abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zondag 23 juli 2006 @ 21:12:49 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40113169

Mama's emotrip
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 23 juli 2006 @ 21:15:37 #177
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  Jubileum moderator zondag 23 juli 2006 @ 22:04:24 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40114822
Agos dat armpie er zo uit. Wat is ze dan ineens groot en toch ook weer zo klein he Sjeen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40115094
Lieve Isa zo klein en toch al zo groot
  zondag 23 juli 2006 @ 22:16:28 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40115239
aggos, wat schattig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 23 juli 2006 @ 22:23:31 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40115490
Sjeen, wat wordt ze nu groot zeg. Zal Fleur de foto maar niet laten zien, dan wil ze helemaal dat 'gisteren' nog haar grote bed op gaat zetten.....
  zondag 23 juli 2006 @ 22:28:21 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40115657
Ladybos hoe gaat het verder met het slapen van Myrthe? Gister nog geslapen? Ik hoop het wel!

Sjeen ik vind Isa lief en schattig in dat grote witte bedje
pi_40116414
Tja het slapen gaat op zich wel redelijk maar ze ligt dus wel al weer een paar weken bij ons in bed, en 9 van de 10 keer gaat ze pas slapen als wij ook naar bed gaan. Rond 10 uur half 11 meestal. En 's ochtends om 7 uur is ze dan weer als eerste wakker. Overdag nog een uurtje of 1 - 1,5 en dan vind ze het ook wel genoeg. Ik denk dat ze gewoon heel erg weinig slaap nodig heeft (in ieder geval minder dan d'r moeder en vader ;-) 's nachts wordt ze niet echt vaak wakker als ze bij ons in bed ligt, in d'r eigen bedje wel en dan is het meteen paniek, vandaar ook dat ze nu maar weer tussen ons in ligt. En van de week was ze een keer om 3 uur wakker geworden (in eigen bedje) en zo in paniek dat ze echt niet meer wilde gaan slapen, pas om half 6 viel ze weer in slaap tot half 8. Zo bang dat we weggaan ofzo. Ik heb me d'r maar een beetje bij neergelegd, het is ook wel fijn zo'n slapend moppie naast je, in ieder geval beter dan er steeds 's nachts uit moeten.

Vanavond viel ze trouwens bij papa op schoot in slaap om half 10 dus ik heb d'r in het grote bed gelegd en wij gaan er zo bij liggen want morgenochtend zal ze ook wel weer vroeg wakker zijn. Meestal slaapt ze 9 uur, soms 9,5 uur 's nachts.
pi_40117558
Moeilijk dat ze zo rottig slaapt Ladybos! Ik geloof dat je alle soorten advies al gehad en ook al tig geprobeerd heb. Weet niet of deze al genoemd is, maar het afbouwen met haar bedje bij jullie op de kamer en dan het bedje steeds verder van jullie af zetten?
Ik hoop dat je zelf ook wel een beetje aan je rust toe komt
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 09:59:21 #185
81992 Githa
pi_40125525
Moeilijk idd Laybos....net wat Anitra zegt, jullie heb vast al zoveel uitgeprobeerd, ik hoop dat het met de tijd beter gaat.

Jordy zat vanmorgen de visjes te voeren met perzik en maar roepen "isjuh eetuh"
  maandag 24 juli 2006 @ 10:43:36 #186
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40126483
Isaatje, wat lig je daar lief

Zwaar hoor die slaapproblemen Ladybos. Naast het feit dat Myrthe zo weinig slaapt is het natuurlijk ook niet echt bevordelijk voor jullie nachtrust. Ik begrijp dat Myrthe in haar eigen bedje slecht slaapt maar is dat niet gewoon een kwestie van gewenning? Misschien is de manier die Anitra voorstelt wel een idee. Zo leert Myrthe langzaam dat jullie niet helemaal weg zijn als ze jullie niet ziet. Wat je ook gaat doen: heel veel sterkte Het valt niet mee om te weinig nachtrust en te weinig tijd voor jezelf te hebben.

Super, dat geklets he Githa? Hier worden we de laatste tijd helemaal sufgesnaterd:
"Taai titten" (Kai zitten)
"Taai peen" (Kai speen)
"Taai toetie" (Kai toetje) en
"Taai ijsssssssssssss" (Kai ijs) en als het hele riedeltje is afgewerkt beginnen we vrolijk weer opnieuw. alles wat hij ziet moet benoemd worden en elk laatste woord van mijn zinnen wordt nu ook in de Kai-versie herhaald
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 10:51:26 #187
81992 Githa
pi_40126685
Ik vind het geweldig M@x!
Hij doet me soms zo versteld staan.

Zo zat hij laatst op de glijbaan en een kindje voor hem wilde niet doorglijden, dus Jordy staat al even achter haar te wachten.
Zegt hij ineens op een flink geergerde toon "kkuh oohook!" hij wilde glijden! en toen gaf hij het meisje maar een duwtje
  maandag 24 juli 2006 @ 10:56:16 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40126820
Tsja Githa, wie niet luisteren wil... Ach, zo gaat dat onder kinderen. Dat duwen en dergelijke gaat helaas nog lang door (wanneer houdt het eigenlijk op? ).
En Kai die ook al zo goed kan kletsen, wat lief
  maandag 24 juli 2006 @ 10:59:08 #189
3142 m@x
pi_40126899
Jordy is net als Kai dus letterlijk een doordouwer

Laatst zag Kai mijn klompen staan. Op de zijkant staat een piepklein krokodilletje wat ik zelf eigenlijk nog niet eens had gezien totdat ik Kai juichend "krokokro" hoorde roepen. Waar hij dat woord nou weer vandaan heeft
pi_40126927
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tsja Githa, wie niet luisteren wil... Ach, zo gaat dat onder kinderen. Dat duwen en dergelijke gaat helaas nog lang door (wanneer houdt het eigenlijk op? ).
Nooit ben ik bang Werd net nog van de sokken gereden door een volwassen vent

Kai, kleine kletsmajoor, je bent echt grappig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40126934
Morgaine is sinds zaterdag speenloos. Ze kreeg alleen de speen als ze ging slapen en we hadden hem wel mee genomen naar een barbeque voor het geval ze moe zou worden en even een slaapje kon doen. Maar de hond van de gastvrouw en heer had de speen gevonden en stuk gebeten waardoor we hem samen in de prullenbak hebben gegooid. Thuis gekomen heb ik haar onder de douche gezet en gelijk alle spenen verzameld en opgeruimd. En sindsdien slaapt ze dus zonder speen. Ik ben zo trots op mijn poppetje, ze wordt echt al zo groot in ene. Nog 3 weken en dan is ze al weer 2.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:08:33 #192
3142 m@x
pi_40127154
Wat goed van Morgaine zeg. Sinds Kai de waterpokken heeft gehad is hij nog meer fan van zijn speen dan voorheen. Voorheen kreeg hij hem alleen als hij ging slapen en had ik hem voor de zekerheid bij me als we op pad gingen maar nu is het weer "peen" voor en "peen" na . En oh wee als meneer hem dan niet krijgt.....
pi_40128059
Heerlijk dat kletsen
Djulian is helemaal gek van de buurvrouw ineens. Vorige week had ze Djulian uit de tuin gepakt en bij haar neer gezet zodat hij ff met Doerraah kon spelenDoerrak is de hond van de buuv Djulian en Doerrak allebei in het water. Nu als de deur open staat roept Djulian: Buuv, buuv, buuv, hop (Buuv til me over de schutting heen) Duurt het ff dan is het Buuv, doerraah baai.
En als de buuv savond in de tuin zit en Djulian hoort te slapen dan horen we via de babyfoon: Buuv, buuv?

Faja ff offtopic, maar hoe is het met je man?
pi_40128071
Het rare is dat Myrthe tot ze 9 maanden was perfect heeft geslapen, in d'r eigen bedje (wel bij ons op de kamer, naast mijn kant van het bed). Op het moment dat ze uit dat bedje is gegroeid is het eigenlijk mis gegaan. Ze heeft nog een tijd in het grotere bedje naast mijn bed gestaan, maar dan werd ze 's nachts wel heel vaak wakker, en soms ook in paniek wat alleen overging als ik d'r bij me nam. En dat is nu nog steeds zo, zolang ze bij ons ligt slaapt ze heerlijk, in d'r eigen bedje heel erg onrustig en echt in paniek als ze wakker wordt en wij zijn er niet. Overdag slaapt ze ook in ons bed en als ze dan wakker wordt zijn wij er ook niet, maar dat is dan geen probleem. Ze heeft ook periodes consequent in d'r eigen bedje geslapen maar dan ging het ook niet beter op den duur. En voor mij is het gewoon veel vermoeiender om er tig keer per nacht uit te moeten om haar te troosten dan om haar gwoon bij ons in bed te nemen. Het probleem zit 'm dan ook niet zozeer in het bij ons in bed slapen maar wel dat ze maar zo weinig slaapt (overdag en 's nachts). Ik heb zelf vanwege mijn nek eigenlijk 12 uur rust nodig maar Myrthe dus maar 9, en dan moet ik dus tegelijk met Myrthe naar bed en kom ik nog steeds 3 uur tekort. Overdag slapen lukt mij niet, en ik vind het zo lekker om 's avonds nog even rustig te kunnen zitten als Myrthe op bed ligt. Maar dat gaat dan dus weer van mijn 9 uur slaap af en daar moet ik dan de volgende dag weer voor boeten. Nu neemt MrBos Myrthe vaak mee naar beneden als ze wakker zijn zodat ik nog even door kan slapen, maar Myrthe komt mij altijd als eerste wakker maken zodra zij wakker is dus echt slapen doe ik daarna vaak niet meer. Maar ja, zoals ik al schreef ik ben allang blij dat ik er niet meer tig keer per nacht uit hoef, het zou alleen fijn zijn als ze gewoon een uurtje of 12 zou slapen 's nachts zodat ik voldoende nachtrust zou krijgen of nog wat tijd voor mezelf had terwijl zij slaapt. Ik vond vroeger slapen ook zonde van mijn tijd dus ik vrees dat ze het zelfs van mij heeft ;-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 11:45:36 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40128149
Heb je het al eens geprobeerd met een gedragen T-shirt van jou/jullie bij haar in bed? Vast wel maar je weet maar nooit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40129115
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef Anitra het volgende:

Faja ff offtopic, maar hoe is het met je man?
Hij maakt het prima maar is het wel zat nu, over 4 weken verwacht ik hem weer thuis. De temperatuur is daar rond de 65 graden en door dat er nu zo veel militairen daar zitten is het internet vaak overbelast, weinig bandbreedte ofzo, en dus niet zo vaak contact als we zouden willen. Proberen iedere dag wel elkaar even te spreken maar vaak valt de verbinding weg.
pi_40129373
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).

Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.
pi_40129559
Die temperaturen kloppen wel hoor poemojn, mijn neefje zat vorig jaar in Irak en die hadden ook die temperaturen. Ze moeten niets voor niets eerst wennen in een land met de temp die lager ligt.

Faja balen dat de verbinding steeds weg valt. Ik ga met je aftellen deze 4 weken.
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 12:33:41 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40129576
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).

Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.
Die temperatuur is op een meter hoogte in de schaduw gemeten. In de zon wil het nogal eens flink oplopen en sowieso is de gevoelstemperatuur meestal een flink aantal graden hoger. Hoger dan 42 graden zou inderdaad wel kunnen, 65 weet ik eigenlijk niet...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:01:13 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_40130488
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:

Jawel hoor, wij zijn er ook nog na een hittegolf met pieken van 62 graden in Turkije.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')