Wij hebben Awakenings ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
020 heeft de gay parade
Ik kan me toch herinneren dat ze vorig seizoen 2e werden en dat ze een mooie dvd uitgebracht haddenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef -Schorpioen- het volgende:
Straks de loting van de voorronde CL.....doet Feyenoord toch ook aan mee ?
Voor de zoveelste keer: nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee, een kloon van methodmich of wat....
Zeik toch niet zo man, trollen we hier, is het weer niet goed.quote:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Ben jij de afgelopen jaren voor de titel meest eerbare fokker gegaan ofzo? Kan me herinneren dat er vroeger nog wel es een lachje vanaf kon ouwe azijnpisser![]()
Toch juist nice dan dat dit topic der is of..........?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
KloptWel es. Maar nadat bijna 50% van alle (Ajax-)topics verkloot wordt door figuren als DK is er weinig sprake meer van "wel es".
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi was dat in Lloret he! We waren net aangekomen bij ons hotel en een gozer die ook met GoGo tours op vakantie had een ajax shirt aan. Dus wij moesten met de hele groep van GoGo eerst naar een verzamelplek ergens anders in Lloret lopen. Opeens van een balkon waar we langs liepen: "Alle Joden hebben kanker"
Die gozer heb ik de hele vakantie niet meer in een ajax shirt gezien![]()
Das idd sad maar what else is newquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Zag hier van de week een kansloos f'noord gezinnetje lopen (ja, in Amsterdam dus) Alle 4 in f'noord shirts..
Buiten het feit dat het nogal debiel is om dat te doen in Amsterdam is het natuurlijk OOK gewoon overal verschrikkelijk triest om met het hele gezin in voetbal shirts te lopen.
Rotterdammers, stijlvol volk hoor.
Ik heb een brein, ik vecht niet voor voetbal...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Kaap het volgende:
Dat gezin heeft wel lef, die rennen niet weg.
Was een keer bij iemand over de vloer in Amsterdam. Doodnormaal gezin, ga ik naar de WC, hangt er een poster van John de Wolf met ontbloot bovenlichaam in de WC en nog wat andere posters van 010.quote:
Jij kreeg klappen van die gezinsleden dan? Ik zie hier in Rotterdam ook soms mensen met een ajax shirt lopen, lekker belangrijk zeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een brein, ik vecht niet voor voetbal...
Dat zeg ik toch niet. Die internethoolie had het erover dat er niet gerend werd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef snabbi het volgende:
[..]
Jij kreeg klappen van die gezinsleden dan? Ik zie hier in Rotterdam ook soms mensen met een ajax shirt lopen, lekker belangrijk zeg.
same here, ik lach die josti's hartelijk uit maar op de vuist met iemand die voor een andere voetbalclub is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Die internethoolie had het erover dat er niet gerend werd.
Van mij mogen die Tokkies fijn in hun shirtjes rondlopen hoor, ik zal nooit geweld gebruiken.
Ja, die lopen hier ook. Alles maar dan ook ALLES om te provoceren......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie de laatste tijd zelfs mocros met PSV trainingspakken in Rotterdam
Dan kunnen ze beter met Ajax of Deutschland shit rondlopen. Oh wacht dat doen ze ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lopen hier ook. Alles maar dan ook ALLES om te provoceren......
Wat een onzin, die jongens zijn trots op Affelay en Aisatti waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lopen hier ook. Alles maar dan ook ALLES om te provoceren......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |