Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdorie, die breezer ook.![]()
Excuses Trance.
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar voor de buis met een pilsje is ook niet erg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
wie van julie gaat zaterdag naar arsenal ?
was bekend ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dit stond blijkbaar maandag in het kruidvat krantje
[afbeelding]
let op de folder die ze uitprinten
[afbeelding]
Nee, naar Veenoord.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga dinsdag ook misschien naar Emmen..
Ingeslijks anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef -Wolf- het volgende:
Emmen is een behoorlijk kuteind, dat kan ik je wel vertellen.
't Is te doen in een kleine 2 uur anders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:06 schreef -Wolf- het volgende:
Emmen is een behoorlijk kuteind, dat kan ik je wel vertellen.
quote:De 18-jarige Amerikaan Villanueva is op proef bij het Jong Ajax van trainer Aron Winter. De linkermiddenvelder komt van de University of Virginia.
Ajax ontdekte hem vorige maand tijdens een toernooi in Portugal, waar de VS onder de 18 jaar aan meedeed. Hij won de afgelopen jaren diverse titels, waaronder die van beste middenvelder op de high schools van het afgelopen seizoen, zo meldt ELF.
bron?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou interesse hebben in de Zuid-Koreaan Lee Chun-Soo, ben benieuwd.
Zo dat boek kan ook dicht. Als het al niet dicht was. Als iemand gelkoofde dat het ooit open was.quote:Vieira gaat spelen voor Internazionale
21 juli 2006, 11:24
Door: Klaas Jan van der Veen
Patrick Vieira speelt komend seizoen mogelijk voor Internazionale. Volgens Gazzetta dello Sport heeft de Milanese club al een akkoord bereikt met Juventus. Voor de middenvelder zou er ruim dertien miljoen euro worden betaald.
Mocht Vieira daadwerkelijk de overstap naar Inter maken, dan betekent dat een fors verlies voor Juventus. De Fransman werd in de zomer van 2005 nog overgenomen van Arsenal voor een bedrag van twintig miljoen euro. Door de terugzetting naar de Serie B lijkt de Oude Dame hem noodgedwongen voor een relatief lage transfersom te moeten verkopen.
Vieira werd ook enige tijd in verband gebracht met Ajax. De middenvelder zou hebben aangegeven best voor de Amsterdammers te willen uitkomen, maar lijkt nu voor een langer verblijf in de Serie A te kiezen.
Eerder vertrokken ook Lilian Thuram, Gianluca Zambrotta, Emerson en Fabio Cannavaro al verkocht door Juventus. Het is bovendien twijfelachtig of het daar bij blijft
schijnt tegen te vallen he die Gabri ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik had Vieira er ook niet bij willen hebben. Dan zou Gabri zijn plaats hebben verloren en dat gun ik Gabri niet.
Had liever Schreuder gehad inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
schijnt tegen te vallen he die Gabri ?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Yep, hij kan er helemaal niets van. En ook Stam bijvoorbeeld, die loopt alleen maar groot te zijn en voetballen ho maar. Dan nog Roger die nooit lacht en een Roemeen wiens naam ik maar niet kan uitspreken. Ik zie de eerstvolgende klassieker met angst tegemoet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yep, hij kan er helemaal niets van. En ook Stam bijvoorbeeld, die loopt alleen maar groot te zijn en voetballen ho maar. Dan nog Roger die nooit lacht en een Roemeen wiens naam ik maar niet kan uitspreken. Ik zie de eerstvolgende klassieker met angst tegemoet.
Hoe anders zou het geweest zijn als we Kolkka hadden weten te strikkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yep, hij kan er helemaal niets van. En ook Stam bijvoorbeeld, die loopt alleen maar groot te zijn en voetballen ho maar. Dan nog Roger die nooit lacht en een Roemeen wiens naam ik maar niet kan uitspreken. Ik zie de eerstvolgende klassieker met angst tegemoet.
Dat moet je aan z'n vrouw/vriendin vragenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en kwam kluivert nu nog?
Zoek het woord sarcasme eens opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef snoop het volgende:
Wat een onzin hier weer die mensen die nu al zeggen dat stam en gabri miskopen zijn. Dezelfde mensen die straks hun de hemel in prijzen als ze het wel goed doen... Wacht nou eens gewoon af
Ga je toch geen geld investeren in een speler die je toch niet nodig hebtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we daardoor een paar miljoenen uit Azië kunnen opstrijken.
uhm, ik was sarcastisch hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef snoop het volgende:
Wat een onzin hier weer die mensen die nu al zeggen dat stam en gabri miskopen zijn. Dezelfde mensen die straks hun de hemel in prijzen als ze het wel goed doen... Wacht nou eens gewoon af
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef snoop het volgende:
Hoezo investeren? Als je daardoor net als psv zo tegen de zomer een toernooi kan spelen in Azië voor een miljoentje of vijf, moet je het doen toch? Er van uitgaande dat die knul geen vijf miljoen kost natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je toch geen geld investeren in een speler die je toch niet nodig hebt
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zeg: Rosenberg verkopen en halen die chinees...
Ik denk dat ik nog nooit iets duidelijkers heb gezien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:37 schreef snoop het volgende:
nou zoooooooo duidelijk was dat nou ook niet hoor... gaat er iemand trouwens zaterdag? heb er zin in
Transfersom is sowieso redelijk wat; salariskosten. TV zenders hebben er echt geen miljoenen voor over wanneer hij niet altijd zal spelen. Tel daarbij op dat de echte sterren van Zuid Korea nu in de Premiership spelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoezo investeren? Als je daardoor net als psv zo tegen de zomer een toernooi kan spelen in Azië voor een miljoentje of vijf, moet je het doen toch? Er van uitgaande dat die knul geen vijf miljoen kost natuurlijk...
Misschien komt dat gewoon omdat er altijd zo veel mensen staan te zeiken over alles voordat ze nogmaar iets gezien hebben. Als ik het sarcasme gemist heb dan trek ik bij deze mijn opmerking terug.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog nooit iets duidelijkers heb gezien.
Maar veel plezier zaterdag!![]()
Een Thai!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:50 schreef twi het volgende:
Als je dan al een Aziaat neemt, neem dan een Chinees.
Die kunnen nog lekker koken ook.
of aan de hele bijlmer, zondagavond om 7 uurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat moet je aan z'n vrouw/vriendin vragen
Da's veel te heet man!quote:
quote:Hamburger SV is uitgekeken op Kluivert
HAMBURG - Hamburger SV mengt zich niet langer in de strijd om Patrick Kluivert. "Het risico is ons te groot", aldus Dietmar Beiersdorfer vrijdag. De directeur van HSV doelde daarmee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. "We contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen."
Hamburger SV zoekt voor komend seizoen nog minimaal één aanvaller. De club hoopt zo snel mogelijk te slagen in de zoektocht naar een nieuwe spits in verband met de kwalificatiewedstrijden voor de Champions League die binnenkort beginnen.
Kluivert speelde vorig seizoen bij Valencia. Na de komst van aanvaller Fernando Morientes naar de Spaanse club is de oud-Ajacied overbodig in de ogen van trainer Quique Sanchez Flores.
Het begint een beetje sneu te worden... Misschien moet 'ie het bij RBC of AGOVV proberen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Trancelocator het volgende:
Bij HSV durven ze het dus ook niet aan:
[..]
Wie is die ietwat getinte jongeman, rechtsonder? Jeffrey Sarpong? Vurnon Anita?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Charisteas aan HSV verkopen, Kluivert halen op prestatiecontract.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Haruhi het volgende:
Dat is Boakye
Kijk eens een stukje terug in het topic.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Vieira naar Inter volgens de Belse teletekst
Ik zeg: jou afschieten naar Koreaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zeg: Rosenberg verkopen en halen die chinees...
ach ja, het is ook maar een mening... Fucking veel inkomsten voor een club als ajax uit het oosten dan... Das ook wat waard...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Ik zeg: jou afschieten naar Korea![]()
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, het is ook maar een mening... Fucking veel inkomsten voor een club als ajax uit het oosten dan... Das ook wat waard...
Dat Ajax interesse had in die speler heb ik weken terug ook al een keer gelezen.. Waar rook isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.
Lijkt me effectiever dan een of ander nietszeggend Koreaantje halen. Zoals eerder gezegd, in het begin zal er wel een hype ontstaan in ZK, maar dat zal snel nihil worden als hij slechts op de bank zit en af en toe de schoenen van Lindenbergh mag poetsen.
(En euh... heel serieus moeten we het berichtje van M0NTANA niet nemen, denk ik.)
Dan zal het daar nu denk ik ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat Ajax interesse had in die speler heb ik weken terug ook al een keer gelezen.. Waar rook is. Dat van Suazo klopte ook gewoon, alleen Ajax had niks geboden, alleen geinformeerd.
Het is in Azie toch vooral de Premier League wat de klok slaat hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
Beter laat Ajax op het internationale toneel wat meer zien. Daarmee kom je als Europese club toch het meest in the picture in Azië, zeker als je ziet hoeveel voetbal er in bijvoorbeeld China wordt uitgezonden.
Champions League vindt daar ook gretig aftrek hoor. Ook de Primera is daar razend populair (Barcelona en Real Madrid voornamelijk).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het is in Azie toch vooral de Premier League wat de klok slaat hoor.
Einde discussie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:16 schreef Trancelocator het volgende:
In ieder geval is alles wel populair daar, als er maar op gegokt kan worden.
Weet ik wanneer ik naar het volgende deel moet zoekenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Anders post je een TVP aan het einde van het topic.
THERE`S ONLY ONE DENNIS BERGKAMPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef Trancelocator het volgende:
Eigenlijk moet dit topic snel vol: volgend topic, Bergkamp-topic.
Weet iemand al een goede TT?
Pardon?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef jna het volgende:
ik stem voor:
"Walking in a Bergkamp Wonderland"
Moet ie wel snel vol
Shit, past trouwens niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef jna het volgende:
ik stem voor:
"Walking in a Bergkamp Wonderland"
Moet ie wel snel vol
Past dus helaas niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Walking in a Bergkamp Wonderland inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |