Die door de dampkring vliegt en een lading vonken achter zich laat?quote:
In programma zelf, of in nieuwsbericht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef capibar het volgende:
Ik hoor het net ook al op de radio.... jammer dat ik het niet gezien heb.
Ook MIDNR aan 't luisterenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef capibar het volgende:
was het op de radio? wat werd er gezegt dan? en welke zender.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef capibar het volgende:
MIDNRquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:49 schreef capibar het volgende:
538 gaat zometeen de sterrenwacht bellenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:53 schreef hardcorehooligans het volgende:
[..]
was het op de radio? wat werd er gezegt dan? en welke zender.
met nu de sterrenwacht aan de telquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Ze hebben het er bij MIDNR over.
Zoietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:55 schreef pekel het volgende:
Poollicht?
Hij is nòg wakker zei hijquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:57 schreef NorthernStar het volgende:
Poollicht. Hebben ze deze man uit bed gebeld? Volgens mij is hij nog niet helemaal wakker.
Ik denk niet dat er iemand om 1 uur snachts buiten loopt/zit met TOEVALLIG een filmpje ervan.quote:
Ach je weet nooit; er worden van de gekste dingen filmpjes gemaaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:58 schreef Syll het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand om 1 uur snachts buiten loopt/zit met TOEVALLIG een filmpje ervan.
Het ging zo ontzettend snel.
Of Noord-Koreaquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:59 schreef Bill_E het volgende:
Mischien een misser van israel die overkwam?
Dan heeft ie vast aan de borrel gezetenquote:
Haha dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 02:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan heeft ie vast aan de borrel gezeten![]()
(...)
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:29 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Toen de witte bol precies boven mij passeerde, veranderde de kleur wit naar de kleur groen, op dat moment verschenen er ook rood/oranje vonken achter de lichtbol.
Dat zeggen ze hier ook idd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Via google ben ik erachter dat de groene kleur te verklaren is aan de grote hoeveelheid ijzer in de komeet/gesteente, die in de dampkring verbrandt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |