abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40130974
In de zon, & dus gevoelstemperatuur dat verklaart het dan wel..
Ik zag op wikipedia dat in de schaduw de hoogst gemeten temp ooit 58 graden was (Libie, 1992).
  maandag 24 juli 2006 @ 13:35:41 #202
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40131727
Ow Isa, kleine grote meid in je bedje

Glenn ligt nog in een ledikant en daar wil ik 'm het liefst nog wel een paar maandjes in houden. Hij klimt er nog niet uit, maar schuift met ledikant en al zijn hele kamer door
We gaan het bedje dus met dubbelzijdige tape op de grond vastplakken.

Vorige week bij het CB geweest: 89 cm en 13 kilo. Hoewel je er, volgens de wijkverpleegkundige, tot het 4e jaar nog niets over kan zeggen viel het haar ook op dat Glenn heel veel doet met zijn linkerhand. Als je hem iets rechts aangeeft pakt hij het ook gelijk over naar links. Hetzelfde met eten, spelen en tekenen.

Pappa droomt al van een linkspoot
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:38:07 #203
81992 Githa
pi_40131813
Nee, ik dacht ook dat je op deze leeftijd niet echt kunt zeggen of ze links of rechts handig zijn, maar volgens de chirurg wel en vroeg ons dus ook of Jordy links of rechts handig was...nou uuhmz
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 13:43:40 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40132016
Glenn, door de kamer met je bed 't is geen hobbelpaard
Ik ben trouwens wel benieuwd hoer groot en zwaar Isa is ondertussen, ik schat zo'n 85 cm en 11,5 kilo. We mogen volgende week donderdag naat Cb

Gistermiddag en ook vannacht ging het slapen in het 'grote bed' goed. Ik heb het idee dat ze er eigenlijk gewoon aan toe was
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40132103
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).
Buiten in de volle zon is het 65 graden inderdaad en een paar weken geleden was het zelfs rond de 80 graden (al dan niet warmer in de tent waar ze slapen, airco deed het niet meer tijdelijk)
  maandag 24 juli 2006 @ 13:48:06 #206
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40132169
Sjeen, sliep Isa niet meer in haar ledikantje dan? Of klom ze eruit?
Ben zo bang dat Glenn de hele tijd gaat lopen spoken dan....en hij luistert nu toch al zo goed
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 13:52:34 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40132343
Ze had de laatste tijd moeite met inslapen, dus ze kreeg van ons dan wel een boekje mee in bed. Maar dan nog ging ze de hele tijd staan in bed en huilen... Duurde soms echt een uur voor ze ging slapen. Vorige week zondag toen ik naar Nijmegen vertrok had papa met haar afgesproken dat ze, als ze de hele week braaf ging slapen, dit weekend een nieuw, groot bed zou krijgen. Ze is de hele week braaf gaan slapen... Dus inderdaad maar het nieuw bed gaan halen zaterdag.

Papa wilde graag een nieuw bed eigenlijk
  maandag 24 juli 2006 @ 13:57:08 #208
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40132495
Aha...okee.
Nou, tis wel een heel mooi bed! Goed uitgezocht pa.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 18:01:58 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40139325
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 juli 2006 @ 22:10:37 #210
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40146600
Ik breek weer eens in. Eindelijk is de rust hier wedergekeerd en kan ik ook weer volgen wat hier allemaal voorbij vliegt...
Luuke slaapt vannacht voor de 2e keer in haar nieuwe kamer. Gisteren ging het erg goed, en vanavond is ze zonder problemen om 19.00 uur naar bed gegaan. Ik ben zo trots op haar... De hele verhuizing heeft ze zonder kleerscheuren doorstaan. Ze mist alleen alle logeerpartijen bij oma en alle klussers.
Het is zo'n heerlijk knuffelmonster. Ze rent door de nieuwe woonkamer en klimt op haar eigen stoeltjes. Ondertussen kletst ze de oren van ons hoofd. Heel, heeeel gezellig is ze op het moment!! Vanmiddag heeft ze papa nog even te grazen genomen; Hij was haar kwijt en kon haar in paniek even niet vinden. Tot hij nog een keer de woonkamer doorspeurde en ineens 2 kleine handjes om het kussen van de bank zag zitten .... Het spook kwam niet meer bij van het lachen... En, heel heldhaftig, gaat ze lekker afkoelen onder de (hele!) koude sproeier. Kopje onder in het zwembad is ineens ook geen probleem meer. Het gaat zo hard, het is zo leuk!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 24 juli 2006 @ 22:16:46 #211
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40146836
Leuk Lishe, leuk! Ze klinkt groot en lief en ondeugend en een heerlijk snuitertje. Fijn dat het zo goed gaat (tot nu toe, ik klop direct af).
pi_40156945
Luuke ook alweer zo groot aan het worden

Isis is voor het overgrote deel denk ik wel rechts , werd ook getest bij het CB met blokjes (met welke hand pakt ze die steeds?) , ben wel benieuwd of dit ook zo blijft want mijn moeder en ik zijn beiden zowel links als rechts handig.

Gisteravond behoorlijk geschrokken. Papa was even bij de buren geweest en deed bij terug komst een spelletje met Isis door steeds voor een ander raam te gaan staan en Isis maar heen en weer rennen tussen die 2 ramen en helemaal in een deuk liggen. De hond rende (gelukkig) ook mee heen en weer en ineens piepte ze van pijn , blijkt er een wesp op de grond te liggen waar Isis ook nog even boven op ging staan. Gelukkig pakte die wesp de hond en niet Isis. Misschien niks aan de hand maar aangezien ik allergisch ben voor wespen steken zat de schrik er wel goed in.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:50:09 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40158440
Oei Xanthe, en de hond had er geen last van?

Zo zat ik me gister ook te bedenken of we iets in huis hadden tegen wespensteken. Mijn schoonvader (imker) zei dat gewoon azijn op de plek heel goed hielp. Ik hoop het, ik heb verder niets anders in huis. Vroeger (toen 3/4 van de bevolking nog rookte) kauwde mijn vader tabak uit en legde dat op de plek. Maar ja, wij roken niet.
Ik kwam erop omdat er gister een nare grote wesp in de tuin rondhing. Ik vind het zulke k*t-beesten. Ze blijven zo om je heen hangen de hele tijd, volgens mij besluipen ze je gewoon.

Lishe, ik ben zo benieuwd naar Luuke nu en ook naar jullie nieuwe huis. Maar dat laatste komt nog wel een keer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40159887
Gelukkig had de hond er geen last van , was ik nog wel even bang voor aangezien die allergisch reageert op bepaalde ent-stoffen en me toen al verteld is dat het mogelijk zou kunnen zijn dat ze ook heel heftig zou kunnen reageren op steken van bijen en wespen. (Anafylactische shock , krijgt ze dus van bepaalde entstoffen en daarbij heeft ze vorig jaar bijna het loodje gelegd , maar kan dus ook van wespen en bijen steken ontstaan).
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 juli 2006 @ 10:55:30 #215
13151 crew  Rewimo
pi_40159970
Tipje: als er een wesp om je heen zoemt kun je hem vaak wegblazen. Van slaan gaan ze juist steken. Plantenspuit is misschien ook een idee, maar die heb je niet altijd bij je
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40163962
Wat ook schijnt te helpen tegen wespen is een schoteltje met schijven citroen neerzetten en er kruidnagels in te steken

Als het goed is blijven ze dan weg.
BlaBlaBla
pi_40165179
gisteren dus naar 't ziekenhuis geweest voor het plekje op het hoofd van Elise ... We hoopten eigenlijk om geholpen te worden, maar we hebben - hou je vast - ja ja - weer een formulier ingevuld

zucht - de bureaucratie toch; we worden vandaag of morgen gebeld voor wanneer de opname gepland staat. Ze hopen dat het over ong. 3 weken is. Zul je net zien: dan zijn we op vakantie!!

Oftewel: we zijn alleen 1 treetje hoger op de bureaucratische ladder geklommen, zucht!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 juli 2006 @ 13:31:31 #218
13151 crew  Rewimo
pi_40165204
Schiet lekker op zo, Bright
pi_40165680
tja. En als het een volwassene was geweest, dan was die al geholpen, want in de tijd dat we het intake-gesprek hadden kon die al zijn geholpen.

Als ik dit had geweten, dan had ik toch niet 'rustig afgewacht' op de volgende afspraak; er is verdorie evenveel tijd nodig om een afspraak te maken als die afspraak duurt. En dan word je geholpen door een assistente die vervolgens toch weer moet navragen hoe het nu eigenlijk met kleine kinderen zit; alsof ze nog niet wisten dat Elise pas 2 jaar is!

en ze hebben nog niet gebeld.
pi_40167102
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef MarjoleinA het volgende:
Wat ook schijnt te helpen tegen wespen is een schoteltje met schijven citroen neerzetten en er kruidnagels in te steken

Als het goed is blijven ze dan weg.
Ook als ze al in huis zitten? De hond werd net bijna voor de 2e keer geprikt en ik ben nu al 7 wespen tegen gekomen in de woonkamer en bijna allemaal lopen ze op dat moment op de grond
Hoop niet dat we ergens een nest in huis hebben... Durf Isis iig. zometeen niet in de woonkamer te laten rond lopen , dus als ze eindelijk wakker is en gegeten heeft gaan we denk ik maar even naar de buren.
pi_40167563
Xanthe, het is vreemd dat ze allemaal op de grond lopen; vliegend kan ik me voorstellen, maar op de grond?
Is er misschien bij de buren of zo een nest verwijderd, zodat deze wespen een beetje verdwaasd zijn? 7 wespen in de kamer is trouwens toch al veel, hoor

Overigens, volgens mij kunnen wespen een temperatuur van 38 graden en hoger niet verdragen; is het misschien heel erg warm in je kamer? (maar dit is wel extreem hoor )
pi_40167606
Ik heb ze tijdens het eten op tafel staan en dan geen last van wespen.
Ik weet niet of het voorkomt of ze binnenkomen.
Weet het zelf net een week namelijk
BlaBlaBla
pi_40168062
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef Bright het volgende:
Xanthe, het is vreemd dat ze allemaal op de grond lopen; vliegend kan ik me voorstellen, maar op de grond?
Is er misschien bij de buren of zo een nest verwijderd, zodat deze wespen een beetje verdwaasd zijn? 7 wespen in de kamer is trouwens toch al veel, hoor

Overigens, volgens mij kunnen wespen een temperatuur van 38 graden en hoger niet verdragen; is het misschien heel erg warm in je kamer? (maar dit is wel extreem hoor )
Vorig jaar hadden we ook al wespen op de grond lopen. Voor zover ik weet is er 1 nest bij de buren van onze buren vorige week geruimd (ruim 50 meter verderop in de straat) , maar dit kunnen ook bijen geweest zijn. Hier hebben wij nl. in het voor en najaar erg veel last van bijen in huisIk denk dat ze via de schoorsteen of via de zolder en dan via de schoorsteen in de woonkamer terecht komen. Straks maar even vragen of mijn man even op zolder wil gaan kijken of daar iets loos is.

De woonkamer is "slechts" 22 graden dus lijkt me niet dat dat het probleem is , buiten bereiken we overigens wel bijna die temperatuur sinds de hittegolven , maar volgens mij vandaag nog niet eens in de buurt daarvan.
pi_40168435
Xanthe, dat klinkt toch een beetje als een nest.
Misschien heeft de buurman een nestopening buiten dichtgemaakt waardoor ze via de holle muren een weg naar buiten zoeken.
pi_40168564
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef owlet het volgende:
Xanthe, dat klinkt toch een beetje als een nest.
Misschien heeft de buurman een nestopening buiten dichtgemaakt waardoor ze via de holle muren een weg naar buiten zoeken.
Nee is gedaan door een verdelger , dus niks dicht gemaakt maar me gif oid.
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:40:05 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40192905
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Luuke en verhuizen Lishe. Super. En wat is de kamer echt voor haar zeg!

Jolie was gister echt jarig daarom mag ik nog wel een fotootje spammen toch? Omdat ie zo lief is

Het was een hele fijne dag en wat is ze vreselijk verwend voor d'r verjaardag echt van alles en dingen die ze echt leuk vind of handig zijn. Boekjes, haardingen, prinsessenjurk, pannetjes, dekbedovertrek, fietsje, groot kleed omdat we alleen maar harde hete tegels in tuin hebben, geld, kleding, poppenhuis van duplo, bellenblaasding voor grote bellen, knutselset door mijn zus bij elkaar gezocht. Oh een een serviesje heel leuk. Ze was s avonds echt door het dolle heen, rende naakt gillend door de tuin. Ze vond zichzelf ook heel jarig. 'Tenen jalig. Voeten jalig. Benen jalig. Billen jalig. Hiehie mama ik, Jolie zegt billen hahaha buik jalig. Helemaal allemaal jalig. Hele blootje jalig. En de julk ook.' Zucht lief lief lief.
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:47:27 #227
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40193043
Oh Luchtbel, ik ben helemaal vergeten te feliciteren!!
Enne...wat is Jolie lief, schattig en grappig! Ik zou in een deuk liggen en het tegelijkertijd heel ontroerend vinden. Ze is echt leuk!! (en de foto is lieeeeeeeefffffff)
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 10:05:02 #228
81992 Githa
pi_40193420
Gisteren met opa en oma naar de Tilburgse kermis geweest en Jordy is straal verwend.
Hij was heelemaal gefasineerd door de grote snelle attracties, als het aan hem lag was hij er in gegaan
Hij hoefde maar ergens naar te kijken of opa had al een kaartje gekocht
We kwamen dus thuis met auto's, knuffels én een bob de bouwer ballon, zoals ik zei, straal verwend!
En overal waar Jordy aan mee deed mocht hij extra of langer, omdat hij zo klein was net of hij dat dooheeft.
Hij storte zich ook huilend ter aarde toen hij niet in de botsauto's mocht "mama tie, maaaaaaaamaaaaaaaaa tiehieeeeeee"
Paardrijden was trouwens ook een succes, helemaal geconcentreerd zat hij op het paardje
Het was een leuke dag! hij was ook snel in dromenland toen we thuis waren, door alle indrukken.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 26 juli 2006 @ 10:16:09 #229
95752 crew  Chell
Kluns
pi_40193702
Jolie Prachtige foto, heerlijk verhaal

Van harte gefeliciteerd nog Luchtbel en Jolietje
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:32:03 #230
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40204195
Jolietje, je bent mooi!

Ik herken zoveel van Kai in jouw verhalen over Jordy, Githa. Volgens mij zouden die twee het prima met elkaar kunnen vinden.

Ik heb net twee zwarte pietjes uit de tuin van de buren gevist. Kai en het buurjongetje waren zo lief aan het spelen met z'n tweetjes. Ze waren op een giecheltje na zo lekker rustig dat ik had kunnen weten dat ze iets stouts aan het doen waren. Ze hadden dus de asla van de bbq opengetrokken en stonden elkaar lekker in te smeren
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40205202
Jolie Wat was je lief jarig

Kai
pi_40206381
Kai je bent te vroeg hoor Zwarte piet komt pas in november weer naar Nederland

Jordy Kermissen zijn leuk en wat stoer dat je overal zo indrufde en heerlijk verwend ben je !!!

Jolie mooie foto
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 juli 2006 @ 16:37:34 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40206558
Kai, zoiets doen Isa en haar buurjongetje ook En als het stil is, is er meestal iets niet in de haak...
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:47:02 #234
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40206897
Als ik voor een minuutje niets hoor als Noa speelt (ook in huis) dan ga ik haar roepen en als ze niet antwoordt ga ik kijken. Ik kan haar namelijk niet in de gaten houden als zij in de keuken/bijkeuken speelt en ik in de huiskamer ben dus loop ik heeeel vaak heen en weer. Best irritant eigenlijk! Maar ja, je kunt zo vaak wel iets voorkomen.

Enne...ik vind dit wel een grappige streek, M@x, maar was wel wat minder leuk voor jou ...
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef Githa het volgende:
Hij storte zich ook huilend ter aarde toen hij niet in de botsauto's mocht "mama tie, maaaaaaaamaaaaaaaaa tiehieeeeeee"
Dramaking dus dat kan Noa ook heeeeel goed!
Leuk zeg, dat hij het zo naar z'n zin heeft gehad!!
  FOK!fossiel woensdag 26 juli 2006 @ 21:04:21 #235
2628 Karin
pi_40214992
Jolie "helemaal jarig"

Gisterochtend kwam Iris een ochtendje bij ons spelen. Maar omdat ik graag voor de ergste warmte boodschappen wilde doen had ik gevraagd of de duowagen meemocht, ik zag het niet zo zitten om achter 2 snelle kinderen aan te moeten rennen. Ik heb zo ontzettend gelachen met die 2 in de wagen, ze hadden hele gesprekken Bram "mijn papa is werken". Iris "mijn mama is ook werken en mijn papa is zwemmen met Eva". Bram "morgen ga ik weer naar de kindjes". Iris "ik ben bijna 3" Bram " ik ben bijna 4 en dan ga ik naar de basisschool en niet meer naar de kindjes". Iris "Eva is ook naar school" Bram "ik wil ook met de bus naar school". En zo ging dat maar door
En wat ik helemaal vergeten was dat je zo vaak aangesproken wordt met zo'n wagen, ze dachten echt dat ze een tweeling waren, na 2 x het helemaal uitgelegd te hebben ben ik het maar niet meer gaan ontkennen "ja lekker stel he? Ja is inderdaad wel druk maar supergezellig. Ja ze kunnen het leuk met elkaar vinden"
  woensdag 26 juli 2006 @ 21:20:28 #236
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40215531
Jolie wat ben je leuk en lief! Ik blijf het zeggen, maar het is zo en het mag gezegd worden, nietwaar? Echt, de verhaaltjes over haar ontroeren me zo. En dan is het niet alleen om wat Jolie doet of zegt, maar ook hoe jij het ervaart, Luchtbel, dat het zo mooi maakt.

Githa en Karin, ik heb ook genoten van jullie verhalen. Heerlijk dat Jordy het zo naar zijn zin heeft gehad. Bram en Iris samen in de duowagen , heb je misschien een fotootje gemaakt?
  FOK!fossiel woensdag 26 juli 2006 @ 21:27:43 #237
2628 Karin
pi_40215794
Natuurlijk ben ik weer vergeten daar een foto van te maken. Sorry Spuuglokje, ik zal de volgende keer aan je denken
  woensdag 26 juli 2006 @ 21:32:27 #238
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40215974
Bram en Iris, klinkt gezellig jullie gesprekken.

LB, Léon had dat ook met zijn verjaardag. Nu nog als hij zijn verjaardagsmuts in de la ziet liggen is het: "Jarig."

Het wespenverhaal kreeg een staartje. Léon is vanmorgen op het zwembad gestoken. Snel uitgezogen en naar opa en oma die vlakbij wonen voor azijn. Dat hielp goed gelukkig. Sap van rabarber schijnt ook te helpen. Het was natuurlijk wel tranen met tuiten huilen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 23:12:46 #239
81992 Githa
pi_40220070
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef m@x het volgende:

Ik herken zoveel van Kai in jouw verhalen over Jordy, Githa. Volgens mij zouden die twee het prima met elkaar kunnen vinden.
Dat denk ik ook, die zijn zeker wel aan elkaar gewaagd

Kai, dat zal er leuk hebben uitgezien Jordy had graag met je meegedaan, "wat nou vies? '
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:16:35 #240
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40220230
Ik moet nog even zeggen dat ik de foto van Jolie met een hele oude Opa op de achtergrond zo verschrikkelijk ontroerend vind.
Goed bewaren LB!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:26:15 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40220588
Mooi he Leah. Negentig is hij.
Hele vorige week was hij druk met dingen voor het bezoekje van zondag. Heel lief en ik moest echt een cadeautje gaan halen voor hem. Geen speelgoed maar iets handigs. Zo mooi is dat, vind ik.
Eentje van die middag ook
pi_40220639
Oh die is moooooooi
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:28:49 #243
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40220696
Oh geweldig.... Ik vind zo'n oud hoofd bij zo'n jong hoofd altijd zo mooi!
Of zeg ik het nou te bot?

Bij de weg LBtje, pleurt u nog een nieuw bankje open, of moet ik weer wat leuks in de TT verzinnen .
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 juli 2006 @ 23:29:09 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40220705
Isa zegt de hele tijd 'Isa Gloria' als ze de kroon ziet die ze op kdv voor haar hebben gemaakt

Ik ben vanmorgen met Isa en Niels (buurjongetje, 7 maanden ouder) naar Babyplanet en de Albert Heyn geweest. Iedereen denkt dat het broer en zus is, allebei blond haar en blauwe ogen... Alleen weten ze vaak niet helemaal of het nou een tweeling is of toch niet
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:30:54 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40220776
Ach wel nee, het is toch ook zo. Negentig jaar en twee jaar. Het is ook echt een begrip hier thuis 'opatoon'

Ik was al gewaarschuwd en en en jij mag nooit meer titels voor mij verzinnen
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:34:20 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40220903
Ik was er al helemaal klaar voor

Ik heb hier nog een foto van een hele verse Freek met mijn Oma van 94. Ze kon eigenlijk niet meer lopen, maar toen ik binnenkwam met Freek stond ze met uitgestrekte armen op en liep op ons af.
ben zo blij dat ik daar een foto van heb .
pi_40238670
Ook hier krijgt het wespen verhaal nog een staartje. Nadat ik overduidelijk hoorde dat er weer een wesp iin huis moest vliegen meteen op onderzoek uit gegaan en ja hoor in de vensterbank. Nadat deze dood was (handig die electrische vliegenmeppers) bleef ik maar het gezoem van wespen horen. Uiteindelijk met een glas aan de muur staan luisteren en ja hoor daar komt het gezoem uit....
Maar ik kan niet bellen... om de een of andere reden krijg ik met geen enkel nummer verbinding maar kan wel zelf gebeld worden. Iig. hou ik Isis uit die hoek waar de wespen zich steeds bevinden....
pi_40238705
xanthe kun je geen wespenval daar neerzetten?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_40238954
Denk dat we eerst gewoon moeten weten waar ze naar binnen gaan ,als het idd. een nest is moeten we daar wel achter kunnen komen. En dan gewoon een wespenbestrijder laten komen.

Wat is een wespenval eigenlijk? Ik zie een soort verkleinde muizenvalletjes in mijn fantasie , maar dat kan nooit kloppen
pi_40241906
haha nee geen muizenval muts

Nee je kunt ze simpel zelf maken door bv een limonadefles doormidden te snijden en dan de in het onderste gedeelte iets zoets doen bv half glaasje cola of stroop ofzo iig iets waar ze op af komen
en dan de het bovenste gedeelte omgedraaid in het onderste gedeelte zetten..
de wesp kan daar wel in komen maar komt er niet meer uit.

en tegenwoordig kun je ze ook kant en klaar kopen bij de xenos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')