Ik sta áchter mcDquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Ik [van hier] Chowi (hihi!), Bizz, mcD, c_c, rpp, Litso, peet (van vroegah dan), KS...
En nou vergeet ik er vast nog wel 1.
Hé, we hebben op de eerste date gezoend en op de 2e nodig ik je bij me thuis uit.quote:
En jou heb ik twéé keer gezoend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pick me! Pick me! Pick me! *springt voor c_c.
En ik mocht zelfs blijven slapen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, we hebben op de eerste date gezoend en op de 2e nodig ik je bij me thuis uit.
Ja, en mij nooit.quote:
Dat is goed voor jullie, even zonder reeks.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
Goed Q.
Meeten doet geen pijn hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:58 schreef ehqo het volgende:
Meetmaagd en kan nergens over mee praten.
Ik kreeg alweer last van trilhandjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is goed voor jullie, even zonder reeks.
We hebben wel geknuffeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en mij nooit.
Al zou het wel héél dubieus zijn als je daarom achter mcD zou staan.
Op de rand van een 2 kilometer diepe afgrond staan ook niet, maar daar zijn mensen ook huiverig voor.quote:
Ik mezelf ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Ohja!quote:
Okay, nú ga ik echt.quote:
Ik geloof er niks van.quote:
De laatste keer was drie maanden geleden.quote:
Twee-en-een-half.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
De laatste keer was drie maanden geleden.
Ik weet niet hoor, ik moet toch een scherp mes hebben om me door die bossen van beenhaar te slaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:03 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Maar wel voorzichtig doen he, met die arme jongen.![]()
Hoe hars jij dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik moet toch een scherp mes hebben om me door die bossen van beenhaar te slaan.
True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Op de rand van een 2 kilometer diepe afgrond staan ook niet, maar daar zijn mensen ook huiverig voor.
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik moet toch een scherp mes hebben om me door die bossen van beenhaar te slaan.
Eerst kortwieken, dan harsen. Zo gaat dat bij beenhaar van bovengemiddelde lengte.quote:
Onze meet wordt toch wel 'speciaal' he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.
Worden laveloze hoopjes mens niet misbruikt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.
Speciaal is voor paupers!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onze meet wordt toch wel 'speciaal' he?
Ik denk dat ik maar aan het bier ga volgende meet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Worden laveloze hoopjes mens niet misbruikt?
Há, zeg dat maar tegen PC-freak. Die had toch echt wat lichamelijke ongemakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Onze meet wordt toch wel 'speciaal' he?
volgens mij is dat aan het bier gaan juist het hoogtepunt van de hele meetquote:True, maar dat kan ook nog best lichameljike ongemakken veroorzaken mocht het fout gaan. Het ergste wat fout kan gaan bij een meet is dat het niet zo speciaal is en je aan het bier gaat.
Het is mij nog niet overkomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Worden laveloze hoopjes mens niet misbruikt?
Ik was al bang.quote:
Als je op dat rooie knopje met dat pijltje klikt, kan je quoten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:10 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
volgens mij is dat aan het bier gaan juist het hoogtepunt van de hele meet
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar aan het bier ga volgende meet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |