abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39930690
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 05:50 schreef Drugshond het volgende:
ff terug op het voorgaande.
[..]

Je kunt me veel vertellen maar ik mag hopen dat de Israelische kinderen een beter opvoeding meekrijgen. Nu snap je ook beter mijn eerdere stelling : "Kind soldaten in wording".

Een goede maatschappelijke grondhouding begint bij een goede en gedegen opvoeding.
- Probeer die maar eens te debunken., of wil je soms zeggen dat er niks aan de hand is -
En vraag dan nogmaals eens af of er wel zoiets bestaat als onschuld, en/of deze kinderen wel onterecht in de gevangenissen terecht zijn gekomen ? Neemt niet weg dat de behandeling altijd beter kan. Het is minder zwart wit wat Meki en co willen doen geloven. Als je een beetje rond gaat zoeken komt er een heel andere steen boven drijven.
[afbeelding]
Een artikel uit worldnetdaily... de conservatieve groep die momenteel aangeklaagd wordt door Joseph Wilson wegens het publiceren van leugens in de Plame affaire (het lekken van de betrokkenheid van Wilson's vrouw met de CIA door Rove of anderen van het Witte Huis)
Neem me niet kwalijk dat ik deze niet als volledig objectief beschouw.

Het is vriendelijk van het IDF dat ze kinderen de keuze geven wat ze het liefst gebroken hebben, een arm, een been of hun neus, maar dat het hen militant maakt verbaast me niet...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 08:12:21 #102
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39930698
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 07:56 schreef Doderok het volgende:
Het zijn toch soldaten in wording???

[..]

Volgens mij snap je mijn voorbeeld niet.
Of krijgt een gezin van een overleden kind in Israel een hoeveelheid opofferingsgeld als dank voor de bewezen diensten ?

Overigens de meeste kindslachtoffers ontstaan vanwege de gebouwde muur (en nog niet eens door de oorlog). Israel heeft Gaza economisch volledig in de tang genomen en veel ondernemers zijn hun inkomen kwijt geraakt. Door ondervoeding e.d. hebben de kinderen het daar zwaar (loodzwaar zelfs).Over de reden van de muur en de plaatsing kun je veel twisten. Maar het aantal aanslagen is wel afgenomen. En wie worden er het harst getroffen.... yup de Palastijnse burgerbevolking. Ze worden nu letterlijk dubbel genaaid.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 08:20:29 #103
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39930743
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 08:11 schreef Doderok het volgende:

[..]

Een artikel uit worldnetdaily... de conservatieve groep die momenteel aangeklaagd wordt door Joseph Wilson wegens het publiceren van leugens in de Plame affaire (het lekken van de betrokkenheid van Wilson's vrouw met de CIA door Rove of anderen van het Witte Huis)
Neem me niet kwalijk dat ik deze niet als volledig objectief beschouw.

Het is vriendelijk van het IDF dat ze kinderen de keuze geven wat ze het liefst gebroken hebben, een arm, een been of hun neus, maar dat het hen militant maakt verbaast me niet...
Wat onafhankelijker dan.
CPJ
Met nogmaals een knipoog dat ze wel degelijk bestaan.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 08:22:21 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39930757
Als die soldaten hetzelfde met mijn ouders zouden doen als ze nu met die kinderen daar doen sluit ik het niet uit dat ik ook een gruwelijke edoch stabiele zelfmoordenclude zou zijn, echt niet. De emoties gaan gewoon de overhand krijgen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39930768
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 08:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Volgens mij snap je mijn voorbeeld niet.
Of krijgt een gezin van een overleden kind in Israel een hoeveelheid opofferingsgeld als dank voor de bewezen diensten ?
Zo wordt het niet genoemd, maar ze krijgen een vergoeding als ze slachtoffer zijn van terrorisme:
http://www.ojp.usdoj.gov/(...)tdir2005/israel.html

De vergoeding krijg je enkel als het om Moslim-terrorisme gaat:
quote:
Israel's defence minister has ruled that the man who shot dead four Israeli Arabs is not a terrorist, because he is Jewish. The decision means that the families do not receive the compensation as family members of people classed as victims of terrorism. The laws governing compensation only recognise terrorism as being perpetrated by "organisations hostile to Israel".
  dinsdag 18 juli 2006 @ 08:55:34 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39931073
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 08:20 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat onafhankelijker dan.
CPJ
Met nogmaals een knipoog dat ze wel degelijk bestaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:04:01 #107
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39931168
goede morgen!
Trotse papa van Eden
pi_39931242
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:04 schreef B4CO het volgende:
goede morgen!
Morgen!

Trouwens de topic start zegt: Gaza crisis......denk dat we daar al een beetje voorbij zijn niet?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_39931322
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 08:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nadat ze eerst zelf zeiden dat het hen hier niet om te doen was en dat ze hiermee de regering wilden 'helpen' zodat zij zelf Hezbollah konden aanpakken.
In de regel komt "helpen" idd eerder neer op "het uitbreiden en aanbieden van de middelen om een probleem te verhelpen".
Zoals gisteravond Leon de Winter (of all people zei juist hij een keer iets normaals in deze context) zei: in die regio is elke proportie zoek: op elke actie moet iets honderdmaals harders volgen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39931630
Even een algemene vraag:
Vindt niemand het vreemd dat het gedrag van een terroristische organisatie de maatstaf is geworden waaraan velen de acties van een democratische staat toetsen? Niet alleen in het geval van Israël, ook bij de VS en Guantanamo zie je dit verschijnsel. Gaan we in de toekomst de politie beoordelen aan de hand van het gedrag van criminelen? Bij moordonderzoeken mogen ze verdachten in elkaar slaan?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:45:35 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39931751
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:04 schreef B4CO het volgende:
goede morgen!

morguhh

• 10:23 Dichter: The day will come when we will have to consider prisoner swap (Army Radio)
  • 10:02 IAF strike kills five Lebanese soldiers, wounds 41 near Beirut (AP)
  • 09:58 India evacuates 49 citizens from Lebanon (AP)
  • 09:50 Police arrest 26 Palestinians who entered Israel without permits (Itim)
  • 09:47 French evacuees arrive in Cyprus from Lebanon (Reuters)
  • 09:20 IDF troops operating across West Bank encounter gunfire; no casualties (Itim)
  • 08:47 Rafah border crossing reopens for one day, 300 Palestinians enter Gaza Strip (AP)
  • 08:28 PMO official: Hezbollah will realize they can`t break our strength, resilience (Haaretz)
  • 08:26 IDF deputy chief: We`re not ruling out massive ground troops in Lebanon (Reuters)
  • 08:06 Eleven killed Tuesday in more than 50 IAF strikes on Lebanon (Reuters)
  • 07:59 IDF arrests eight wanted militants across West Bank (Itim)
  • 07:27 Two Qassam rockets land near Sderot; foreign worker sustains light wounds (Haaretz)
  • 06:52 Lebanese TV: pre-dawn IAF strike hits two trucks in Byblos, north of Beirut (AP)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39931775
    Come on people, turn it up a notch!
      dinsdag 18 juli 2006 @ 09:48:31 #113
    52811 DustPuppy
    The North Remembers
    pi_39931787
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef Doderok het volgende:
    Even een algemene vraag:
    Vindt niemand het vreemd dat het gedrag van een terroristische organisatie de maatstaf is geworden waaraan velen de acties van een democratische staat toetsen? Niet alleen in het geval van Israël, ook bij de VS en Guantanamo zie je dit verschijnsel. Gaan we in de toekomst de politie beoordelen aan de hand van het gedrag van criminelen? Bij moordonderzoeken mogen ze verdachten in elkaar slaan?
    Israël hoeft in ieder geval niet te beweren dat ze de 'moral highground' hebben.
    Lijkt me wel duidelijk zo.
    "The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
      dinsdag 18 juli 2006 @ 09:50:02 #114
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_39931816
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 06:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ach zolang men hier in Nederland een massamoord op Libanezen (en Palestijnen) goedpraat door te stellen dat Israel haar uiterste best doet om alleen strategische doelen te raken, hoeven we een ander niet zoveel te verwijten aangaande hoeveel propaganda daar in gegoten is geworden.

Het gemak waarmee honderden burgerdoden met enkele zinnen onder het kleed worden geschoven, ik heb er geen woorden voor. Letterlijk niet.

. De 'discussies' die enkel nog lijken te bestaan uit vergoedelijking, geweldsverheerlijking en excuus om haat tegen alles wat moslim of arabier is te spuien, die nauwelijks meer als mensen beschouwd lijken te worden. Bah! Zieke zooi!
    niets aan toe te voegen.. helemaal mee eens.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 juli 2006 @ 09:53:12 #115
    54772 Silmarwen
    The World is in our hands
    pi_39931865
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 06:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ach zolang men hier in Nederland een massamoord op Libanezen (en Palestijnen) goedpraat door te stellen dat Israel haar uiterste best doet om alleen strategische doelen te raken, hoeven we een ander niet zoveel te verwijten aangaande hoeveel propaganda daar in gegoten is geworden.

Het gemak waarmee honderden burgerdoden met enkele zinnen onder het kleed worden geschoven, ik heb er geen woorden voor. Letterlijk niet.

Ik heb ook geen enkele behoefte meer om dit nog langer te lezen. De 'discussies' die enkel nog lijken te bestaan uit vergoedelijking, geweldsverheerlijking en excuus om haat tegen alles wat moslim of arabier is te spuien, die nauwelijks meer als mensen beschouwd lijken te worden. Bah! Zieke zooi!
    Niet om het één of het ander, maar jij vergoeilijkt toch het geweld net zo goed.
    pi_39931960
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 09:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

niets aan toe te voegen.. helemaal mee eens.
    Weet je wat ik niet snap?

Het is oorlog. Er gaan dan mensen dood. Simpel.

Maar waarom hoor ik toch steeds van de mensen dat libanon en palestina de slachtoffer is? Ja, oke, Israel heeft meer geavanceerde wapens, dit geeft hun ook geen recht het te gebruiken, maar wat geeft hezbollah en hamas het recht om Israel uit te dagen en dan slachtoffer spelen?

Europa heeft na 2 keer geleerd, je zult hier in Europa waarschijnlijk geen oorlog meer zien. Het moet daar dus gewoon gebeuren, voordat mensen het inzien.

Geweld komt van beide kanten, maar de ene kant is blijkbaar wat sterker, maar dan moet je niet gaan huilen als je heel wat burgers ziet dood gaan, het is immers oorlog. Dat is wat er dan gebeurt.

En nog blijven beide kanten elkaar ophitsen, dus, het heeft geen nut om een kant te verdedigen, ze zijn net zo stupid.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 10:00:35 #117
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_39932012
    Luchtalarm gaat weer eens af in Haifa....
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_39932073
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 09:53 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Niet om het één of het ander, maar jij vergoeilijkt toch het geweld net zo goed.
    Nou doe je het weer! Nu ga je weer moslim bashen! Hoe durf je dat te zeggen joh! Hezbollah doet toch ook zn best
    pi_39932124
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou doe je het weer! Nu ga je weer moslim bashen! Hoe durf je dat te zeggen joh! Hezbollah doet toch ook zn best
      dinsdag 18 juli 2006 @ 10:06:00 #120
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_39932140
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef venomsnake het volgende:
    Luchtalarm gaat weer eens af in Haifa....
    What's new.
    Trotse papa van Eden
    pi_39932213
    Een massamoord op Libanezen? Heb ik iets gemist?

Een minitsunami voor de kust van Java maakt nog meer slachtoffers.
    pi_39932263
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 10:10 schreef -scorpione- het volgende:
    Een massamoord op Libanezen? Heb ik iets gemist?

Een minitsunami voor de kust van Java maakt nog meer slachtoffers.
    Kijk nou uit, je bagatalliseert het geweld van Israel!
    Ontopic: als je het mij vraagt heeft Israel tot op zekere hoogte gelijk als ze een einde willen maken aan de acties van de Hezbollah. Dat daarbij een aantal burgerslachtoffers vallen is natuurlijk niet goed te praten. Aan de andere kant, de Hezbollah doet hetzelfde, en is ook niet goed te praten. Kortom, kappen met die shit, zoals Bush al zei, is de enige oplossing.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 10:13:07 #123
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_39932283
    Ik vraag me af of er nog een bommetje of rakket naar Syrie/ Iran zal gaan. Als die gasten actief de Hezbollah van raketten voorzien waarmee ze op Israel schieten..
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_39932308
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 10:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk nou uit, je bagatalliseert het geweld van Israel!
    Ontopic: als je het mij vraagt heeft Israel tot op zekere hoogte gelijk als ze een einde willen maken aan de acties van de Hezbollah. Dat daarbij een aantal burgerslachtoffers vallen is natuurlijk niet goed te praten. Aan de andere kant, de Hezbollah doet hetzelfde, en is ook niet goed te praten. Kortom, kappen met die shit, zoals Bush al zei, is de enige oplossing.
    precies!
    Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
    "I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
      dinsdag 18 juli 2006 @ 10:14:37 #125
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_39932313
    Sky: Israeli minister: may consider freeing lebanese prisoners to resolve crisis.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')