Buiten in de volle zon is het 65 graden inderdaad en een paar weken geleden was het zelfs rond de 80 graden (al dan niet warmer in de tent waar ze slapen, airco deed het niet meer tijdelijk)quote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).
Ook als ze al in huis zitten? De hond werd net bijna voor de 2e keer geprikt en ik ben nu al 7 wespen tegen gekomen in de woonkamer en bijna allemaal lopen ze op dat moment op de grondquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef MarjoleinA het volgende:
Wat ook schijnt te helpen tegen wespen is een schoteltje met schijven citroen neerzetten en er kruidnagels in te steken![]()
Als het goed is blijven ze dan weg.
Vorig jaar hadden we ook al wespen op de grond lopen. Voor zover ik weet is er 1 nest bij de buren van onze buren vorige week geruimd (ruim 50 meter verderop in de straat) , maar dit kunnen ook bijen geweest zijn. Hier hebben wij nl. in het voor en najaar erg veel last van bijen in huisIk denk dat ze via de schoorsteen of via de zolder en dan via de schoorsteen in de woonkamer terecht komen. Straks maar even vragen of mijn man even op zolder wil gaan kijken of daar iets loos is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef Bright het volgende:
Xanthe, het is vreemd dat ze allemaal op de grond lopen; vliegend kan ik me voorstellen, maar op de grond?
Is er misschien bij de buren of zo een nest verwijderd, zodat deze wespen een beetje verdwaasd zijn? 7 wespen in de kamer is trouwens toch al veel, hoor
Overigens, volgens mij kunnen wespen een temperatuur van 38 graden en hoger niet verdragen; is het misschien heel erg warm in je kamer? (maar dit is wel extreem hoor )
Nee is gedaan door een verdelger , dus niks dicht gemaakt maar me gif oid.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef owlet het volgende:
Xanthe, dat klinkt toch een beetje als een nest.
Misschien heeft de buurman een nestopening buiten dichtgemaakt waardoor ze via de holle muren een weg naar buiten zoeken.
Dramaking dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef Githa het volgende:
Hij storte zich ook huilend ter aarde toen hij niet in de botsauto's mocht"mama tie, maaaaaaaamaaaaaaaaa tiehieeeeeee"
Dat denk ik ook, die zijn zeker wel aan elkaar gewaagdquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef m@x het volgende:
Ik herken zoveel van Kai in jouw verhalen over Jordy, Githa. Volgens mij zouden die twee het prima met elkaar kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |