Bram zijn kamertje is ook bloedheet, daar staat de hele middag en avond de zon op. Het is een schuin dakraam met een zonsverduisteringsgordijntje ervoor maar toch nog bloedheet. Afgelopen dagen ook lekker het raam open als hij slaapt en dan weer op de knip als wij gaan slapen. Nu is hij afgelopen nacht vreselijk te pakken genomen door muggen
![]()
Maar kan ook het licht in zijn kamertje niet uitdoen want dat ruikt hij, wordt dan altijd in complete paniek wakker. Heeft altijd zijn grote licht aan, nachtlampje is niet voldoende. Nu zag ik bij mijn schoonouders een soort van hoesje die ik om de gordijntjes kan doen van horgaas, daar morgen maar eens naar op zoek.
Doorslapen is voor mietjes easy-going. Bram komt sinds kort naar ons toe getrippeld, kruipt tussen ons in, compleet met oude en nieuwe schaap (van oude kan hij maar geen afstand doen) en zaklantaarn en ploft zijn hoofdje op mijn kussen. Hartstikke gezellig maar ik kan natuurlijk voor geen meter slapen zo. Dus als hij weer slaapt breng ik hem weer terug om een uur later weer bij ons te komen liggen
![]()
Of ik breng hem al terug als hij nog niet slaapt en dan vraagt hij of ik bij hem wil blijven want hij is bang voor krokodillen. Dan zit ik dus een half uur te knikkebollen op zijn kamertje en meneer ligt heerlijk om zich heen te kijken
![]()
Gelukkig zit er wel vooruitgang in, dit is niet meer iedere nacht zo.