Ik sta áchter mcDquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Ik [van hier] Chowi (hihi!), Bizz, mcD, c_c, rpp, Litso, peet (van vroegah dan), KS...
En nou vergeet ik er vast nog wel 1.
Hé, we hebben op de eerste date gezoend en op de 2e nodig ik je bij me thuis uit.quote:
En jou heb ik twéé keer gezoend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pick me! Pick me! Pick me! *springt voor c_c.
En ik mocht zelfs blijven slapen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, we hebben op de eerste date gezoend en op de 2e nodig ik je bij me thuis uit.
Ja, en mij nooit.quote:
Dat is goed voor jullie, even zonder reeks.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
Goed Q.
Meeten doet geen pijn hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:58 schreef ehqo het volgende:
Meetmaagd en kan nergens over mee praten.
Ik kreeg alweer last van trilhandjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is goed voor jullie, even zonder reeks.
We hebben wel geknuffeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en mij nooit.
Al zou het wel héél dubieus zijn als je daarom achter mcD zou staan.
Op de rand van een 2 kilometer diepe afgrond staan ook niet, maar daar zijn mensen ook huiverig voor.quote:
Ik mezelf ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Ohja!quote:
Okay, nú ga ik echt.quote:
Ik geloof er niks van.quote:
De laatste keer was drie maanden geleden.quote:
Twee-en-een-half.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
De laatste keer was drie maanden geleden.
Ik weet niet hoor, ik moet toch een scherp mes hebben om me door die bossen van beenhaar te slaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Maar wel voorzichtig doen he, met die arme jongen.![]()
Hoe hars jij dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik moet toch een scherp mes hebben om me door die bossen van beenhaar te slaan.
True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Op de rand van een 2 kilometer diepe afgrond staan ook niet, maar daar zijn mensen ook huiverig voor.
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik moet toch een scherp mes hebben om me door die bossen van beenhaar te slaan.
Eerst kortwieken, dan harsen. Zo gaat dat bij beenhaar van bovengemiddelde lengte.quote:
Onze meet wordt toch wel 'speciaal' he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.
Worden laveloze hoopjes mens niet misbruikt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.
Speciaal is voor paupers!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onze meet wordt toch wel 'speciaal' he?
Ik denk dat ik maar aan het bier ga volgende meet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Worden laveloze hoopjes mens niet misbruikt?
Há, zeg dat maar tegen PC-freak. Die had toch echt wat lichamelijke ongemakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onze meet wordt toch wel 'speciaal' he?
volgens mij is dat aan het bier gaan juist het hoogtepunt van de hele meetquote:True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.
Het is mij nog niet overkomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Worden laveloze hoopjes mens niet misbruikt?
Ik was al bang.quote:
Als je op dat rooie knopje met dat pijltje klikt, kan je quoten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
volgens mij is dat aan het bier gaan juist het hoogtepunt van de hele meet
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar aan het bier ga volgende meet...
Nou nou, niet zo negatief hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten. Dat hele meetgebeuren.
quote:
Jij hoeft niet dronken te zijn om mishandeld te worden. Zeker niet als J. en ik er zijn. En danoontje aanwezig is. Joog kan er volgende week over meepraten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten. Dat hele meetgebeuren.
Jij komt speciaal voor haar he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef Janetje het volgende:
Joog, zeg eens dat cc wel moet komen dan...
Misbruiken, niet mishandelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hoeft niet dronken te zijn om mishandeld te worden. Zeker niet als J. en ik er zijn. En danoontje aanwezig is. Joog kan er volgende week over meepraten.
Leugens, en dat weet je!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij komt speciaal voor haar he?
Zeg het haar!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef jogy het volgende:
Of bedoelde je dat niet, J.?
Interessant.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, sorry, het is heet. Er komen in ieder geval geslachtsdelen bij kijken.
Alsof je mijn zieke geest een nadeel vindt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Je weet wat ik bedoelde j..
Jullie mannen met jullie zieke geesten ook altijd...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Alsof je mijn zieke geest een nadeel vindt.
Mannenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
Zaterdag ook al.. we waren aan het frisbee'en..
"You have to do that faster and harder, Janet"
Begin ik te lachen...
"Whehhee.. I didn't mean it that way."
Jaja
die zijn ook wel eens aanwezig op meets jaquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pssst. Hij heeft nieuwe foto's in z'n fotoboek. Halfnakend! Wel even bekijken voor zaterdag
De verhouding is doorgaans 80% M - 20% Vquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zijn ook wel eens aanwezig op meets ja
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pssst. Hij heeft nieuwe foto's in z'n fotoboek. Halfnakend! Wel even bekijken voor zaterdag
Gekeken heeft..quote:
mijn meetervaring meldt hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
De verhouding is doorgaans 80% M - 20% V
nou, dan wel zonder die maandelijkse periodequote:
Nee, ik ben een mannenliefhebber, dat is waar. Ik heb ze zelfs liever dan vrouwen. Ik kan niet overweg met vrouwen, op een paar uitzonderingen na.quote:
Nou, ik ben er niet zo blij mee.quote:
Het enige meisje op een meet zijn was best ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
De verhouding is doorgaans 80% M - 20% V
Ik sluit me bij u aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ben een mannenliefhebber, dat is waar. Ik heb ze zelfs liever dan vrouwen. Ik kan niet overweg met vrouwen, op een paar uitzonderingen na.
quote:
wat dacht je van mijn 37 meets, die vrouwen zijn maar al te bangquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan na een honderdtal meets melden dat dit meestal het geval is.
Nu niet dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij een vent wordt ben je van mij.
Mwah, ik wil best wel even een man zijn.quote:
Ik zou best graag een vrouw willen zijn, maar dan wel met de persoonlijkheid die ik nu bezit, sexuele voorkeur moet dan wel even omgedraaid worden maar dat is alles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, ik wil best wel even een man zijn.
Geen shirt aan hoeven hebben op straat, en niet raar aangekeken worden..
Geen ander vrouwengedoe.
Nou, dan ruilen wij gewoon om voor een dagje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou best graag een vrouw willen zijn, maar dan wel met de persoonlijkheid die ik nu bezit, sexuele voorkeur moet dan wel even omgedraaid worden maar dat is alles.
Oh jawel, maar als je een piemel krijgt ben je exclusief van mij. Dan deel ik je niet meer met anderen.quote:
Ah ok..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh jawel, maar als je een piemel krijgt ben je exclusief van mij. Dan deel ik je niet meer met anderen.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou, dan ruilen wij gewoon om voor een dagje.
We mogen beiden nog anderen daten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah ok..
Nu is het gewoon vrijblijvend.
Je zou het ook niet zo leuk vinden gok ik.quote:
Och, één dagje, buiten de ongesteldheid om. Ik zou me wel vermaken denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou het ook niet zo leuk vinden gok ik.
Wat zou je doen dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, één dagje, buiten de ongesteldheid om. Ik zou me wel vermaken denk ik.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou het ook niet zo leuk vinden gok ik.
De eerste de beste vent van straat plukken en mezelf helemaal uit laten wonen.quote:
Die zwerver van de onderdoorgang bij het station?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
De eerste de beste vent van straat plukken en mezelf helemaal uit laten wonen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
De eerste de beste vent van straat plukken en mezelf helemaal uit laten wonen.
Haha. Meid!quote:
Even uitsoppen en retour sturen ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:53 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
[..]
!!
En dan het lichaam weer zo terug geven als je het gevonden hebt?
quote:
Allemaal naakt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef ehqo het volgende:
Nee. Ik zou met mezelf gaan spelen, met pakjes boter, in dit hete weer. En allerlei voorwerpen enzo. En veders op mijn tepels plakken terwijl ik een castagnette-solo afwerk, dansend op een vloer met badparels.
Dat doen wij vrouwen dagelijks inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef ehqo het volgende:
Nee. Ik zou met mezelf gaan spelen, met pakjes boter, in dit hete weer. En allerlei voorwerpen enzo. En veders op mijn tepels plakken terwijl ik een castagnette-solo afwerk, dansend op een vloer met badparels.
Uurlijks...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doen wij vrouwen dagelijks inderdaad.
Good luck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef Janetje het volgende:
Ik ga naar buiten.. boodschappen doen...
Probeer hem aan je navel vast te prikken, door middel van een satéprikker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:23 schreef ehqo het volgende:
Met dit weer is de huid van mijn scrotum altijd zeer rekbaar. Ik zou er haast iets creatiefs mee doen.
Ik kan hem wel over mijn gehele penis trekken als ik deze iets oprol. Dat ziet er best vreemd uit. Tevens zou ik weerskanten aan een been kunnen monteren, als een soort vlies, zoals je dat ook bij een vleermuis ziet. Of ik kan er water mee vervoeren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Probeer hem aan je navel vast te prikken, door middel van een satéprikker.
Ik zie je al zitten, knutselend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan hem wel over mijn gehele penis trekken als ik deze iets oprol. Dat ziet er best vreemd uit. Tevens zou ik weerskanten aan een been kunnen monteren, als een soort vlies, zoals je dat ook bij een vleermuis ziet. Of ik kan er water mee vervoeren.
Aaww. De mijne niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:29 schreef TrenTs het volgende:
Blech, het is nu al op kamertemperatuur.En net nog wel gebevriest.
Is dat nog koud?quote:
Balzakorigami.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten, knutselend.
Jij hebt tenminste vlaai.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Haha. Hier is alles beter. Puh.
Succes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:39 schreef jogy het volgende:
Toedels, ik ga de hete boze wereld weer in om huiswaarts te gaan en in de tuin te bakken.
Hoeveel heb je nog?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, die eet ik vanavond maar op denk ik. In mijn eentje. Alleen. Solo.
Ik vergeef het je nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In principe genoeg óm te delen, maar niemand om méé te delen. Dus sja.
We kunnen wel doen alsof.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Kunnen we weer?
Hoeveel bewaar je precies?quote:
Werk hebben nog meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:19 schreef ehqo het volgende:
Werk vinden valt nog best tegen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
Emmylou Harris is kei eng.
Neeee, jij bent Q!quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
Jealousy rides with me. Such a faithful companion, no one could be.
And he sits on my shoulder and whispers the things that make me so bitter it's sick..
Die heb ik nog niet gezien, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
.
De video die er bij hoort is érg mooi.
Que?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
And he sits on my shoulder and whispers the things that make me so bitter it's sick..
Dat is eerder een 'gecondoleerd' waard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
Dat is van Death Cab For Cutie, hoor!quote:
Hij staat ook op een speciale DVD. Gelukkig zijn er mensen die het op Youtube zetten:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, eigenlijk..
Ik heb nog maar 2 puntjes in de vriezer, dat wéét je.quote:
Wat hij zegt, alleen ben ik dan vrouwelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef ehqo het volgende:
Ik stel mij bij deze beschikbaar als manhoer.
Ik ben zeer flexibel inzetbaar, van schoonmaakwerk tot seksuele verrichtingen.
Heb geen ervaring op het gebied van schoonmaken in dienstverband. Wel kan ik aardig koken, je tanden poetsen, massages geven, haar vlechten, kledingadvies geven waarbij ik een kritische noot niet schuw, ontbijt op bed maken en kan ik uitstekend als seksobject fungeren. Anale inserties bij mijzelf doe ik echter niet op dokters advies.
Ik ben per direct fulltime beschikbaar. Tarief i.o.
Gelieve via e-mail te reageren.
Knipoog,
e.
Stil.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij staat ook op een speciale DVD. Gelukkig zijn er mensen die het op Youtube zetten:
http://www.youtube.com/watch?v=4uRTmTYYeRo&search=jealousy%20rides%20with%20me
*mailen gaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef ehqo het volgende:
Ik stel mij bij deze beschikbaar als manhoer.
Ik ben zeer flexibel inzetbaar, van schoonmaakwerk tot seksuele verrichtingen.
Heb geen ervaring op het gebied van schoonmaken in dienstverband. Wel kan ik aardig koken, je tanden poetsen, massages geven, haar vlechten, kledingadvies geven waarbij ik een kritische noot niet schuw, ontbijt op bed maken en kan ik uitstekend als seksobject fungeren. Anale inserties bij mijzelf doe ik echter niet op dokters advies.
Ik ben per direct fulltime beschikbaar. Tarief i.o.
Gelieve via e-mail te reageren.
Knipoog,
e.
Net of ik allemaal onthoud wat je zegt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 puntjes in de vriezer, dat wéét je.
Dat weet je nog heul niet.quote:
Je weet echter nog niet wat voor "huishoudelijke" taken ik je zal laten verrichten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het slecht wordt.
Whehe, ik zou mijn pc ontkoppelen en meeslepenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Je weet dat je een ijdeltuit bent als je eerst je haar in model doet, je contactlenzen indoet en je tanden poetst voordat je naar beneden rent omdat het brandalarm in je flat af gaat.
ik heb geen haar en heb geen bril of lenzen. Mijn tanden poetsen heb ik dan waarschijnlijk ook snel gedaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Je weet dat je een ijdeltuit bent als je eerst je haar in model doet, je contactlenzen indoet en je tanden poetst voordat je naar beneden rent omdat het brandalarm in je flat af gaat.
Ik zou mijn krat bier meenemen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, ik zou mijn pc ontkoppelen en meeslepen.
Ik heb ook een hele tijd om me heen staan kijken om te zien of er iets is wat ik niet kan missen. Uiteindelijk heb ik alleen mijn telefoon meegenomen omdat het misschien wel verstandig was om 112 te bellen. Maar het was allemaal niet nodig, het bleek een geblokkeerde lift te zijn. Tot zover mijn avontuur, ik moet nu even gaan liggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe, ik zou mijn pc ontkoppelen en meeslepen.
'Als ik doodga wil ik er wél goed uitzien'.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Bijkomen van de schrik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd om me heen staan kijken om te zien of er iets is wat ik niet kan missen. Uiteindelijk heb ik alleen mijn telefoon meegenomen omdat het misschien wel verstandig was om 112 te bellen. Maar het was allemaal niet nodig, het bleek een geblokkeerde lift te zijn. Tot zover mijn avontuur, ik moet nu even gaan liggen.
Hey, daar komt je vorige plaatje vandaan. Klinkt echter best goed. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zal hem eens luisteren.
Deze ook, vooral 'Return to Patagonia' is erg lekker.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is veels te warm om te gaan zitten zonnen.
Ik ben ietsje roder. Morgen verandert dat in een ieniemini teintje bruiner. Vind ik wel weer goed genoeg. Ik moet m'n gothic-huidje wel in stand houden natuurlijk.quote:
Het is momenteel te heet voor stresssitaties.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd om me heen staan kijken om te zien of er iets is wat ik niet kan missen. Uiteindelijk heb ik alleen mijn telefoon meegenomen omdat het misschien wel verstandig was om 112 te bellen. Maar het was allemaal niet nodig, het bleek een geblokkeerde lift te zijn. Tot zover mijn avontuur, ik moet nu even gaan liggen.
daarom ben ik ook gaan liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Parasolletje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:07 schreef jogy het volgende:
Smeltse, J.
Ik word bijna om mijn legitimatie gevraagd omdat men denkt dat ik rechtstreeks van een vlotje hier de kust op ben gestapt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:40 schreef Janetje het volgende:
[..]Gesmolten..
Maar ik ben nog wel heel wit.
Koel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik word bijna om mijn legitimatie gevraagd omdat men denkt dat ik rechtstreeks van een vlotje hier de kust op ben gestapt.
Goeie combi.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Koel.
Mij vragen ze hoe lang ik al dood ben.
De neger en de dooiequote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
De neger en de dooie
Ze kenden elkaar niet..
Zij lijkt op een lijk
En hij op zwarte piet..
Tralalalala...
Ja, ja, ja, ja? Is ie goed?quote:
Een potentiele hit, ik zeg het je.quote:
quote:
Nounou, om jogy meteen in een geruit rokje te heisen en z'n haar te vlechten gaat ook wat ver, vind je niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik moest denken aan een scene uit Whose Line is it anyway?
"Satan and the schoolgirl"
Ach, joog mag best satannetje spelen als 'ie wil heur...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nounou, om jogy meteen in een geruit rokje te heisen en z'n haar te vlechten gaat ook wat ver, vind je niet?
Kinky.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, joog mag best satannetje spelen als 'ie wil heur...
Oeh.. das niet leukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:05 schreef Q. het volgende:
Thuis. Maar een half uur vertraging.
Heavenly..quote:
Sie joe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:17 schreef jogy het volgende:
Barbecue met de familie. Tot later mensen.
Wat een goudvissenleven...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:37 schreef Q. het volgende:
Water zonder vrienden. Tof.
Ik wil liedjes zingen voor de kerstboom!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:06 schreef Janetje het volgende:
Ik wil in de winter onder dikke dekens bij een open haard vuurtje liggen.
Ik wil m'n vingers eraf vriezen terwijl ik een astronaut af probeer te steken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil liedjes zingen voor de kerstboom!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wil m'n vingers eraf vriezen terwijl ik een astronaut af probeer te steken.
zucht, nostalgiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Vroeger. Toen alles beter was.
Doar is het vuus te haajte veur.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:23 schreef Chowi het volgende:
Filosofisch heur.
Ik begreep de zin zowaar!quote:
Ik ook.quote:
*gooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Misstique het volgende:
Mag ook over me heen.
Hang je hoofd er in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
IJskoud water.
Om te drinken dan.
Niet over je heen.
Ik retourneer die wens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Goedenavond.
Dat is aan het einde van een uitghaansavond zo heerlijk. Op een beachavond was dat, stond midden in de mainzaal een zwembad, ik had wel een zwembroek aan maar was niet gaan zwemmen. Ik en een andere gozer gingen aan het einde, half uur voor tijd nog even kopje onder, enkelt hoofd dus, tot m;n schouders, dat was echt heerlijk.quote:
Lekker is dat he.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is aan het einde van een uitghaansavond zo heerlijk. Op een beachavond was dat, stond midden in de mainzaal een zwembad, ik had wel een zwembroek aan maar was niet gaan zwemmen. Ik en een andere gozer gingen aan het einde, half uur voor tijd nog even kopje onder, enkelt hoofd dus, tot m;n schouders, dat was echt heerlijk..
Alleen toen ik terug trok zwiepte mijn haar een hoop water mee, d mensne om me heen kregen dus ook allemaal spetters..
Nou ja..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:28 schreef mcDavid het volgende:
Janet!
ik kon je niet vinden op schiphol gisteren!
ja fuck, had dat dan gezegd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja..
Dat kwam misschien omdat ik op Eindhoven aankwam.
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat dat het kan zijn.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja..
Waarom zeg je nou niet dat je nog met 'm gepraat hebt, da's geniepiger.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja..
whehehehequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja..
Heh, vervelend nou.quote:
Overmorgen ook goed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh, vervelend nou.
Ik had je zo graag eens willen zien.
Morgen om 2 uur bij de ingang van de pier op Scheveningen ok?
Dan ben ik ongetwijfeld hier thuis.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh, vervelend nou.
Ik had je zo graag eens willen zien.
Morgen om 2 uur bij de ingang van de pier op Scheveningen ok?
Nee, overmorgen lig ik rond die tijd met Mer te knuffelen.quote:
Ja verdorie!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, overmorgen lig ik rond die tijd met Mer te knuffelen.
De aanhouder wint.quote:
or dies tryingquote:
Of krijgt een puntschoen in z'n kont. Als J. die draagt.quote:
Beter dan try dying.quote:
Daar hoef ik me dus geen zorgen om te maken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of krijgt een puntschoen in z'n kont. Als J. die draagt.
McDavid is te okay voor schoenen in z'n reet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of krijgt een puntschoen in z'n kont. Als J. die draagt.
Misschien heeft ze dan nog medelijden.....quote:
Eens, maar of J. dat vind.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
McDavid is te okay voor schoenen in z'n reet.
Ja, McDavid, kun je dat niet 'toevallig'?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dan nog medelijden.....
McD, kan je niet toevallig heel goed een terminale ziekte faken?
faken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dan nog medelijden.....
McD, kan je niet toevallig heel goed een terminale ziekte faken?
mekdee is okeequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
McDavid is te okay voor schoenen in z'n reet.
Fake = nepquote:
Olé olé.quote:
Ja dûh, was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Fake = nep
Het neppen dus. Doen alsof..
Oh, je bedoelt het zo.quote:
ach, zo krijgt hij ook aandachtquote:
Je hebt al AIDS?quote:
Op z'n begrafenis, wellicht.quote:
rottig einde, dat welquote:
Beter terminaal irritant dan andersom.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik terminaal irritant
Ligt eraan.quote:
Dat rotten gebeurt pas ná de begravenis.quote:
Doet het hier hele dagen. Maar dat kan ook aan een ventilator liggen. En nog zweet ik me kapot.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef TrenTs het volgende:
Ah, het gaat nu in ieder geval iets waaien.
Ventilators gaan warme lucht rondblazen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doet het hier hele dagen. Maar dat kan ook aan een ventilator liggen. En nog zweet ik me kapot.
Deze blaast de warme lucht uit deze kamer en brengt koele lucht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ventilators gaan warme lucht rondblazen.*omhelst z'n airco*
ik zal deze topickill maar verstommen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Dag moppies.
Mt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef Misstique het volgende:
c.
De vierdaagse.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Pheno het volgende:
Vierdaagse afgelast, nu nog alleen maar zomerfeesten
Succes. Veel bier na afloop, om te feesten als het lukt, om te vergeten als het niet lukt.quote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Succes. Veel bier na afloop, om te feesten als het lukt, om te vergeten als het niet lukt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De vierdaagse.Jammer dat er niet meer doden gevallen zijn.
Ik zal je missen, Ch.quote:
Moet ik nog iets doorgeven aan iemand, daar boven de wolken?quote:
Doe m'n opa de groeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet ik nog iets doorgeven aan iemand, daar boven de wolken?
Ik zal hem zeggen dat hij reden heeft om luidkeels lachend naar beneden te kijken en de goden te bevelen het te laten regenen.quote:
Ja kom op, wat ben je voor waardeloze mongool als je met dit weer zoveel kilometer gaat lopen.quote:
En niet eens stopt als je voelt dat je lichaam naar de klote gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja kom op, wat ben je voor waardeloze mongool als je met dit weer zoveel kilometer gaat lopen.![]()
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En niet eens stopt als je voelt dat je lichaam naar de klote gaat.
Een koel briesje is genoeg hoor. Voor de rest, bedankt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal hem zeggen dat hij reden heeft om luidkeels lachend naar beneden te kijken en de goden te bevelen het te laten regenen.
Graag gedaan. Nog één biertje en dan verruil ik mijn ziel voor het eeuwige.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Een koel briesje is genoeg hoor. Voor de rest, bedankt.
Precies, je maakt mij niet wijs dat je niet voelt dat je toch écht moet stoppen omdat je lichaam het aan het begeven is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Ze lopen zichzelf gewoon dood, en het is niet eens voor geld.
Goede dag om het op te pakken, amice.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Woe-ha, ik heb zojuist voor het eerst in zeven jaar weer eens gesport. Ik heb het nu alleen best warm.
Voorhuidjoggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
Welke noeste sport heb je beoefend, Croupie?
Dat is een verduld goed tijdstip dat je daarvoor uitkiest, Crou.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Woe-ha, ik heb zojuist voor het eerst in zeven jaar weer eens gesport. Ik heb het nu alleen best warm.
Ohja, hoe was het, hoe ging het, hoe strak ben je nu? Ga je nu hetzelfde doen als gisteren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef Croupouque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |