quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef Maeghan het volgende:
Ja, sowieso kan het niet veel warmer. Een supermarkt opwarmen en ondertussen je koelingen hard laten werken is ook aardig zinloos.
Maar sowieso, ik heb wel bij Bas vd H gewerkt en daar hadden ze geen airco (en idd, het ijs kwam gesmolten uit de niet-meer-zo-vriezer) en daar kon je echt niet normaal werken.
Zelfs bij de 18 graden heb ik het nog wel eens te warm, door de hitte die door de deur naar binnen komt. Vroeger ging ik nog wel eens de vriezer opruimen omdat ik het te warm had, lekker bij -18. (Oh, en ik ben bijna nooit ziek, afgezien van m'n eeuwige keelontstekingen die ik al heb sinds het ontstaan van de mensheid of zo, dus volgens mij valt dat wel mee met die overgangen). Gisteren zat ik de hele dag thuis en op een gegeven moment ben ik maar naar de sportschool gegaan (airco) omdat ik binnen naar werd van de hitte. Ik kan er gewoon absoluut niet tegen. Dus echt, je zou ruzie met me krijgen. Als ik je niet spontaan onder zou kotsen, want dat doe ik dus ook weleens als ik het te warm krijg =P
Inderdaad. Wat is dat, vakantie?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Vakantie? Vrije tijd? Waar heb jij het over
Ik heb ook geen idee waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Vakantie? Vrije tijd? Waar heb jij het over
Laat ze even contact opnemen met de marsleider van de vierdaagsequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:13 schreef teigan het volgende:
hier wordt het alleen maar benauwder...
En dan willen ze morgenavond een skatetocht van 40 km gaan doen...
Ik vraag me echt af of het wel een goed idee is, maar de organisatie ziet helemaal geen probleem, want "zo warm is het 's avonds niet......"
Hmmm... vergeten te eten is mij totaal onbekend, ik vergeet eerder te lijnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef freecell het volgende:
Ik vergeet met dit weer gewoon te eten
Gisteren echt een pakje crackers, avondeten en 's avonds chips gehad
Rampzalig, maar het is vakantie hè?
Ik drink wel genoeg denk ik
Ja, dát is nu juist het puntquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Als je naar Roosendaal komt en zelf bier meeneemt en het niet erg vindt dat wij rond middernacht zo'n beetje omvallen van de slaap: kom maar op
En nu ga ik Christan van school halen met al zijn zooi (hij gaat na de vakantie naar een andere school) en dan wachten tot Troel komt
Hé Iksje,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:00 schreef Iksje het volgende:
Iemand tips voor die omgeving?
bedankt voor de tip! ik neem dit zeker meequote:
Je mag rustig tot 4 uur blijven zitten hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:49 schreef freecell het volgende:
Ja, dát is nu juist het punt
Ik wil om vier uur nog dromerig in de vuurkorf staren en dan met de eerste trein terug
Ofzo
edit: maarten net(nog een beetje slaperig): "ja maar meisje, das aan de andere kant van Nederland"
voor mij hetzelfde, ik wil beginnen met afvallen, want 95 kilo is toch iets te veel van het goede. maar om al in de OP te gaan staan, bibberquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik wil dit topic even TVP'en maar ik wil (nog) niet in de OP. Vind het wel fiojn om wat verhalen mee te lezen.
Goed plan, ik kan toch niet slapen met dit weer en ben ook nog haske verkouden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef freecell het volgende:
Iemand die met mij bij een vuurkorfje met een biertje een hele nacht de zomer wil vieren?
(met tuin graag, want die heb ik niet)
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef Troel het volgende:
Ik heb toch voor beide dames alvast een account gereserveerd
goed dan moet ik er maar aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef Troel het volgende:
Ik heb toch voor beide dames alvast een account gereserveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |