Ja lekker he.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
Gijssss... wat een vakantie weer heb jij zeg
Mooi dan kom ik ff langs... ff lachenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja lekker he.
Vanavond weer barbecuen.
Dat was een heerlijke vakantie Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
De vakantie foto's zijn binnen mensen
http://www.dbasixx.com/gallery.php?gall=girlsomize
Klopt.. doen we al jaren.. die boodschappen doen .. eerst vechten om een parkeerplaats.. daar onnodig veel geld voor betalen. Boodschappen doen, onnodige dingen meenemen, wachten in de rij.. weer in de auto zeulen, weer uit de auto zeulen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Quinny het volgende:
Lang leve de albert hein bezorg service
Zo heerlijk dat je met deze warme dagen niet hoeft te zeulen met boodschappen
ik doe zaterdag smorgens om 8.00 boodschappen, vakken zijn allemaal vol en nog geen weinig mensen in de winkelquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Klopt.. doen we al jaren.. die boodschappen doen .. eerst vechten om een parkeerplaats.. daar onnodig veel geld voor betalen. Boodschappen doen, onnodige dingen meenemen, wachten in de rij.. weer in de auto zeulen, weer uit de auto zeulen.
En dan helemaal op zaterdag
Albert bezorging FTW![]()
gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef Atuniel het volgende:
iiieeewwww
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_dode_vrouw.html
Tevens zul jij geen parkeerproblemen hebben en woont er waarschijnlijk 1 man op 10.000 km2 !quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
ow en sommige supermarkten hier zijn 24 uur per dag openMaakt dus niet uit wanneer ik boodschappen ga doen
.... ja ... en toen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
klaar hier trouwens
net buiten gegeten.... wat een dom plan....
oh heerlijk weer.... laten we lekker gezellig buiten eten![]()
elke neger gaat in de schaduw of binnen zitten.... nee mijn collega's moeten weer buiten eten..... ga gezellig mee joh.... come on... let's eat outsideen ik ben dan ook de beroerdste niet he
Ik had over het water gelopen om er uit te komen denk ik... brrrrrquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs![]()
![]()
![]()
wel respect dat ze dat lijk ook nog een x uit het water hebben getrokken![]()
hahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA, vroeg je gisteren ook al
Ja vanaf de uitgerekende datum is lang wachten hequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt![]()
dat opgefokte
`t jong wil er niet uitweet ze toch wel hoe zwaar het voor mama is
aders afknellen enzo
ja, maar heb je toen ook antwoord gegeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA, vroeg je gisteren ook al
het vervelende is dat 2/3 van de Nieuw Zeelanders in Auckland woontquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tevens zul jij geen parkeerproblemen hebben en woont er waarschijnlijk 1 man op 10.000 km2 !
Gijs ruimte zat lijkt me hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
het vervelende is dat 2/3 van de Nieuw Zeelanders in Auckland woonten allemaal parkeren ze hun auto voor mijn deur... wordt nog leuk als ik dadelijk een auto heb
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar heb je toen ook antwoord gegeven?
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddienstenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Erg rustig hier. Kan gewoon een beetje gamen.
Ze vindt het gewoon veels te gezellig bij mama, of ze is gewoon bang voor jouquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt![]()
dat opgefokte
`t jong wil er niet uitweet ze toch wel hoe zwaar het voor mama is
aders afknellen enzo
Ik een DS Litequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddiensten
Ohja avonddiensten. Vergeet je 17 en 18 aug nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddiensten
Sjo wilt geen spel voor mij halen, omdat hij bang is dat hij dan DS niet meer terug krijgtquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik een DS Lite
Hoe bevalt hij Gijs? Nog steeds lekker aan het gamen?
Ik heb dan avonddienst....... die moesten weg he.... ALS iemand hem wilt nemen hoor.... waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja avonddiensten. Vergeet je 17 en 18 aug niet
Zookeeper is een aanraderquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Quinny het volgende:
Sjo wilt geen spel voor mij halen, omdat hij bang is dat hij dan DS niet meer terug krijgt![]()
Nee waarschijnlijk niet nee. Ik ga het wel weer proberenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb dan avonddienst....... die moesten weg he.... ALS iemand hem wilt nemen hoor.... waarschijnlijk niet
Ik ga morgen gewoon zelf kijkenquote:
Zookeeper is de reden dat mijn oude DS rastervormige krassen op het onderste scherm had.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef Quinny het volgende:
Ik ga morgen gewoon zelf kijkenMaar ik zal deze onthouden. Moet nu weer naar de kids
nou dit....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:06 schreef Atuniel het volgende:
GODVERDOMME WAT IS HET WARM
Helemaal als je buiten bent geweest, en je komt daarna weer terug... pffff
Ik ben de laatste tijd juist alleen maar aan het handheldgamen. Lekker in bad, in de schaduw of in de toch. Ik ben zelf verwikkeld in extreme battles in Omega Land.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef Sjotime het volgende:
Gijs mijn DS lite is heerlijk.... alleen op deze warme avonden ben ik in Middle Earth verwikkelt in extreme battles
In badquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd juist alleen maar aan het handheldgamen. Lekker in bad, in de schaduw of in de toch. Ik ben zelf verwikkeld in extreme battles in Omega Land.
Wel lekker hoor...alleen oppassen dat je hem niet laat vallen.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Atuniel het volgende:
http://www.ikhouvan.je/fotos/index.php?cat=2
quote:
ja joh.... nou tenminste tot de 2e pagina..... wat een mongolenquote:
daar ga ik niet eens kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Sjotime het volgende:
Seeerieus.... bloedlelijke vrouwen en vagina's daar
Ah hier en daar zag ik nog wel wat leuks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Sjotime het volgende:
Seeerieus.... bloedlelijke vrouwen en vagina's daar
Rode doorbloede vuurrooooode open vagina's met vocht en shit.... buitenste schaamlippen (die normaal de binnenste moet zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah hier en daar zag ik nog wel wat leuks.
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Rode doorbloede vuurrooooode open vagina's met vocht en shit.... buitenste schaamlippen (die normaal de binnenste moet zijn) zwartkleurige labia's en ga maar door
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef Atuniel het volgende:
Chrrrrristus... dit moet je kijken ZONDER geluid ;'(
http://www.youtube.com/watch?v=sWIvzv6GAs8
ik moet er ook weer eens wat van Merlijn maken en online gooienquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:37 schreef Atuniel het volgende:
Kreeg net weer van die heerlijke foto's van Jasmijn in de mail .... ik wil naar huis![]()
Mooi is dat he.. je blijft kijken.. dat heb ik echt... krijg geen genoeg van drquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet er ook weer eens wat van Merlijn maken en online gooien
ik ben 2 dagen bezig geweest zijn site te fixen, duurde de helft langer doordat ik naar die foto's zat te kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi is dat he.. je blijft kijken.. dat heb ik echt... krijg geen genoeg van dr
Wat een hell inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef Magneet het volgende:
pffff, nog 2 uur
firewire is dv-link. Is een stekker die in de verte een beetje op usb lijkt maar dan wat dikker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
Wat is firewire en hoe weet je of je pc het aankan?
Kijken of je zo'n aansluiting hebt... Firewire is een stuk sneller dan USB!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
Wat is firewire en hoe weet je of je pc het aankan?
en de meeste camaras kunnen via usb alleen foto's overzetten en geen videobeelden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kijken of je zo'n aansluiting hebt... Firewire is een stuk sneller dan USB!
[afbeelding]
WTF?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef Atuniel het volgende:
zal uberhaupt niet werken ws.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Kheb vlgs mij USB 2.0
Dat houdt dus in dat als ik een camera aanschaf en de beelden op de pc wil dat via usb moet en ik daarop branden. Maar dat zou kwaliteitsverlies geven?
Prima ding Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256F950066AF59.htm
Die bijv.
USB2.0 is weer sneller dan firewire, maar volgens mij gaat DV altijd over Firewire en niet over USBquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Kheb vlgs mij USB 2.0
Dat houdt dus in dat als ik een camera aanschaf en de beelden op de pc wil dat via usb moet en ik daarop branden. Maar dat zou kwaliteitsverlies geven?
is die nog te krijgen? Die heb ik ook! Ik dacht alleen dat de opvolger ervan al uit was. Die heeft geen usb btw meen ik maar alleen firewire.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256F950066AF59.htm
Die bijv.
correctie usb2.0 KAN sneller zijn, er is ook een usb2.0 variant die evensnel is als usb 1.0quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
USB2.0 is weer sneller dan firewire, maar volgens mij gaat DV altijd over Firewire en niet over USB
Nee natuurlijk niet poef paf Indiaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Kheb vlgs mij USB 2.0
Natuurlijk heeft dat ding wel USB ezelquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
is die nog te krijgen? Die heb ik ook! Ik dacht alleen dat de opvolger ervan al uit was. Die heeft geen usb btw meen ik maar alleen firewire.
correctie oooookk whahahahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
correctie usb2.0 KAN sneller zijn, er is ook een usb2.0 variant die evensnel is als usb 1.0
Nee joh bruine suiker.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar volgens mij gaat DV altijd over Firewire en niet over USB
is me nog niet opgevallen dan, heb alleen nog maar met de firewire gewerkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat ding wel USB ezel
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
correctie oooookk whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh eh sorry meneer Magneet
ok vanille vla....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee joh bruine suiker.....Werkt prima. Ik heb een Sony 1 MP camcorder... draait prima over USB !
Nee idd,.... daar was die Indiaan bang voor.... bestaat niet... het is alleen trager.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok vanille vla....en dan nog.... boeie.... het is allebei digitaal.... dus je hebt toch geen kwaliteitsverlies...
dat zou ik zoiezo doen jah....das altijd handigquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
Dus de overgang op de pc maakt niet uit wat kwaliteit betreft dus. Wat USB of vuurdraad betreft.
Ik las trouwens dat een uur film 13 (!!!) gig in beslag neemt .. das best wel veel zeg maar. Regelmaat wegbranden dus.. zoiezo moet de pc worden opgeschoond.
Geheugen ophogen van 256 naar 512 ram is wel een must denk ik zo.
Ik heb hier zo`n 2,5 uur film van Canada op m`n laptop staan en dat is toch bij elkaar zo`n 46 gig hoor !!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
Dus de overgang op de pc maakt niet uit wat kwaliteit betreft dus. Wat USB of vuurdraad betreft.
Ik las trouwens dat een uur film 13 (!!!) gig in beslag neemt .. das best wel veel zeg maar. Regelmaat wegbranden dus.. zoiezo moet de pc worden opgeschoond.
Het capture proces is het belangrijkste..... (van cam naar pc via usb of vuurdraad) Dat vraagt processor kracht en een redelijke goede grafische kaart. Daar wil je geen stotteringen of hikjes in hebben....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:40 schreef Atuniel het volgende:
Bandjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef -Struikrover- het volgende:
B. als je nu ff 3 maanden geen games koopt kun je gelijk een camera kopen met harde schijf erin, heb je ook niet dat geprul met bandjes enzo !
Nee,... dat is het mini DV medium.... dat heeft die Sony waar je je oog op hebtquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bandjesbestaat dat nog dan?
Of is dat die HI 8? niet eens naar gekeken.
Verrek.. gewoon overheen gelezenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,... dat is het mini DV medium.... dat heeft die Sony waar je je oog op hebt
Heeft wel voordelen idd..quote:
Ook handig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Hard disk camcorder met 30 GB harde schijf, 37 uur opnametijd, DVD's branden via de USB aansluiting zonder een PC en 16:9 breedbeeld LCD
Bandje kan maar 1 tot 1,5 uur op !
Nee. vrijdag weet ik meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef QueenR het volgende:
wat is het toch heet he..... ben best behoorlijk bruin stiekem. maar zonder water was het vandaag niet uit te houden.
Heb volgende week een ticket naar Taiwan geboekt!ben wel benieuwd daar, staan errrrug veel oude tempels enzo, lijkt me wel heel mooi.
Gaan er hier nog op vakantie of allemaal al "klaar"
B (A) weet je nu hoe ver tamara is?
is dat niet zoiets als flight 93 ?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:40 schreef Sjotime het volgende:
Hoe heet die film nu ook alweer over dat vliegtuig tijdens 9/11 ?
United 93quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:40 schreef Sjotime het volgende:
Hoe heet die film nu ook alweer over dat vliegtuig tijdens 9/11 ?
ik zat in de buurtquote:
Lager meisje, lager...quote:
volgens mij krijg ik daar nog steeds een DVD vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb hier zo`n 2,5 uur film van Canada op m`n laptop staan en dat is toch bij elkaar zo`n 46 gig hoor !!
Maar als je film daaran gat berwerken comprimeerd die het naar dvd formaat 4.8
Taiwan ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:11 schreef QueenR het volgende:
wat is het toch heet he..... ben best behoorlijk bruin stiekem. maar zonder water was het vandaag niet uit te houden.
Heb volgende week een ticket naar Taiwan geboekt!ben wel benieuwd daar, staan errrrug veel oude tempels enzo, lijkt me wel heel mooi.
Gaan er hier nog op vakantie of allemaal al "klaar"
B (A) weet je nu hoe ver tamara is?
quote:
yep via hong kongquote:
Hele nare film. Hele goede film.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef ChOas het volgende:
United 93
dat is wel heeeeeeel erg gijs... tenzij je niet teut maar gewoon zwaar bezopen bent!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...schiet me af...ik vind die single van Paris Hilton leuk.
En ik ben teut, en ik heb een vrijdaggevoel.![]()
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij krijg ik daar nog steeds een DVD van![]()
ach, mag tot 2 weken te laat komen hé.quote:Op donderdag 20 juli 2006 06:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Nou, vandaag is der laatste kans om niet te laat te komen
Ooooww... dan hoef je er vandaag niet op te rekenen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 06:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Nou, vandaag is der laatste kans om niet te laat te komen
Nope, de baby klemt een ader af van Angelieks been, dus als het er maandag nog niet is gaan ze het stimulerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach, mag tot 2 weken te laat komen hé.
JA JIJ WILDE TOCH ZOMER?quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Ongekend, 5 daagse weersvoorspelling geeft gewoon tot dinsdag nog steeds 28 graden
ohja had je gezegd jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 07:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, de baby klemt een ader af van Angelieks been, dus als het er maandag nog niet is gaan ze het stimuleren
Wat jij wil.. ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heerlijk toch gijs, beter als 2 weken regen in je vakantie
Wat nou snel.. tis godvergeten de heetste zomer vanaf '46..quote:
ik denk aan jullie als het weer eens de hele dag regent hier...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat nou snel.. tis godvergeten de heetste zomer vanaf '46..
Ben er echt klaar mee, die kuthitte, dat geplak, dat gezweet, die benauwdheid
Je mist de warmste zomer uit je leven hier..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk aan jullie als het weer eens de hele dag regent hier...
opzich niet heel erg, want anders had ik nu achter de warme plaat in de keuken van de Makro gestaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je mist de warmste zomer uit je leven hier..
De enige ja, ik heb er ook geenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:18 schreef kepler het volgende:
[..]
heb ik die dan al? Die belgen hebben toch de enige DVD?
ik wil er wel graag eentje ooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De enige ja, ik heb er ook geen
Is dat teleffonnummer trouwens wel goed? 006 enzo13 nummers ! Moet daar nog wat voor vanuit nederland?
Owkee, dan zal je eind volgende week wel een smsje krijgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil er wel graag eentje ooit![]()
en het nummer is goed: 0064 is het landnummer
021 voor het mobiele nummer
en de rest is mijn nummer
ik ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis geen weer voor een Nederlander Gijs.
Maar morgen vrij
coolquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Owkee, dan zal je eind volgende week wel een smsje krijgen
ik scan het kaartje wel in voor je
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat nou snel.. tis godvergeten de heetste zomer vanaf '46..
Ben er echt klaar mee, die kuthitte, dat geplak, dat gezweet, die benauwdheid
Hoest met je ballen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]Komt omdat het nooit normaal kan bij ons... waarom nou niet 3 a 4 weken zomer met 23 graden en een lekker briesje idd !
* Airco op kamer heeft *quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Atuniel het volgende:
Ja vertel es Sjo
Ah vanacht was toch echt niet te harden ook hoor... ik weet niet hoe het met jullie huis is.. hout?
Bij ons alles beton, al die warmte overdag word er in gezogen en snachts als het afkoeld () geeft die de warmte weer af.
Zuurquote:
Bij ons ook warm hoor. Jort's kamer is het koelst van alle kamers. Maarja om nou met zijn allen te gaan logeren bij Jort op de kamerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Atuniel het volgende:
Ja vertel es Sjo
Ah vanacht was toch echt niet te harden ook hoor... ik weet niet hoe het met jullie huis is.. hout?
Bij ons alles beton, al die warmte overdag word er in gezogen en snachts als het afkoeld () geeft die de warmte weer af.
Hoe lang heb je daarvoor staan dansen?quote:
Graag gedaan. Leuk he kinderenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zuur![]()
Bedankt voor het melden hier he !
PROESTquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarvoor staan dansen?
Ja bij Jasmijn is ook niet te harden, maar ik heb zoiets.. als ze slaapt, slaapt ze.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bij ons ook warm hoor. Jort's kamer is het koelst van alle kamers. Maarja om nou met zijn allen te gaan logeren bij Jort op de kamer![]()
. Daan heeft het echt zwaar op zolder. Vannacht maar weer bij ons gelegd. Het was gewoon te warm daarzo.
Whahahahahahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
bijdehandjequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Doet best wel pijn momenteel.... zit niet lekkerquote:
Daan werd zelf wakker. Normaal laat ik hem dan even huilen en valt die wel weer in slaap. Maar nu vond ik het te warm voor en haalde ik ook een klets nat kind uit bed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja bij Jasmijn is ook niet te harden, maar ik heb zoiets.. als ze slaapt, slaapt ze.
Het is wel dat als wij naar bed gaan ik wat te drinken aanbiedt bij dr.. eergisteren dronk ze 200cc.. gisteren paar slokjes maar.
wie van de twee?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Doet best wel pijn momenteel.... zit niet lekker
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk uit te leggen aan ze he..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan werd zelf wakker. Normaal laat ik hem dan even huilen en valt die wel weer in slaap. Maar nu vond ik het te warm voor en haalde ik ook een klets nat kind uit bed.
Ja die zijn er.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk uit te leggen aan ze he..
Weet jij trouwens of er dvd's zijn van Bumba?
Hij stelt gewoon een vraag hoor... je hoeft hem niet te gaan beledigen met die rare urls.quote:
Van jou verwacht ik betere gijs !quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij stelt gewoon een vraag hoor... je hoeft hem niet te gaan beledigen met die rare urls.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hij stelt gewoon een vraag hoor... je hoeft hem niet te gaan beledigen met die rare urls.
Thanks......... ik van jou nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik betere gijs !
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou weer Bastardquote:
Nee.. ik deed teammanagment bij de F1 competitie, iets wat klaarblijkelijk niet aan jou is besteedtquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nou weer Bastardbeetje identiteitscrisis gijs?
Ik moet ook wel wennen aan Atuniel,.. wel een coole naam!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee.. ik deed teammanagment bij de F1 competitie, iets wat klaarblijkelijk niet aan jou is besteedt
Ja ik vind m ook echt mooi iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik moet ook wel wennen aan Atuniel,.. wel een coole naam!
Ik zou echt gek worden als zoiets me zou overkomen denkquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/783(...)_zwembad_ouders.html
Zo erg
Gisteren zag ik ook iets over kinderporno.. werden gewoon fucking baby's bij gebruikt for crying out loud....
En iets over een gevangenisstraf (te laag) omdat iemand een baby van 1 week oud zo zwaar had mishandeld met een jeus de boule bal (kut fransen weer) dat die er aan overleed. Kind is 3 weken oud mogen worden..
Zo ziek deze wereld.. of is het altijd al zo geweest? Werd er eerder niet over gesproken.. wat gebeurt er allemaal in die achterstallige landen? Als je het allemaal zou weten, dan zou je jezelf laten kruisigen voor de mensheid.. dat denk ik.
Vroger trokken hele volkeren de wereld over op plundertocht. Alles verwoestend op hun pad. Nu komen ze nog steeds, maar niet onder de naam 'barbaren' maar onder de naam 'vluchteling'. Ze plunderen nog steedsquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef Atuniel het volgende:
http://www.nu.nl/news/783(...)_zwembad_ouders.html
Zo erg
Gisteren zag ik ook iets over kinderporno.. werden gewoon fucking baby's bij gebruikt for crying out loud....
En iets over een gevangenisstraf (te laag) omdat iemand een baby van 1 week oud zo zwaar had mishandeld met een jeus de boule bal (kut fransen weer) dat die er aan overleed. Kind is 3 weken oud mogen worden..
Zo ziek deze wereld.. of is het altijd al zo geweest? Werd er eerder niet over gesproken.. wat gebeurt er allemaal in die achterstallige landen? Als je het allemaal zou weten, dan zou je jezelf laten kruisigen voor de mensheid.. dat denk ik.
Dus het hebben van vooruitgang heeft zo zijn nadelen.. ja dat klopt ergens wel. Dat je echt zoveel shit te horen krijgt dat gewoon niet meer grappig is..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar aan de andere kant hoeft het soms van mij ook niet... dan word al die info mij soms teveel
ook vroegquote:
Gijsje.... trekt je vrouw het nog een beetje.... vandaag is gelukig cooler.... ! Orgasmes helpen aanzienlijk trouwensquote:
Nee, lukt nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
Als je DIT filmpje kan kijken zonder je muis aan te knijpen of je nek in je schouders te laten verdwijnen ben je een bikkel.... ik hield zelfs mijn adem in![]()
![]()
Arme militair wilt niet naar Afghanistan !!
http://www.yourdailymedia(...)Going_To_Afghanistan
Dat krak geluidquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, lukt nietZelfs de tweede en derde keer niet
Geen probleem mee eigenlijk .. zonder geluid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
Als je DIT filmpje kan kijken zonder je muis aan te knijpen of je nek in je schouders te laten verdwijnen ben je een bikkel.... ik hield zelfs mijn adem in![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:57 schreef Sjotime het volgende:
Serieus... sommige situaties
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben een bikkel dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
![]()
jah... maar dat wist ik alquote:
Gisteren geprobeerd, werkt ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijsje.... trekt je vrouw het nog een beetje.... vandaag is gelukig cooler.... ! Orgasmes helpen aanzienlijk trouwens
Gewoon bewaard ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vraag het anders even aan een man die weet wat die doet daar.... !quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren geprobeerd, werkt ook niet
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag me gerust bellen Struik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan een man die weet wat die doet daar.... !
bewaren ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Renske was daar toch ook bij? Waarom heb je daar geen foto's van? Kijk ik liever naar dan naar een neger in een Schnappiepak...
Hey, je zegt iets zinnigsquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Renske was daar toch ook bij? Waarom heb je daar geen foto's van? Kijk ik liever naar dan naar een neger in een Schnappiepak...
He bij mij ook vannacht !quote:
Gijsquote:
Nu jij nog een keerquote:
mond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs.................. ehhh ................................. (laat maar
)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
![]()
En dan de vraag.. "Wat hoort er niet in het rijtje thuis"quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
Broodje frikandel met mayo,.... 1 pistoletje met hagelslag, 1 pistoletje met Boursin, 1 appel, en een portie kibbeling
Pikanto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Khad een pistolet (wat een kutwoord eigenlijk) met kaas, een pistolet met salami, een pikanto (zonder saus) en een kleine pikante soep.
Geen idee.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef Sjotime het volgende:
Kostte dat Gijs?
Ja eigenlijk wel.. maar met dit KUTWEER alleen niet... beetje halfzachte boterhammen met kaas eten zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ow, jullie smeren geen brood thuis voor op werk
gelukkig staat er hier een koelkast waar ik me brood in kan zetten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.. maar met dit KUTWEER alleen niet... beetje halfzachte boterhammen met kaas eten zeker.
tering!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
Broodje frikandel met mayo,.... 1 pistoletje met hagelslag, 1 pistoletje met Boursin, 1 appel, en een portie kibbeling
ikke wel.... neem hier op mn werk altijd een bakje met salade en een glas melkquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ow, jullie smeren geen brood thuis voor op werk
Ik eet altijd meer dan Surfer.... hij laat altijd wat staan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tering!!![]()
ben je het eten van slurfer aan het compenseren?
ja watquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
Je zal al onderling hebben zitten bekvechten over de erfenis
'Overleden' vrouw zegt 'au' tegen uitvaartverzorgers
de jupquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik eet altijd meer dan Surfer.... hij laat altijd wat staan...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
Je zal al onderling hebben zitten bekvechten over de erfenis
'Overleden' vrouw zegt 'au' tegen uitvaartverzorgers
het gaat zo uit de hand lopen daarquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef Sjotime het volgende:
Als Iran nu ook nog mee gaat doen wordt het wel een lastje denk ik voor ons allemaal
'Iran achter ontvoeringen'
want?? gaan ze de gijsjes ook ontvoeren?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef Sjotime het volgende:
Als Iran nu ook nog mee gaat doen wordt het wel een lastje denk ik voor ons allemaal
Als ze een paar topic gelezen hebben van ons wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
want?? gaan ze de gijsjes ook ontvoeren?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als ze een paar topic gelezen hebben van ons wel ja
*Niet verbaasd is*quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:26 schreef Sjotime het volgende:
niet met die mongool die nu aan de macht is iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
*Niet verbaasd is*
Iran zal ook niet schromen om kernwapens te gaan gebruiken.
Als het Midden Oosten weggeblazen wordt is ook 80% van de olie weg. Which is good want dan kunnen we eindelijk eens overstappen op alle andere energiebronnen die er allang zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Sjotime het volgende:
Als Iran kernwapens gebruikt worden ze (met een groot gedeelte van de rest van het midden oosten) werkelijk van de Aarde afgeschoten. Vraag is wat de impact voor ons zal zijn..... 15 jaar binnen zitten.... Lang leve Xbox Live
Dat moet fake zijnquote:
najaaaaquote:
Dat dacht ik van jou ook op de eerste meetquote:
Daarom zal de werkelijke wereldleider (Shell oa) dat niet toelaten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het Midden Oosten weggeblazen wordt is ook 80% van de olie weg. Which is good want dan kunnen we eindelijk eens overstappen op alle andere energiebronnen die er allang zijn.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat dacht ik van jou ook op de eerste meet
Ben nog nooit zo geschrokken met binnenkomen ergensquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat dacht ik van jou ook op de eerste meet
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo geschrokken met binnenkomen ergens
En?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:54 schreef -Struikrover- het volgende:
* zucht *
die ogen iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef Sjotime het volgende:
Ik zou deze kat opzeeeekers Gandalf noemen !!![]()
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die ogen idd![]()
![]()
hoe kom je aan dit plaatje dan?
Ja of Gordonquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef Sjotime het volgende:
Ik zou deze kat opzeeeekers Gandalf noemen !!![]()
[afbeelding]
Niemand is perfect...... nog maar even Gijs !quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben een ongeduldig type, daar heb ik nu helemaaaaal last van
Nou....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:24 schreef Atuniel het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch lekker zijn zeg
Tyfussss, dat is wel een post van utiersten hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Sjotime het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh lekker hoor die chick... jaaaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou....Die cowgirl..... VERDOMME !! Dat dacht ik !
behalve die bloedworst in dat netje
lulquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internet
Een internet is een netwerk van computernetwerken. Een computernetwerk is over het algemeen alleen beschikbaar binnen een organisatie of gebouw, een beperking die opgeheven wordt door een internet. Om een internet goed te laten werken is het nodig om afspraken te maken over protocollen. Een bijna universeel gebruikt protocol is het zogenaamde Internetprotocol (IP). Computers in verschillende computernetwerken kunnen dankzij die afspraken met elkaar communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |