ik weet nieth oe warm het nu is hier, maar het voelt echt erg klef aan... De luchtvochtigheid zal hier wel hoog zijn....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40008142
Hier waaide het vanochtend nog ff lekker. Heb toen alle ramen tegen elkaar los gezet. Maar nu is het onzettend benauwd. bah

He wat een geklaag over het weer
pi_40008335
Zeg, wat ik niet snap, nu het zomervakantie is zou je denken dat iedereen volop tijd heeft om te sporten, maar overal hebben ze zomerroosters, het zwembad is aan het verbouwen, etc. Ligt dat nu aan mij, of ben ik de enige die in de vakantie normaalgesproken altijd meer vrije tijd had dan met college en/of werk?
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 13:02:29 #106
13151 crew  Rewimo
pi_40008369
Vakantie? Vrije tijd? Waar heb jij het over
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:08:38 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40008594
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Inderdaad. Wat is dat, vakantie?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40008665
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben.
Kwam om 8.30uur aan op mijn werk en vanavond om 17.00uur mag ik weer weg. Net als al die andere dagen van het jaar.
***Levi was here***
pi_40008952
Ja, ik heb ook geen vakantie, maar heel veel mensen om me heen wel dus.
pi_40009163
Ik heb wel vakantie, maar ik word er nogal depri van geloof ik....

Gelukkig is vriendje morgen een dagje vrij, dat scheelt weer!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 13:26:41 #111
13151 crew  Rewimo
pi_40009178
Volgende week donderdag als ik klaar ben met werken, dan begint mijn vakantie Lekker een dikke week naar Duitsland, niet koken, niet afwassen, hele dag buiten met Christan en qltel. Complete schoonfamilie erbij, erg gezellig! Ik heb een leuke schoonfamilie
pi_40012038
Hier gelderland, vielen net 3 druppels regen ofzo
pi_40013312
hier wordt het alleen maar benauwder...

En dan willen ze morgenavond een skatetocht van 40 km gaan doen...
Ik vraag me echt af of het wel een goed idee is, maar de organisatie ziet helemaal geen probleem, want "zo warm is het 's avonds niet......"
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 juli 2006 @ 15:17:37 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40013483
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef teigan het volgende:
hier wordt het alleen maar benauwder...

En dan willen ze morgenavond een skatetocht van 40 km gaan doen...
Ik vraag me echt af of het wel een goed idee is, maar de organisatie ziet helemaal geen probleem, want "zo warm is het 's avonds niet......"
Laat ze even contact opnemen met de marsleider van de vierdaagse

Doe me een plezier als je eraan mee gaat doen, neem genoeg water mee en ook wat sportdrank. 40 km is lang in deze warmte, ookal is het 's avonds en op skates.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40013865
ik weet het, ik ben zondag al tegen mezelf aangelopen, ik zit zelf ook zeer te twijfelen of ik wel meega, ook omdat vriendje zaterdagmorgen om 6.00 uur aan de slag moet, en ik het zo ongezellig vind zonder hem...

Ik ga voor hem ook flink wat sportdrank inslaan voor zaterdag en de dagen erna... Ik denk dat hij het wel goed kan gebruiken..
pi_40016415
Wat knap van Sugar Lee zeg! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet mooier vind geworden.Maar ja, het moest nou eenmaal.

En ik ga niet over het weer klagen hoor, ik vind het wel erg lekker Om 13:00 vanuit Meppel naar Hoogeveen gefietst op een fietspad langs het kanaal zonder schaduw. Dat was wel even doorpuffen en om de 6 minuten water gedonken (of over me heen geplenst ).

En teigan, ik zou er nog even over nadenken of je wel 40 km wil skaten in dit weer. In ieder geval genoeg vocht meenemen en regelmatig slokjes nemen.

Die mannen van de Tour de France hebben het denk ik ook heel erg zwaar (waarom doen er eigenlijk geen vrouwen mee?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:30:41 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_40016460
Er is een aparte vrouwentour Isabeau
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40016554
Oh, wist ik niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:35:01 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_40016646
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40017449
ik weet ook nog niet of ik het doe hoor Isabeau
pi_40017491
Het is 's avonds juist nog best broeierig lijkt me. Als je zover wilt skaten zou ik eerder in de vroege ochtend gaan dan 's avonds
pi_40017602
ja, maar georganiseerde tocht he..... Die vertrekken altijd om 20.00 uur...

Michel gaat sowieso niet, omdat hij dus zaterdag om 6.00 uur moet beginnen, en ik kijk nog wel even...

Misschien dat we vanavond nog even een stukje skaten, maar zoals het nu aanvoelt buiten hoeft het van mij niet zo nodig....
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 21:09:50 #123
43556 miss_dynastie
pi_40024357
Ik zit weer eens 'Wat je eet ben je zelf te kijken'. Ik blijf liever eeuwig dik dan dat ik zo'n zuurpruim word als Gillian
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:40 #124
57434 Marloes
Digital Love
pi_40024717
Ze pikkenl ook wel de meest extreme gevallen eruit, alsof er veel mensen zijn die zó slecht eten. Ik zit er een beetje tussen in denk ik :p
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_40027010
Och ja die mensen eten vreselijk, dat slaat nergens op. "Kijk eens hoe veel vet je op hebt de afgelopen week!" En dan die walgelijke groentetafel van haar,
pi_40027623
Oh, ik vind dat juist een leuk programma en ik vind dat zij altijd hele verfrissende ideeen heeft met aparte ingredienten. Blijkbaar zijn er best veel mensen die zo ongezond eten, want ze hebben al aardig wat programma's opgenomen Ik denk dat jullie dat een beetje onderschatten, agz het overzees nog een tikkeltje erger is dan hier.
pi_40028197
De ingrediënten zijn vaak zo apart, dat ik geen idee heb waar ik ze vandaan zou moeten halen. Ze kan wat mij betreft beter iets verrassends verzinnen met gangbare ingrediënten.
pi_40028488
net mijn aller eerste date ooit gehad
ging erg goed, zijn uiteindelijk toch gewoon thuis gebleven

heb nu alleen hoofdpijn vraag me af of dat door als die emoties komt of door de stress die ik van te voren niet nu eruit komt
pi_40038280
ik dacht gisteravond nog aan je Miss_S, ik vroeg me nog af hoe het gegaan was....

de hoofdpijn kan ook door de hitte komen he, te weinig gedronken oid..
pi_40039831
Hoofdpijn kan idd ook door zouttekort/vochttekort komen bij deze warmte...

Ik vertrek zondag à l'improvisoire naar Friesland!
Tentje in de auto, eerste bestemming Sneek, later waarschijnlijk ook de waddeneilanden doen.
we hebben dus echt niks opgezocht, wel leuk maar toch een beetje eng.
Iemand tips voor die omgeving?
pi_40040480
ik had inderdaad wel minder water gedronken dan normaal
had ook erg weinig gegeten gisteren als het zo warm is heb ik weinig zin om te eten en krijg ik ook geen honger
pi_40042144
Miss_s Daten is leuk

Ik vergeet met dit weer gewoon te eten
Gisteren echt een pakje crackers, avondeten en 's avonds chips gehad
Rampzalig, maar het is vakantie hè?
Ik drink wel genoeg denk ik
En tóch geniet ik echt met volle teugen van dit weer meer energie dan normaal, bijna nergens pijn, echt geweldig. Ik zou hele nachten door willen gaan met vieren dat het zomer is.
Om de één of andere duistere reden wordt Maarten juist sloom van dit weer en hij wil dus gewoon slapen
Iemand die met mij bij een vuurkorfje met een biertje een hele nacht de zomer wil vieren?
(met tuin graag, want die heb ik niet)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:33:33 #133
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40042278
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik vergeet met dit weer gewoon te eten
Gisteren echt een pakje crackers, avondeten en 's avonds chips gehad
Rampzalig, maar het is vakantie hè?
Ik drink wel genoeg denk ik
Hmmm... vergeten te eten is mij totaal onbekend, ik vergeet eerder te lijnen.

Gaat hier trouwens best goed. Ben langzaam weer aan het dalen in gewicht. Vanmiddag weer naar de sportschool. Deze week aan beweging: 4 uur fietsen, 3 uur wandelen, 1 uur baantjes trekken en 2 uur fitness. Heb me in tijden niet zo goed gevoeld.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 11:33:43 #134
13151 crew  Rewimo
pi_40042282
Als je naar Roosendaal komt en zelf bier meeneemt en het niet erg vindt dat wij rond middernacht zo'n beetje omvallen van de slaap: kom maar op

En nu ga ik Christan van school halen met al zijn zooi (hij gaat na de vakantie naar een andere school) en dan wachten tot Troel komt
pi_40042828
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Als je naar Roosendaal komt en zelf bier meeneemt en het niet erg vindt dat wij rond middernacht zo'n beetje omvallen van de slaap: kom maar op

En nu ga ik Christan van school halen met al zijn zooi (hij gaat na de vakantie naar een andere school) en dan wachten tot Troel komt
Ja, dát is nu juist het punt
Ik wil om vier uur nog dromerig in de vuurkorf staren en dan met de eerste trein terug
Ofzo
edit: maarten net(nog een beetje slaperig): "ja maar meisje, das aan de andere kant van Nederland "
pi_40045019
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef Iksje het volgende:
Iemand tips voor die omgeving?
Hé Iksje,

Ik raad je aan om naar Appelscha te gaan. Hele mooie omgeving. Lekker veel bos, leuk voor lange wandelingen en je kunt er prima fietsen huren voor een fietstochtje. Verder hebben ze er een heerlijk zwembad (midden in de bossen, veel gras om lekker te zonnen, heftige glijbaan) en als je tussendoor wil shoppen in een leuke stad is Assen 20 minuutjes rijden.

Ben zelf trouwens vorig weekend naar Terschelling geweest, leuk eiland. We zaten in Oosterend, helemaal aan de andere kant van het eiland. We zijn helemaal naar het laatste stukje strand gefietst: er lag bijna niemand op het strand. Zó heerlijk rustig!
It is your friends who make your world!
pi_40048543
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:57 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

tips
bedankt voor de tip! ik neem dit zeker mee
[klaagzang]
Het blijft hier zweterig warm, het beloofde onweer is uitgebleven. En komende week nog zo'n weer, dat kost bij mij ook energie. Loom en weinig zin in eten...
En ik ben niet bijgekomen maar toch weer wel. De weegschaal geeft hetzelfde aan maar mijn buik(je) wordt weer zichtbaarder. Alleen heb ik dus echt de puf niet om buiten te gaan lopen of fietsen als dat langer dan 2km is. (station-huis, huis-winkel red ik net)
En binnen steppen bij 29°C spreekt me ook niet aan
[/klaagzang]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 15:00:22 #138
13151 crew  Rewimo
pi_40048658
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef freecell het volgende:
Ja, dát is nu juist het punt
Ik wil om vier uur nog dromerig in de vuurkorf staren en dan met de eerste trein terug
Ofzo
edit: maarten net(nog een beetje slaperig): "ja maar meisje, das aan de andere kant van Nederland "
Je mag rustig tot 4 uur blijven zitten hoor
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:06:32 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40048823
Ik heb ook geen bal aan beweging gedaan de afgelopen dagen... véél te heet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40051821
ik ben nog een paar keer wezen zwemmen, en ga vanavond en morgen kijken of skaten een beetje te doen is...

Voor de rest doe ik ook niet zoveel hoor.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:47:25 #141
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40051920
Ik ben woensdagavond braaf gaan fitnessen. Toen ik daar was voelde ik me wel een idioot, ik had het nog nooit zo rustig gezien daar. Maargoed, zondagochtend sla ik over, want we gaan zodadelijk naar m'n ouders voor 't hele weekend.
pi_40052753
Ik zie net dat de tocht waar ik dit weekend aan mee zou doen, maatregelen heeft genomen vanwege de hitte...

De starttijd is vervroegd, en de routes zijn gehalveerd...... Ik denk dat ik nu zeker dit weekend wel even die kant opga, de gehalveerde tocht heb ik zeker weten op tijd uitgereden.... (op tijd= voor de ergste hitte..)
pi_40053472
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik wil dit topic even TVP'en maar ik wil (nog) niet in de OP. Vind het wel fiojn om wat verhalen mee te lezen.
voor mij hetzelfde, ik wil beginnen met afvallen, want 95 kilo is toch iets te veel van het goede. maar om al in de OP te gaan staan, bibber

maar wel ff mijn afvalreden vertellen: vroeger was ik lange tijd anorexia patient, nadat ik eindelijk normaal ging eten kwam ik nog steeds bijna niets aan, totdat ik mijn vriendje ontmoete, binnen 4 jaar ben ik bijna 40 kilo aangekomen. van maatje 36 naar maatje 46, op dat moment zei ik: zodra ik maat 48 moet gaan kopen moet het eraf, ik wil me nog modern kleden, en ik vind/vond de keuze voor de grotere maten veel minder modern/hip.

en nu is het zover, broekmaat 48 is bereikt, dus tijd om af te vallen. het snoepen heb ik al zo goed als laten staan, alleen soms nog een nootje, ik ga nu 2 keer per week op de hometrainer, en fiets dan 5 kilometer en ik begin wat gezonder te eten, hopelijk kan ik het daar al mee rond krijgen. want ik wil nog wel kunnen genieten van mijn leven, zonder dat ik elke dag alleen maar sla kan eten.

maar om het even af te ronden: well done everybody, enne ook good luck
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:48:59 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_40053636
Ik heb toch voor beide dames alvast een account gereserveerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 18:00:58 #145
13151 crew  Rewimo
pi_40053971
Welkom alvast, nieuwe aanstaande OP-ers
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:19:05 #146
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40054400
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef freecell het volgende:
Iemand die met mij bij een vuurkorfje met een biertje een hele nacht de zomer wil vieren?
(met tuin graag, want die heb ik niet)
Goed plan, ik kan toch niet slapen met dit weer en ben ook nog haske verkouden.
Maar heb ook geen tuin.
En bier...

Maar het vuurkorfje is leuk!
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_40054426
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef Troel het volgende:
OK dan, vanochtend was ik 83.7 kilo, ik ben 1.61 m dus een BMI van 32. Ik wil sowieso graag naar 77 kilo want dan heb ik een BMI onder de 30 (volgende doel 64 kilo, BMI 25), maar ik ben nog niet echt serieus iets aan het doen. Zo'n 14 maanden geleden heb ik al eens een serieuze poging gewaagd inclusief flink sporten, maar toen heb ik een fietsongelukje gehad waardoor dat even niet zo goed meer ging en toen was het wel een beetje over. Nu ben ik met Flylady bezig en die routines moeten ook op m'n lijf toepasbaar zijn, ik heb wel wat routine nodig qua beweging.
pi_40055489
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef Troel het volgende:
goed dan moet ik er maar aan.

BMI van 29
lengte 1.80 en gewicht 95 kilo. enne ik ga je maar ff mailen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_40056302
Als je Troel mailt, dan kom je gewoon met alles in de openingspost te staan...
Is wel zo handig...

pumpkin_Ruby, ik ben maar 1 cm kleiner dan je, en op dit moment nog iets zwaarder.... Vind het wel leuk, nog weer een "kleintje" erbij..

ik ga skaten, tot vanavond/morgen!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:12:20 #150
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_40056943
Lukt het jullie trouwens ook niet om met dit warme weer af te vallen? Het staat nu echt stil hier...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')