Het is nog zieker dat je ze nog telt ookquote:
Het is nog erger dat ik de OP niet eens las, maar door die overvloed aan smiley's gewoon die ging tellen en dat maar posttequote:Op maandag 13 maart 2006 19:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het is nog zieker dat je ze nog telt ook![]()
Het is ook smerig...heb echt elke ochtend het idee dat hij echt zo zijn bed uitstapt zonder zich te verzorgenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef Burbo het volgende:
Klinkt smerig.
Andere ingang moet ik pokke eind omlopen...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Heeft dat station niet meerdere ingangen? Probeer dan eens een andere ingang te nemen ofzo en op het laatste moment de trein in te springen op een punt waar hij niet zit.
ja hehe kneus.. zeur dan nietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Andere ingang moet ik pokke eind omlopen...
Weet niet of het zo heet volgens mij wel...een soort van Portofoon waarmee je o.a. de NS kunt afluisteren.....quote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wat is een handscanner nou precies?
Ja ik ga ff ruim 5 min. omlopenquote:
Oh. Tof. Vraag eens aan 'm waar je die kunt kopen?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo heet volgens mij wel...een soort van Portofoon waarmee je o.a. de NS kunt afluisteren.....![]()
Wat let je om dat niet te doen? Dan zal hij de hint zelf wel snappen, zo niet zet je je mp3 speler/discman/walkman/portable grammafoonplaat op en negeer je hem...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het is ook smerig...heb echt elke ochtend het idee dat hij echt zo zijn bed uitstapt zonder zich te verzorgen![]()
Laat mij gewoon lekker op de heenweg mijn Metro / Spits lezen....en op de terugweg mijn boek "De Davinci Code" ........
Ok is goed neem de trein van 7.03 richting Sloterdijk en terug van 16.56.....kunnen we een meet houdenquote:
nestblijvers??quote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nestblijvers
Mag ik op een R&P-manier advies geven?
die kneuzen die hun hele leven bij pappie en mammie wonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |