Dramaking dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef Githa het volgende:
Hij storte zich ook huilend ter aarde toen hij niet in de botsauto's mocht"mama tie, maaaaaaaamaaaaaaaaa tiehieeeeeee"
Dat denk ik ook, die zijn zeker wel aan elkaar gewaagdquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:32 schreef m@x het volgende:
Ik herken zoveel van Kai in jouw verhalen over Jordy, Githa. Volgens mij zouden die twee het prima met elkaar kunnen vinden.
Als hij binnen speelt kan hij eigenlijk niet uit het zicht spelen en ik heb het idee dat hij daarom nog heel veel aan mij hangt en een beetje blijft hangen in baby-dingen en samen met mij spelen. Hij kan niet zo heel goed alleen spelen en zichzelf vermaken. Ik probeer hem de laatste tijd wat meer 'vrijheid' te geven om zijn eigen ding te doen en wat zelfstandigheid te ontwikkelen. Met als resultaat dus de zwarte pietjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:47 schreef Suzanna het volgende:
Als ik voor een minuutje niets hoor als Noa speelt (ook in huis) dan ga ik haar roepenen als ze niet antwoordt ga ik kijken. Ik kan haar namelijk niet in de gaten houden als zij in de keuken/bijkeuken speelt en ik in de huiskamer ben dus loop ik heeeel vaak heen en weer. Best irritant eigenlijk! Maar ja, je kunt zo vaak wel iets voorkomen.
Enne...ik vind dit wel een grappige streek, M@x, maar was wel wat minder leuk voor jou ...
Gebeurt met poeder , dus ga ervan uit dat ze dit via de ingang wat naar binnen blazen en dat de wespen de rest mee naar binnen lopen. Denk dus dat het met de giftige dampen wel mee zal vallen. Verder staan hier vanaf het moment dat het buiten koeler is dan binnen de ramen en het rooster toch al open.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
goed luchten daarna he voor de giftige dampen die vrij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |