quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:03 schreef Mr-Mackey het volgende:
Nijmegen brengt nu al DVD uit over de Vierdaagse van 2006
Wat kut!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef rena het volgende:
Klote dag!Mijn oom was 1,5 week geleden of zo met spoed geopereerd aan zijn darmen, maar ze wisten nog niet wat het was. Nu heeft hij vandaag de uitslag gehad. Non-Hodgkin. Kanker dus
![]()
Nog geen 3 maanden geleden mijn opa begraven en nu krijgt mijn familie dit weer te verduren![]()
Bah.![]()
Sterkte aan je familie en jezelf gewenst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
rena.
Da's echt zo verdomde klote dat eigenlijk woorden nog wel tekort schieten.
Minder, er zijn hier ook al doden gevallen dood de hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef rena het volgende:
Klote dag!Mijn oom was 1,5 week geleden of zo met spoed geopereerd aan zijn darmen, maar ze wisten nog niet wat het was. Nu heeft hij vandaag de uitslag gehad. Non-Hodgkin. Kanker dus
![]()
Nog geen 3 maanden geleden mijn opa begraven en nu krijgt mijn familie dit weer te verduren![]()
Bah.![]()
Da's behoorlijk klote. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef rena het volgende:
![]()
Bah.![]()
Martquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's behoorlijk klote. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte.
Maar non-hodgekin is gelukkig te genezen, tenminste bepaalde vormen ervan, en hoeft niet dodelijk te zijn. Weliswaar volgt er nu een rotperiode tijdens de behandelingen, vooral voor je oom, maar hopelijk kan hij over een tijdje weer de hele wereld aan!
Je bent ook zo snel tevredenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ja... het was leuk zolang het duurde!Ik heb me in ieder geval goed vermaakt.
Een admin heeft ergens al geschreven dat ik geen kloon ben of heb.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ja... het was leuk zolang het duurde!Ik heb me in ieder geval goed vermaakt.
Jij bent toch mijn kloon?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een admin heeft ergens al geschreven dat ik geen kloon ben of heb.![]()
Of mis ik nu iets?![]()
Dan ben jij ook snel tevreden. Of had ik dat net al gepost?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent toch mijn kloon?Ik wilde net iets posten over dat het te warm is om een meesterplan te bedenken, post ik het toevallig onder 'jouw' account.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dan ben jij ook snel tevreden. Of had ik dat net al gepost?
d'Oh, Bupatih lacht altijd om zijn eigen grapjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat je dat echt grappig vindt he?![]()
quote:
Moet je horen wie het zegt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben dan ook al snel tevreden.
Oke.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
d'Oh, Bupatih lacht altijd om zijn eigen grapjes.
Je ontmaskert me... eh, jou... eh... onsquote:
Dude! Ik moet hier spelen alsof ik een kloon van Bupatih ben! Naja, Paltos.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ontmaskert me... eh, jou... eh... ons.
Duidelijk dat je óók dit spel niet snapt,quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Dude! Ik moet hier spelen alsof ik een kloon van Bupatih ben! Naja, Paltos.
Niet jij!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |