abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 11:21:17 #101
81992 Githa
pi_40041878
Gaat weer beter gelukkig wel!
Hij heeft goed geslapen vannacht, was om 6.00 al wakker, maar dat heeft hem toch ook wel goed gedaan.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:35:41 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40042337
Fijn Githa
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_40045110
Dat klinkt goed
Mag hij met oorontsteking eigenlijk wel in het zwembadje vanmiddag (als je dat wilt maar wel lekker met dit weer natuurlijk) of maakt dat niet uit?

En ik ben hier echt verbaasd over hoe makkelijk Myrthe het accepteert dat ze geen bv meer krijgt voor het slapen gaan. Ze is het toch twee jaar gewend geweest, maar nu is het gewoon boekje lezen - gordijnen dicht - welterusten, en gaat ze echt meteen slapen ook. Ze vraagt er helemaal niet om, heeft het er overdag wel eens over maar dan à la 'Mama-klamelk isse op' ('mama-chocolademelk is op'). Alleen toen ze vannacht wakker werd wilde ze wel graag even maar da's niet zo vreemd als je nog half slaapt, en ook toen sliep ze zo weer verder toen ik gewoon naast haar ging zitten.
Erg fijn, ze wordt gewoon echt groot & zelfstandig voor mijn gevoel.
en hoe 't na de bevalling verder loopt zien we dan wel weer

[ Bericht 67% gewijzigd door poemojn op 21-07-2006 13:07:41 ]
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:04:13 #104
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40045210
fijn Githa! ik lees dat Jordy al tijden geen fles meer krigt, gewoon echt helemaal niet? Maxim krijgt er nog 1 als hij naar bed gaat, hij wil die ook nog steeds, dus ik vind het wel best. heeft Jordy dat zelf aangegeven dat hij die niet meer wou, of heb je afgebouwd?

weet je wat ik zo ongeveer al 2 weken lang elke dag wel..nou...50 x hoor??
Maxim "Toet"?
Mama " nee, geen toet"
Maxim "Koek?"
Mama "nee, geen koek"
Maxim "IJS?"
Mama "nee, ook geen ijs"

dat is maxim's repertoire de gehele dag door
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 13:04:23 #105
81992 Githa
pi_40045213
Ik zou het niet weten, maar ik durf het niet aan om hem te laten zwemmen
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger watjes in mijn oren moest tegen oorontsteking als ik ging zwemmen, dus dan lijkt het me geen goed idee.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 13:06:55 #106
81992 Githa
pi_40045278
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:04 schreef Martineke het volgende:
fijn Githa! ik lees dat Jordy al tijden geen fles meer krigt, gewoon echt helemaal niet? Maxim krijgt er nog 1 als hij naar bed gaat, hij wil die ook nog steeds, dus ik vind het wel best. heeft Jordy dat zelf aangegeven dat hij die niet meer wou, of heb je afgebouwd?

weet je wat ik zo ongeveer al 2 weken lang elke dag wel..nou...50 x hoor??
Maxim "Toet"?
Mama " nee, geen toet"
Maxim "Koek?"
Mama "nee, geen koek"
Maxim "IJS?"
Mama "nee, ook geen ijs"

dat is maxim's repertoire de gehele dag door
Maxim, het is het proberen waard natuurlijk.

Neej, Jordy krijg s'avonds al heel lang geen fles meer... zijn we mee gestopt toen hij echt mee begon te eten s'avonds.
Hij kreeg toen wel s'morgens nog een fles maar rond zijn eerste verjaardag zijn we begonnen om de fles in een boterham te vervangen en dat was gelijk een succes, dus cold turkey gestopt.
pi_40045639
Githa , Jordy mag volgens mij gewoon zwemmen , mits hij maar niet met zijn hoofdje onder water gaat (water in zijn oortjes krijgt). Dus lekker poedelen kan geen kwaad.
pi_40045952
Jordy fijn dat het al wat beter gaat
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:42:51 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40053469
Noah krijgt ook al tijden geen fles meer voor het slapengaan. Alleen avondeten en toetje (yoghurt). En dat is vanaf het begin gewoon prima gegaan. 's Ochtends krijgt ie nog wel een fles, maar da's meer uit gemakzucht Weet alleen nog niet hoe ik dat zometeen op vakantie ga doen, kamperen. Zie me al 's ochtendvroeg met een pannetje op het vuur melk opwarmen Maar bruinbrood zal er wel niet zo makkelijk te krijgen zijn (Frankrijk) en stokbrood lijkt me niet het meest gezonde brood toch.... Of maakt dat niks uit voor een paar weken?

Mijn arme lieverd is vandaag geprikt door een wesp Het duurde even voor we het doorhadden, hij deed raar aan zn armen maar we zagen eerst niks. Daarna gauw uitgezogen, en dat vond ie alleen maar grappig Verder lijkt ie er vooralsnog weinig last van te hebben, gelukkig
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_40053585
Wel even schrikken tex. En meestal is de 1e steek het minst erg.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:49:26 #111
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40053652
Is dat zo? Dat wist ik niet. Nou ja het is wel flink rood, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Heb er wel voor de zekerheid een zalfje tegen insectenbeten op gesmeerd.
©Dumbo
pi_40053781
Gif van wespen heeft meestal de 1e keer de minste kracht omdat je lichaam voor het eerst met dit stofje te maken krijgt. Bij een mogelijke allergische reaktie gebeurd dit ook meestal pas na de 1e steek.
Mijn 1e steek heb ik behalve een paniek aanval (was op mijn rug onder mijn jurk) en erg veel pijn ook niets gemerkt , bij de 2e steek ben ik in het ziekenhuis beland met allergische reaktie en de kans dat het volgende keer nog acuter zal zijn is erg groot.
Arts in het ziekenhuis vertelde me dus toen dat de 1e steek het minst erge is.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:58:15 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40053894
Ah okay. Dacht dus idd nu dat ie dan in elk geval niet allergisch was... naja
©Dumbo
  Jubileum moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 20:43:49 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40057597
Het kan best zijn dat hij niet allergisch is hoor Tex, en het kan ook zomaar zijn dat hij na bijv. 45 steken ineens allergisch is. Dat is de pest met allergieën, het zegt allemaal zo weinig.
Net vers gehad op EHBO, uitzuigen is onzin. Beter is om het wondje even open te maken met een speldje/naaldje die je hebt schoongemaakt met sterilon. Dan gelijk een watje erop met azijn en dat neutraliseert het gif, en voorkomt dus de jeuk. Het openmaken van het prikje doe je omdat binnen 20 seconden na de wespen- of muggensteek de huid al weer gesloten is.
Bij muggen en wespen gebruik je azijn, bij een bijensteek gebruik je ammonia.

Toch handig zo'n cursus kinderehbo.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:56:56 #115
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40059173
Ik heb zo'n medelijden met Léon momenteel. Zijn kamertje is het warmst van het hele huis. Overdag hou ik alles dicht om de hitte buiten te houden, maar dat lukt niet meer. Als hij naar bed gaat houden we zijn raam ook dicht, omdat we echt bang zijn dat hij gaat schuiven met zijn meubeltjes om uit het raam te kijken of te klimmen. Brrr.. het idee alleen al bezorgd me kippenvel. Ook zijn deur is dicht, omdat hij anders alles op stelten zet boven. Pas als hij slaapt zet ik de boel open bij hem. Maar dan ligt hij ook drijfnat in zijn bed, hij zweet echt als een otter. Iemand een idee wat we nog kunnen doen? Ik zit wel te denken aan een ventilator, maar dat is alleen maar lucht verplaatsen. En ook dat vertrouw ik niet helemaal bij onze wereldontdekker.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 22:00:18 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40059259
Een mobiele airco is misschien een oplossing Dutchie?
Wij hebben het ook gekocht, speciaal voor Iris' kamertje die, denk ik, net zo warm is als die van Léon. Ideaal mag ik wel zeggen, hij draait eerst een paar uurtjes bij Eva, en gaat dan voor een uurtje of 2-3 in Iris' kamertje draaien voor ze gaan slapen.
Alles is dan lekker koel en fris, en alhoewel de temperatuur wel weer oploopt als ze erin liggen is het er geen 30 graden meer.
Het is even een uitgave maar ik vind het tot nu toe echt een wereldapparaat.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:01:32 #117
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40059286
Lois wat kost zoiets ongeveer? We wilden eigenlijk wachten op een aanbieding, maar dat duurt te lang denk ik. Hij is echt drijfnat.
  Jubileum moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 22:02:14 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40059302
Wij hebben er 1 bij de praxis vandaan voor..schrik niet... 279 euro. Geen aanbieding maar wel gewoon een goed apparaat.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40059351
Wij hebben ook een mobiele airco op Morris z'n kamer. Die was ongeveer 250 euro ofzo. Wij hebben hem uitgezocht via kieskeurig.nl
Daar heb je allemaal ervaringen van gebruikers staan.
Ik vind het ook ideaal. Hij slaapt perfect!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:07:30 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40059407
Kieskeurig is een goede site.
Ik ga het er toch nog maar eens met het mannetje over hebben straks. Als we ooit gaan verhuizen willen we vaste units hebben, maar zo'n mobiele is nu wel een oplossing.
pi_40059742
Wat voor soort ramen heb je? Om alles potdicht te houden lijkt me ook wel sneu met dit weer. Hier zetten we hem lekker op de kiepstand. En de ventilator zet ik aan. (stuk goedkoper als airco) Van het geluid alleen al gaan ze slapen (behalve Jans soms, maar dat komt gewoon omdat Jans nog steeds moeilijk slaapt, warm of niet warm maakt niet uit )
Overgens slapen ze nu ook aan de minst warme kant. Aan de warme kant hebben we inmidels rolluiken.Dus dat is ook geen warmste kant meer. Voorheen zette ik het campingbedje bij ons op de kamer en mocht Bo (Jans was er toen nog niet) bij ons in de koele kamer. Kan hij ook niet bij jullie?

Hier is Jans dus weer drama met naar bed gaan. Ze gaat gewoon in ons bed liggen, komt tig keer naar beneden enz enz. Vandaag otndekte ik ineens lippenstift op ons bed
Gisteren begonnen met stickertjes. Ze heeft er 1 en morgenochtende krijgt ze hem niet Grrrr vermoeidend zo'n niet luisterende peuter.
Jans luistert met niks momenteel. Maakt weer ruzie slaat weer enz.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:27:04 #122
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40059835
Jessie, daar ligt Cas al.
En onze ramen hebben wel een rooster, maar kan niet op de kiepstand. Kan alleen maar open of dicht. Maar het raam gaat wel open als hij slaapt hoor. Rolluiken is ook een goed idee, maar dat duurt even voor je ze hebt hangen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:36:30 #123
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40060066
Hier ook het raam (en deur) dicht bij het inslapen Saskia is bang als het gordijn beweegt van de wind en ze is bang voor elk geluidje dat ze buiten hoort (als ze 6 straten verder grasmaaien is mevrouw in paniek wakker). Ook staat de zon bij haar nog op het raam als ze gaat slapen.. Dus ik wacht even tot ze goed diep in slaap is, en dan gaat de boel open

Ik zie nu op de babyfoon dat 't 27 graden is op haar kamertje.. Maar dat is het overal in huis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40060223
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:36 schreef E.T. het volgende:
Ik zie nu op de babyfoon dat 't 27 graden is op haar kamertje.. Maar dat is het overal in huis
27 graden, dan zeggen wij tegen elkaar dat het best wel lekker koel is
Hier is het boven ook aardig warm. Wij hebben sinds een aantal weken ook een mobiele airco. Dat koelt Sven's kamertje aardig af. Alleen als hij naar bed gaat zetten we hem weer uit en dan loopt de temperatuur best wel weer aardig snel op. Ook hebben wij rolluiken maar omdat de bovenslaapkamers gedeeltelijk onder het schuine dak liggen wordt het toch warm boven.
Maar ik geloof dat wij ons er drukker om maken dan Sven, die slaapt best goed 's avonds. (Alleen doooooooorslapen, zou dat er nog ooit van komen )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_40060261
Het is echt niet te doen voor die kleintjes, ik liep daarnet bij Thijs op zijn kamertje daar was niet uit te houden.
Keek op de klok die ook de temp aangeeft en boven is het 30.2 boven...
Gelijk even de deur op het kamertje opengegooid zodat het er straks hopelijk wat meer te harden is.

Maar wat ik wilde zeggen, wat je zou kunnen doen eventueel maar dat moet je dan ook wel durven, maar 8 juni kreeg ik van de hap arts een tip om af te koelen
een handdoek nat maken uitvringen en dat even over de kleine leggen...
niet overdreven lang, maar net dat ze even de warmte kwijt kunnen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:58:41 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40060587
Hier ook zo'n hitte. Bij dreumes staat nu het raam open, kan geen kwaad want het kind ligt nog in een ledikant, en Freek ligt met pyama aan, onder de dekens . En hij zweet niet eens, heb net even gevoeld.

Wij hebben sinds twee dagen ook een ventilator bij ons bed staan (de kinderen slapen niet als er zo'n ding staat te draaien ) maar ik vind het toch wel een stuk schelen hoor! Bij Karwei voor 14,95 dus een hele grote buil kun je je er niet aan vallen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:00:51 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_40060645
sokken in de azijn leggen en die aantrekken voor ze gaan slapen, zodat het lijfje afgekoeld is

Nu smeren wij actief met mentolgel voor de DNA'tjes gaan slapen, die roepen ook dat ze het koud hebben als ze naar bed gaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:02:12 #128
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40060674
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:00 schreef moussy het volgende:
sokken in de azijn leggen en die aantrekken voor ze gaan slapen, zodat het lijfje afgekoeld is
Als ik Freek al niet uit zijn pyama gepraat krijg zijn de azijnsokken gedoemd te mislukken, vrees ik
pi_40060715
Ik doe de kleine hier in een koel badje voor ze naar bed gaat. Ze ligt in alleen haar luiertje met het raam open, gordijnen op en een ventilator aan. Sinds ik dat doe (3 dagen) slaapt ze veel beter. Als ze eventueel wakker wordt 's avonds of 's nachts dan doe ik haar even af met een koud, nat washandje.

Het is hierboven echt niet te harden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40060742
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef Leah het volgende:

[..]

Als ik Freek al niet uit zijn pyama gepraat krijg zijn de azijnsokken gedoemd te mislukken, vrees ik
Ach ja, ik slaap zelf nog met dekbed, ook met deze warmte dus ik snap dat kind wel
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40060748
Ik zit hier met een klaarwakkere dreumes, die dus niet wil gaan slapen en papa en mama zijn moe ! Dan maar 'beebie kijke ?' op Fok Ze begint trouwens echt goed te kletsen nou, zo lief. Vorige week hebben we geteld en toen kwamen we aan 53 woordjes. Ze maakt ook al zinnetjes (Hee, daa is Nijntje !) en Mama mee ijse ? (Mama mee om een ijsje te pakken voor mevrouw ;-)

Hier ook een mobiele airco, het was echt niet meer te harden hier. Heerlijk zo'n ding. Wel jammer dat ie zo zwaar is, overdag staat ie beneden en 's avonds/'s nachts boven maar het is wel een heel gesleep.

Ahum, Myrthe probeert net met een sleuteltje het medicijnkastje open te maken Laatst ook al met de autosleutels geprobeerd de achterdeur van slot te doen, en boos joh toen het niet lukte.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:05:14 #132
7074 moussy
kuttekop
pi_40060752
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:02 schreef Leah het volgende:

[..]

hier ook natuurlijk, maar Cas krijgt gewoon 5 minuten voor hij naar bed gaat Supermansokken aan, voetenzak als cape, rondjes rennen als hitler superman en dan gaat ie zonder sokken, in pyama met lange mouwen, ín voetenzak, onder zijn deken (ipv dekbed) die ine en dekbedhoes zit
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:07:55 #133
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40060822

Cas en Freek, het is ook 1 pot nat .

Maar d'r is hoop hoor Mouss, hij is steeds beter te hanteren, en ik heb nu al mijn hoop gevestigd op de basisschool .
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:08:40 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_40060840
Ik ook!! Ik gun het vooral de juf die René afgelopen jaar had
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:09:38 #135
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40060864
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ach ja, ik slaap zelf nog met dekbed, ook met deze warmte dus ik snap dat kind wel
Van mij mag ie, zolang ie maar doorslaapt . Zelf zit ik midden in de nacht nog met mijn voeten in een teil koud water (kennen jullie dat, dat je niet kunt slapen als je voeten zo warm zijn?), dus ik kan me er niet helemaal in verplaatsen .
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:10:51 #136
2628 Karin
pi_40060905
Bram zijn kamertje is ook bloedheet, daar staat de hele middag en avond de zon op. Het is een schuin dakraam met een zonsverduisteringsgordijntje ervoor maar toch nog bloedheet. Afgelopen dagen ook lekker het raam open als hij slaapt en dan weer op de knip als wij gaan slapen. Nu is hij afgelopen nacht vreselijk te pakken genomen door muggen Maar kan ook het licht in zijn kamertje niet uitdoen want dat ruikt hij, wordt dan altijd in complete paniek wakker. Heeft altijd zijn grote licht aan, nachtlampje is niet voldoende. Nu zag ik bij mijn schoonouders een soort van hoesje die ik om de gordijntjes kan doen van horgaas, daar morgen maar eens naar op zoek.

Doorslapen is voor mietjes easy-going. Bram komt sinds kort naar ons toe getrippeld, kruipt tussen ons in, compleet met oude en nieuwe schaap (van oude kan hij maar geen afstand doen) en zaklantaarn en ploft zijn hoofdje op mijn kussen. Hartstikke gezellig maar ik kan natuurlijk voor geen meter slapen zo. Dus als hij weer slaapt breng ik hem weer terug om een uur later weer bij ons te komen liggen Of ik breng hem al terug als hij nog niet slaapt en dan vraagt hij of ik bij hem wil blijven want hij is bang voor krokodillen. Dan zit ik dus een half uur te knikkebollen op zijn kamertje en meneer ligt heerlijk om zich heen te kijken Gelukkig zit er wel vooruitgang in, dit is niet meer iedere nacht zo.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:11:33 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_40060918
dikke warme, tintelende voeten met een net ff te klein maatje vel er om heen Ik begin met voetenbalsem te smeren en daarna met die mentolwaterpokkentroep van de kinderen, omdat ik te lui ben om er mn bed voor uit te gaan
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:15:03 #138
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40061022
Karin, je hebt ook plakhorren van Tesa, kosten rond de 8 euro. Helaas hebben wij ze er te laat in geplakt, dus nou moeten eerst al die muggen die hier al in huis zaten dood .
Prikweg van VSM werkt trouwens als een tierelier op muggenbulten, heb ik net proefondervindelijk vastgesteld .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:16:25 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40061054
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:11 schreef moussy het volgende:
dikke warme, tintelende voeten met een net ff te klein maatje vel er om heen
Dat bedoel ik dus , ik voel me bijna weer zwanger.
pi_40061188
en Myrthe slaapt nu meestal wel door
Zij wordt trouwens met een nat koud washandje op bed gewassen (vooral ook voeten idd), zodat ze even afkoelt als ze in slaap moet vallen. Ze heeft zo'n zweetkoppie steeds nu met deze hitte.. mag al extra laat naar bed (half tien/ tien uur) en dat scheelt wel gelukkig. Bij de vorige hittegolf werd het eens half elf maar nu is ze er beter aan gewend al denk ik.

Karin, sommige ouders geven dan een plantenspuit met water als 'spokenspray' (bij jullie krokodillenspray dus ) zodat het kind zelf de spoken op de vlucht kan jagen. Misschien werkt dat?
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:23:47 #141
2628 Karin
pi_40061237
Zo'n plakhor past niet ivm de gordijntjes die ervoor hangen

sjees wat was het kamertje toen netjes

Die gordijntjes gaan binnenkort sneuvelen als we eindelijk een nieuwe kamer voor hem gaan maken. Bram vertelde al van de week dat als papa en mama de badkamer gaan maken hij wel vast zou gaan schilderen op zijn eigen kamertje. Blauw met een Bob de Bouwer poster op de muur

Maargoed mijn schoonmoeder had dus een soort van hoesje van hor die je er zo overheen hangt, had zij bij de Xenos vandaan. Ik hoop dat ze dat ook bij de blokker ofzo hebben want Xenos is zo ontzettend uit de route.

En goed dat je het zegt van die prikweg, volgens mij heb ik nog zo'n stick liggen van onze vakantie verleden jaar.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:26:21 #142
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40061288
Maar zo'n plakhor moet in je kozijn .
Of een klamboe, als je die vastzet onder de poten van het bed kan er niets gebeuren, ook proefondervindelijk vastgesteld .
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:27:09 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_40061308
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:26 schreef Leah het volgende:
Maar zo'n plakhor moet in je kozijn .
Of een klamboe, als je die vastzet onder de poten van het bed kan er niets gebeuren, ook proefondervindelijk vastgesteld .
Freek? René scheurde de klamboe gewoon in stukken
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:27:15 #144
2628 Karin
pi_40061312
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:22 schreef poemojn het volgende:
Karin, sommige ouders geven dan een plantenspuit met water als 'spokenspray' (bij jullie krokodillenspray dus ) zodat het kind zelf de spoken op de vlucht kan jagen. Misschien werkt dat?
Water en Bram samen lijkt mij geen goed plan Maar daarvoor heeft hij nu een zaklantaarn, werkte best voor 2 nachten. Dat ding vreet natuurlijk batterijen, hoewel we hem meestal wel uitzetten zodra hij slaapt en zodra wij naar bed toe gaan.

Achja hij heeft echt een haat-liefde verhouding met krokodillen. Hij gaat morgen met opa en oma naar Artis en ik vroeg welke dieren hij daar ging bekijken en het eerste dat hij zegt is krokodillen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:29:57 #145
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40061390
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Freek?
Ja, Freek notabene, die vond het wel leuk "in de tent".
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:33:50 #146
2628 Karin
pi_40061484
In het kozijn gaat niet Leah, dan kan het raam niet meer open, het is zo'n kiepraam. Moet echt ter hoogte van het gordijntje en daar tussen zitten frunniken zie ik gewoon niet zitten ook omdat je het elke keer los moet halen om het raam te kunnen open of sluiten.
Maar ik ken het systeem hoor, wij hebben het zelf wel in onze slaapkamer, waar evengoed ook muggen waren
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:37:36 #147
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40061572
Oh, dan snap ik het, ik dacht weer te simpel .
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:40:56 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_40061676
en als je nou zo'n blauwe muggenelectrocuteerlamp ophangt?
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:43:27 #149
2628 Karin
pi_40061747
Dat mag weer niet van Peet, die is panisch voor dingen die in het stopcontact blijven zitten. Ik heb al moeten lullen als brugman voor dat nachtlampje.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:48:20 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_40061890
de koelkast trekken jullie er 's nachts ook uit?
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:56:55 #151
2628 Karin
pi_40062104
Bijna
pi_40067479
Gisteravond zijn we naar een braderie geweest die door zou gaan tot in de kleine uurtjes. Wel laat voor Isis want het begon pas om 19.00 uur , samen met een parkeerplekje vinden wat niet al te ver lopen zou zijn waren we pas rond 20.00 uur in de buurt. Op het moment dat we bij de kermis in de buurt kwamen en Isis de eerste atractie volop in bewegeing zag (zo'n ouderwetse rups die rond draait) werden die ogen toch groot , begon ze het geluid van een aapje te maken (whoehoehoehoe , wat ze altijd doet als ze iets super leuk of spannend vind) en lag volkomen in een deuk. Toen we op de terug weg even op een terrasje gingen zitten met live muziek moest ze perse ook op een stoel zitten en begon helemaal te swingen , waardoor ze dus erg veel aandacht trok. En toen we eindelijk naar de auto terug zouden gaan kwamen we dus weer langs die 1e atractie waarbij de heleboel herhaald werd van de grote ogen , het apegeluid , het lachen maar nog even extra benadrukt door flink in de handen klappen. Zo grappig! We wilden haar toen eigenlijk nog wel even in de draaimolen laten gaan omdat ze dat op de 1e kermis wel onwijs leuk had gevonden , maar papa mocht niet bij dr blijven staan als ze erin zat , dus dat hebben we toen maar niet gedaan.
Al met al lag ons mopje er pas om 22.45 uur in en ze heeft absoluut niet liggen jengelen. Wat ben ik trots op dr geweest zeg dat ze zich zo goed heeft gehouden , want we wilden toch dat ze eigenlijk uiterlijk om 22.00 uur erin zou liggen omdat dat al erg laat is voor haar. En wat een vrolijk feestbeest was het zeg!
pi_40070760
Djulian ligt alleen in een luier met ventilator aan. Ook krijgt hij een beker drinken mee naar bed en na het plasje doen om 23 uur komt er ook een nieuwe beker drinken.
Karin ik vond die lampen eng, maar nu ik ze heb wil ik ze niet meer kwijt! Djulian word veel geprikt en nu de lamp er 3 dagen staat is het al een stuk minder.
Bar dat is een goede tip! Zal hem onthouden voor vanavond.

Isis het was een leuk feestje dus?
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 12:15:34 #154
81992 Githa
pi_40071033
Klinkt erg gezellig Xanthe

Hier hebben we * afkloppen* nog geen last van muggen gehad. Wel is het vreselijk warm binnen, beneden is het al 31 graden en boven moet dat warmer zijn.
De hitte is niet meer buiten te houden Hier krijgt Jordy ook een badje voor het slapen gaan en hij ligt dan in zijn luier met een hempje aan, om het zweet wat op te vangen.
Hij is na een uurtje ook helemaal nat van het zweet, maar slaapt toch eigenlijk best goed.
Overdag heeft hij er niet veel last van, hij vind het allemaal wel prima.

Wat wel een crime is, die auto! Zijn stoeltje voelt vaak zo warm aan dat ik die hengsel niet over die blote schoudertjes druf te doen. We bedekken alles met hydrofiele luiers en washandjes zodat er maar niks zijn huidje raakt.... een heel gedoe hoor
pi_40071465
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:43 schreef Karin het volgende:
Dat mag weer niet van Peet, die is panisch voor dingen die in het stopcontact blijven zitten. Ik heb al moeten lullen als brugman voor dat nachtlampje.
Dat kinkt als Leo
Die krijg ik maar niet aan zijn verstand dat het niet slim is om de stekker van het oplaadding van de kruimeldief er steeds uit te halen

Sven slaapt ook met licht aan trouwens. Een nachtlampje én het licht op de overloop. Als wij naar bed gaan gaat dat uit, maar halverwege de nacht horen we dan geroep: "Licht aan, licht aan"
Er zit sinds kort dan ook maar een spaarlamp in.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 14:15:29 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40074284
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:33 schreef Karin het volgende:
In het kozijn gaat niet Leah, dan kan het raam niet meer open, het is zo'n kiepraam. Moet echt ter hoogte van het gordijntje en daar tussen zitten frunniken zie ik gewoon niet zitten ook omdat je het elke keer los moet halen om het raam te kunnen open of sluiten.
Maar ik ken het systeem hoor, wij hebben het zelf wel in onze slaapkamer, waar evengoed ook muggen waren
Karin, je hebt ook horren met klittenband, misschien kan dat wel? En mijn moeder had ze voor de caravan eens gemaakt met drukkers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel zaterdag 22 juli 2006 @ 20:47:11 #157
2628 Karin
pi_40085706
Hahahah Rewimo daar hadden we het de hele tijd over. Maargoed probleem ondertussen opgelost, mijn schoonouders hadden dus nog zo'n pakje plakhorgaas liggen en Peet heeft gewoon de gordijnen eraf gerukt, horgaas erop geplakt en gordijnen er weer op gehangen. Wist niet dat dat zo makkelijk ging eigenlijk met die gordijnen (volgens mij is dat mijn probleem hier, Peet is zo verdomde handig dat ik nooit wat zelf doe). Raam staat nu heerlijk open.

Owjee overlooplicht easy-going, daar had Bram ook een tijdje een handje van maar omdat wij van die raampjes boven onze slaapkamerdeur hebben scheen dat precies in mijn gezicht als ik op mijn favoriete zij lag. Werd er compleet kriegel van, dat overlooplicht gaat dus niet aan!

Klinkt erg gezellig Xanthe op de braderie.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:46:57 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40087174
Vanavond Fleur in de bocht....
Mama ik hou van jou...nou meisje ik ook van jou.
En met glimogen kijkt ze naar . Ik hou niet van papa, zegt ze.
kijkt d'r aan en zegt daar geloof ik helemaal niet van.
Ze glimt nog meer en herhaalt het nog eens.
vraagt: moet papa dan maar weggaan.
Fleur: Ja...daaaaag papa.
loopt de deur uit en uit het zicht.
Fleur rent naar buiten. PAAAAPAAAAAAA IK HOU VAN JOU!!!!!!
Gelukkig rende ze er achteraan, anders had ik toch moeten praten als brugman om hem weer thuis te krijgen'.
pi_40087495
Ja was een super leuk feestje , maar ja aangezien we vanmorgen alweer op tijd een afspraak hadden mocht ze niet uitslapen en was ze dus jengelig (logisch) vanwege te weinig slaap.
We hebben nu een straat BBQ (helaas het regent) en omdat ze vanmiddag lang heeft geslapen vanavond ook weer wat later naar bed , maar ja ze was uiteindelijk de jongste en wat krijg je dan?
Iedereen geeft dr aandacht (van de kinderen) en spelen met dr. Dus toen ze moest slapen was het wel erg abrupt vanuit de drukte naar een rust punt en het slapen werd er dus ook geen succes door. Ondertussen ligt ze heerlijk in dromeland en kwam ik alleen even kijken hoe het thuis ging omdat de lampjes van de babyfoon wel steeds branden, maar er is niks aan de hand....
pi_40087532
Karin bij het kruidvat hebben ze aankomende week vanaf dinsdag een oplaadbare insecten lamp. Dan kan je die opladen terwijl je er naast staat en dan snachts bij Bram neerzetten op zijn kamer. Hij kost 8,50.
  FOK!fossiel zaterdag 22 juli 2006 @ 22:07:17 #161
2628 Karin
pi_40087617
Bedankt voor de tip Anitra! Dat is een goed idee! Even kijken hoe het de aankomende dagen met die hor gaat maar anders ga ik er zeker 1 halen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 juli 2006 @ 22:50:01 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40088648
Jolie, Jolie... Isa wil je iets vertellen!!! Ze slaapt vandaag voor het eerst in haar grote meisjesbed
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:02:59 #163
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40088995
Poemojn even een antwoord op je vraag twee blz gelee.

Heel stom maar heb me er zelf bij neergelegt, op het moment supreme van het wegen waren de batterijen op en heb nog steeds geen nieuwe gekocht vindt het wel goed zo. Wel hebben we een trampoline zo'n kleintje aangeschaft in de hoop toch iets meer met lichaamsbeweging te kunnen doen. Dit omdat Zoë van zich zelf niet echt een actieve beweger is.

Isa stoerrrr
pi_40089180
Foto, Isa!

Rottdog, dat is niet stom toch? Je bent er wel serieus mee bezig en het komt vast wel goed dan met Zoë, ze is nog zo klein ook.

ET, heb je het bedje al? In veel vestigingen is het nu al weer uitverkocht...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:33:48 #165
3011 E.T.
pi_40089737
Maandag of dinsdag ga ik 'm halen Veel te heet om er nu mee te slepen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 23:48:30 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_40090094
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:03 schreef Anitra het volgende:
Karin bij het kruidvat hebben ze aankomende week vanaf dinsdag een oplaadbare insecten lamp. Dan kan je die opladen terwijl je er naast staat en dan snachts bij Bram neerzetten op zijn kamer. Hij kost 8,50.
hier staat ie al in de winkel, met 25% korting
pi_40090332
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef moussy het volgende:

[..]

hier staat ie al in de winkel, met 25% korting
Ja hier ook, maar officieel gaat dinsdag pas de folder in en met 25% korting is hij dus 8,50
  zondag 23 juli 2006 @ 08:26:22 #168
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40096580
Mijn zoon is fan van Barbapappa. Hij zegt nog bijna geen woord, maar onze grote grote, roze vriend noemt hij steevast: "Bappa". En dan met zo'n hele grote grijns op het gezicht, alsof ie een doodgewaande vriend na 10 jaar terugvindt. Mij noemt ie trouwens nu "MamMam". Sander moet het nog steeds doen 'die'.
  zondag 23 juli 2006 @ 08:26:36 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_40096582
Liam gaat heel goed samen met Ezra. Gisteravond zaten we met zijn allen op bed en Liam ging naar Ezra en hem aaien over zijn hoofdje en zei: dag mannetje, dag mannetje, ik hou van jou
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 juli 2006 @ 08:27:38 #170
105888 renzell
pi_40096588
Liam, wat lief!
  zondag 23 juli 2006 @ 09:23:20 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40096881
Wat superrrrschattig dat Liam zo lief doet!

Haha renzell
pi_40097031
Liam

Julius
  Licht Ontvlambaar zondag 23 juli 2006 @ 09:53:44 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40097082
Liam

Vannacht is goed gegaan met Isa in haar grote meisjesbed. Ze heeft heerlijk geslapen, was rond de normale tijd wakker en is netjes blijven wachten in haar bedje tot ik haar ben gaan halen. Kleine meisje worden groot... Ik was helemaal emo gisteren.
pi_40097199
Wat lief Liam.
Ben benieuwd hoe Isis straks reageerd op de Uk.
Overigens slaapt die nu nog steeds , dit is wel het langste wat ze ooit geslapen heeft...
  zondag 23 juli 2006 @ 10:13:59 #175
640 snoopy
peanuts
pi_40097263
Renzell, hier ook een Barbapappafan. Hij noemde hem altijd: Bapappa

Belana, daar doe je het dan toch weer allemaal voor? Wat lief!

Sjeen, wat stoer van Isa
  Licht Ontvlambaar zondag 23 juli 2006 @ 21:12:49 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40113169

Mama's emotrip
  zondag 23 juli 2006 @ 21:15:37 #177
105888 renzell
  Jubileum moderator zondag 23 juli 2006 @ 22:04:24 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40114822
Agos dat armpie er zo uit. Wat is ze dan ineens groot en toch ook weer zo klein he Sjeen?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40115094
Lieve Isa zo klein en toch al zo groot
  zondag 23 juli 2006 @ 22:16:28 #180
3011 E.T.
pi_40115239
aggos, wat schattig
  zondag 23 juli 2006 @ 22:23:31 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40115490
Sjeen, wat wordt ze nu groot zeg. Zal Fleur de foto maar niet laten zien, dan wil ze helemaal dat 'gisteren' nog haar grote bed op gaat zetten.....
  zondag 23 juli 2006 @ 22:28:21 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40115657
Ladybos hoe gaat het verder met het slapen van Myrthe? Gister nog geslapen? Ik hoop het wel!

Sjeen ik vind Isa lief en schattig in dat grote witte bedje
pi_40116414
Tja het slapen gaat op zich wel redelijk maar ze ligt dus wel al weer een paar weken bij ons in bed, en 9 van de 10 keer gaat ze pas slapen als wij ook naar bed gaan. Rond 10 uur half 11 meestal. En 's ochtends om 7 uur is ze dan weer als eerste wakker. Overdag nog een uurtje of 1 - 1,5 en dan vind ze het ook wel genoeg. Ik denk dat ze gewoon heel erg weinig slaap nodig heeft (in ieder geval minder dan d'r moeder en vader ;-) 's nachts wordt ze niet echt vaak wakker als ze bij ons in bed ligt, in d'r eigen bedje wel en dan is het meteen paniek, vandaar ook dat ze nu maar weer tussen ons in ligt. En van de week was ze een keer om 3 uur wakker geworden (in eigen bedje) en zo in paniek dat ze echt niet meer wilde gaan slapen, pas om half 6 viel ze weer in slaap tot half 8. Zo bang dat we weggaan ofzo. Ik heb me d'r maar een beetje bij neergelegd, het is ook wel fijn zo'n slapend moppie naast je, in ieder geval beter dan er steeds 's nachts uit moeten.

Vanavond viel ze trouwens bij papa op schoot in slaap om half 10 dus ik heb d'r in het grote bed gelegd en wij gaan er zo bij liggen want morgenochtend zal ze ook wel weer vroeg wakker zijn. Meestal slaapt ze 9 uur, soms 9,5 uur 's nachts.
pi_40117558
Moeilijk dat ze zo rottig slaapt Ladybos! Ik geloof dat je alle soorten advies al gehad en ook al tig geprobeerd heb. Weet niet of deze al genoemd is, maar het afbouwen met haar bedje bij jullie op de kamer en dan het bedje steeds verder van jullie af zetten?
Ik hoop dat je zelf ook wel een beetje aan je rust toe komt
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 09:59:21 #185
81992 Githa
pi_40125525
Moeilijk idd Laybos....net wat Anitra zegt, jullie heb vast al zoveel uitgeprobeerd, ik hoop dat het met de tijd beter gaat.

Jordy zat vanmorgen de visjes te voeren met perzik en maar roepen "isjuh eetuh"
  maandag 24 juli 2006 @ 10:43:36 #186
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40126483
Isaatje, wat lig je daar lief

Zwaar hoor die slaapproblemen Ladybos. Naast het feit dat Myrthe zo weinig slaapt is het natuurlijk ook niet echt bevordelijk voor jullie nachtrust. Ik begrijp dat Myrthe in haar eigen bedje slecht slaapt maar is dat niet gewoon een kwestie van gewenning? Misschien is de manier die Anitra voorstelt wel een idee. Zo leert Myrthe langzaam dat jullie niet helemaal weg zijn als ze jullie niet ziet. Wat je ook gaat doen: heel veel sterkte Het valt niet mee om te weinig nachtrust en te weinig tijd voor jezelf te hebben.

Super, dat geklets he Githa? Hier worden we de laatste tijd helemaal sufgesnaterd:
"Taai titten" (Kai zitten)
"Taai peen" (Kai speen)
"Taai toetie" (Kai toetje) en
"Taai ijsssssssssssss" (Kai ijs) en als het hele riedeltje is afgewerkt beginnen we vrolijk weer opnieuw. alles wat hij ziet moet benoemd worden en elk laatste woord van mijn zinnen wordt nu ook in de Kai-versie herhaald
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 10:51:26 #187
81992 Githa
pi_40126685
Ik vind het geweldig M@x!
Hij doet me soms zo versteld staan.

Zo zat hij laatst op de glijbaan en een kindje voor hem wilde niet doorglijden, dus Jordy staat al even achter haar te wachten.
Zegt hij ineens op een flink geergerde toon "kkuh oohook!" hij wilde glijden! en toen gaf hij het meisje maar een duwtje
  maandag 24 juli 2006 @ 10:56:16 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40126820
Tsja Githa, wie niet luisteren wil... Ach, zo gaat dat onder kinderen. Dat duwen en dergelijke gaat helaas nog lang door (wanneer houdt het eigenlijk op? ).
En Kai die ook al zo goed kan kletsen, wat lief
  maandag 24 juli 2006 @ 10:59:08 #189
3142 m@x
pi_40126899
Jordy is net als Kai dus letterlijk een doordouwer

Laatst zag Kai mijn klompen staan. Op de zijkant staat een piepklein krokodilletje wat ik zelf eigenlijk nog niet eens had gezien totdat ik Kai juichend "krokokro" hoorde roepen. Waar hij dat woord nou weer vandaan heeft
pi_40126927
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Tsja Githa, wie niet luisteren wil... Ach, zo gaat dat onder kinderen. Dat duwen en dergelijke gaat helaas nog lang door (wanneer houdt het eigenlijk op? ).
Nooit ben ik bang Werd net nog van de sokken gereden door een volwassen vent

Kai, kleine kletsmajoor, je bent echt grappig
pi_40126934
Morgaine is sinds zaterdag speenloos. Ze kreeg alleen de speen als ze ging slapen en we hadden hem wel mee genomen naar een barbeque voor het geval ze moe zou worden en even een slaapje kon doen. Maar de hond van de gastvrouw en heer had de speen gevonden en stuk gebeten waardoor we hem samen in de prullenbak hebben gegooid. Thuis gekomen heb ik haar onder de douche gezet en gelijk alle spenen verzameld en opgeruimd. En sindsdien slaapt ze dus zonder speen. Ik ben zo trots op mijn poppetje, ze wordt echt al zo groot in ene. Nog 3 weken en dan is ze al weer 2.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:08:33 #192
3142 m@x
pi_40127154
Wat goed van Morgaine zeg. Sinds Kai de waterpokken heeft gehad is hij nog meer fan van zijn speen dan voorheen. Voorheen kreeg hij hem alleen als hij ging slapen en had ik hem voor de zekerheid bij me als we op pad gingen maar nu is het weer "peen" voor en "peen" na . En oh wee als meneer hem dan niet krijgt.....
pi_40128059
Heerlijk dat kletsen
Djulian is helemaal gek van de buurvrouw ineens. Vorige week had ze Djulian uit de tuin gepakt en bij haar neer gezet zodat hij ff met Doerraah kon spelenDoerrak is de hond van de buuv Djulian en Doerrak allebei in het water. Nu als de deur open staat roept Djulian: Buuv, buuv, buuv, hop (Buuv til me over de schutting heen) Duurt het ff dan is het Buuv, doerraah baai.
En als de buuv savond in de tuin zit en Djulian hoort te slapen dan horen we via de babyfoon: Buuv, buuv?

Faja ff offtopic, maar hoe is het met je man?
pi_40128071
Het rare is dat Myrthe tot ze 9 maanden was perfect heeft geslapen, in d'r eigen bedje (wel bij ons op de kamer, naast mijn kant van het bed). Op het moment dat ze uit dat bedje is gegroeid is het eigenlijk mis gegaan. Ze heeft nog een tijd in het grotere bedje naast mijn bed gestaan, maar dan werd ze 's nachts wel heel vaak wakker, en soms ook in paniek wat alleen overging als ik d'r bij me nam. En dat is nu nog steeds zo, zolang ze bij ons ligt slaapt ze heerlijk, in d'r eigen bedje heel erg onrustig en echt in paniek als ze wakker wordt en wij zijn er niet. Overdag slaapt ze ook in ons bed en als ze dan wakker wordt zijn wij er ook niet, maar dat is dan geen probleem. Ze heeft ook periodes consequent in d'r eigen bedje geslapen maar dan ging het ook niet beter op den duur. En voor mij is het gewoon veel vermoeiender om er tig keer per nacht uit te moeten om haar te troosten dan om haar gwoon bij ons in bed te nemen. Het probleem zit 'm dan ook niet zozeer in het bij ons in bed slapen maar wel dat ze maar zo weinig slaapt (overdag en 's nachts). Ik heb zelf vanwege mijn nek eigenlijk 12 uur rust nodig maar Myrthe dus maar 9, en dan moet ik dus tegelijk met Myrthe naar bed en kom ik nog steeds 3 uur tekort. Overdag slapen lukt mij niet, en ik vind het zo lekker om 's avonds nog even rustig te kunnen zitten als Myrthe op bed ligt. Maar dat gaat dan dus weer van mijn 9 uur slaap af en daar moet ik dan de volgende dag weer voor boeten. Nu neemt MrBos Myrthe vaak mee naar beneden als ze wakker zijn zodat ik nog even door kan slapen, maar Myrthe komt mij altijd als eerste wakker maken zodra zij wakker is dus echt slapen doe ik daarna vaak niet meer. Maar ja, zoals ik al schreef ik ben allang blij dat ik er niet meer tig keer per nacht uit hoef, het zou alleen fijn zijn als ze gewoon een uurtje of 12 zou slapen 's nachts zodat ik voldoende nachtrust zou krijgen of nog wat tijd voor mezelf had terwijl zij slaapt. Ik vond vroeger slapen ook zonde van mijn tijd dus ik vrees dat ze het zelfs van mij heeft ;-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 11:45:36 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40128149
Heb je het al eens geprobeerd met een gedragen T-shirt van jou/jullie bij haar in bed? Vast wel maar je weet maar nooit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40129115
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:42 schreef Anitra het volgende:

Faja ff offtopic, maar hoe is het met je man?
Hij maakt het prima maar is het wel zat nu, over 4 weken verwacht ik hem weer thuis. De temperatuur is daar rond de 65 graden en door dat er nu zo veel militairen daar zitten is het internet vaak overbelast, weinig bandbreedte ofzo, en dus niet zo vaak contact als we zouden willen. Proberen iedere dag wel elkaar even te spreken maar vaak valt de verbinding weg.
pi_40129373
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).

Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.
pi_40129559
Die temperaturen kloppen wel hoor poemojn, mijn neefje zat vorig jaar in Irak en die hadden ook die temperaturen. Ze moeten niets voor niets eerst wennen in een land met de temp die lager ligt.

Faja balen dat de verbinding steeds weg valt. Ik ga met je aftellen deze 4 weken.
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 12:33:41 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40129576
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:
Huh? Afganistan toch? Staat op 42 graden op Weeronline, 65 overleef je denk ik niet
Fijn dat het niet zo heeeel erg lang meer duurt nu (maar nog altijd te lang natuurlijk).

Lastig LadyBos, zeker met jouw behoefte aan slaap.. succes met een oplossing zoeken.
Die temperatuur is op een meter hoogte in de schaduw gemeten. In de zon wil het nogal eens flink oplopen en sowieso is de gevoelstemperatuur meestal een flink aantal graden hoger. Hoger dan 42 graden zou inderdaad wel kunnen, 65 weet ik eigenlijk niet...
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 13:01:13 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_40130488
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:26 schreef poemojn het volgende:

Jawel hoor, wij zijn er ook nog na een hittegolf met pieken van 62 graden in Turkije.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')