quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
Dit topic is bedoeld voor users als jorienvdherik en Doopy-X-.
Maak hier mekander het leven maar lekker zuur. Scheld elkaar verrot. Maak elkaar uit voor vanalles en nogwat.
En blijf aub weg uit het Feijenoordtopic met dat gezeik!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef ruud_fr het volgende:
Dit topic is bedoeld voor users als jorienvdherik en Doopy-X-.
Maak hier mekander het leven maar lekker zuur. Scheld elkaar verrot. Maak elkaar uit voor vanalles en nogwat.
En blijf aub weg uit het Feijenoordtopic & Ajaxtopic met dat gezeik!
Hallo Klakkiequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:50 schreef Cart_man het volgende:
Joduh, boe.
helemaal niets in rotterdaaaaaaaaamquote:
Voetballen en kampioen worden wel, wat heb je liever?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lezen is duidelijk niet de sterkste kant van 040
+31 kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
En allemaal goede vriendjes als +31 speelt.
Dus dat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef DeTolk het volgende:
075!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Netnummers niet langer aan regio gebonden
DEN HAAG (ANP) - Netnummers zijn vanaf donderdag niet meer gebonden aan een vaste regio. Dat meldde het ministerie van Economische Zaken donderdag.
Daar waar bijvoorbeeld 030 tot op heden het netnummer was voor Utrecht en 020 voor Amsterdam kunnen abonnees deze vaste aansluitingen vanaf nu ook voor een bepaalde periode gebruiken vanaf andere locaties.
Verder komen er twee nieuwe 10-cijferige nummerreeksen die beginnen met de cijfers 085 en 091. Ook bij deze twee reeksen is geografische gebondenheid niet vereist.
Abonnees kunnen de vaste telefoonnummers onder bepaalde voorwaarden gebruiken in bijvoorbeeld Groningen of Frankrijk. De voorwaarde is dat de woon- of vestigingsplaats van de bijbehorende persoon of organisatie zich in het betreffende netnummergebied bevindt. Dit is bijvoorbeeld het geval bij iemand die in Amsterdam (020) woont, maar een aantal maanden per jaar in Groningen of Frankrijk verblijft. Volgens de nieuwe mogelijkheden kan deze persoon dan zijn Amsterdamse 020 nummer in Frankrijk gebruiken.
Dat is A10 tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
010? mij niet gezien.....
Je hebt nix gemist hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kende jou dan weer niet.
niet!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef Cart_man het volgende:
Doopy was de grootste lamlul op Fok vroegah!
gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben een die-hard 0251, dus ik woon één kerngetalletje naast je, borisz..
Idd, nu ook nog steeds hoorquote:
* MrDoegewoon voorheen Ajaxno1 wasquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon voorheen Ajaxno1 was
Word.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef -Schorpioen- het volgende:
En veel succes straks in 010 als Dirk "Tranen met Kuyten" naar Liverpool gaat !
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef -Schorpioen- het volgende:
020-689xxxx !!
En veel succes straks in 010 als Dirk "Tranen met Kuyten" naar Liverpool gaat !
Ook al gouden kikkers in de Efteling? Het lijkt wel een plaagquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Na lange zoektocht vind de Efteling eindelijk een model voor het nieuwe type Laaf.
Wees blij dat je de kikker ziet en niet het echte plaatjequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ook al gouden kikkers in de Efteling? Het lijkt wel een plaag
Kut kikkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ook al gouden kikkers in de Efteling? Het lijkt wel een plaag
Keltie, volgens mij ben jij niet helemaal 100% Dit is een grappig bedoeld topicquote:
sssstquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Keltie, volgens mij ben jij niet helemaal 100% Dit is een grappig bedoeld topic![]()
EDIT:quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Keltie, volgens mij ben jij niet helemaal 100% Dit is een grappig bedoeld topic![]()
Hahahahaha, meen je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
deze heb ik thuis nog liggen
[afbeelding]
Ik nog zo'n Palestinashirt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
deze heb ik thuis nog liggen
-plaatje-
hehequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik nog zo'n Palestinashirt.
Denk dat ik hem laat bedrukken:
Jihad
![]()
Goh, een unicum. Ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahahahaha, meen je niet.![]()
Te triest.
ik wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Keltie, je weet dat je het stereotype feyenoord-supporter weer helemaal tot leven brengt he?
Laat me raden, je roept ook hamas hamas![]()
[afbeelding]
IK?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Damn wat ben jij een in en in triest mannetje zeg
toen werd het te grof voor meneerquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
IK?![]()
Laten we even stoppen met te flamen op elkaar.....dit WAS een leuk topic
Mwah .. Soms wel .. Jij roept "joden! joden!"?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Keltie, je weet dat je het stereotype feyenoord-supporter weer helemaal tot leven brengt he?
Laat me raden, je roept ook hamas hamas![]()
-plaatje-
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef Panic_A het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XIwm2gm8SK8&search=van%20der%20vaart![]()
wtfquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DE2pQvAjCVQ&search=van%20der%20vaart
vd vaart whoo
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Keltie het volgende:
ik
quote:een vrij diepgaande
quote:studie gedaan
Dank....als je de concentratiekampplaatjes dan ook nog ff weg wil halen danquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag ludiek houden hier en niet persoonlijk worden.
Neuh, die zijn ludiek bedoeld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank....als je de concentratiekampplaatjes dan ook nog ff weg wil halen dan![]()
hehe hij heb die kk ... vlag hij heb die kk ... vlagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
http://members.home.nl/de(...)oord%20Hooligans.WMV
Is gebeurd (of ik moet er nog 1 over het hoofd zien)quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank....als je de concentratiekampplaatjes dan ook nog ff weg wil halen dan![]()
Hey, das inderdaad wel HEEL vreemd!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef Keltie het volgende:
Hmm..
Net stonden hier ook plaatjes over een verdelging.. Die mochten niet..
Je gaat ook janken en zielig doen als het over Rusland/Vietnam/Indonisie/Argentinie gaat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hey, das inderdaad wel HEEL vreemd!![]()
Daarom kwam ik net niet met tegenargumenten.......![]()
Ik heb er ook een weggehaald.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is gebeurd (of ik moet er nog 1 over het hoofd zien)
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je gaat ook janken en zielig doen als het over Rusland/Vietnam/Indonisie/Argentinie gaat?
Grappen en grollen over 9/11 gaan jou te ver?
Stel je niet zo aan joh.
Is geen bandje is een uitvergrote foto van zijn cockringquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe
nee dat bandje heb ik niet
Zal men blij mee zijn, kwallen op het strandquote:
Kakkerlakken hebben wat dat betreft wel recht van spreken jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga haast denken dat de ajaxsupporters meer om ons geven, dan andersom.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vd vaart whoo
Topfeest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad, dat concert van Hazes vorig jaar was wel leuk om te zien.
Hazes the Black edition was het toch?
Oorlog? Het orginele liedje gaat over tulpen hoor!...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef The_Joker het volgende:
EDIT
Laat de oorloggerelateerde reacties maar achterwege
Ja, maar toch is het not done om deze teksten te plaatsen. Een beetje ludiek mag in dit topic. Maar hetgeen wat jij zei, ging m.i. toch net te ver.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:30 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Oorlog? Het orginele liedje gaat over tulpen hoor!...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad, dat concert van Hazes vorig jaar was wel leuk om te zien.
Hazes the Black edition was het toch?
Een dooie is het enige wat de Arena gevuld krijgt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor een dooie Lee Towers krijgen ze de kuip niet gevuld
met stoelen jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens teletekst zit het altijd vol hoor
Wat boeit ons dat nou? Die fout maakt hij toch niet bij Ajax?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vd vaart whoo
Paar? Ik kon hele plukken lege stoeltjes zien op de tweede ringquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff die paar lege stoeltjes bij de eerste wedstrijd![]()
Dat is ook echt heel belangrijk, het aantal feesten in 'jouw' stadion.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen hun stadion is iets beter... al hebben wij tenminste leuke feesten in de ArenA
Zoals?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen hun stadion is iets beter... al hebben wij tenminste leuke feesten in de ArenA
Ja, dat bestaat dus niet meer hequote:
Lekker boeiendquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat dus niet meer he.
Er is er een mee gestopt, dus nu gewoon 0118.
Ajaxsupporters dragen geen 110% anti kleding.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga haast denken dat de ajaxsupporters meer om ons geven, dan andersom.
Erger nog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajaxsupporters dragen geen 110% anti kleding.
Joden zingen helemaal niet.quote:Ajaxsupporters zingen amper over de tegenpartij.
Voornamelijk gedurende de gaypridequote:Ajaxsupporters maken zich maar druk om 1 stad: Amsterdam.
Nee, als verwaande arrogante joden.quote:Ajaxsupporters gedragen zich niet als calimero's.
Liever niet.quote:En daar kan '010' heel veel van leren![]()
nee dat doen ze nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajaxsupporters zingen amper over de tegenpartij.
Ajaxsupporters maken zich maar druk om 1 stad: Amsterdam.
Ajaxsupporters gedragen zich niet als calimero's.
En daar kan '010' heel veel van leren![]()
Edit:
Ajaxsupporters maken geen vriendjes met andere vijanden om de grootste vijand te kunnen verslaan
Mooie rooie kruis!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet![]()
[afbeelding]
Betrapt!!! We hebben te maken met een Feijenoordsupporter hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
In de kuip zie je het halve stadion (15.000 man) met 110% anti spullen lopen. Bij Ajax misschien 1%.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Betrapt!!! We hebben te maken met een Feijenoordsupporter hier.
hebben jullie al een 1001% gemaakt?quote:
quote:[..]
Joden zingen helemaal niet.
Dan staat de hele stad weer vol met rotterdommersquote:[..]
Voornamelijk gedurende de gaypride
Als je wint, heb je vriendenquote:[..]
Nee, als verwaande arrogante joden.![]()
quote:[..]
Liever niet.![]()
Maar hebben wel 50 man nodig om een home met een handjevol supporters neer te stekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Edit:
Ajaxsupporters maken geen vriendjes met andere vijanden om de grootste vijand te kunnen verslaan
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Maar hebben wel 50 man nodig om een home met een handjevol supporters neer te steken![]()
Sensation Black (mits ze weer terug gaan naar zoals het vorig jaar was en een afsluiter zoals in 2004 nemen)quote:
In de Kuip hebben ze het ook geprobeerd:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sensation Black (mits ze weer terug gaan naar zoals het vorig jaar was en een afsluiter zoals in 2004 nemen)
Of gewoon Thunderdome in de ArenA maar dat zijn dromen
Het heeft inderdaad helemaal niets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
Sinds wanneer moet je concerten in een voetbalstadion geven dan?
De Kuip heeft dan ook niets met Feyenoord te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de Kuip hebben ze het ook geprobeerd:
Strike One
020 voor heerschersquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef FBIFile het volgende:
020 is voor heerschers
010 is voor arbeiders
Wij heersen jouw werkplek . En de banken . Enz .quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Sender_ het volgende:
[..]
020 voor heerschersWat heersen jullie dan? helemaal niets dus...
Laat mij dan maar gewoon een arbeider zijn.
Nee inderdaad. feyenoord speelt er alleen maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kuip heeft dan ook niets met Feyenoord te maken.
Dorpsgek jij weet helemaal niets van mijn werk af dus dat heers je al helemaal niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Wij heersen jouw werkplek . En de banken . Enz .
Het is allebei niks voor concerten maar goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb liever een mooier stadion dan 'vettere' feesten
Alhoewel Sensation Black natuurlijk met het jaar kutter en commercieler wordt, en het Gelredome steeds meer voor begint te lopen op die ufo.
en toch lopen jullie hand in hand hequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Rotterdam heeft FFWD Danceparade
Amsterdam heeft de GayParade![]()
![]()
Nee...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
en toch lopen jullie hand in hand he![]()
Doe niet zo schijnheilig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Edit:
Ik woon liever in een stad waar leuke feesten zijn dan in zo gay stad met zn gay paradequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig!
Feyenoord, Ajax, allebei grote hopen pleps die elkaar voor treurig uitmaken terwijl als ze in een spiegel zouden kijken die uit elkaar zou barsten van de treurigheid die ze zelf uitstralen.
Zelfs als iemand een topic begint die moet aantonen hoe treurig de discussie uberhaupt al is, beginnen Feyenoorders en Ajacieden en wat daar al niet voor door moet gaan serieus elkaar met clichés belachelijk te maken, wat de vooraf veronderstelde treurigheid weer bevestigd.
Ohw en laat me je wat vertellen, datzelfde treurige soort vindt je overal! Alleen bij sommige clubs wat meer dan bij andere.
En nu weer fijn verder 'bashen', hopelijk wordt er nog wat origineels gepost waardoor ik kan grinniken, tot noe toe is het treurigheid troef.
![]()
In Rotterdam zitten geen banken idd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:25 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Wij heersen jouw werkplek . En de banken . Enz .
Je hebt gelijk, in Rotterdam hebben we geen homo's gelukkig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik woon liever in een stad waar leuke feesten zijn dan in zo gay stad met zn gay parade![]()
18quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:10 schreef ASroma het volgende:
mag ik vragen naar je leeftijd meneer v/d herik?
Ga het serieus nemen, ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig!
Feyenoord, Ajax, allebei grote hopen pleps die elkaar voor treurig uitmaken terwijl als ze in een spiegel zouden kijken die uit elkaar zou barsten van de treurigheid die ze zelf uitstralen.
Zelfs als iemand een topic begint die moet aantonen hoe treurig de discussie uberhaupt al is, beginnen Feyenoorders en Ajacieden en wat daar al niet voor door moet gaan serieus elkaar met clichés belachelijk te maken, wat de vooraf veronderstelde treurigheid weer bevestigd.
Ohw en laat me je wat vertellen, datzelfde treurige soort vindt je overal! Alleen bij sommige clubs wat meer dan bij andere.
En nu weer fijn verder 'bashen', hopelijk wordt er nog wat origineels gepost waardoor ik kan grinniken, tot noe toe is het treurigheid troef.
![]()
Dat is sparta pietquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga het serieus nemen, ja.
Kutspartaan.
Dat punt heb je al een keer of 10 gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
-
Dat is een feit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een kutstad joh hebben hunnie ;D
18 jaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
blijft mooi
wat een kutstad joh hebben hunnie ;D
Die mogen ook voor het nekschot opgaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[afbeelding]
Echte Amsterdamse familie zullen we maar zeggen.
Wij hebben Awakenings ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
020 heeft de gay parade
Ik kan me toch herinneren dat ze vorig seizoen 2e werden en dat ze een mooie dvd uitgebracht haddenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef -Schorpioen- het volgende:
Straks de loting van de voorronde CL.....doet Feyenoord toch ook aan mee ?
Voor de zoveelste keer: nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee, een kloon van methodmich of wat....
Zeik toch niet zo man, trollen we hier, is het weer niet goed.quote:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Ben jij de afgelopen jaren voor de titel meest eerbare fokker gegaan ofzo? Kan me herinneren dat er vroeger nog wel es een lachje vanaf kon ouwe azijnpisser![]()
Toch juist nice dan dat dit topic der is of..........?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
KloptWel es. Maar nadat bijna 50% van alle (Ajax-)topics verkloot wordt door figuren als DK is er weinig sprake meer van "wel es".
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
Die gozer heb ik de hele vakantie niet meer in een ajax shirt gezien![]()
Das idd sad maar what else is newquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Zag hier van de week een kansloos f'noord gezinnetje lopen (ja, in Amsterdam dus) Alle 4 in f'noord shirts..
Buiten het feit dat het nogal debiel is om dat te doen in Amsterdam is het natuurlijk OOK gewoon overal verschrikkelijk triest om met het hele gezin in voetbal shirts te lopen.
Rotterdammers, stijlvol volk hoor.
Ik heb een brein, ik vecht niet voor voetbal...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Kaap het volgende:
Dat gezin heeft wel lef, die rennen niet weg.
Was een keer bij iemand over de vloer in Amsterdam. Doodnormaal gezin, ga ik naar de WC, hangt er een poster van John de Wolf met ontbloot bovenlichaam in de WC en nog wat andere posters van 010.quote:
Jij kreeg klappen van die gezinsleden dan? Ik zie hier in Rotterdam ook soms mensen met een ajax shirt lopen, lekker belangrijk zeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een brein, ik vecht niet voor voetbal...
Dat zeg ik toch niet. Die internethoolie had het erover dat er niet gerend werd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Jij kreeg klappen van die gezinsleden dan? Ik zie hier in Rotterdam ook soms mensen met een ajax shirt lopen, lekker belangrijk zeg.
same here, ik lach die josti's hartelijk uit maar op de vuist met iemand die voor een andere voetbalclub is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Die internethoolie had het erover dat er niet gerend werd.
Van mij mogen die Tokkies fijn in hun shirtjes rondlopen hoor, ik zal nooit geweld gebruiken.
Ja, die lopen hier ook. Alles maar dan ook ALLES om te provoceren......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie de laatste tijd zelfs mocros met PSV trainingspakken in Rotterdam
Dan kunnen ze beter met Ajax of Deutschland shit rondlopen. Oh wacht dat doen ze ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lopen hier ook. Alles maar dan ook ALLES om te provoceren......
Wat een onzin, die jongens zijn trots op Affelay en Aisatti waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lopen hier ook. Alles maar dan ook ALLES om te provoceren......
er staat toch geen joden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat dat spandoek van joden lopen altijd weg er ooit is doorgekomen bij Feyenoord zeg, verbaas ik me nu nog over
je kunt beter een spandoek ophangen waar op staat dat je eigen moeder een hoer isquote:
Ik kon dat doek ook wel waarderen, is een iedergeval een stuk orgineler dan die trieste palestijnse vlaggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat dat spandoek van joden lopen altijd weg er ooit is doorgekomen bij Feyenoord zeg, verbaas ik me nu nog over
Ohja, de ultra tifosi kaos boysquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:31 schreef ruud_fr het volgende:
je kunt beter een spandoek ophangen waar op staat dat je eigen moeder een hoer is
Iedereen weet wel wat ermee bedoeld wordt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er staat toch geen joden?
[..]
je kunt beter een spandoek ophangen waar op staat dat je eigen moeder een hoer is
In de Arena bij Ajax-feyenoord meerdere malen laten omroepen of Danny T. zich wil melden bij de EHBO (de harde kern feyenoorder die zich te pletter reed tegen een boom) was wel een staaltje van vindingrijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:35 schreef HeatWave het volgende:
En dan klagen dat Ajacieden slechte grappen maken.
Daar hebben jullie het zelf naar gemaakt..........quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Israelische vlaggen zijn niet triest zeker?
Dat is natuurlijk gewoon triest, net zoals de verschillende picorni spreekkoren...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de Arena bij Ajax-feyenoord meerdere malen laten omroepen of Danny T. zich wil melden bij de EHBO (de harde kern feyenoorder die zich te pletter reed tegen een boom) was wel een staaltje van vindingrijkheid
Wat hebben wij waar naar gemaaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar hebben jullie het zelf naar gemaakt..........
Actie-gevolgquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon triest, net zoals de verschillende picorni spreekkoren...
Het hele joden-gedoe van Ajaxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat hebben wij waar naar gemaakt
Ik zie nu wat mondjes open vallen van verbazing achter verschillende PC'squote:
Utrecht is ermee begonnen begin 80, ons voor joden etc uit te maken. Dat sloeg snel over naar andere clubs en toen hebben de supporters besloten dit als geuzennaam over te nemen.quote:
want?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie nu wat mondjes open vallen van verbazing achter verschillende PC's
Weet niet meer hoe het pcies zat maar ik meende gelezen te hebben in dat F-side boek dat ajax er zelf mee begonnen is ooit...?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Utrecht is ermee begonnen begin 80, ons voor joden etc uit te maken. Dat sloeg snel over naar andere clubs en toen hebben de supporters besloten dit als geuzennaam over te nemen.
Jezus, dan is het gewoon nóg triester van ajaxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Utrecht is ermee begonnen begin 80, ons voor joden etc uit te maken. Dat sloeg snel over naar andere clubs en toen hebben de supporters besloten dit als geuzennaam over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |