Keltie, volgens mij ben jij niet helemaal 100% Dit is een grappig bedoeld topicquote:
sssstquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Keltie, volgens mij ben jij niet helemaal 100% Dit is een grappig bedoeld topic![]()
EDIT:quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Keltie, volgens mij ben jij niet helemaal 100% Dit is een grappig bedoeld topic![]()
Hahahahaha, meen je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
deze heb ik thuis nog liggen
[afbeelding]
Ik nog zo'n Palestinashirt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:03 schreef jorienvdherik het volgende:
deze heb ik thuis nog liggen
-plaatje-
hehequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik nog zo'n Palestinashirt.
Denk dat ik hem laat bedrukken:
Jihad
![]()
Goh, een unicum. Ik ben het een keer met je eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahahahaha, meen je niet.![]()
Te triest.
ik wel jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Keltie, je weet dat je het stereotype feyenoord-supporter weer helemaal tot leven brengt he?
Laat me raden, je roept ook hamas hamas![]()
[afbeelding]
IK?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Damn wat ben jij een in en in triest mannetje zeg
toen werd het te grof voor meneerquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
IK?![]()
Laten we even stoppen met te flamen op elkaar.....dit WAS een leuk topic
Mwah .. Soms wel .. Jij roept "joden! joden!"?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Keltie, je weet dat je het stereotype feyenoord-supporter weer helemaal tot leven brengt he?
Laat me raden, je roept ook hamas hamas![]()
-plaatje-
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:14 schreef Panic_A het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XIwm2gm8SK8&search=van%20der%20vaart![]()
wtfquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DE2pQvAjCVQ&search=van%20der%20vaart
vd vaart whoo
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Keltie het volgende:
ik
quote:een vrij diepgaande
quote:studie gedaan
Dank....als je de concentratiekampplaatjes dan ook nog ff weg wil halen danquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag ludiek houden hier en niet persoonlijk worden.
Neuh, die zijn ludiek bedoeld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank....als je de concentratiekampplaatjes dan ook nog ff weg wil halen dan![]()
hehe hij heb die kk ... vlag hij heb die kk ... vlagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
http://members.home.nl/de(...)oord%20Hooligans.WMV
Is gebeurd (of ik moet er nog 1 over het hoofd zien)quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank....als je de concentratiekampplaatjes dan ook nog ff weg wil halen dan![]()
Hey, das inderdaad wel HEEL vreemd!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:34 schreef Keltie het volgende:
Hmm..
Net stonden hier ook plaatjes over een verdelging.. Die mochten niet..
Je gaat ook janken en zielig doen als het over Rusland/Vietnam/Indonisie/Argentinie gaat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hey, das inderdaad wel HEEL vreemd!![]()
Daarom kwam ik net niet met tegenargumenten.......![]()
Ik heb er ook een weggehaald.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is gebeurd (of ik moet er nog 1 over het hoofd zien)
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je gaat ook janken en zielig doen als het over Rusland/Vietnam/Indonisie/Argentinie gaat?
Grappen en grollen over 9/11 gaan jou te ver?
Stel je niet zo aan joh.
Is geen bandje is een uitvergrote foto van zijn cockringquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe
nee dat bandje heb ik niet
Zal men blij mee zijn, kwallen op het strandquote:
Kakkerlakken hebben wat dat betreft wel recht van spreken jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga haast denken dat de ajaxsupporters meer om ons geven, dan andersom.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vd vaart whoo
Topfeest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad, dat concert van Hazes vorig jaar was wel leuk om te zien.
Hazes the Black edition was het toch?
Oorlog? Het orginele liedje gaat over tulpen hoor!...quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:51 schreef The_Joker het volgende:
EDIT
Laat de oorloggerelateerde reacties maar achterwege
Ja, maar toch is het not done om deze teksten te plaatsen. Een beetje ludiek mag in dit topic. Maar hetgeen wat jij zei, ging m.i. toch net te ver.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:30 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Oorlog? Het orginele liedje gaat over tulpen hoor!...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad, dat concert van Hazes vorig jaar was wel leuk om te zien.
Hazes the Black edition was het toch?
Een dooie is het enige wat de Arena gevuld krijgt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor een dooie Lee Towers krijgen ze de kuip niet gevuld
met stoelen jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens teletekst zit het altijd vol hoor
Wat boeit ons dat nou? Die fout maakt hij toch niet bij Ajax?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vd vaart whoo
Paar? Ik kon hele plukken lege stoeltjes zien op de tweede ringquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff die paar lege stoeltjes bij de eerste wedstrijd![]()
Dat is ook echt heel belangrijk, het aantal feesten in 'jouw' stadion.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen hun stadion is iets beter... al hebben wij tenminste leuke feesten in de ArenA
Zoals?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Alleen hun stadion is iets beter... al hebben wij tenminste leuke feesten in de ArenA
Ja, dat bestaat dus niet meer hequote:
Lekker boeiendquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat dus niet meer he.
Er is er een mee gestopt, dus nu gewoon 0118.
Ajaxsupporters dragen geen 110% anti kleding.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga haast denken dat de ajaxsupporters meer om ons geven, dan andersom.
Erger nog.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajaxsupporters dragen geen 110% anti kleding.
Joden zingen helemaal niet.quote:Ajaxsupporters zingen amper over de tegenpartij.
Voornamelijk gedurende de gaypridequote:Ajaxsupporters maken zich maar druk om 1 stad: Amsterdam.
Nee, als verwaande arrogante joden.quote:Ajaxsupporters gedragen zich niet als calimero's.
Liever niet.quote:En daar kan '010' heel veel van leren![]()
nee dat doen ze nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajaxsupporters zingen amper over de tegenpartij.
Ajaxsupporters maken zich maar druk om 1 stad: Amsterdam.
Ajaxsupporters gedragen zich niet als calimero's.
En daar kan '010' heel veel van leren![]()
Edit:
Ajaxsupporters maken geen vriendjes met andere vijanden om de grootste vijand te kunnen verslaan
Mooie rooie kruis!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet![]()
[afbeelding]
Betrapt!!! We hebben te maken met een Feijenoordsupporter hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
In de kuip zie je het halve stadion (15.000 man) met 110% anti spullen lopen. Bij Ajax misschien 1%.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Betrapt!!! We hebben te maken met een Feijenoordsupporter hier.
hebben jullie al een 1001% gemaakt?quote:
quote:[..]
Joden zingen helemaal niet.
Dan staat de hele stad weer vol met rotterdommersquote:[..]
Voornamelijk gedurende de gaypride
Als je wint, heb je vriendenquote:[..]
Nee, als verwaande arrogante joden.![]()
quote:[..]
Liever niet.![]()
Maar hebben wel 50 man nodig om een home met een handjevol supporters neer te stekenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ajaxsupporters zingen amper over de tegenpartij.
Ajaxsupporters maken zich maar druk om 1 stad: Amsterdam.
Ajaxsupporters gedragen zich niet als calimero's.
En daar kan '010' heel veel van leren![]()
Edit:
Ajaxsupporters maken geen vriendjes met andere vijanden om de grootste vijand te kunnen verslaan
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Maar hebben wel 50 man nodig om een home met een handjevol supporters neer te steken![]()
Sensation Black (mits ze weer terug gaan naar zoals het vorig jaar was en een afsluiter zoals in 2004 nemen)quote:
In de Kuip hebben ze het ook geprobeerd:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sensation Black (mits ze weer terug gaan naar zoals het vorig jaar was en een afsluiter zoals in 2004 nemen)
Of gewoon Thunderdome in de ArenA maar dat zijn dromen
Het heeft inderdaad helemaal niets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
Sinds wanneer moet je concerten in een voetbalstadion geven dan?
De Kuip heeft dan ook niets met Feyenoord te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de Kuip hebben ze het ook geprobeerd:
Strike One
020 voor heerschersquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef FBIFile het volgende:
020 is voor heerschers
010 is voor arbeiders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |