Okay, zing maar mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
Ik doe nog even mee.
Marathonnetje voor je werk?quote:
"Op een matje liggen en dan een uur lang sit- en push-ups doen." Ik ben een notoir uitsteller; ik roep altijd maar dat ik de volgende dag ga beginnen met sporten. Maar nu ben ik gewoon begonnen, dat is best een overwinning op mezelf te noemen. Joggen staat ook nog op het programma, maar dát stel ik nog wel even uit. Het is immers al laat en donker, en ik woon midden in da hood.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
Welke noeste sport heb je beoefend, Croupie?
Ik voél me strak, maar ik zie nog geen verschil!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, hoe was het, hoe ging het, hoe strak ben je nu? Ga je nu hetzelfde doen als gisteren? [afbeelding].
Komt er ook een bijdehand doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Bier is geen breezah dus praat ook niet zo dan met je Nuecken?
Puick nummer. Mits jouw tiet, en mijn bier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef Chowi het volgende:
Okay, zing maar mee.
"Eeeerrr ziiiit eeeeeen tiet in mijn bier, jaaalaaalaaa, lalalalaaa!"
Let me be the judge of that.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik voél me strak, maar ik zie nog geen verschil!
Mensen die bier drinken mogen geen seks enzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Mijn tiet in jouw bierglas lijkt me toch niet erg plezant, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Puick nummer. Mits jouw tiet, en mijn bier.
Steek jij hem maar in een breezah danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die bier drinken mogen geen seks enzo?
Mooi, dan zijn we uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Bierbroeder het volgende:
Als ze allemaal zo zijn ben ik blij dat ik het niet gedaan hebt.
Dat wordt dan wel een voorbindpik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Bierbroeder het volgende:
Steek jij hem maar in een breezah dan![]()
"Ik"? "Hem erin steken"?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heb ik ooit geklaagd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bezweet, is dat een bezwaar?
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:35 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar jullie zijn wel lief hoor![]()
Ga nu maar bier halen...
Ik heb dat wel es geprobeerd maar die halsjes zijn et smal en dan bljif je met je voorhuid steken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je moet hem eens anaal inbrengen. Dat gaat nog best goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik heb dat wel es geprobeerd maar die halsjes zijn et smal en dan bljif je met je voorhuid steken.
Beschrijf maar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:38 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je moet hem eens anaal inbrengen. Dat gaat nog best goed![]()
10 punten in de 'open deuren ronde', maar ik bedoelde meer wat jouw ervaringen waren met het inbrengen van dat flesje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:43 schreef Bierbroeder het volgende:
Anale sex is sex waarbij de anus betrokken is.
Het kan gaan om het strelen en penetreren van de anus met een vinger, dildo of buttplug, het likken van de anusrand, het spelen met anusballetjes of om anaal neuken met een breezah flesje.
Doe 's niet zo eng.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:45 schreef TrenTs het volgende:
Booooooooooonnie, Bonnie, kom je buiten spelen?![]()
Bonnie, kom je gauw op straat?
![]()
Bonnie, ik heb kauwgom te delen,
Bonnie, hebje echt een pop die praat?
![]()
![]()
Die herinnering raak je niet kwijt.
Waar is-ie gebleven, die tijd.
![]()
Ach jij.quote:
*neemt nog een aardbei van de vlaai.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ach jij.Je loooog tegen mij
alsof ik een kind was!
![]()
Geloof dat je dacht, dat ik helamaal blind was.
![]()
Ach, dat valt toch niet meer op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*neemt nog een aardbei van de vlaai.
Ik heb ook wel eens een bier flesje geprobeerd maar de g-spot word toch net iets meer geprikkeld met een breezah flesje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
10 punten in de 'open deuren ronde', maar ik bedoelde meer wat jouw ervaringen waren met het inbrengen van dat flesje.
Probeer een beugelfles. Of zo'n magnumfles van Heineken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een bier flesje geprobeerd maar de g-spot word toch net iets meer geprikkeld met een breezah flesje.
Wat zijn jou ervaringen ermee dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Probeer een beugelfles. Of zo'n magnumfles van Heineken.
Geen, maar ik denk graag mee met mensen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Wat zijn jou ervaringen ermee dan?
Maar ik neem je advies mee naar de club.
Meid wat een narigheid. Als je ze wil moet je ze even halen, ik zit net lekker nu.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:54 schreef Bierbroeder het volgende:
Oke en nou is het klaar!
Waar blijven de bitterballen?
Je bent al vanaf 2003 lid, dan moet je inmiddels wel weten dat het Fok!traditie is om Nuecken zo te spellen. EN dat dat niks met breezah te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:28 schreef Bierbroeder het volgende:
Dat kan creatiever.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent al vanaf 2003 lid, dan moet je inmiddels wel weten dat het Fok!traditie is om Nuecken zo te spellen. EN dat dat niks met breezah te maken heeft.
En oja, val dood.
Lees net dat die is afgelast jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef TrenTs het volgende:
Dat kan creatiever.Wens 'm een goede vierdaagse toe.
Ik vind naar de schuur lopen in de zon al een klus, laat staan een marathon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees net dat die is afgelast ja![]()
Morgen voor Rotterdam 38 graden voorspeld.
Ik mag hopen dat de airco het houdt, anders begraaf ik mezelf.
In ijsblokjes?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
Of, onder in een bak ijs en eet je weg naar buiten.quote:
Oh jezus, zeg dat het een grap is. TrenTs, nevermind, kom morgen maar niet, geen weer om er fatsoenlijk bij te lopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees net dat die is afgelast ja![]()
Morgen voor Rotterdam 34-38 graden voorspeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |