Je kan ze altijd nog gewoon in je shared folder van een p2p prog naar keuze mikken en stug volhouden dat je niet eens wist dat ze gedeeld stondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef SpaceCow het volgende:
Jah, maar het mag toch eigenlijk niet? Of zie ik nou iets gruwelijk fout?
Doe maar limewirequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog gewoon in je shared folder van een p2p prog naar keuze mikken en stug volhouden dat je niet eens wist dat ze gedeeld stonden
Damn, wat ben ik slim
Beproefd receptquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan ze altijd nog gewoon in je shared folder van een p2p prog naar keuze mikken en stug volhouden dat je niet eens wist dat ze gedeeld stonden
Damn, wat ben ik slim
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:51 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat mag wel hoor..
I blame the weatherquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:53 schreef Intronic het volgende:
Hopeloze mensen.
quote:
Volgens mij ben je helemaal niet zo best-wel-boosquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef SpaceCow het volgende:
Mij staat iets bij dat de weblog Jaggle naakt-foto's van Bridget Maasland had en deze wel per e-mail naar mensen door mocht sturen maar niet mocht publiceren op de website. Hieruit maak ik dus eigenlijk op dat publiceren zonder toestemming illegaal is?
Ergo: loop niet te bitchen en gooi die foto's onlinequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet zo best-wel-boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |