Nooit ben ik bangquote:Op maandag 24 juli 2006 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tsja Githa, wie niet luisteren wil...Ach, zo gaat dat onder kinderen. Dat duwen en dergelijke gaat helaas nog lang door (wanneer houdt het eigenlijk op?
).

Rewimo

Rewimo

Hij maakt het prima maar is het wel zat nu, over 4 weken verwacht ik hem weer thuis. De temperatuur is daar rond de 65 graden en door dat er nu zo veel militairen daar zitten is het internet vaak overbelast, weinig bandbreedte ofzo, en dus niet zo vaak contact als we zouden willen. Proberen iedere dag wel elkaar even te spreken maar vaak valt de verbinding weg.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef Anitra het volgende:
Faja ff offtopic, maar hoe is het met je man?

Die temperatuur is op een meter hoogte in de schaduw gemeten. In de zon wil het nogal eens flink oplopen en sowieso is de gevoelstemperatuur meestal een flink aantal graden hoger. Hoger dan 42 graden zou inderdaad wel kunnen, 65 weet ik eigenlijk niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).
Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.

Jawel hoor, wij zijn er ook nog na een hittegolf met pieken van 62 graden in Turkije.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).
Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |