Kan je beter Shaun of the dead kijken, komt er meer in de buurt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer Dawn of the Dead remake kijken om in de stemming te komen voor Dead Rising
Ohhh, dus jullie nemen me in de malingquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
CoD2 is op Veteran niet moeilijk, je gaat alleen veel dood
Naja, tis heel simpel eigenlijk, probleem is dat je erg snel dood gaat en er soms gewoon veel tegenstanders zijn. Tis niet echt een kwestie van sterkere AI. Ik durf te wedden dat zelfs mijn broertje CoD2 zou halen op Veteran en die heeft al flink moeite met GTA.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ohhh, dus jullie nemen me in de maling?
22 augustus komt die alquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
NFL 2007
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mensen moeten leren hoe ze screens invoerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:25 schreef wc-eend het volgende:
yups.. als je zo''n screen aanklikt staat eronder screenshot fifa '06
Erg coole film trouwens!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Kan je beter Shaun of the dead kijken, komt er meer in de buurt.
20 GB is al niet genoeg voor het hedenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Takemenow het volgende:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag:
Ik heb nu een Core edition. Maar ik wil wel online spelen enzo en updates en trailers en demo`s spelen.
Maar ik vind die 20 gb zoooo weinig. Is dit wel voldoende voor in de toekomst?
Ja tot zover staat de release op die datum ja!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef -Dries- het volgende:
Op de site van Saints Row staat release 1 september.. geldt dat ook voor NL? Hope so...
Yep, ook voor Nederland (maand ervoor de demo)quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef -Dries- het volgende:
Op de site van Saints Row staat release 1 september.. geldt dat ook voor NL? Hope so...
Het gaat er vast goed uit zien, maar is de gameplay niet een tikkeltje belangrijker?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
maar dit zijn ook wel duidelijk 06 screens voor de xbox 1
Met 2 weken verwacht ik toch zeker een screen
NHL
Madden
hebben al screens getoond
Ach, wat is voldoende? Wil je alle demo's die uit komen downloaden en bewaren, dan niet. Maar voor downloadable content moet je toch wel even vooruit kunnen met die HD.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:42 schreef Takemenow het volgende:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag:
Ik heb nu een Core edition. Maar ik wil wel online spelen enzo en updates en trailers en demo`s spelen.
Maar ik vind die 20 gb zoooo weinig. Is dit wel voldoende voor in de toekomst?
Leuk voor jequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:44 schreef Tain het volgende:
Projecy Sylph
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat hoorde/las ik laatst ook ergens.. maar weet er het fijne niet meer van.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef Takemenow het volgende:
Ik hoorde (of las eigenlijk, maar dat bekt niet) dat er over een tijd ook grotere (meer ruimte dus, voor de bijdehante figuren hier) harde schijven uit zouden komen?
Ja en dan lekker savegames downloaden en er op zetten OMFGBBQquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:10 schreef twi het volgende:
Tsja, tegen het einde van het jaar waren de geruchten in elk geval. Maar gezien de prijs die Microsoft durft te vragen voor 20GB (en die zal echt niet veel goedkoper worden, misschien 1 of 2 tientjes en dat is al optimistisch) en de prijzen die je moet lappen voor een 80-100gb harde schijf wordt dat een waar feest voor Microsoft.
Dit zou een oplossing kunnen zijn.
die ruimte gaan we iig nodig hebben, als je alleen al de GRAW map pack binnetrekt bent je al 750MB kwijt...en dat is een HOOP.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:10 schreef twi het volgende:
Tsja, tegen het einde van het jaar waren de geruchten in elk geval. Maar gezien de prijs die Microsoft durft te vragen voor 20GB (en die zal echt niet veel goedkoper worden, misschien 1 of 2 tientjes en dat is al optimistisch) en de prijzen die je moet lappen voor een 80-100gb harde schijf wordt dat een waar feest voor Microsoft.
Dit zou een oplossing kunnen zijn.
Koken en fitnessquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Sjotime het volgende:
Holy crap... Dead Rising scans![]()
Check al die coole opties.... !
[afbeelding]
[afbeelding]
Buitenlandse cheap ass modem praatpaal verbindingenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef kepler het volgende:
leuke plaatjes hoor, maar 1,5 mb per stuk vind ik een beetje teveel van het goede
het is hier soms een derde wereld landquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Buitenlandse cheap ass modem praatpaal verbindingen![]()
Oblivionquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
nou ik heb er ook maar een gekocht samen met oblivion
ben benieuwd
Wat? Kan het niet lezen, lijkt wel Chinees!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:26 schreef Sjotime het volgende:
Holy crap... Dead Rising scans![]()
Check al die coole opties.... !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat vind ik dus ook. Maar aan de andere kant. Als ie echt te vol is kan je die map pack eraf pleuren, want dat je betaald hebt dat onthoudt ie toch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die ruimte gaan we iig nodig hebben, als je alleen al de GRAW map pack binnetrekt bent je al 750MB kwijt...en dat is een HOOP.
als je voor meerdere games binnentrekt issie zo vol
Lijkt Chinees want het is Japans....... los daarvan kan je misschien iets uit de screens halen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef NX het volgende:
[..]
Wat? Kan het niet lezen, lijkt wel Chinees!![]()
I know dude, I was just kiddingquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lijkt Chinees want het is Japans....... los daarvan kan je misschien iets uit de screens halen.
Gamertag van je is Enix360?quote:
...los daarvan....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Lijkt Chinees want het is Japans....... los daarvan kan je misschien iets uit de screens halen.
ben niet van plan om iedere keer dat ik een andere game wil spelen eerst content moet deleten zodat ik weer andere kan downenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Maar aan de andere kant. Als ie echt te vol is kan je die map pack eraf pleuren, want dat je betaald hebt dat onthoudt ie toch.
www.christineleduc.nl ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet iemand waar ik deze kan krijgen
[afbeelding]
voor minder dan 80 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |