quote:
Maar de waarneming van deze nacht was gewoon abnormaal bizar, het leek wel een uit de kluiten gewassen pyro/vuurwerkeffect.
Ik bevind me in Belgie, stad Antwerpen. Deze avond heb ik een licht gezien aan de hemel, het was rond 1 uur, mss iets vroeger.
Wat ik gezien heb komt overeen met wat op dit forum wordt beschreven. Een lichtstreep door de lucht, eerst fel wit met een naspoor van witlicht, dan na 5 à 6 seconden veranderde de lichtbal in groen, eerst groen als ik het goed voorheb, gevolgd heel snel daarop door allerlei kleuren waaronder een rode kleur.
Belangrijk het object volgde wat leek op een recht spoor door de lucht, maar naar het einde toe een dip naar beneden, een parabool beweging naar beneden.
Ik heb bovenste Quote geplaats want dat was exact mijn idee op het moment dat het voorbij was.
Ik bevond me op een terras omringd door hoge gebouwen, net boven de gebouwen zag ik het spectakel gebeuren.
Twee andere personen zaten naast mij, plots zie ik het witte licht verschijnen en verwittig direkt de andere twee personen.
Zo van, kijk een vallende ster..., maar ik was amper uitgesproken toen de dalende beweging werd ingezet en de kleuren veranderde ... op dat moment dacht ik, dit is geen vallende ster en deelde het mee aan de andere twee personen. Het bevond zich net boven de gebouwen of zo leek het in elk geval, ik zei toen tegen de twee, ohh nee laat maar..., het was een vuurpeil.
Nog steeds denk ik dat het een vuurpeil is/was , maar een vuurpeil zichtbaar tot in Nederland ?
Heb ik hetzelfde gezien als jullie?