Ja lekker he.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
Gijssss... wat een vakantie weer heb jij zeg
Mooi dan kom ik ff langs... ff lachenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja lekker he.
Vanavond weer barbecuen.
Dat was een heerlijke vakantie Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
De vakantie foto's zijn binnen mensen
http://www.dbasixx.com/gallery.php?gall=girlsomize
Klopt.. doen we al jaren.. die boodschappen doen .. eerst vechten om een parkeerplaats.. daar onnodig veel geld voor betalen. Boodschappen doen, onnodige dingen meenemen, wachten in de rij.. weer in de auto zeulen, weer uit de auto zeulen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Quinny het volgende:
Lang leve de albert hein bezorg service
Zo heerlijk dat je met deze warme dagen niet hoeft te zeulen met boodschappen
ik doe zaterdag smorgens om 8.00 boodschappen, vakken zijn allemaal vol en nog geen weinig mensen in de winkelquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Klopt.. doen we al jaren.. die boodschappen doen .. eerst vechten om een parkeerplaats.. daar onnodig veel geld voor betalen. Boodschappen doen, onnodige dingen meenemen, wachten in de rij.. weer in de auto zeulen, weer uit de auto zeulen.
En dan helemaal op zaterdag
Albert bezorging FTW![]()
gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef Atuniel het volgende:
iiieeewwww
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_dode_vrouw.html
Tevens zul jij geen parkeerproblemen hebben en woont er waarschijnlijk 1 man op 10.000 km2 !quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
ow en sommige supermarkten hier zijn 24 uur per dag openMaakt dus niet uit wanneer ik boodschappen ga doen
.... ja ... en toen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
klaar hier trouwens
net buiten gegeten.... wat een dom plan....
oh heerlijk weer.... laten we lekker gezellig buiten eten![]()
elke neger gaat in de schaduw of binnen zitten.... nee mijn collega's moeten weer buiten eten..... ga gezellig mee joh.... come on... let's eat outsideen ik ben dan ook de beroerdste niet he
Ik had over het water gelopen om er uit te komen denk ik... brrrrrquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs![]()
![]()
![]()
wel respect dat ze dat lijk ook nog een x uit het water hebben getrokken![]()
hahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA, vroeg je gisteren ook al
Ja vanaf de uitgerekende datum is lang wachten hequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt![]()
dat opgefokte
`t jong wil er niet uitweet ze toch wel hoe zwaar het voor mama is
aders afknellen enzo
ja, maar heb je toen ook antwoord gegeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA, vroeg je gisteren ook al
het vervelende is dat 2/3 van de Nieuw Zeelanders in Auckland woontquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tevens zul jij geen parkeerproblemen hebben en woont er waarschijnlijk 1 man op 10.000 km2 !
Gijs ruimte zat lijkt me hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
het vervelende is dat 2/3 van de Nieuw Zeelanders in Auckland woonten allemaal parkeren ze hun auto voor mijn deur... wordt nog leuk als ik dadelijk een auto heb
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar heb je toen ook antwoord gegeven?
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddienstenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Erg rustig hier. Kan gewoon een beetje gamen.
Ze vindt het gewoon veels te gezellig bij mama, of ze is gewoon bang voor jouquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt![]()
dat opgefokte
`t jong wil er niet uitweet ze toch wel hoe zwaar het voor mama is
aders afknellen enzo
Ik een DS Litequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddiensten
Ohja avonddiensten. Vergeet je 17 en 18 aug nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddiensten
Sjo wilt geen spel voor mij halen, omdat hij bang is dat hij dan DS niet meer terug krijgtquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik een DS Lite
Hoe bevalt hij Gijs? Nog steeds lekker aan het gamen?
Ik heb dan avonddienst....... die moesten weg he.... ALS iemand hem wilt nemen hoor.... waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja avonddiensten. Vergeet je 17 en 18 aug niet
Zookeeper is een aanraderquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Quinny het volgende:
Sjo wilt geen spel voor mij halen, omdat hij bang is dat hij dan DS niet meer terug krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |