Ja lekker he.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
Gijssss... wat een vakantie weer heb jij zeg
Mooi dan kom ik ff langs... ff lachenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja lekker he.
Vanavond weer barbecuen.
Dat was een heerlijke vakantie Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
De vakantie foto's zijn binnen mensen
http://www.dbasixx.com/gallery.php?gall=girlsomize
Klopt.. doen we al jaren.. die boodschappen doen .. eerst vechten om een parkeerplaats.. daar onnodig veel geld voor betalen. Boodschappen doen, onnodige dingen meenemen, wachten in de rij.. weer in de auto zeulen, weer uit de auto zeulen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef Quinny het volgende:
Lang leve de albert hein bezorg service
Zo heerlijk dat je met deze warme dagen niet hoeft te zeulen met boodschappen
ik doe zaterdag smorgens om 8.00 boodschappen, vakken zijn allemaal vol en nog geen weinig mensen in de winkelquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Klopt.. doen we al jaren.. die boodschappen doen .. eerst vechten om een parkeerplaats.. daar onnodig veel geld voor betalen. Boodschappen doen, onnodige dingen meenemen, wachten in de rij.. weer in de auto zeulen, weer uit de auto zeulen.
En dan helemaal op zaterdag
Albert bezorging FTW![]()
gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef Atuniel het volgende:
iiieeewwww
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_dode_vrouw.html
Tevens zul jij geen parkeerproblemen hebben en woont er waarschijnlijk 1 man op 10.000 km2 !quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
ow en sommige supermarkten hier zijn 24 uur per dag openMaakt dus niet uit wanneer ik boodschappen ga doen
.... ja ... en toen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
klaar hier trouwens
net buiten gegeten.... wat een dom plan....
oh heerlijk weer.... laten we lekker gezellig buiten eten![]()
elke neger gaat in de schaduw of binnen zitten.... nee mijn collega's moeten weer buiten eten..... ga gezellig mee joh.... come on... let's eat outsideen ik ben dan ook de beroerdste niet he
Ik had over het water gelopen om er uit te komen denk ik... brrrrrquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs![]()
![]()
![]()
wel respect dat ze dat lijk ook nog een x uit het water hebben getrokken![]()
hahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA, vroeg je gisteren ook al
Ja vanaf de uitgerekende datum is lang wachten hequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt![]()
dat opgefokte
`t jong wil er niet uitweet ze toch wel hoe zwaar het voor mama is
aders afknellen enzo
ja, maar heb je toen ook antwoord gegeven?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA, vroeg je gisteren ook al
het vervelende is dat 2/3 van de Nieuw Zeelanders in Auckland woontquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tevens zul jij geen parkeerproblemen hebben en woont er waarschijnlijk 1 man op 10.000 km2 !
Gijs ruimte zat lijkt me hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
het vervelende is dat 2/3 van de Nieuw Zeelanders in Auckland woonten allemaal parkeren ze hun auto voor mijn deur... wordt nog leuk als ik dadelijk een auto heb
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar heb je toen ook antwoord gegeven?
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddienstenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
Erg rustig hier. Kan gewoon een beetje gamen.
Ze vindt het gewoon veels te gezellig bij mama, of ze is gewoon bang voor jouquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttt![]()
dat opgefokte
`t jong wil er niet uitweet ze toch wel hoe zwaar het voor mama is
aders afknellen enzo
Ik een DS Litequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddiensten
Ohja avonddiensten. Vergeet je 17 en 18 aug nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb een Crono Trigger rom voor mijn avonddiensten
Sjo wilt geen spel voor mij halen, omdat hij bang is dat hij dan DS niet meer terug krijgtquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik een DS Lite
Hoe bevalt hij Gijs? Nog steeds lekker aan het gamen?
Ik heb dan avonddienst....... die moesten weg he.... ALS iemand hem wilt nemen hoor.... waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja avonddiensten. Vergeet je 17 en 18 aug niet
Zookeeper is een aanraderquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:27 schreef Quinny het volgende:
Sjo wilt geen spel voor mij halen, omdat hij bang is dat hij dan DS niet meer terug krijgt![]()
Nee waarschijnlijk niet nee. Ik ga het wel weer proberenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb dan avonddienst....... die moesten weg he.... ALS iemand hem wilt nemen hoor.... waarschijnlijk niet
Ik ga morgen gewoon zelf kijkenquote:
Zookeeper is de reden dat mijn oude DS rastervormige krassen op het onderste scherm had.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:32 schreef Quinny het volgende:
Ik ga morgen gewoon zelf kijkenMaar ik zal deze onthouden. Moet nu weer naar de kids
nou dit....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:06 schreef Atuniel het volgende:
GODVERDOMME WAT IS HET WARM
Helemaal als je buiten bent geweest, en je komt daarna weer terug... pffff
Ik ben de laatste tijd juist alleen maar aan het handheldgamen. Lekker in bad, in de schaduw of in de toch. Ik ben zelf verwikkeld in extreme battles in Omega Land.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef Sjotime het volgende:
Gijs mijn DS lite is heerlijk.... alleen op deze warme avonden ben ik in Middle Earth verwikkelt in extreme battles
In badquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd juist alleen maar aan het handheldgamen. Lekker in bad, in de schaduw of in de toch. Ik ben zelf verwikkeld in extreme battles in Omega Land.
Wel lekker hoor...alleen oppassen dat je hem niet laat vallen.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef Atuniel het volgende:
http://www.ikhouvan.je/fotos/index.php?cat=2
quote:
ja joh.... nou tenminste tot de 2e pagina..... wat een mongolenquote:
daar ga ik niet eens kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Sjotime het volgende:
Seeerieus.... bloedlelijke vrouwen en vagina's daar
Ah hier en daar zag ik nog wel wat leuks.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Sjotime het volgende:
Seeerieus.... bloedlelijke vrouwen en vagina's daar
Rode doorbloede vuurrooooode open vagina's met vocht en shit.... buitenste schaamlippen (die normaal de binnenste moet zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah hier en daar zag ik nog wel wat leuks.
Is dat een uitdaging?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Rode doorbloede vuurrooooode open vagina's met vocht en shit.... buitenste schaamlippen (die normaal de binnenste moet zijn) zwartkleurige labia's en ga maar door
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef Atuniel het volgende:
Chrrrrristus... dit moet je kijken ZONDER geluid ;'(
http://www.youtube.com/watch?v=sWIvzv6GAs8
ik moet er ook weer eens wat van Merlijn maken en online gooienquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:37 schreef Atuniel het volgende:
Kreeg net weer van die heerlijke foto's van Jasmijn in de mail .... ik wil naar huis![]()
Mooi is dat he.. je blijft kijken.. dat heb ik echt... krijg geen genoeg van drquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet er ook weer eens wat van Merlijn maken en online gooien
ik ben 2 dagen bezig geweest zijn site te fixen, duurde de helft langer doordat ik naar die foto's zat te kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi is dat he.. je blijft kijken.. dat heb ik echt... krijg geen genoeg van dr
Wat een hell inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef Magneet het volgende:
pffff, nog 2 uur
firewire is dv-link. Is een stekker die in de verte een beetje op usb lijkt maar dan wat dikker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
Wat is firewire en hoe weet je of je pc het aankan?
Kijken of je zo'n aansluiting hebt... Firewire is een stuk sneller dan USB!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef Atuniel het volgende:
Wat is firewire en hoe weet je of je pc het aankan?
en de meeste camaras kunnen via usb alleen foto's overzetten en geen videobeelden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kijken of je zo'n aansluiting hebt... Firewire is een stuk sneller dan USB!
[afbeelding]
WTF?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef Atuniel het volgende:
zal uberhaupt niet werken ws.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Kheb vlgs mij USB 2.0
Dat houdt dus in dat als ik een camera aanschaf en de beelden op de pc wil dat via usb moet en ik daarop branden. Maar dat zou kwaliteitsverlies geven?
Prima ding Gijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256F950066AF59.htm
Die bijv.
USB2.0 is weer sneller dan firewire, maar volgens mij gaat DV altijd over Firewire en niet over USBquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Kheb vlgs mij USB 2.0
Dat houdt dus in dat als ik een camera aanschaf en de beelden op de pc wil dat via usb moet en ik daarop branden. Maar dat zou kwaliteitsverlies geven?
is die nog te krijgen? Die heb ik ook! Ik dacht alleen dat de opvolger ervan al uit was. Die heeft geen usb btw meen ik maar alleen firewire.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256F950066AF59.htm
Die bijv.
correctie usb2.0 KAN sneller zijn, er is ook een usb2.0 variant die evensnel is als usb 1.0quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
USB2.0 is weer sneller dan firewire, maar volgens mij gaat DV altijd over Firewire en niet over USB
Nee natuurlijk niet poef paf Indiaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Kheb vlgs mij USB 2.0
Natuurlijk heeft dat ding wel USB ezelquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
is die nog te krijgen? Die heb ik ook! Ik dacht alleen dat de opvolger ervan al uit was. Die heeft geen usb btw meen ik maar alleen firewire.
correctie oooookk whahahahahahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
correctie usb2.0 KAN sneller zijn, er is ook een usb2.0 variant die evensnel is als usb 1.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |