quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:04 schreef Martineke het volgende:
fijn Githa! ik lees dat Jordy al tijden geen fles meer krigt, gewoon echt helemaal niet? Maxim krijgt er nog 1 als hij naar bed gaat, hij wil die ook nog steeds, dus ik vind het wel best. heeft Jordy dat zelf aangegeven dat hij die niet meer wou, of heb je afgebouwd?
weet je wat ik zo ongeveer al 2 weken lang elke dag wel..nou...50 x hoor??
Maxim "Toet"?
Mama " nee, geen toet"
Maxim "Koek?"
Mama "nee, geen koek"
Maxim "IJS?"
Mama "nee, ook geen ijs"
dat is maxim's repertoire de gehele dag door
27 graden, dan zeggen wij tegen elkaar dat het best wel lekker koel isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:36 schreef E.T. het volgende:
Ik zie nu op de babyfoon dat 't 27 graden is op haar kamertje.. Maar dat is het overal in huis![]()
Als ik Freek al niet uit zijn pyama gepraat krijg zijn de azijnsokken gedoemd te mislukken, vrees ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:00 schreef moussy het volgende:
sokken in de azijn leggen en die aantrekken voor ze gaan slapen, zodat het lijfje afgekoeld is![]()
Ach ja, ik slaap zelf nog met dekbed, ook met deze warmte dus ik snap dat kind welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef Leah het volgende:
[..]
Als ik Freek al niet uit zijn pyama gepraat krijg zijn de azijnsokken gedoemd te mislukken, vrees ik![]()
hier ook natuurlijk, maar Cas krijgt gewoon 5 minuten voor hij naar bed gaat Supermansokken aan, voetenzak als cape, rondjes rennen als hitler superman en dan gaat ie zonder sokken, in pyama met lange mouwen, ín voetenzak, onder zijn deken (ipv dekbed) die ine en dekbedhoes zitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef Leah het volgende:
[..]
Als ik Freek al niet uit zijn pyama gepraat krijg zijn de azijnsokken gedoemd te mislukken, vrees ik![]()
Van mij mag ie, zolang ie maar doorslaaptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ach ja, ik slaap zelf nog met dekbed, ook met deze warmte dus ik snap dat kind wel![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef moussy het volgende:
dikke warme, tintelende voeten met een net ff te klein maatje vel er om heen![]()
Freek? René scheurde de klamboe gewoon in stukkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:26 schreef Leah het volgende:
Maar zo'n plakhor moet in je kozijn.
Of een klamboe, als je die vastzet onder de poten van het bed kan er niets gebeuren, ook proefondervindelijk vastgesteld.
Water en Bram samen lijkt mij geen goed planquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:22 schreef poemojn het volgende:
Karin, sommige ouders geven dan een plantenspuit met water als 'spokenspray' (bij jullie krokodillenspray dus) zodat het kind zelf de spoken op de vlucht kan jagen. Misschien werkt dat?
Ja, Freek notabene, die vond het wel leuk "in de tent".quote:
Dat kinkt als Leoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:43 schreef Karin het volgende:
Dat mag weer niet van Peet, die is panisch voor dingen die in het stopcontact blijven zitten. Ik heb al moeten lullen als brugman voor dat nachtlampje.
Karin, je hebt ook horren met klittenband, misschien kan dat wel? En mijn moeder had ze voor de caravan eens gemaakt met drukkersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef Karin het volgende:
In het kozijn gaat niet Leah, dan kan het raam niet meer open, het is zo'n kiepraam. Moet echt ter hoogte van het gordijntje en daar tussen zitten frunniken zie ik gewoon niet zitten ook omdat je het elke keer los moet halen om het raam te kunnen open of sluiten.
Maar ik ken het systeem hoor, wij hebben het zelf wel in onze slaapkamer, waar evengoed ook muggen waren
hier staat ie al in de winkel, met 25% kortingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Anitra het volgende:
Karin bij het kruidvat hebben ze aankomende week vanaf dinsdag een oplaadbare insecten lamp. Dan kan je die opladen terwijl je er naast staat en dan snachts bij Bram neerzetten op zijn kamer. Hij kost 8,50.
Ja hier ook, maar officieel gaat dinsdag pas de folder in en met 25% korting is hij dus 8,50quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef moussy het volgende:
[..]
hier staat ie al in de winkel, met 25% korting
Nooit ben ik bangquote:Op maandag 24 juli 2006 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tsja Githa, wie niet luisteren wil...Ach, zo gaat dat onder kinderen. Dat duwen en dergelijke gaat helaas nog lang door (wanneer houdt het eigenlijk op?
).
Hij maakt het prima maar is het wel zat nu, over 4 weken verwacht ik hem weer thuis. De temperatuur is daar rond de 65 graden en door dat er nu zo veel militairen daar zitten is het internet vaak overbelast, weinig bandbreedte ofzo, en dus niet zo vaak contact als we zouden willen. Proberen iedere dag wel elkaar even te spreken maar vaak valt de verbinding weg.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef Anitra het volgende:
Faja ff offtopic, maar hoe is het met je man?
Die temperatuur is op een meter hoogte in de schaduw gemeten. In de zon wil het nogal eens flink oplopen en sowieso is de gevoelstemperatuur meestal een flink aantal graden hoger. Hoger dan 42 graden zou inderdaad wel kunnen, 65 weet ik eigenlijk niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).
Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.
Jawel hoor, wij zijn er ook nog na een hittegolf met pieken van 62 graden in Turkije.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).
Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |