Mijn vader wel af en toequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:06 schreef MUUS het volgende:
Misschien komt je moeder hier ook wel.
checkt ie je history in SEX?quote:
Ben je in het echt ook zo'n contactgestoorde waus?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
bla
Blijkbaar terecht, gezien je reactiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
En ja ik lees je history maffie omdat je je collega's zwaar voor schut zet ....
Je weetssssssss..tog.....bijna 14.30 mogen we weer....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
Die hoerige kneus moet eens aan het werk gaan ipv telkens op fok te zitten.
De kneuzendesk heeft al zo een 'goede' naam binnen het bedrijf![]()
Het is al zover dat men de kneuzendesk overslaat en rechtstreeks met ons gaat bellen omdat het een stuk sneller gaat![]()
En ja ik lees je history maffie omdat je je collega's zwaar voor schut zet en ik zeker wilt zijn dat je het niet over mij hebt.![]()
![]()
Oh ja waar is je reisgenoot trouwens? je weet toch![]()
Ja ik wil alles van ''m wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo'n contactgestoorde waus?![]()
Triangel spelen bij de Josti-band is geen WERKquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef Razor21 het volgende:
Ik zit hier nu al 7 maanden bij een bedrijf en kom erachter dat : dronkeykong
een collega van mij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nu zit hij hier de hele dag te kenkerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ben blij dat de TS niet meer bij mij werkt.
Jouw vader en moeder checken jouw post historie?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef descendent1 het volgende:
Bij jou is tenminste nog slechts een collega...![]()
Ach, hij liep stage, dus who cares?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee nu zit hij hier de hele dag te kenkeren![]()
Was dat bij jou ook zo?
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef SuperwormJim het volgende:
volgens mij ben ik alleen op Fok! .....
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Ben blij dat de TS niet meer bij mij werkt.
Oeh, vicieuze cirkel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
Blijkbaar terecht, gezien je reactie
Eigenlijk heb je hem niet eens nodig.
je kunt je MAT niet legenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Als ik op mijn werk op internet snuffel zorg ik er echt wel voor dat ik mijn history leeg voordat ik van de computer wegloop.
Gewoon zorgen dat je je eigen pc hebt met admin rechten en altijd locken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:05 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Als ik op mijn werk op internet snuffel zorg ik er echt wel voor dat ik mijn history leeg voordat ik van de computer wegloop.
Jou had ik echt hard geklapt als ik TS was ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef dronkeykong het volgende:
Die hoerige kneus moet eens aan het werk gaan ipv telkens op fok te zitten.
De kneuzendesk heeft al zo een 'goede' naam binnen het bedrijf![]()
Het is al zover dat men de kneuzendesk overslaat en rechtstreeks met ons gaat bellen omdat het een stuk sneller gaat![]()
En ja ik lees je history maffie omdat je je collega's zwaar voor schut zet en ik zeker wilt zijn dat je het niet over mij hebt.![]()
![]()
Oh ja waar is je reisgenoot trouwens? je weet toch![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:31 schreef iz0r het volgende:
[..]
Jou had ik echt hard geklapt als ik TS was ...
ROFL toetsenbord heldquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:31 schreef iz0r het volgende:
[..]
Jou had ik echt hard geklapt als ik TS was ...
Je hebt toch PIKET dienst? Hoop dat er straks een server uitklapt ergensquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef dronkeykong het volgende:
Yup in de auto van de zaak met airco heb geen last gehad van de warmte hitte![]()
Kan je niet even een fileserver onderuit schoppen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je hebt toch PIKET dienst? Hoop dat er straks een server uitklapt ergens![]()
![]()
Hij kan nergens bijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Kan je niet even een fileserver onderuit schoppen?
Oh, Windows nt beheerdertje dusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hij kan nergens bij![]()
Hij mag alleen wachtwoordjes aanpassen
quote:
Zijn jullie allebei NEGERS??????quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |