Okay, zing maar mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
Ik doe nog even mee.
Marathonnetje voor je werk?quote:
"Op een matje liggen en dan een uur lang sit- en push-ups doen." Ik ben een notoir uitsteller; ik roep altijd maar dat ik de volgende dag ga beginnen met sporten. Maar nu ben ik gewoon begonnen, dat is best een overwinning op mezelf te noemen. Joggen staat ook nog op het programma, maar dát stel ik nog wel even uit. Het is immers al laat en donker, en ik woon midden in da hood.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
Welke noeste sport heb je beoefend, Croupie?
Ik voél me strak, maar ik zie nog geen verschil!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, hoe was het, hoe ging het, hoe strak ben je nu? Ga je nu hetzelfde doen als gisteren? [afbeelding].
Komt er ook een bijdehand doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Bier is geen breezah dus praat ook niet zo dan met je Nuecken?
Puick nummer. Mits jouw tiet, en mijn bier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
Okay, zing maar mee.
"Eeeerrr ziiiit eeeeeen tiet in mijn bier, jaaalaaalaaa, lalalalaaa!"
Let me be the judge of that.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik voél me strak, maar ik zie nog geen verschil!
Mensen die bier drinken mogen geen seks enzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Mijn tiet in jouw bierglas lijkt me toch niet erg plezant, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Puick nummer. Mits jouw tiet, en mijn bier.
Steek jij hem maar in een breezah danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die bier drinken mogen geen seks enzo?
Mooi, dan zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Bierbroeder het volgende:
Als ze allemaal zo zijn ben ik blij dat ik het niet gedaan hebt.
Dat wordt dan wel een voorbindpik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Bierbroeder het volgende:
Steek jij hem maar in een breezah dan![]()
"Ik"? "Hem erin steken"?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heb ik ooit geklaagd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bezweet, is dat een bezwaar?
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar jullie zijn wel lief hoor![]()
Ga nu maar bier halen...
Ik heb dat wel es geprobeerd maar die halsjes zijn et smal en dan bljif je met je voorhuid steken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je moet hem eens anaal inbrengen. Dat gaat nog best goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb dat wel es geprobeerd maar die halsjes zijn et smal en dan bljif je met je voorhuid steken.
Beschrijf maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je moet hem eens anaal inbrengen. Dat gaat nog best goed![]()
10 punten in de 'open deuren ronde', maar ik bedoelde meer wat jouw ervaringen waren met het inbrengen van dat flesje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Bierbroeder het volgende:
Anale sex is sex waarbij de anus betrokken is.
Het kan gaan om het strelen en penetreren van de anus met een vinger, dildo of buttplug, het likken van de anusrand, het spelen met anusballetjes of om anaal neuken met een breezah flesje.
Doe 's niet zo eng.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef TrenTs het volgende:
Booooooooooonnie, Bonnie, kom je buiten spelen?![]()
Bonnie, kom je gauw op straat?
![]()
Bonnie, ik heb kauwgom te delen,
Bonnie, hebje echt een pop die praat?
![]()
![]()
Die herinnering raak je niet kwijt.
Waar is-ie gebleven, die tijd.
![]()
Ach jij.quote:
*neemt nog een aardbei van de vlaai.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ach jij.Je loooog tegen mij
alsof ik een kind was!
![]()
Geloof dat je dacht, dat ik helamaal blind was.
![]()
Ach, dat valt toch niet meer op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*neemt nog een aardbei van de vlaai.
Ik heb ook wel eens een bier flesje geprobeerd maar de g-spot word toch net iets meer geprikkeld met een breezah flesje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
10 punten in de 'open deuren ronde', maar ik bedoelde meer wat jouw ervaringen waren met het inbrengen van dat flesje.
Probeer een beugelfles. Of zo'n magnumfles van Heineken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een bier flesje geprobeerd maar de g-spot word toch net iets meer geprikkeld met een breezah flesje.
Wat zijn jou ervaringen ermee dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Probeer een beugelfles. Of zo'n magnumfles van Heineken.
Geen, maar ik denk graag mee met mensen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Wat zijn jou ervaringen ermee dan?
Maar ik neem je advies mee naar de club.
Meid wat een narigheid. Als je ze wil moet je ze even halen, ik zit net lekker nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef Bierbroeder het volgende:
Oke en nou is het klaar!
Waar blijven de bitterballen?
Je bent al vanaf 2003 lid, dan moet je inmiddels wel weten dat het Fok!traditie is om Nuecken zo te spellen. EN dat dat niks met breezah te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Dat kan creatiever.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent al vanaf 2003 lid, dan moet je inmiddels wel weten dat het Fok!traditie is om Nuecken zo te spellen. EN dat dat niks met breezah te maken heeft.
En oja, val dood.
Lees net dat die is afgelast jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef TrenTs het volgende:
Dat kan creatiever.Wens 'm een goede vierdaagse toe.
Ik vind naar de schuur lopen in de zon al een klus, laat staan een marathon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees net dat die is afgelast ja![]()
Morgen voor Rotterdam 38 graden voorspeld.
Ik mag hopen dat de airco het houdt, anders begraaf ik mezelf.
In ijsblokjes?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
Of, onder in een bak ijs en eet je weg naar buiten.quote:
Oh jezus, zeg dat het een grap is. TrenTs, nevermind, kom morgen maar niet, geen weer om er fatsoenlijk bij te lopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees net dat die is afgelast ja![]()
Morgen voor Rotterdam 34-38 graden voorspeld.
Ben bang van niet. De voorspellingen lopen wel wat uiteen, maar wárm wordt het.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus, zeg dat het een grap is. TrenTs, nevermind, kom morgen maar niet, geen weer om er fatsoenlijk bij te lopen.
Dat is nog te heet om te bewegen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh jezus, zeg dat het een grap is. TrenTs, nevermind, kom morgen maar niet, geen weer om er fatsoenlijk bij te lopen.
Heel de nacht wakker gelegen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben bang van niet. De voorspellingen lopen wel wat uiteen, maar wárm wordt het.
Anyway, ik ga op bed liggen. Kijken of ik die 2,5 uur slaap van afgelopen nacht kan verbeteren.
Je weg vrij eten uit een bak B&J's.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Of, onder in een bak ijs en eet je weg naar buiten.
Jammer dat dat spul tegenwoordig overal staat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je weg vrij eten uit een bak B&J's..
Het was al drie uur voor ik het uberhaupt ging proberen en toen nog pas half vijf voor het eens luktequote:
Dikke doei.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was al drie uur voor ik het uberhaupt ging proberen en toen nog pas half vijf voor het eens lukte.
Truste, vrinden!.
Ey! Niets mis met B&J in de bios!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jammer dat dat spul tegenwoordig overal staat.Zelfs bij de bios.
Trusten. Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Het was al drie uur voor ik het uberhaupt ging proberen en toen nog pas half vijf voor het eens lukte.
Truste, vrinden!.
ik las blowjobquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ey! Niets mis met B&J in de bios!
je mag me midden in de nacht wakker maken voor een blowjob.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt die piemel van over hè.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
je mag me midden in de nacht wakker maken voor een blowjob.
Weet je hoeveel je daar teveel betaalt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ey! Niets mis met B&J in de bios!
In dequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je daar teveel betaalt?
Je betaalt in elke bios teveel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In deCinerama
valt dat haske mee.
Jasser Arafat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie niet pheno, wie niet.
Wim Kan ook nietquote:
Die kon niet.quote:
je kende de matige grap alquote:
Dat was mijn eigen invulling.quote:
geniaalquote:
My middle name.quote:
Trents geniaal <vul achternaam in>quote:
Die wilde dat vast wel.quote:
Nee, die man was altijd bezig met het huishouden.quote:
maar ondertussen elke vrouw met snor nemen op het aanrechtquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, die man was altijd bezig met het huishouden.
Ik doeeeee wat ik doeeeeeeeeee.quote:
Dan heb je het druk in de Arabische Wereld.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar ondertussen elke vrouw met snor nemen op het aanrecht
De beste man is stiekem gewoon overleden aan een hartaanval, te veel inspanning.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan heb je het druk in de Arabische Wereld.
Snap ik, heel de dag spleetjes blaffen gaat je niet in de koude hoofddoek zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De beste man is stiekem gewoon overleden aan een hartaanval, te veel inspanning.
Laat me raden... "Warm"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:10 schreef Q. het volgende:
"Huuuuu."
Valt mee.... 25 graden zegt mijn climatcontrol.quote:
Tiek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Same herequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:04 schreef JDude het volgende:
Heerlijk aangenaam temperatuurtje weer hier
zekersquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:04 schreef JDude het volgende:
Heerlijk aangenaam temperatuurtje weer hier
Vrij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef Chowi het volgende:
Duf.
Cho-wiii!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef Chowi het volgende:
Duf.
Immer!quote:
Sjéé-doet!quote:
Geil! Dan maakt duf ook niet uitquote:
True. Maar het is niet echt een gevoel van dat ik zeg van. Yáy, dat wil ik elke dag hebben.quote:
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. Maar het is niet echt een gevoel van dat ik zeg van. Yáy, dat wil ik elke dag hebben.
En dan heb ik óók nog eens zin in een sigaret.quote:
Hai!quote:
Airco is ook tofquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Binnen is tof. Buiten is kut.
Blij zijn, echt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Hai!
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik blij moet zijn dat ik vandaag binnen zit.
Dat was het om half 9 al met 24 graden ofzo. Nu is het totale horror buitenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:23 schreef TrenTs het volgende:
Het is nu al vernaggeld buiten.
Prima denk.... Die doen nooit zoveel dus die gaan onder een boom zittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef TrenTs het volgende:
Hoe zouden boswachters het eigenlijk doen met dit weer?
Serieus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was het om half 9 al met 24 graden ofzo. Nu is het totale horror buiten
Of lekker aan de rand van een bosmeertje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima denk.... Die doen nooit zoveel dus die gaan onder een boom zitten
Niet dat ik er hier binnen veel last van heb maar ik moet zo even brood halen anders sterf ik hier nogquote:
Precies... en bier hakken! Geen hond (quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Of lekker aan de rand van een bosmeertje.Met hun pootjes in het koele water.
www.albert.nlquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet dat ik er hier binnen veel last van heb maar ik moet zo even brood halen anders sterf ik hier nog![]()
Het lijkt me stug dat er sowieso iemand nu de bossen ingaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies... en bier hakken! Geen hond () die ze gaat controleren met dit weer
![]()
Ik werk er... (nog). Dus ik weet etquote:
Klinkt puik zo vanaf mijn kantoor hierquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat er sowieso iemand nu de bossen ingaat.Dus lekker in z'n boomhut of aan het water aan het koude bier en gaannnn.
Hey ouwe strijder! Hoe is hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Mogeh.
Ik zat gistermiddag op de racefiets om volgas te fietsen.... Als je het aan mij vraagt is het dus geen zelfmoordquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:41 schreef JDude het volgende:
Is het zelfmoord om zometeen op het dakterras te gaan lunchen?
Het is op zich vlak bij... dus ik zou best daar in de vriezer kunnen gaan leggen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik werk er... (nog). Dus ik weet et. Opzich is het in de AH winkels altijd lekker koel
Kantoren behoren AC te hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt puik zo vanaf mijn kantoor hier![]()
Niet zo vaak in de spiegel kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaap.
Tja, beetje strijden he, the usual. En met jou, interesseert het je allemaal nog steeds niet zo?quote:
Strak 26graden hier.... climatcontrol heerscht! Maar toch zit ik liever lekker buiten niks te doenquote:
Vrij weinig.... Zo houd ik het goed uit op fok! Zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tja, beetje strijden he, the usual. En met jou, interesseert het je allemaal nog steeds niet zo?
Dan mag je niet klagen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Strak 26graden hier.... climatcontrol heerscht! Maar toch zit ik liever lekker buiten niks te doen
Tenminste iemand die je wat geeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar goed dat dat van jou komt.
Tegen die mensen wil ik graag even wat zeggen als dat magquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dan mag je niet klagen.Er zijn mensen die nu met 35 graden achter glas in de zon aan het werk zijn.
Hoofdpijn?quote:
Wel in de goede camera kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Tegen die mensen wil ik graag even wat zeggen als dat mag.
Hoi, warm heh ?!
Nee, dat krijgt hij ervanquote:
Niet meebewegen..... Denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wel in de goede camera kijken.
En en enHoe zouden hoeren dat doen met dit weer?
Dat is wat haar "minnaars" steeds hebben.quote:
Als ik met dit weer achter de ramen zat hield ik de gordjinen dicht.quote:
Loop er eens langs en stel het voor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik met dit weer achter de ramen zat hield ik de gordjinen dicht.
Sterkte... 14.gifquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef jackson het volgende:
Enfin.... ik ga eten halen...
Even voelen of het nog een beetje warm buiten is![]()
Nah, m'n buurvrouw legt nog in bed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Loop er eens langs en stel het voor...![]()
Een hele prestatie nog, dat kruipen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ging net even naar de winkels, en ik kwam kruipend terug, zo heet.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Ik ging net even naar de winkels, en ik kwam kruipend terug, zo heet.
Het zweet druppelde zo in mijn bilnaad.quote:
Nou, dat koelt inderdaad heel wat af.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zweet druppelde zo in mijn bilnaad.
*triomfantelijk glimlacht.quote:
Het laat je gewoon koud.quote:
Mwoah.quote:
Ja, het is warmquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:57 schreef jackson het volgende:
Enfin.... ik ga eten halen...
Even voelen of het nog een beetje warm buiten is![]()
Wees blij dat het slechts zweet was.quote:
Niet van dat vuige, J.!quote:
Met pils en bitterballen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
Lekker weer om in de tuin te fokken
Limoncello is ook goedquote:
Het is veel te warrum voor bitterballen!quote:
nee johquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is veel te warrum voor bitterballen!
Dat is nieuw voor mij... dat het te warm is voor bitterballenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is veel te warrum voor bitterballen!
Dat zou erg lekker zijn jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Janetje het volgende:
Ik wil een milkshake.
My milkshake brings all the boys to the yard,quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Janetje het volgende:
Ik wil een milkshake.
Kelisquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
My milkshake brings all the boys to the yard,
And their like
It's better than yours,
Damn right it's better than yours,
I can teach you,
But I have to charge
Als het niet zo heet zou zijn zou ik er nog wel op kunnen dansen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
My milkshake brings all the boys to the yard,
And their like
It's better than yours,
Damn right it's better than yours,
I can teach you,
But I have to charge
Dat laatste is ook de reden dat ik werk in mijn vakantiequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:32 schreef jogy het volgende:
Airco, dit is een reden om toch nog te blijven werken in deze verdervelijke wereld, dat en natuurlijk het feit dat men zonder geld nergens komt tegenwoordig.
Mag ik bij jouw airco komen zitten dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:32 schreef jogy het volgende:
Airco, dit is een reden om toch nog te blijven werken in deze verdervelijke wereld, dat en natuurlijk het feit dat men zonder geld nergens komt tegenwoordig.
Vooral het bier, de tuin is een beetje te heet vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef Pheno het volgende:
Een tuin, de reden om niet te werken met dit weer. En bier.
Er is schaduw indien nodig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Vooral het bier, de tuin is een beetje te heet vandaag.
Jij vindt Kelis goed?quote:
Niet alles, maar dat vind ik een leuk nummerquote:
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik bij jouw airco komen zitten dan?
Of liever, slapen?
Kies dán Trick Me. Trick Me is tof.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alles, maar dat vind ik een leuk nummer
Ik volg de top 40 slechtquote:
En mijn mooie witte kleurtje vergallen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Moet je alleen wel enkele uurtjes doorbrengen in het OV en buiten lopen voordat je bij mij aankomt maar je moet er maar wat voor over hebben.
Veel plezier met je zonnesteek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Voetballen, doei.
Mee eens! 1 van de weinige platen in dat genre wat ik kan waarderenquote:
Die volg ik totaal nietquote:
Stel je voor zeg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
En mijn mooie witte kleurtje vergallen?
Ik ben eindelijk van die dooie witte look af zeg....quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
En mijn mooie witte kleurtje vergallen?
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk van die dooie witte look af zeg....
Hmjah... ik wielren nogal eens maar doordat ik nu werk veel 's avonds. 2 keer overdag geweest en meteen al een stukje bruiner.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]Ik ben nogsteeds zo wit als een laken, mede dankzij Ierland.
Maar ik durf het niet aan me hier in de zon te vertonen omdat ik in de schaduw al bijna doodga.
Oh ja, meloen is verdomde lekker nu.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:52 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb Golden Power uit de vriezert.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmjah... ik wielren nogal eens maar doordat ik nu werk veel 's avonds. 2 keer overdag geweest en meteen al een stukje bruiner.
Ik heb een verse meloenmix gekocht net bij de Albert Heijn![]()
Inderdaad, het is een meloenmix van 3 euro voor 300 gram terwijl je een hele naar binnen kan mikken voor een derde van de prijsquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Verse meloenmix?
Dat spul dat vorige week eens in een bakje met water geflikkerd is?
Koop dan een verse meloenVeel lekkerder.
Gelukkig bepalen we dat soort dingen voor onszelf. Vind het wel makkelijk zeker voor op kantoor en de smaak is primaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef Janetje het volgende:
[..]Verse meloenmix?
Dat spul dat vorige week eens in een bakje met water geflikkerd is?
Koop dan een verse meloenVeel lekkerder.
Galia meloenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een meloenmix van 3 euro voor 300 gram terwijl je een hele naar binnen kan mikken voor een derde van de prijs.
Geld is geen probleem. Je weetquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een meloenmix van 3 euro voor 300 gram terwijl je een hele naar binnen kan mikken voor een derde van de prijs.
Die defensieve houding staat je niet zo..quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen we dat soort dingen voor onszelf. Vind het wel makkelijk zeker voor op kantoor en de smaak is prima
Ik voel mijn gebit vechten tegen de suikers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef jogy het volgende:
Yeah, de glazuurbreker bij uitstek dat spul.
Pracht-woord! Decadent klinkt gewoon zo goed...quote:
Wat past beter bij me ?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die defensieve houding staat je niet zo..
Die zit nu lekker thuis aan het zwembad met z'n snikkel in de champagne.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een verse yogurtdrank iets uit de koelkast.... En de directeur had allang weer op kantoor moeten wezen maar ook die heeft het warm denk![]()
Een passief agressieve houding met een scheut sarcasme besprenkeld met een topping van zwartgalligheid en een kers van cynisme.quote:
Terecht... of hij komt straks even langs met zijn veel te dure cabrio om "de tent te checken". Ik zou ook niet veel meer doen als ik in zijn schoenen stondquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zit nu lekker thuis aan het zwembad met z'n snikkel in de champagne.
Die eerste 2 moeten jullie redelijk gewend zijn van mequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Een passief agressieve houding met een scheut sarcasme besprenkeld met een topping van zwartgalligheid en een kers van cynisme.
Geen idee, maar daar kom ik nog wel achter..quote:
We hebben het hier niet over mij he...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Een passief agressieve houding met een scheut sarcasme besprenkeld met een topping van zwartgalligheid en een kers van cynisme.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:12 schreef Janetje het volgende:
En gvd ik heb weer sproeten.
Hm, ik ben van nature nogal geboeit in de mens en dan met name op fok! vind ik veel dingen erg leuk om te weten. Zal dus lastig worden om me ongeinteresseerd over te komen denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar kom ik nog wel achter..
Of zo'n ongeintersseerde houding "Niet dat het me interesseert ofzo"..
Dat zou je best wel eens kunnen sierenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:12 schreef Janetje het volgende:
quote:
Mwah, ik krijg ze standaard bij een beetje zon..quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zou je best wel eens kunnen sieren![]()
Sproeten zijn oke![]()
Fotoquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Janetje het volgende:
Mwah, ik krijg ze standaard bij een beetje zon..
Weet niet of ik er echt blij mee ben.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:12 schreef Janetje het volgende:
Hard werken, dan kom je er wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht... of hij komt straks even langs met zijn veel te dure cabrio om "de tent te checken". Ik zou ook niet veel meer doen als ik in zijn schoenen stond
Nee.quote:
Eigen zaak beginnen en gat in de markt vinden anders ben je niet zomaar miljonairquote:
Doei, succes in de warmtequote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.
Moet zo pasfoto's laten maken, das al erg genoeg.
Nu dus.
Doei.
Je kunt de mensenhandel ingaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Eigen zaak beginnen en gat in de markt vinden anders ben je niet zomaar miljonair
Ik ga een 2e ID&T/UDC worden maar ik heb nog niet helemaal scherp hoe ik het wilquote:
Néé, niet nog eenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
Ik ga een 2e ID&T/UDC worden maar ik heb nog niet helemaal scherp hoe ik het wil
Gezellige Barbecue gehad dus?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:26 schreef ehqo het volgende:
Als ik heel diep inadem proef ik nog steeds hasj.
Na een gemoedelijk potje poker, kwam er een of ander ridders en drakenbordspel tevoorschijn. Tegelijkertijd ging er een waterpijp rond, met 20 euro aan hasj, dat hebben we met zijn 5en opgerookt. Het was een kutspel en er klopte niets van hoe we het speelden, maar het was gezellig.quote:
Ik hoop dat het je lukt, jij mediamagnaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga een 2e ID&T/UDC worden maar ik heb nog niet helemaal scherp hoe ik het wil
Ik wil ook kunnen pokeren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Na een gemoedelijk potje poker, kwam er een of ander ridders en drakenbordspel tevoorschijn. Tegelijkertijd ging er een waterpijp rond, met 20 euro aan hasj, dat hebben we met zijn 5en opgerookt. Het was een kutspel en er klopte niets van hoe we het speelden, maar het was gezellig.
Het is niet moeilijk, uitleg en drie handen spelen en je snapt de basics wel. Alleen weten wanneer een bluf goed is en dergelijk zal wel iets langer duren. Qua series is het net yathzee.quote:
Yathzee is cool.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, uitleg en drie handen spelen en je snapt de basics wel. Alleen weten wanneer een bluf goed is en dergelijk zal wel iets langer duren. Qua series is het net yathzee.
Barbeque + Drugsquote:
Nootmuskaat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Barbeque + Drugs.
"Is dat oregano?"
"Neuh"
Het is ook veel puurder, je hebt meer en heviger effect.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef ehqo het volgende:
Het was overigens de eerste keer goed 'waterpijpen', het geniet wel mijn voorkeur boven een normale joint. En je merkt het best goed.
Ik heb een toffe shizzle-waterpijp uit Turkije. Nog nooit gebruikt, overigens. Geen idee waarom niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:48 schreef ehqo het volgende:
Het was overigens de eerste keer goed 'waterpijpen', het geniet wel mijn voorkeur boven een normale joint. En je merkt het best goed.
Zo bleek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is ook veel puurder, je hebt meer en heviger effect.
En, minder ongezond.quote:
Ik moet wel zeggen dat je slecht doorhebt hoeveel je inademt tot je stopt met hijsen. Vaak resulterend in een enorme hoestrook explosie, maar dat bleek ook best wel effectief.quote:
Die zijn het ranzigst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je slecht doorhebt hoeveel je inademt tot je stopt met hijsen. Vaak resulterend in een enorme hoestrook explosie, maar dat bleek ook best wel effectief.
Zelfgekocht, was goeie hasj, maar het kwam omdat ik geen idee had hoeveel ik nou in zat te ademen, pas als je stopt met hijsen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zijn het ranzigst.Zelf gemaakte met een joint er in of zelf gekocht?
Steek maar aan als ik weer eens daar ben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:06 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een toffe shizzle-waterpijp uit Turkije. Nog nooit gebruikt, overigens. Geen idee waarom niet..
Extreem ranzig zijn die hoestbuien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zelfgekocht, was goeie hasj, maar het kwam omdat ik geen idee had hoeveel ik nou in zat te ademen, pas als je stopt met hijsen.
Veel heel koud spul drinken. Jagermeister ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat wel ja. Mijn keel was al niet optimaal.
Lauw bier hielp in ieder geval niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Veel heel koud spul drinken. Jagermeister ofzo.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:
Vertel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een lucide droom. Werd weer ´s tijd. En ja, de hitte viel haske mee in de kamer waar ik lag, ik kreeg zelfs kippenvel van de toch, dus het was slaapbaar.
We.Z.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een lucide droom. Werd weer ´s tijd. En ja, de hitte viel haske mee in de kamer waar ik lag, ik kreeg zelfs kippenvel van de tocht, dus het was slaapbaar.
Ik vloog boven een stad om een groepje te achtervolgen, met een onzichtbaarheidsjas. Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik moest kijken of ik naar beneden kon vliegen zodat ik mezelf kon besturen, ´want ik droom´. En dat lukte. Toen heb ik even op en neer gevlogen en werd wakker.quote:
Coole shizzle.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vloog boven een stad om een groepje te achtervolgen, met een onzichtbaarheidsjas. Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik moest kijken of ik naar beneden kon vliegen zodat ik mezelf kon besturen, ´want ik droom´. En dat lukte. Toen heb ik even op en neer gevlogen en werd wakker.
Kunnen vliegen is tof.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vloog boven een stad om een groepje te achtervolgen, met een onzichtbaarheidsjas. Op een gegeven moment bedacht ik me dat ik moest kijken of ik naar beneden kon vliegen zodat ik mezelf kon besturen, ´want ik droom´. En dat lukte. Toen heb ik even op en neer gevlogen en werd wakker.
Ik ben gewoon weer onder de indruk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
De droom zelf was uitgebreider maar dit was het lucide deel.
Ik krijg in mijn slaap wel es requests van CC om een droom te delen, maar die alt+d ik dan altijd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
Je schijnt ook een dromen te kunnen delen. Gezamelijk dromen, als het ware.
Ik geloof niet helemaal dat het zo werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik krijg in mijn slaap wel es requests van CC om een droom te delen, maar die alt+d ik dan altijd.
Ik heb logs om het te bewijzen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik geloof niet helemaal dat het zo werkt.
Dat lijkt me best freaky en wereldopzijnkopzettend.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:50 schreef ehqo het volgende:
Je schijnt ook een dromen te kunnen delen. Gezamelijk dromen, als het ware.
Stel je voor, samen dromen, lucide. Droombattles. Droomseks waarbij je alle wetten van de natuur aan de laars lapt. Spiraalvormige geconfijtte appels overgooien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat lijkt me best freaky en wereldopzijnkopzettend.
Of de achterliggende gedachte dat je dus écht meer bent dan een paar rond schietende atoompjes, stroomstootjes en chemische reacties.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stel je voor, samen dromen, lucide. Droombattles. Droomseks waarbij je alle wetten van de natuur aan de laars lapt. Spiraalvormige geconfijtte appels overgooien.
Astraal. Omnipresent.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Of de achterliggende gedachte dat je dus écht meer bent dan een paar rond schietende atoompjes, stroomstootjes en chemische reacties.
Oi!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik krijg in mijn slaap wel es requests van CC om een droom te delen, maar die alt+d ik dan altijd.
En de mijne wilden ze trouwens ook niet hier verlengen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef Janetje het volgende:
Stelletje honden bij het gemeentehuis.
Een nietsvermoedend schattig meisje met pasfoto's door die hitte terug naar huis sturen.
Slechts voor het feit dat ze haar id kaart in de verkeerde stad probeerde te verlengen.
*huilt*
Teruggaan, maar nu met een moker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef Janetje het volgende:
Stelletje honden bij het gemeentehuis.
Een nietsvermoedend schattig meisje met pasfoto's door die hitte terug naar huis sturen.
Slechts voor het feit dat ze haar id kaart in de verkeerde stad probeerde te verlengen.
*huilt*
Goed plan..quote:
Ik heb het best vaak geprobeerd om uit mijn lichaam te treden maar verder dan een soort van wasmachine-effect in bed ben ik niet gekomen.quote:
Mijn moeder heeft heel vroeger een 'out-of-body' experience gehad na een kopje doornappelthee. Ze dacht alleen dat ze stierf en dat haar ziel haar lichaam verliet. Ze vloog boven haar lichaam en zag zichzelf liggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het best vaak geprobeerd om uit mijn lichaam te treden maar verder dan een soort van wasmachine-effect in bed ben ik niet gekomen.
Ik heb geen 'realitychecks' eigenlijk, ik realiseer me het ineens. Als het lukt, ik moet er weer eens een beetje op oefenen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Janetje het volgende:
Ik heb wel eens lucide gedroomd.
Dat was wel heel tof.
Ik wilde persee op zoek naar een roze konijntje.
Dus toen ben ik een braderie ingevlogen op zoek naar eentje.
Gevonden ook.
Ik wist trouwens dat ik droomde doordat het licht niet aan of uit wilde en ik de letters van de digitale klok niet kon lezen.Ja, ik heb er een presentatie over gedaan.
Is dat een koosnaampje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:
M'n touchpad is te heet..
Voor m'n touchpad, jup.quote:
Dat is niet heet.quote:
Same here. Het is gewoon zo grappig als je aan het dromen bent en je weet het. Dan kan je de hele droom alle kanten op sturen, heerlijk is dat. Zo heb ik ook een tijdje geleden gedroomd dat ik bij een meer was samen met andere mensen en ik was dus een beetje heen en weer aan het vliegen voor de lol. Op een gegeven moment probeerde ik de mensen die bij me waren te leren hoe ze het moesten doen 'gewoon omhoog duiken, je droomt toch, niet zeuren'quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb geen 'realitychecks' eigenlijk, ik realiseer me het ineens. Als het lukt, ik moet er weer eens een beetje op oefenen.
Dat zijn toffe dromen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here. Het is gewoon zo grappig als je aan het dromen bent en je weet het. Dan kan je de hele droom alle kanten op sturen, heerlijk is dat. Zo heb ik ook een tijdje geleden gedroomd dat ik bij een meer was samen met andere mensen en ik was dus een beetje heen en weer aan het vliegen voor de lol. Op een gegeven moment probeerde ik de mensen die bij me waren te leren hoe ze het moesten doen 'gewoon omhoog duiken, je droomt toch, niet zeuren'
If that does it for ye..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het idee. Ik ga even een koude douche pakken.
>> TRUquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef JDude het volgende:
e.! Zelfde PI. Zelfde boodschap, ongeveer.
>> TRU.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef JDude het volgende:
e.! Zelfde PI. Zelfde boodschap, ongeveer.
WFL is voor mensen die zittend plasen.quote:
*doetquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef ehqo het volgende:
GA UIT MIJN HOOFD.
Tot zo jogydrink.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef jogy het volgende:
Ik ga ook even de hitte trotseren om thuis te geraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |