abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2001 @ 09:31:12 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_2584955

http://www.imdb.com/Name?Norton,+Edward

Volgens mij weet heel Fok! 't nu wel.. Ik ben nogal van van Edward Norton. Weetjewel, die gast die in Fight Club en American History X speelde. Nou is dat niet het enige, maar daar kennen de meeste hem wel van. Hij schitterde ook in Primal Fear, Everybody Says I Love You, Rounders, The People VS Larry Flint, Death To Smoochy, The Score, Red Dragon, Keeping The Faith (wat hij zelf ook regisseerde), Frida (2 seconden), 25th Hour en het volgende week uitkomende The Italian Job.

Voor de mensen die zijn werk nog niet (zo) goed kennen raad ik voornamelijk American History X, Fight Club, Primal Fear en 25th Hour aan. Daar speelt hij, vind ik, het beste in .

Nou, voor de op Norton geilende mensen nog een leuke bio en wat fotootjes:

quote:
Edward James Norton, Jr. was born on August 18, 1969 to parents Edward James Norton Sr, an attorney who works for the National Trust for Historic Preservation and Robin Norton, a former foundation executive and teacher who passed away of brain cancer on March 6, 1997. Edward also has two younger siblings named James and Molly. From the age of 5 onward, the Yale graduate (majoring in history) has always been interested in acting. At the age of 8, he would ask his drama teacher what his motivation in a scene was. He attended theater schools throughout his life, and eventually managed to find work on stage in New York as a member of the Signature players, who produced the works of playwright and director Edward Albee. Around the time when he was appearing in Albee's Fragments, in Hollywood, they were looking for a young actor to star opposite Richard Gere in a new courtroom thriller, Primal Fear (1996). The role was offered to Leonardo DiCaprio but he turned it down. Gere was on the verge of walking away from the project, fed up with the wait for a young star to be found, when Edward auditioned and won the role over 2000 other hopefuls. Before the film was even released, his test screenings for the part were causing a Hollywood sensation, and he was soon offered roles in Woody Allen's Everyone Says I Love You (1996) and People vs. Larry Flynt, The (1996). Edward won the Golden Globe for Best Actor in a Supporting Role and received an Oscar nomination for Best Supporting Actor for his performance in Primal Fear (1996). In 1998, Norton gained 30 pounds of muscle and transformed his look into that of a monstrous skinhead for his role as a violent white supremacist in American History X (1998). This performance would earn him his second Oscar nomination, this time for Best Actor. In 1999 came the critically acclaimed Fight Club (1999) and in 2000 came his directorial debut in Keeping the Faith (2000).

.

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 26-08-2003 12:38]

zondag 23 december 2001 @ 09:51:54 #2
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_2585018
Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
pi_2585586
Primal Fear, The People Vs Larry Flint, en die film met Ben Stiller (hoe heet ie ook al weer?)

Hij is goed ja.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_2585622
Vooral in American History X was hij erg goed. The Score als film in het geheel viel me tegen, dus moeilijk om te oordelen .
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_2585729
American History X heb ik (nog) niet gezien, maar hij was in Fight Club erg goed...Had het goede imago voor zijn karakter...

Ik heb trouwens zitten denken, en hij lijkt me de perfecte vervanger voor Keanu Reeves in een actieloze Matrix. Dan krijg je meer een psychologische thriller in plaats van een actiefilm.

[i]You don't need eyes to see, you need vision[/i]
pi_2586095
En in Primal Fear! Dat was (voor zover ik weet) zijn eerste grote rol, maar hij was de ster van de film hoor! Hij speelde Richard Gere en Rene Russo compleet weg!
pi_2586219
quote:
Op zondag 23 december 2001 13:02 schreef Beatrice het volgende:
En in Primal Fear! Dat was (voor zover ik weet) zijn eerste grote rol, maar hij was de ster van de film hoor! Hij speelde Richard Gere en Rene Russo compleet weg!
Yup vond ik ook een geweldige rol van hem...
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2586751
Hij speelde Russo blijkbaar ZO goed weg, dat ik haar in de 3x dat ik de film gezien geen een keer voorbij heb zien komen...
pi_2586770
Haha, je hebt gelijk
Ik was kennelijk in de war met een andere film, alleen nu blijft de vraag: welke?
pi_2591257
Edward Norton is mijn favoriete acteur.
Als zijn filmrollen gaat vergelijken, kom je tot de conclusie dat hij niet alleen steengoed kan acteren, hij is ook heel erg veelzijdig. Hij speelt in 4 van zijn films in principe dubbelrollen; Primal fear (onschuldige koorknaap en een brute moordenaar), The Score (verstandelijk gehandicapte en slinkse crimineel) Fight club (Tyler en Jack) American History X (een gewetenloze racist en een man die tot inkeer komt)
In Primal fear speelde hij meteen al Richard Gere volledig van het scherm. (dat is op zich niet heel moeilijk want Richard Gere is in feite een rete-acteur, maar dat ter zijde)
Primal fear was ook de eerste film die ik van hem zag. Die scene dat hij werd ondervraagd in dat kamertje. Dat hij ineens wisselde van persoonlijkheid en ineens met een die moordenaarsblik in de camera kijkt en zegt: "how the fuck should I know"
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  zondag 23 december 2001 @ 23:27:10 #11
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_2591305
THE SCOOOOOORE

lekker man

hij acteert zoooooooo goed

American History X, The Score dus, enz enz enz hij is gewoon goed man

..en lekker

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
  zondag 23 december 2001 @ 23:30:25 #12
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_2591341
quote:
Op zondag 23 december 2001 23:22 schreef Swordfish het volgende:
Edward Norton is mijn favoriete acteur.
Als zijn filmrollen gaat vergelijken, kom je tot de conclusie dat hij niet alleen steengoed kan acteren, hij is ook heel erg veelzijdig. Hij speelt in 4 van zijn films in principe dubbelrollen; Primal fear (onschuldige koorknaap en een brute moordenaar), The Score (verstandelijk gehandicapte en slinkse crimineel) Fight club (Tyler en Jack) American History X (een gewetenloze racist en een man die tot inkeer komt)
In Primal fear speelde hij meteen al Richard Gere volledig van het scherm. (dat is op zich niet heel moeilijk want Richard Gere is in feite een rete-acteur, maar dat ter zijde)
Primal fear was ook de eerste film die ik van hem zag. Die scene dat hij werd ondervraagd in dat kamertje. Dat hij ineens wisselde van persoonlijkheid en ineens met een die moordenaarsblik in de camera kijkt en zegt: "how the fuck should I know"
G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IDD DAT BEDOEL IK!! Heb m laatst weer gezien, primal fear, jezus man dat is ECHT goed acteerwerk

ook in die rechtzaal dat ie zegt "where the fuck do you think you're going" - "excuse me?!" - "LOOK AT ME WHEN I'M TALKING TO YOU, BITCH!"

Oh en dan daarna in die cel.. daaamn die gast is TOOOPPPIEEE

Taurusje is in

Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_2591429
Ja echt cool ja, je bent dan de hele tijd voor de gek gehouden. Het zet de hele film in 1 keer in een ander daglicht. "would you tell her I'm sorry about her neck?" Dan gaat er dat spreekwoordelijke lampje branden bij Richard Gere, maar tegelijkertijd ook bij de kijker. Ik was echt met stomheid geslagen, op dat moment.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_2594186
He's just brilliant!!! Een meesteracteur in Fight Club. Hij is echt gewoon super. Een heel veelzijdige acteur die zich helemaal inleeft in zijn rol. Samen met Robert de Niro, Al Pacino en nog een paar waar ik even niet op de naam kan komen, een van de meest inlevende acteurs ooit.
  maandag 24 december 2001 @ 10:10:06 #15
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_2594192
whoei!
eindelijk hoor ik mensen die het met me eens zijn
hijs leukleukleuk, hijs goed!
pi_2594419
quote:
Fight club (Tyler en Jack)
Nou, in Fight Club speelde ie, hoe je het ook wendt of keert, niet de rol van Tyler.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 24 december 2001 @ 10:56:20 #17
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_2598677
quote:
Op maandag 24 december 2001 10:51 schreef Argento het volgende:

[..]

Nou, in Fight Club speelde ie, hoe je het ook wendt of keert, niet de rol van Tyler.

Ik ga niet in hoger beroep. Je hebt inderdaad gelijk. het publiek ziet eigenlijk alleen Jack, terwijl hij af en toe ook Tyler is (alleen dat ziet het publiek niet) Maar toch, hij speelt in ieder geval 3 dubbelrollen.
pi_2598812
Ik vind Edje ook een goede acteur, alleen is the score een zwaar slechte film. Een kansmaker voor de Razzberries.
pi_2603189
quote:
Op maandag 24 december 2001 18:52 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik vind Edje ook een goede acteur, alleen is the score een zwaar slechte film. Een kansmaker voor de Razzberries.
Ehm dat is raspberries of razzies, niet razzberries

Vanavond Rounders weer gezien, hij kan echt goed zo'n schlemiel neerzetten, terwijl hij er af en toe zo indrukwekkend machtig uitziet in AHx!! Daar heeft ie zeker goed voor moeten trainen!

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  maandag 31 december 2001 @ 02:26:26 #21
20205 Moonwalker
kan achterstevoren moonwalken!
pi_2659326
Wat ik me afvraag is hoe die gozer er zo anders uit kan zien (qua lichaamsbouw) in bijv. American History X ten opzichte van Fight Club . In de ene was hij namelijk echt gespierd en in de andere was ie behoorlijk dunnetjes.
A Living Legend
pi_2660436
Iemand ook Keeping The Faith gezien? Samen met Ben Stiller..
ook ene hele leuke film. Volgens mij ook geregiseerd door Edward.

En het valt mij idd ook op dat ie gozer zo veelzijdig is qua acteren. EIgenljk issie een soort een kameleon. Net zoals Al Pacino

pi_2662039
Hij is goed

Fight club
The Score
American History X
er zullen vast meer zijn maar dit komt nu even bij mij op

Hij wordt een legende net als
Robert de Niro en Al Pacino.

Kevin Speacy, Brad Pitt, Nicolas Cage, John Travolta zijn ook goed. Ik denk dat ik nu al mijn favoriete mannelijke acteurs heb genoemd.

pi_2662954
Als je maar een gezicht kunt trekken en geen rol kunt spelen, dan ben je voor mij geen goed acteur. Nick Cage is dus even de zwakste schakel.

Mag ik voor hem in de plaats Joaquin Phoenix?

dinsdag 1 januari 2002 @ 16:01:30 #25
1358 Xhorder
He's back...
pi_2670851
Inderdaad, Norton is een zeer goede acteur. Wat trouwens ook erg interessant is, is om de 2de geluidstrack af te spelen op de Fight Club DVD waar vooral hij vaak aan het woord is en (naast Pitt, Helena en Fincher) veel commentaar geeft op de film, de kritiek die de film kreeg en over de verschillende scenes. Hij klonk in ieder geval als een slimme gozert

American History X ga ik zo weer eens bekijken, ik heb hem maar 'ns gekocht, want ik vond het een hele goede film.

... na vijf jaar
pi_3451288
Inderdaad heel gaaf dat commentaar op Fight club.

Nogmaals: Edward Norton is een goed acteur.

maandag 11 maart 2002 @ 00:17:21 #27
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3452723
Naast zijn goede acteerwerk waar weinig aan op te merken valt, zag hij er niet verkeerd uit in American History X. (qua lichaamsbouw zeker niet)
Love will be my strongest weapon
pi_9683319
waarin speelt ie nog meer behalve The Score en en American History X (al gezien) en the fight club (niet mn genre)

ik wil vanavond een filmpje met hem gaan huren, maar weet nog niet welke...

ik zag laatst iets op TV... film heette iets met 25th ... ofzoiets... welke film?

woensdag 9 april 2003 @ 18:47:27 #29
31753 ZixS
oldskool
pi_9683328
Edward Norton roelt!
pi_9683432
Ah, heb al een lijstje gevonden... welke film is goed? ik hou wel van Thriller, drama, maar niet van Actie...

is red dragon al te huur op DVD? (al gezien in de bios, maar vond het wel een lache film om nog es te zien)

Fear Itself (2003) .... David Sumner
Italian Job, The (2003) .... Charlie's Crooked Partner
25th Hour (2002) .... Monty Brogan
Red Dragon (2002) .... Will Graham
Frida (2002) .... Nelson Rockefeller
Death to Smoochy (2002) .... Sheldon Mopes/Smoochy the Rhino
Who is Alan Smithee? (2002) (TV) (uncredited) (archive footage) .... Himself
Hello, He Lied & Other Truths From the Hollywood Trenches (2002) (TV) (uncredited) (archive footage) .... Himself
... aka Hello, He Lied (2002) (TV) (USA: short title)
War Letters (2001) (TV) (voice) .... Narrator
Concert for New York City (2001) (TV) .... Himself
Score, The (2001) .... Jack Teller
Keeping the Faith (2000) .... Father Brian Kilkenney Finn
AFI's 100 Years... 100 Stars (1999) (TV) .... Himself
Forever Hollywood (1999) .... Himself
Fight Club (1999) .... Narrator
... aka Fight Club (1999) (Germany)
American Film Institute Salute to Dustin Hoffman, The (1999) (TV) .... Himself
American History X (1998) .... Derek Vinyard
Rounders (1998) .... Lester 'Worm' Murphy
Out of the Past (1998) (voice) .... Henry Gerber
Everyone Says I Love You (1996) .... Holden Spence
People vs. Larry Flynt, The (1996) .... Alan Isaacman
Primal Fear (1996) .... Aaron Stampler/Roy

pi_9684327
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:47 schreef dethoom het volgende:
waarin speelt ie nog meer behalve The Score en en American History X (al gezien) en the fight club (niet mn genre)

ik wil vanavond een filmpje met hem gaan huren, maar weet nog niet welke...

ik zag laatst iets op TV... film heette iets met 25th ... ofzoiets... welke film?

People vs. Larry Flint vonnik ook een goede film, rol van Edward is alleen niet heel erg groot meen ik me te herinneren...

[edit: laat maar]

Nee.
pi_9685081
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:51 schreef dethoom het volgende:
is red dragon al te huur op DVD? (al gezien in de bios, maar vond het wel een lache film om nog es te zien)
Red Dragon: Te huur op DVD vanaf 15-04-2003 en op VHS vanaf 15-04-2003. Ik moet m nog s kijke, lijkt me iig wel betere film dan Hannibal maar das ook niet moeilijk
25th hour lijkt me ook nog wel het kijken waard, wie weet daar wat meer van??
  woensdag 9 april 2003 @ 20:16:01 #33
40046 lizzle
jij bent groot en ik ben klein
pi_9685283
quote:
Op maandag 11 maart 2002 00:17 schreef Acathla het volgende:
Naast zijn goede acteerwerk waar weinig aan op te merken valt, zag hij er niet verkeerd uit in American History X. (qua lichaamsbouw zeker niet)
klopt hij is echt cool
en dat is niet eerlijk![br]Is het trotse vriendinnetje van [url=http://fotoboek.fok.nl/TriuMpH]HEM[/url] [br] [url=http://213.84.84.88/pix/amiro.jpg]Ik heb ook een paardje KLIK![/url][br]En nu ook in het [url=http://fotoboek.fok.nl/lizzle] FOTOBOEK [/url]
pi_9685355
Ik heb tot nu toe maar een stuk of 4 films gezien van hem maar hij was in stuk voor stuk een geweldig acteur. Met als fight club als topper!
pi_9686176
quote:
Op woensdag 9 april 2003 19:32 schreef PimD het volgende:

[..]

People vs. Larry Flint vonnik ook een goede film, rol van Edward is alleen niet heel erg groot meen ik me te herinneren...

[edit: laat maar]

ga ik volgende keer bekijken... bedankt voor de tip!
quote:
Op woensdag 9 april 2003 20:06 schreef Sandman2k3 het volgende:

[..]

Red Dragon: Te huur op DVD vanaf 15-04-2003 en op VHS vanaf 15-04-2003. Ik moet m nog s kijke, lijkt me iig wel betere film dan Hannibal maar das ook niet moeilijk
25th hour lijkt me ook nog wel het kijken waard, wie weet daar wat meer van??

Cool! red dragon moet ik echt nog es zien! ik vind em zeker beter als hannibal

ik heb nu trouwens followers gehuurd [sub] zonder edward norton [sub] maar da meisje in de videotheek zei dat het net zoiets was als american history X (wat ik trouwens betwijfel) misschien is alleen het thema hetzelfde...

pi_10779685
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hertog, ik ben het met je eens . Dit topic krijgt na al die tijd een dik slot. Humor is leuk maar dat hoort gewoon in het onzinforum. De laatste tijd lokt het alleen maar flames uit en daar zitten we ook niet op te wachten .

Slotje dus, open gerust een nieuwe (serieus) topic over 'm .

Kijk es wat ik vond een Edward Norton topic
pi_10785211
Ik heb er nooit veel bijzonders aan opgemerkt tot ik 25th hour zag, dat is toch wel een hele geweldig goede film.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  zaterdag 31 mei 2003 @ 08:36:52 #38
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10785687
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 21:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Kijk es wat ik vond een Edward Norton topic

Ik wist het gewoon.. ergens in een diep verleden open ik dit topic..en dan wordt het nu teruggevonden .

Van mij mag er een nieuwe komen hoor . Dit is een eerstegraads baggertopic .

pi_10793992
OK, onsarcastisch: Ik vind het echt een nietszeggende eikel, geen goeie kop, mager schemielig... ik kan er moeilijk naar kijken. Misschien dat ie later nog beter wordt, maar nu
Ik moet zeggen dat ik AHX niet heb gezien, maar de meeste andere films waar hij in zit wel.. ik kan er echt niet van onder de indruk geraken.
Over triest meeloop-gedrag gesproken: als je breezah-afzeikers (vorige norton topic) meelopers bestempelt kan je dat evengoed met EN-bewierokers doen natuurlijk

Echt goede acteurs: Jack Nicholson, Michael Caine, Lawrence Olivier, Anthony Hopkins, Al Pacino, Chistopher Walken, Bobby deNiro, James Woods, Brad Pitt, Johnny Depp, Gene Hackman, Richard Dreyfuss, Robert Shaw.
Ook stuk voor stuk mensen met een fascinerend uiterlijk en charisma.

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_10794051
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:09 schreef kamagurka het volgende:
OK, onsarcastisch: Ik vind het echt een nietszeggende eikel, geen goeie kop, mager schemielig... ik kan er moeilijk naar kijken. Misschien dat ie later nog beter wordt, maar nu
Ik moet zeggen dat ik AHX niet heb gezien, maar de meeste andere films waar hij in zit wel.. ik kan er echt niet van onder de indruk geraken.
Over triest meeloop-gedrag gesproken: als je breezah-afzeikers (vorige norton topic) meelopers bestempelt kan je dat evengoed met EN-bewierokers doen natuurlijk
In AHX speelt hij juist een van zijn beste rollen en heb je 25th hour al gezien?
pi_10794878
Sta ik laatst in de Dekamarkt... Komt er iemand op me aflopen....Hij zegt: "Weet jij op wie je Lijkt.... Op Edward Norton... "

En ik zie het maar niet...
( jammer dat ik geen foto heb ik mijn fotoboek he? )

Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_10796879
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:09 schreef kamagurka het volgende:

Echt goede acteurs: Jack Nicholson, Michael Caine, Lawrence Olivier, Anthony Hopkins, Al Pacino, Chistopher Walken, Bobby deNiro, James Woods, Brad Pitt, Johnny Depp, Gene Hackman, Richard Dreyfuss, Robert Shaw.
Ook stuk voor stuk mensen met een fascinerend uiterlijk en charisma.

ok serieus ff nu, ik denk dat je toch eens een keer moet proberen om AHX te zien, dan zie je goed hoe ver zijn verscheidenheid in sterke rollen gaat. En alles blijft natuurlijk eigen mening, maar vind je hem in Fight Club dan niet goed?

Misschien heb je wat betreft zijn uiterlijk gelijk (behalve AHX, dat was echt indrukwekkend) Maar hij heeft wel een goede, overtuigende uitstraling naar mijn mening.

Je lijstje met favoriete acteurs kan ik me voor het merendeel wel in vinden, en daar bij moet ik zeggen dat ik Norton tegenover Pitt in Fight Club, tegenover DeNiro in The Score en tegenover Hopkins in Red Dragon toch wel hun gelijke kan noemen qua prestatie.

Ik wil je niet bekeren, ik ben namelijk echt geen fan-boy ofsow, maar het zou zonde zijn als jij niet voorbij uiterlijk kan kijken in verschillende van zijn geweldige films.

pi_10796892
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

In AHX speelt hij juist een van zijn beste rollen en heb je 25th hour al gezien?

25th hour is idd heel sterk, jammer dat ie in Nederland (nog) niet zo bekend is.
  zaterdag 31 mei 2003 @ 23:23:42 #44
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_10796969
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 23:20 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

25th hour is idd heel sterk, jammer dat ie in Nederland (nog) niet zo bekend is.

heb je vaak met de betere films, zijn geen kaskrakers, want is niet echt voor mainstream publiek
I'm running out of time
pi_10802966
25th Hour pas gezien, wat een film! Bij de laatste scenes had ik echt even van WOW. Onvergetelijke filmmomenten.
pi_10803217
Briljant acteur - kheb American History X, Fight Club, The Score, Red Dragon, Death To Smoochy en The People vs. Larry Flint gezien... Allemaal top-films - heb die film met Ben Stiller wel een stuk gezien, maar vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan....

* PimD gaat op zoek naar de SVCD van 25th Hour

Nee.
pi_10808515
Primal fear was eigenlijk juist wel jammer, vond ik dan. Bij de rechtzaalscène zei ik meteen 'hij faked' toen vonden de medekijkers me een spoiler
Maar Fight Club en AHX
Het mooi kotsende meisje.
pi_10808535
Gister nog gezien in Death To Smoochy... geweldig, zoals 'ie die keutel van 'n manneke speelt

(hoewel ik Robin Williams ergens beter vond... lekker over the top, zoals 't hoort in zo'n film...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 2 juni 2003 @ 00:48:53 #49
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_10817527
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 23:19 schreef Evil_Jur het volgende:

Ik wil je niet bekeren, ik ben namelijk echt geen fan-boy ofsow, maar het zou zonde zijn als jij niet voorbij uiterlijk kan kijken in verschillende van zijn geweldige films.

Toch zie ik het acteren er ook niet vanaf druipen. Met bovengenoemde acteurs heb ik dat wel, dat zijn gewoon flimbeesten die natuurlijk zo overkomen. Bij EN heb ik dat niet, ik erger me aan de manier waarop ie kijkt en dat moeilijk zijn..pffff.. vind het allemaal een beetje gezocht.
Maar ik zal zeker AHX eens gaan kijken. Red Dragon vond ik een wel heel slap uitgemolken productie. Niet moeilijk om daar nog een beetje stabiel in te lijken (hopkins was een parodie op zichzelf)

Vergelijk het met dustin hoffman, zo'n acteur waar iedereen al correct van op de hoogte is gesteld, ook wel doet wat ie moet doen, maar die gewoon een scheve nare bek blijft houden waardoor je geen film met hem uithoudt. (dit laatste voorbeeld is xtreem, want ik vind EN veel minder irritant dan hoffman..)

maandag 9 juni 2003 @ 10:46:05 #50
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10980576
Ik moet alleen Everybody Says I Love You nog zien . De rest heb ik allemaal (echt allemaal) met veel bewondering gekeken. Ik vind het de beste acteur alive.. maarja, niet veel zijn dat met me eens .
  maandag 9 juni 2003 @ 10:51:16 #51
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10980667
Tja een echte film kenner als ik, kan het niet nalaten om ff te reageren. Edward Norton is zeker een groot acteur. Ik heb eigenlijk maar 1 puntje van kritiek, en dat is zn stemgeluid. Dat mist erghens iets en er zit bessslissst wel een slis in.

Verder hoop ik nog veel films van hem te zien, want hij kijkt makkelijk weg. Wat was ook alweer die disney film waarin hij een stem deed? hercules of kusko ?

liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_10984349
Vriend van Salie: Die gozer is briljant maar laat hem voorlopig alleen maar acteren dat regisseren is nog niet wat....(keeping the faith)
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:43:00 #53
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_12247346
Vandaag The Score nog een keer gezien en Edward blijft roeleren .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  maandag 11 augustus 2003 @ 01:24:37 #54
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12348077
Oh oh oh oh ohhhh, wat is het toch een afgrijselijk goede acteur.
pi_12348311
Edward Norton is zeker een zeer goed acteur, met een enorme potentie voor de toekomst.
Ik vind dat je hem het beste kunt vergelijken met DeNiro.
Hij heeft niet dat directe charisma van iemand als Al Pacino (uiteraard de beste acteur aller tijden ), maar weet zich naadloos in iedere rol te bijten, zo diep dat je al bij de eerst minuut voor de volle 100 procent overtuigd bent, dat hij de persoon is, die hij speelt.
Het is dus net als DeNiro geen showcaser, maar een multi inzetbare, altijd betrouwbare character-actor.
pi_12657016
Mr. Norton en Salma Heyek schijnen uit elkaar te gaan. Norton zou het (net zoals collega Aflik) iets te gezellig gehad hebben met een striper.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 16:16:15 #57
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12657610
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
Mr. Norton en Salma Heyek schijnen uit elkaar te gaan. Norton zou het (net zoals collega Aflik) iets te gezellig gehad hebben met een striper.
Bron: Veronica Gids.

Need I say more? .

pi_12657748
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:16 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Bron: Veronica Gids.

Need I say more? .

Nee, maar dat zegt niet dat het niet waar is
pi_12657847
*meldt!*
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 16:24:38 #60
28560 toska
Let's All Chant
pi_12657898
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
Goed nieuws
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_12657902
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:22 schreef ZixS het volgende:
*meldt!*
waavoor?
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 16:25:44 #62
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12657921
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:19 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Nee, maar dat zegt niet dat het niet waar is

Ik geloof 't niet .
pi_12657924
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:24 schreef toska het volgende:

[..]

Goed nieuws

idd, nu is jou kans hem ooit te jeweetwellen flink vergroot.
pi_12657938
quote:
Op maandag 9 juni 2003 10:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het de beste acteur alive.. maarja, niet veel zijn dat met me eens .
ik ben het wel met je eens, vooral in Primal Fear heerscht hij
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:45:09 #65
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12725217
quote:
Op maandag 31 december 2001 14:09 schreef FuzzyMaN het volgende:

Hij wordt een legende net als
Robert de Niro en Al Pacino.

Ja doei!! Grappenmaker...
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:54:10 #66
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12725464
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:45 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ja doei!! Grappenmaker...

Ja, echt wel een grappenmaker .

Hij is er namelijk al één!

dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:57:21 #67
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12725549
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ja, echt wel een grappenmaker .

Hij is er namelijk al één!

Sorry?

Edward Norton in het rijtje scharen met Robert de Niro ok maar met AL Pacino?? Dit gaat me echt way to far!!

dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:58:22 #68
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12725577
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:57 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Sorry?

Edward Norton in het rijtje scharen met Robert de Niro ok maar met AL Pacino?? Dit gaat me echt way to far!!

Zegt het feit dat ik DeNiro beter vind dan Pacino wat over wat ik hier op zal antwoorden? .
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:04:03 #69
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12725717
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 11:58 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Zegt het feit dat ik DeNiro beter vind dan Pacino wat over wat ik hier op zal antwoorden? .

Maar Norton is goed acteur hoor. American History X, Fight Club waren in ieder geval al heel goed. En het toffe is ook dat hij heel cool overkomt gewoon

pi_13011223
death to smoochy!! gister gezien en vanmorgen gelijk nog een keer wat een superrol!

NU in de videotheek!

In The Italian Job vond ik em iets minder... maar desalniettemin (mooi woord) nogsteeds niet verkeerd!

Edward Norton!

moet nu nog 2 films van hem zien, dan heb ik ze allemaal gehad, (Everyone says I love you en Frida)

zondag 7 september 2003 @ 22:13:13 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13011550
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:00 schreef dethoom het volgende:
death to smoochy!! gister gezien en vanmorgen gelijk nog een keer wat een superrol!

NU in de videotheek!

In The Italian Job vond ik em iets minder... maar desalniettemin (mooi woord) nogsteeds niet verkeerd!

Edward Norton!

moet nu nog 2 films van hem zien, dan heb ik ze allemaal gehad, (Everyone says I love you en Frida)

Ja hallo!

Death To Smoocht vind ik ook super, en die heb ik ook meteen dezelfde avond nogmaals gezien, en The Italian Job is ook een van z'n mindere (zie m'n review op de FP .), en potdikkie.. Ik heb ook ESILY en Frida nog niet gezien als enige .)

Edward Norton .

pi_13011714
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:13 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ja hallo!

Death To Smoocht vind ik ook super, en die heb ik ook meteen dezelfde avond nogmaals gezien, en The Italian Job is ook een van z'n mindere (zie m'n review op de FP .), en potdikkie.. Ik heb ook ESILY en Frida nog niet gezien als enige .)

Edward Norton .

Toeval!!

samen kijken?

heb ze alleen nog nergens kunnen vinden... ik ga volgende week weer naar de Ex-rental-store en hoop ze allebei (of 1 van de 2) daar te vinden!

ohja! ik kijk meteen ff op de FP!

zondag 7 september 2003 @ 22:20:19 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13011736
Ik weet iig dat Frida nu te huur is bij de videotheek, maar zelf ESILY heb ik daar niet gevonden .
pi_13011814
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik weet iig dat Frida nu te huur is bij de videotheek, maar zelf ESILY heb ik daar niet gevonden .
Nu te huur? ik heb hem vandaag anders niet gezien (werk zelf in de videotheek) misschien komt ie deze maand uit ofzo... de film is iig van 2002...
  maandag 8 september 2003 @ 13:27:16 #75
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_13021012
Ik ben het met iedereen eens dat Fight Club een topfilm is, dat Norton goed speelde in Primal Fear en dat ook American History X een niet te missen film is.. Maar waarom lees ik hier helemaal niets over The 25th Hour van Spike Lee? Daar draagt hij met zuiver acteerwerk de film in zijn eentje - een stemmige film die wat mij betreft een enorme aanrader is voor fans van Norton.. Iemand hem gezien?
Overal verstand van.
pi_13021143
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:27 schreef macondo het volgende:
Ik ben het met iedereen eens dat Fight Club een topfilm is, dat Norton goed speelde in Primal Fear en dat ook American History X een niet te missen film is.. Maar waarom lees ik hier helemaal niets over The 25th Hour van Spike Lee? Daar draagt hij met zuiver acteerwerk de film in zijn eentje - een stemmige film die wat mij betreft een enorme aanrader is voor fans van Norton.. Iemand hem gezien?
benk niet met je eens, ik vind dat iedereen geweldig is in the 25th hour, soms spelen ze norton van het scherm..
pi_13023721
quote:
Ik ben het met iedereen eens dat Fight Club een topfilm is
Ik niet

maandag 8 september 2003 @ 17:11:06 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13026131
quote:
Op zondag 7 september 2003 22:23 schreef dethoom het volgende:

[..]

Nu te huur? ik heb hem vandaag anders niet gezien (werk zelf in de videotheek) misschien komt ie deze maand uit ofzo... de film is iig van 2002...

Ik heb hem al 2 weken terug zien liggen bij de ordinare Videoland .
quote:
Zeker gezien ja! En een hele goeie film, maar ik vind niet dat hij daar kan tippen aan z'n prestaties in AHX of FC .
  maandag 8 september 2003 @ 17:20:44 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13026382
Vind Edward Norton als acteur meestal erg goed. Maar heb dit weekend Death to Smoochy gezien en die viel me toch een partij tegen.
Eerder een Adam Sandler vehikel dan een Edward waardige flick. Moest een inktzwarte én hilarische film zijn, maar was naar mijn mening te flauw voor woorden. Beetje jammer.

Maar ach, hij heeft genoeg credits opgebouwd met films die ik wel de moeite meer dan waard vond dus zal 't 'm niet al te zwaar aanrekenen (alsof iemand daar ook maar wakker om zou liggen...)

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 september 2003 @ 17:46:25 #80
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_13027032
Hmm ja, daar heb je gelijk in. Bedoelde ook meer dat The 25th Hour een film is dat het moet hebben van acteerwerk en geen spectaculaire actie.. en dat acteerwerk is (idd van iedereen) geweldig.
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

benk niet met je eens, ik vind dat iedereen geweldig is in the 25th hour, soms spelen ze norton van het scherm..

Overal verstand van.
pi_13033398
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:11 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik heb hem al 2 weken terug zien liggen bij de ordinare Videoland .

hmmm dan moeten wij hem ook hebben. als dat ordinaire videoland hem ook heeft... (werk zelf bij Hollywood videotheek)
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Copycat het volgende:
Maar heb dit weekend Death to Smoochy gezien en die viel me toch een partij tegen.
Dat meeeeen je niet!?!? ik vond hem kei grappig!! maarja smaken verschillen he.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:25:54 #82
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13831702
Oh, wat is het toch een fantastische acteur .
pi_13834959
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 19:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, wat is het toch een fantastische acteur .

het levende bewijs dat nerds van de universiteit die 2 studies cum laude afsluiten ook coole acteurs kunnen zijn...
pi_13955227
Edward Norton is da bom.
Hij is echt wel een superacteur.
Norton speeld met heel zijn hart en ziel z'n rol,
zijn ogen doen even hard mee als z'n text. VOL OVERTUIGING
(vooral in Amer9ican history X en Primal Fear).

Ik hoop nog veel films met hem te zien!

"btw, ik vond hem in Red Dragon echt minder acteren, veel te casual voor zijn doen. of kwam het door zijn rol naast Hopkins?"

Welcome 2 my Nightmare
  woensdag 28 januari 2004 @ 05:07:10 #85
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_16647684
Woensdag 22:05 Veronica:
American History X

Zaterdag 23:50 BBC 1:
Primal Fear

Zondag 23:00 BBC 2:
Keeping the Faith

The short weekend begins with longing...
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:09:24 #86
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_16653972
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 05:07 schreef California het volgende:
Woensdag 22:05 Veronica:
American History X

Zaterdag 23:50 BBC 1:
Primal Fear

Zondag 23:00 BBC 2:
Keeping the Faith

bedankt voor de mededeling vooral in american history x en primal fear is hij heel goed
I'm running out of time
pi_23294046
Eward is een geweldige acteur
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_23296810
Me agrees too!
Realisme moet de leidraad zijn van ons bestaan, maar mag het ons er niet van weerhouden te dromen. Of te fantaseren over het paradijs -- Real life goes before e-life
  woensdag 28 september 2005 @ 09:35:14 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_30992246
Schop voor mijn favoriete acteur

Motherless Brooklyn
Motherless Brooklyn" is about Lionel Essrog, a detective with Tourette's Syndrome. When his mentor is murdered, he must go and find the killer.

Geschreven, gedirect en geacteerd door Edward Norton himself Ik kan niet wachten
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:41:50 #90
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31059646
nice
Laat maar komen
pi_45714004
Edward Norton What a great actor!
Heb net 25th hour gezien en hijs echt heel tof
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45714140
Ik las net dat norton gecast is voor de sequel van Batman Begins, nog niet bekend welke rol, maar zeker interessant
pi_45714298
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik las net dat norton gecast is voor de sequel van Batman Begins, nog niet bekend welke rol, maar zeker interessant
NO WAY!!! BRONN????
Bij het googlen kom ik alleen dingen tegen van fora die het leuk zouden vinden als Edward een rol zou spelen
pi_45714390
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:07 schreef Rejected het volgende:

[..]

NO WAY!!! BRONN????
Bij het googlen kom ik alleen dingen tegen van fora die het leuk zouden vinden als Edward een rol zou spelen
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=8493&titel=Dark_Knight_castingnieuws
pi_45714443
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:07 schreef Rejected het volgende:

[..]

NO WAY!!! BRONN????
Oops je hebt gelijk, het zijn nog geruchten, my bad
  zaterdag 27 januari 2007 @ 01:07:58 #96
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45715848
Een schop van meer dan anderhalf jaar. Deze acteur verdient beter .
pi_45716435
Kvon em eerst ook wel goed en nog steeds niet slecht, maar 't valt me op dat ie toch altijd een beetje op dezelfde manier speelt, iedere keer weer dat hoge verongelijkte toontje als ie emo wordt...
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pi_45717213
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Zou wel mijn jaren te vroeg geopende Norton vs. Bale topic weer wat leven kunnen geven.
pi_45717596
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:03:24 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_45719647
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:07 schreef Dizer het volgende:
Een schop van meer dan anderhalf jaar. Deze acteur verdient beter .
Waar was jij hier?
Acteur Edward Norton breekt rug
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:08:37 #101
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45720002
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 09:18 schreef Rejected het volgende:

[..]

Waar was jij hier?
Acteur Edward Norton breekt rug
Kon je me niet PM'en? Ik heb het nergens gelezen in de bladen of gehoord op tv. En ik ben niet echt iemand die door heel SHO zit te scrollen .

Zie mijn reactie verder in dat topic .
pi_45722768
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef Dizer het volgende:

[..]
. En ik ben niet echt iemand die door heel SHO zit te scrollen .
Maar je gebruikt toch wel elke dag de zoekfunctie om Edward Norton te zoeken?
Ik vraag me trouwens af waarom FRS, Fame en Music Store de dvd van American History X, Primal Fear en Red Dragon niet hebben..
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:45:19 #103
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45724073
Ik moet the illusionist nog zien, maar heb hwel veel van hem gezien. topacteur.. Op één of andere manier blijft 25th hour altijd een beetje in m'n hoofd zitten, die film had echt wat..
pi_45725686
Ik ging net naar zo'n boekenwinkel die ook dvd's gekocht en heb 3 Edward DVD's gekocht
American History X, Rounders en Down in the Valley
Voor maat 5 euro p/s. Frida lag er ook, is die de moeite waard?
pi_45941629
Ooh topic gevonden.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_46357228
Heb tijdens een rusteloze nacht Primal Fear opgezet die ik van de week heb aangeschaft.
Geweldige film!
Roy
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:03:34 #107
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46357481
Hebben jullie eigenlijk Death to Smoochy wel eens gezien? Edward Norton in een komedie die als een rendier met eigen show speelt !
pi_46391308
Die staat nog op de To Buy List samen met People vs Larry Flynt.
pi_46413924
Net Rounders gezien, vond de line ironisch toen Edward zei: "So who's your favorite actor?"
pi_47605120
We zijn al een tijdje verder in het dode topic
Heb inmiddels alle films van Edward gezien op Down in the Valley na, die heb ik wel nog liggen.
Op Fok! stond er ook ooit een review van The Italian Job met de volgende tekst
quote:
Het feit dat Edward Norton door zijn contract verplicht was in deze film te spelen, valt vrij duidelijk te merken.
Wat was er dan
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:20:56 #111
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47705021
Het wordt verdorie tijd dat Edward Norton een Oscar gaat winnen !
pi_47705135
Hij heeft er (slechts) eentje: Beste bijrol (Primal Fear).
Iemand The Painted Veil al gezien?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:30:01 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47705311
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Rejected het volgende:
Hij heeft er (slechts) eentje: Beste bijrol (Primal Fear).
Nee hoor, die heeft ie niet gewonnen. Hij is genomineerd voor Beste Hoofdrol voor American History X en verloor hem aan Roberto Benigni voor La Vita E Bella. Voor zijn bijrol in Primal Fear, was ie inderdaad genomineerd maar verloor deze helaas aanCuba Gooding Jr voor Jerry McGuire.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:30:35 #114
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47705336
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Rejected het volgende:
Nog niet, maar ik wil hem heel graag zien. Denk dat het tijd wordt om binnenkort de dvd te importeren .
pi_47705340
Altijd leuk om hem zien te acteren.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:30:56 #116
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_47705351
Benigni .

Gooding Jr. .

Arme Norton.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:33:17 #117
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47705427
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benigni .

Gooding Jr. .

Arme Norton.
Vertel mij wat. Hoe zwaar onterecht. .
pi_47707013
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:30 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nee hoor, die heeft ie niet gewonnen. Hij is genomineerd voor Beste Hoofdrol voor American History X en verloor hem aan Roberto Benigni voor La Vita E Bella. Voor zijn bijrol in Primal Fear, was ie inderdaad genomineerd maar verloor deze helaas aanCuba Gooding Jr voor Jerry McGuire.
quote:
Voor Primal Fear kreeg Norton een Golden Globe award voor beste bijrol en een Oscarnominatie voor beste bijrol.
Je hebt gelijk.
Norton > all
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:16:31 #119
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47707084
Vind het wel knap van hem, zijn eerste film en gelijk een Golden Globe en een Award Nominee .
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:49:53 #120
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47710615
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie eigenlijk Death to Smoochy wel eens gezien? Edward Norton in een komedie die als een rendier met eigen show speelt !
Ik heb hem gezien. Slechte film, maar wel aardig door Edward

Ik vond keeping the faith leuker als film.

Edward Norton speelt de laatste tijd niet echt meer in goede films... Down in the valley was nou ook niet echt geweldig.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47715234
Geweldig filmpje trouwens:
http://youtube.com/watch?v=12fVyVMQGT8
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:04:53 #122
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47715329
Hahaha Topgast
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:14:30 #123
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_47785754
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 09:16 schreef Rejected het volgende:
We zijn al een tijdje verder in het dode topic
Heb inmiddels alle films van Edward gezien op Down in the Valley na, die heb ik wel nog liggen.
Op Fok! stond er ook ooit een review van The Italian Job met de volgende tekst
[..]

Wat was er dan
Volgens mij was dat mijn review. Het is al lang geleden en ik weet het allemaal niet precies meer, behalve dat hij contractueel verplicht was deze film te maken door Paramount vanwege z'n rol in Primal Fear (toen 'ie nog een broekie was). Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:17:43 #124
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47785857
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:14 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Volgens mij was dat mijn review. Het is al lang geleden en ik weet het allemaal niet precies meer, behalve dat hij contractueel verplicht was deze film te maken door Paramount vanwege z'n rol in Primal Fear (toen 'ie nog een broekie was). Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.
Volledig correct.
pi_47793076
quote:

[..]

Was idd slechte film! Het was idd jouw review
Wel raar dat hij verplicht was zeg..

En waarom zie ik in 2001 en 2002 zoveel edward norton haters op fok?
Vergelijken hem met Kevin Spacey enzo :p
pi_47795961
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef Dizer het volgende:
vond ik echt een briljante film
  maandag 16 april 2007 @ 22:25:38 #127
67640 SaintOfKillers
pi_48398065
Hij gaat de Hulk spelen.

Zal BS wel leuk vinden, als z'n hemdje openscheurt .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 16 april 2007 @ 22:28:48 #128
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48398192
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij gaat de Hulk spelen.
WTF
  maandag 16 april 2007 @ 22:31:30 #129
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48398317
Overigens was hij net te zien in The Italian Job .
  maandag 16 april 2007 @ 22:36:43 #130
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_48398584
quote:
Ik vind Italian Job in elk geval de slechtste Norton film en merkte duidelijk aan z'n prestaties dat hij er niet veel plezier in had. Just my 2 cents.
Voor wat betreft hoe Norton acteert misschien. The Italian Job vond ik een prima film hoor (maar idd meer door de andere acteurs, met name Wahlberg. Oh, en Charlize Theron natuurlijk )
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 16 april 2007 @ 22:38:13 #131
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48398673
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:36 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Voor wat betreft hoe Norton acteert misschien. The Italian Job vond ik een prima film hoor (maar idd meer door de andere acteurs, met name Wahlberg. Oh, en Charlize Theron natuurlijk )
Ik vind het een goede film. Ik als Edward Norton fan, kreeg ik een hekel aan hem in deze film. En dat moet ook, want dat is zijn rol. Vind juist dat ie het goed heeft gedaan .
pi_48401378
Hij is wel grappig wanneer hij zegt dat hij hetzelfde spul gaat halen als de rest
Maar vond die film echt helemaal niet spannend..
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:49:28 #133
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_48425073
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij gaat de Hulk spelen.

Zal BS wel leuk vinden, als z'n hemdje openscheurt .
!

.

Wat denkt die kwal wel niet? Wat nou de Hulk?! Godverdekut! Ik heb al genoeg van z'n ontblote bovenlijfje gezien in American History X, daar hoeft 'ie niet per se groen voor te worden .

Je maakt toch geen grapje, he SoK? .
pi_48428100
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:49 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]
Je maakt toch geen grapje, he SoK? .
Hmm, denk het niet.
http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=5502
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:57:19 #135
67640 SaintOfKillers
pi_48432386
Ik maak zelden grapjes, de term humor is mij vreemd.
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:03:52 #136
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48441072
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:18:31 #137
67640 SaintOfKillers
pi_48441690
Sorry, ik meende het niet, eigenlijk ben ik hilarisch.
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:22:52 #138
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48441865
Mwah.. ben eerder vanwege het nieuws.. ik hoorde het al van anderen vandaag ook al... .
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 23:23:21 #139
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_48441884
Ik heb alvast een sfeerimpressie gemaakt:

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:23:54 #140
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48441904
!
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:24:19 #141
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48441927
Ik ben benieuwd of hij weer de sportschool ingaat netals in AHX .
pi_48442263
Lijkt me idd wel tof, stond vandaag ook in de Metro trouwens...
pi_48442918
Ik ben benieuwt of hij de hulk kan redden.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 18 april 2007 @ 21:22:38 #144
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48479348
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben benieuwd of hij de hulk kan redden.
Met een d lieve schat, met een d .
  woensdag 18 april 2007 @ 21:22:59 #145
22273 Dizer
Save the beard!
pi_48479369
Dan maar een nieuwe avatar .
pi_48479524
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Dizer het volgende:
Dan maar een nieuwe avatar .
pi_49063253
Heb net The Painted Veil op dvd gezien en ik moet zeggen dat het een leuke film is, drama zoals iedereen weet maar toch zeer indrukwekkend.
  zondag 6 mei 2007 @ 23:49:26 #148
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49084851
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef Rejected het volgende:
Heb net The Painted Veil op dvd gezien en ik moet zeggen dat het een leuke film is, drama zoals iedereen weet maar toch zeer indrukwekkend.
Waar heb je die dvd vandaan? Ik kan hem op Internet vinden alleen voor 25 euro of zo .
pi_49090923
-- doe niet, want dat mag niet --
Usenet dus

Leuke avatar

[ Bericht 34% gewijzigd door Dizer op 07-05-2007 09:41:11 ]
  maandag 7 mei 2007 @ 09:42:16 #150
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49091088
Ik heb je post geëdit. Dat mag dus niet .

De avatar, dat is van Battlestar Galactica .
  maandag 7 mei 2007 @ 11:03:58 #151
108096 Ogala
Halo 2
pi_49093132
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef Rejected het volgende:
Naomi Watts Ach Edward speelt ook wel aardig maar miste toch wel een beetje de chemistry tussen de beid maar dat kan aan het script liggen.

Goodby Mr. Townsend!
pi_49813194
The Illusionist bij de FRS gekocht.
  zondag 27 mei 2007 @ 11:45:23 #153
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49813846
Ik heb hem ook .
pi_51904001
Deze man is een held. Maar neemt hij geen risco met de hulk?
Het heeft toch een hoog FAIl gehalte en het zou de eerste slechte film op zijn naam worden.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51907674
de nieuwe hulk gaat masterlijk worden, let maar op..
nobody gives a fuck als Norton het niet super doet als de hulk anyway
pi_51909832
Edward is idd een held, maar toch moet ik zeggen dat hij geen slechte films heeft..
Zou wel tof als hij als de hulk gaat pwnen.
pi_54077989
Dusseh tijdens het zappen ( ), kwam ik vandaag dismissed tegen op MTV!
Doordat er een beetje lawaai op de achtergrond was, heb ik alleen de ondertiteling kunnen lezen.
Er was dus zo'n aziatische chick en die zei volgens mij:
Chick: Have you seen Fight Club?
Lompe Kerel: Yeah I love that movie oid( maar hij had die film niet eens gezien )
Chick: That's like my favorite movie!! I LOVE EDWARD NORTON!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:02:01 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54078061
Ik ben echt benieuwd Zal wel lachen worden als die flopt... Edward Norton in een filmp dat flopt Het is bijna onmogelijk .
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:06:30 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54078136
Hij gaat in State of Play samen met Brad Pitt spelen .
pi_54079584
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hij gaat in State of Play samen met Brad Pitt spelen .
Ja ik had dat net een stukje hierover gepost, maar FOK! deed stom en toen had ik geen zin meer.
Maar Brad Pitt en Edward Norton = Beste film!
Maar ik betwijfel of deze film daar in de buurt komt.
pi_54080827
Edward Norton.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:19:37 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54083345
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:18 schreef Rejected het volgende:

[..]

Ja ik had dat net een stukje hierover gepost, maar FOK! deed stom en toen had ik geen zin meer.
Maar Brad Pitt en Edward Norton = Beste film!
Maar ik betwijfel of deze film daar in de buurt komt.
Kijk, het zal natuurlijk geen Fight Club worden maaruh... nu kunnen we aan de hele wereld laten zien dat Edward Norton alsnog weer beter is dan Brad pitt .
pi_54130352
Hahaha dat is waar!
Hoe komt het eigenlijk dat een acteur als Norton toch in mindere mate bekend is dan andere acteurs?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:16:27 #164
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54130497
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Rejected het volgende:
Hahaha dat is waar!
Hoe komt het eigenlijk dat een acteur als Norton toch in mindere mate bekend is dan andere acteurs?
Ik denk omdat hij niet getypeerd wordt als "lekker ding"??
Of gewoon omdat zijn films een hoge drempelwaarde gehalte hebben. Dat de "domme blondjes" onder de film kijkers zijn films niet interessant vinden.... Het is meestal of een drama.. of een goede nadenkfilm...

Ik denk dat ie dat zelf ook wel inziet nu die dus aan The Hulk heeft gewaagd
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:28:23 #165
67089 Gillingham
The horror...
pi_54130762
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:10 schreef Rejected het volgende:
Hahaha dat is waar!
Ik vraag me erg af of er veel acteurs bekender zijn dan Edward Norton. Natuurlijk heb je een Pacino en De Niro enerzijds en een Pitt en Depp anderzijds, maar die hebben toch een iets langere staat van dienst dan Norton.
What's it going to be then, eh?
pi_54137860
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik denk omdat hij niet getypeerd wordt als "lekker ding"??
Of gewoon omdat zijn films een hoge drempelwaarde gehalte hebben. Dat de "domme blondjes" onder de film kijkers zijn films niet interessant vinden.... Het is meestal of een drama.. of een goede nadenkfilm...

Ik denk dat ie dat zelf ook wel inziet nu die dus aan The Hulk heeft gewaagd
Ik denk idd dat dat het is, want de meeste jongeren kunnen bijvoorbeeld wel zeggen: "Hey die is van American Pie"
Want meestal zorgen de jongeren toch voor de bioscoopbezoeken waardoor bepaalde mensen populair worden etc.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:53:40 #167
67089 Gillingham
The horror...
pi_54137987
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef Rejected het volgende:

[..]

Ik denk idd dat dat het is, want de meeste jongeren kunnen bijvoorbeeld wel zeggen: "Hey die is van American Pie"
Want meestal zorgen de jongeren toch voor de bioscoopbezoeken waardoor bepaalde mensen populair worden etc.
Films als Fight Club en American History X zijn volgens mij nog altijd bekender dan een American Pie, ook onder jongeren.
What's it going to be then, eh?
pi_54138114
Edward Norton niet bekend mwah,
Hij is ongeveer net zo bekend nu als Johnny depp voor pirates.
Welk bekend dus bij de mensen die vaker een filmpje kopen en de massa heeft er van gehoort maar kan zo niet drie van de man opnoemen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_56647587
Brad Pitt en Norton zitten trouwens niet meer in State of Play.
pi_61930139
Gaat Norton nog iets nieuws uitbrengen dit jaar ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61930234
Edward Norton . God wat een geweldige acteur.. die man kan echt alles volgens mij .
pi_61949176
edward is de beste!
ik hoop dat er snel weer een nieuwe film met hem komt!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 28 september 2008 @ 22:35:57 #173
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61983565
Edward is een steengoede acteur. Wel heb ik het idee dat zijn rollen wat softer aan t worden zijn.
Is niet gelijk minder goed ofzo, maar hij is juist zo goed als ie een beetje een klootzak is in een film. Tenminste dat is mijn mening.
pi_62087254
The Score met Edward en De Niro begint nu.
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')