quote:
behalve wat flauwekul in de geest van * interessant * ofsowquote:Dit blijf jij herhalen hier op het forum. Waar haal jij dit vandaan? Naar schatting 800.000 Palestijnen zijn van huis en haard verdreven toen Israel gevestigd werd. Hoe kan die 10% van jou kloppen?
Ik heb hier meerder geschiedenis boeken liggen waaronder history of the modern middleest Cleveland.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat? Zo is het gegaan hoor. Misschien moet je zelf eens wat echte geschiedenisboeken lezen ipv slecht gekopieerde romans van een pedoschrijver uit 700.
Geloof me, ik weet genoeg van dat conflict en Israel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kijk hiermee geef je wel een beetje aan niks van het conflict te snappen
Maar ik kan het je niet kwalijk nemen. Ik poep op al dat gelovige gezeik van die lui daar.
[..]![]()
If you cannot solve a problem with force..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom roep je dit nou al 20x? Je doet net of dat het doel was van de Hezbollah en dat ze nu maar tevreden moeten zijn.
Nogal naief he?
Is Meki er even niet, dan is hij t welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door hoe je hier bezig bent?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef TheShadow het volgende:
Het wordt tijd voor een oorlog tussen het westen+israel tegen de landen als Iran, Libanon, Syrie en andere landen die alle westelijke volken de dood wensen omdat we met zn allen christenhonden zijn.
Want er komt een tijd dat men de wapens in het midden oosten oppakt met de intentie om ons hier een lesje te leren. De vraag is dan ook hoe groot de loyaliteit is van de moslims hier in den lande. (voor ons of tegen ons)
We mogen ons gelukkig prijzen dat het midden oosten aanvallend nog niet zo sterk is.
Geen beter antwoord he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom roep je dit nou al 20x? Je doet net of dat het doel was van de Hezbollah en dat ze nu maar tevreden moeten zijn.
Nogal naief he?
Speel je weer op de man...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, JIJ hebt het over Kankergezwel in het midden oosten, en komt met domme opmerkingen dat die hezbolla pas raketten schiet nadat Israel dit offensief is begonnen, einstein
[..]
Hee, Israel heeft zich terug getrokken, en wat gebeurt er vervolgens, de Raketaanvallen gaan lekker door, ergo, terugtrekken is je positie verzwakken.
Als jij een palestijnse staat wilt, dan zal je het bestaan van Israel moeten accepteren, wat jij of Hamas niet doen. Als je wat wilt bereiken zal je bereid moeten zijn de ander te accepteren als gesprekspartner. Jij hebt het over de opheffing van de staat israel, denk je dat dit een werkzame oplossingsrichting is?
Vertel...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door hoe je hier bezig bent?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Speel je weer op de man...![]()
Hezbollah is een het voornaamste probleem, wat de Libanese staat Syrie niet heeft kunnen wil oplossen. Dat staat buiten kijf. Neemt niet weg dat Hezbollah een direct gevolg is van Israelsich Syrisch en Iraans beleid.
Kip of ei![]()
Ik heb colleges gehad van Hans Jansen, komt regelmatig op tv, voor als je geintersserd bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet vraagt zich af wat voor een hersenspoeling studenten arabisch krijgen en wat voor een types dat onderwijzen.
Hezbollah een direct gevolg is van Israelsich beleid?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Speel je weer op de man...![]()
Hezbollah is een probleem, wat de Libanese staat niet heeft kunnen oplossen. Dat staat buiten kijf. Neemt niet weg dat Hezbollah een direct gevolg is van Israelsich beleid.
Kip of ei![]()
Dat is natuurlijk geen antwoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
If you cannot solve a problem with force..
U S E __ M O R E__ F O R C E
Jazeker. Met het grote verschil dat Israël deze lui oppakt en in de gevangenis stopt. De Palestijnse Autoriteit doet er niets aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef B4CO het volgende:
[..]
Heeft een Israelier ooit een aanslag gepleegd ?
bronquote:The Israeli Cabinet outlawed the Jewish extremist groups Kach and Kahane Chai in March, declaring them to be terrorist organizations after Baruch Goldstein, who was a Kach member, attacked Palestinian worshippers at Hebron's al-Ibrahimi Mosque in February, killing 29 persons and wounding more than 200. Neither Kach nor Kahane Chai assisted or directed Goldstein in his attack, but both organizations vocally supported him. The leading figures of these groups were arrested and held in Israeli prisons on charges of calling for attacks on Palestinians and Israeli Government officials. In September, Shin Bet arrested 11 Jewish extremists who were planning terrorist attacks against Palestinians.
Ik heb mijn twijfels.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:40 schreef B4CO het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet genoeg van dat conflict en Israel.
Ik wilde alleen ff duidelijk maken dat er genoeg plaats is voor iedereen
Meestal kunnen ze ook niet meer doen dan botjes bij elkaar rapenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Jazeker. Met het grote verschil dat Israël deze lui oppakt en in de gevangenis stopt. De Palestijnse Autoriteit doet er niets aan.
[..]
Ja, zelfs via de veiligheidsdienst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef B4CO het volgende:
[..]
Heeft een Israelier ooit een aanslag gepleegd ?
Dat komt omdat ze zelf zo achterlijk en primitief zijn, dat ze niet in staat zijn om dan ook maar de geringste technische vooruitgang te boeken. Alles wat ze aan wapens hebben - en aan alle overige materieel- komt uiteindelijk toch uit het Westen of uit het Verre Oosten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:41 schreef TheShadow het volgende:
Het wordt tijd voor een oorlog tussen het westen+israel tegen de landen als Iran, Libanon, Syrie en andere landen die alle westelijke volken de dood wensen omdat we met zn allen christenhonden zijn.
Want er komt een tijd dat men de wapens in het midden oosten oppakt met de intentie om ons hier een lesje te leren. De vraag is dan ook hoe groot de loyaliteit is van de moslims hier in den lande. (voor ons of tegen ons)
We mogen ons gelukkig prijzen dat het midden oosten aanvallend nog niet zo sterk is.
Dat geldt voor beide kantenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zelf zo achterlijk en primitief zijn, dat ze niet in staat zijn om dan ook maar de geringste technische vooruitgang te boeken. Alles wat ze aan wapens hebben - en aan alle overige materieel- komt uiteindelijk toch uit het Westen of uit het Verre Oosten.
De bijdrage van de Joden aan de wetenschap en technologie is enorm. Ondanks hun kleine aantal. Ook is menige (defensie) ontwikkeling uit Israel gekomen. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld de Merkava-tank.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten![]()
Krijgen die Arabieren net zoveel steun als de Israeliers dan waren ze tot precies hetzelfde in staat.
Israel heeft als vergelding op de aanslagen in München dezelfde verwerpelijke methode van aanslagen plegen gebruik. Gewoon bommen plaatsen in volle hotels etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Jazeker. Met het grote verschil dat Israël deze lui oppakt en in de gevangenis stopt. De Palestijnse Autoriteit doet er niets aan.
[..]
bron
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:54 schreef LXIV het volgende:
Desalniettemin denk ik ook dat we tijdig moeten afrekenen met deze ideologie van de haat. De tijden zijn nooit zo gunstig geweest, met troepen in Irak en Afghanistan. Met een beetje geluk helpt India ons ook nog een handje mee. Het zal even doorbijten zijn, maar op de lange termijn is het de moeite beslist waard.
Nou nee hoor. Zo maakt Israel zijn tanks zelf. En daar krijgen ze 0,0 steun voor. De enige die steun krijgen zijn de Arabische landen: die krijgen miljarden overgemaakt van het Westen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Krijgen die Arabieren net zoveel steun als de Israeliers dan waren ze tot precies hetzelfde in staat.
een dikkie diepe zucht.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Zo maakt Israel zijn tanks zelf. En daar krijgen ze 0,0 steun voor. De enige die steun krijgen zijn de Arabische landen: die krijgen miljarden overgemaakt van het Westen!
Israel kreeg in 2003 (het jaartal dat ik zo 123 kan vinden) 2 miljard dollar aan militaire steun en 760 miljoen dollar aan economische steun (ter vergelijking: Amerika besteedt 300 miljoen dollar aan het bestrijden van AIDS in Afrika).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Zo maakt Israel zijn tanks zelf. En daar krijgen ze 0,0 steun voor. De enige die steun krijgen zijn de Arabische landen: die krijgen miljarden overgemaakt van het Westen!
Het heeft geen nut. Ze verzinnen het meeste ter plekke hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Israel kreeg in 2003 (het jaartal dat ik zo 123 kan vinden) 2 miljard dollar aan militaire steun en 760 miljoen dollar aan economische steun (ter vergelijking: Amerika besteedt 300 miljoen dollar aan het bestrijden van AIDS in Afrika).
Daarom komt er zoveel hoog technologie en innovatie uit de golfstaten...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
pomp er 50 jaar miljarden in jaar na jaar en je hebt je kernbommetje hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom komt er zoveel hoog technologie en innovatie uit de golfstaten...
owjha... we pompen alles in ontwikkelingshulp en we vergeten ons eigen land! Dan wordt het gat tussen de arme en rijke landen kleiner.... dat is waar. Maar wel op de verkeerde manier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Israel kreeg in 2003 (het jaartal dat ik zo 123 kan vinden) 2 miljard dollar aan militaire steun en 760 miljoen dollar aan economische steun (ter vergelijking: Amerika besteedt 300 miljoen dollar aan het bestrijden van AIDS in Afrika).
Nou: het kan veel simpeler: volgens een bepaald sprookjesboek kan Mekka niet vernietigd worden omdat god het beschermt. Dus: vernietig Mekka (en evacueer van te voren alle inwoners) en het bewijs dat dat boek niet klopt is geleverd. Sim-pelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
En wat is precies je plan meneer de Generaal? het hele midden oosten bezetten of gewoon alle moslims uitroeien..![]()
Ieder bedrijf uit de golfstaten wat iets presteert is buitenlands.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat zou moeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:03 schreef TheShadow het volgende:
[..]
we vergeten ons eigen land! Dan wordt het gat tussen de arme en rijke landen kleiner....
ze doen er (gelukkig) zo weinig mee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heeft de legitimiteit van ontwikkelingshulp nou ergens te maken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:03 schreef TheShadow het volgende:
[..]
owjha... we pompen alles in ontwikkelingshulp en we vergeten ons eigen land! Dan wordt het gat tussen de arme en rijke landen kleiner.... dat is waar. Maar wel op de verkeerde manier.
Ik neem het direct van je aan. Alleen heb ik over Joodse fundamentalisten, de Kach beweging, die aanslagen willen plegen op bijvoorbeeld islamitische scholen in Israël. Deze lui worden keihard aangepakt. Zie bron.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:57 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Israel heeft als vergelding op de aanslagen in München dezelfde verwerpelijke methode van aanslagen plegen gebruik. Gewoon bommen plaatsen in volle hotels etc.
Gelovigen kunnen dat altijd verdraaien, zie: heliocentrisme en evolutietheorie in de katholieke kerkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou: het kan veel simpeler: volgens een bepaald sprookjesboek kan Mekka niet vernietigd worden omdat god het beschermt. Dus: vernietig Mekka (en evacueer van te voren alle inwoners) en het bewijs dat dat boek niet klopt is geleverd. Sim-pel![]()
De vraag is me neit geheel duidelijk. Misschien woord vergeten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat heeft de legitimiteit van ontwikkelingshulp nou ergens te maken?
De Arabieren krijgen niet voor niets zoveel steun...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook. Maar Israeliërs hebben dus ooit aanslagen gepleegd en deze niet bestraft. Dat was de vraag geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik neem het direct van je aan. Alleen heb ik over Joodse fundamentalisten, de Kach beweging, die aanslagen willen plegen op bijvoorbeeld islamitische scholen in Israël. Deze lui worden keihard aangepakt. Zie bron.
Nee, je opmerking is offtopic, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TheShadow het volgende:
[..]
De vraag is me neit geheel duidelijk. Misschien woord vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |