Een artikel uit worldnetdaily... de conservatieve groep die momenteel aangeklaagd wordt door Joseph Wilson wegens het publiceren van leugens in de Plame affaire (het lekken van de betrokkenheid van Wilson's vrouw met de CIA door Rove of anderen van het Witte Huis)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 05:50 schreef Drugshond het volgende:
ff terug op het voorgaande.
[..]
Je kunt me veel vertellen maar ik mag hopen dat de Israelische kinderen een beter opvoeding meekrijgen. Nu snap je ook beter mijn eerdere stelling : "Kind soldaten in wording".
Een goede maatschappelijke grondhouding begint bij een goede en gedegen opvoeding.
- Probeer die maar eens te debunken., of wil je soms zeggen dat er niks aan de hand is -
En vraag dan nogmaals eens af of er wel zoiets bestaat als onschuld, en/of deze kinderen wel onterecht in de gevangenissen terecht zijn gekomen ? Neemt niet weg dat de behandeling altijd beter kan. Het is minder zwart wit wat Meki en co willen doen geloven. Als je een beetje rond gaat zoeken komt er een heel andere steen boven drijven.
[afbeelding]
Volgens mij snap je mijn voorbeeld niet.quote:
Wat onafhankelijker dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:11 schreef Doderok het volgende:
[..]
Een artikel uit worldnetdaily... de conservatieve groep die momenteel aangeklaagd wordt door Joseph Wilson wegens het publiceren van leugens in de Plame affaire (het lekken van de betrokkenheid van Wilson's vrouw met de CIA door Rove of anderen van het Witte Huis)
Neem me niet kwalijk dat ik deze niet als volledig objectief beschouw.
Het is vriendelijk van het IDF dat ze kinderen de keuze geven wat ze het liefst gebroken hebben, een arm, een been of hun neus, maar dat het hen militant maakt verbaast me niet...
Zo wordt het niet genoemd, maar ze krijgen een vergoeding als ze slachtoffer zijn van terrorisme:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn voorbeeld niet.
Of krijgt een gezin van een overleden kind in Israel een hoeveelheid opofferingsgeld als dank voor de bewezen diensten ?
quote:Israel's defence minister has ruled that the man who shot dead four Israeli Arabs is not a terrorist, because he is Jewish. The decision means that the families do not receive the compensation as family members of people classed as victims of terrorism. The laws governing compensation only recognise terrorism as being perpetrated by "organisations hostile to Israel".
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat onafhankelijker dan.
CPJ
Met nogmaals een knipoog dat ze wel degelijk bestaan.
Morgen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:04 schreef B4CO het volgende:
goede morgen!
In de regel komt "helpen" idd eerder neer op "het uitbreiden en aanbieden van de middelen om een probleem te verhelpen".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nadat ze eerst zelf zeiden dat het hen hier niet om te doen was en dat ze hiermee de regering wilden 'helpen' zodat zij zelf Hezbollah konden aanpakken.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:04 schreef B4CO het volgende:
goede morgen!
Israël hoeft in ieder geval niet te beweren dat ze de 'moral highground' hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef Doderok het volgende:
Even een algemene vraag:
Vindt niemand het vreemd dat het gedrag van een terroristische organisatie de maatstaf is geworden waaraan velen de acties van een democratische staat toetsen? Niet alleen in het geval van Israël, ook bij de VS en Guantanamo zie je dit verschijnsel. Gaan we in de toekomst de politie beoordelen aan de hand van het gedrag van criminelen? Bij moordonderzoeken mogen ze verdachten in elkaar slaan?
niets aan toe te voegen.. helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ach zolang men hier in Nederland een massamoord op Libanezen (en Palestijnen) goedpraat door te stellen dat Israel haar uiterste best doet om alleen strategische doelen te raken, hoeven we een ander niet zoveel te verwijten aangaande hoeveel propaganda daar in gegoten is geworden.
Het gemak waarmee honderden burgerdoden met enkele zinnen onder het kleed worden geschoven, ik heb er geen woorden voor. Letterlijk niet.
. De 'discussies' die enkel nog lijken te bestaan uit vergoedelijking, geweldsverheerlijking en excuus om haat tegen alles wat moslim of arabier is te spuien, die nauwelijks meer als mensen beschouwd lijken te worden. Bah! Zieke zooi!
Niet om het één of het ander, maar jij vergoeilijkt toch het geweld net zo goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ach zolang men hier in Nederland een massamoord op Libanezen (en Palestijnen) goedpraat door te stellen dat Israel haar uiterste best doet om alleen strategische doelen te raken, hoeven we een ander niet zoveel te verwijten aangaande hoeveel propaganda daar in gegoten is geworden.
Het gemak waarmee honderden burgerdoden met enkele zinnen onder het kleed worden geschoven, ik heb er geen woorden voor. Letterlijk niet.
Ik heb ook geen enkele behoefte meer om dit nog langer te lezen. De 'discussies' die enkel nog lijken te bestaan uit vergoedelijking, geweldsverheerlijking en excuus om haat tegen alles wat moslim of arabier is te spuien, die nauwelijks meer als mensen beschouwd lijken te worden. Bah! Zieke zooi!
Weet je wat ik niet snap?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
niets aan toe te voegen.. helemaal mee eens.![]()
Nou doe je het weer! Nu ga je weer moslim bashen!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander, maar jij vergoeilijkt toch het geweld net zo goed.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou doe je het weer! Nu ga je weer moslim bashen!Hoe durf je dat te zeggen joh! Hezbollah doet toch ook zn best
![]()
What's new.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef venomsnake het volgende:
Luchtalarm gaat weer eens af in Haifa....
Kijk nou uit, je bagatalliseert het geweld van Israel!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:10 schreef -scorpione- het volgende:
Een massamoord op Libanezen? Heb ik iets gemist?![]()
Een minitsunami voor de kust van Java maakt nog meer slachtoffers.
precies!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk nou uit, je bagatalliseert het geweld van Israel!
Ontopic: als je het mij vraagt heeft Israel tot op zekere hoogte gelijk als ze een einde willen maken aan de acties van de Hezbollah. Dat daarbij een aantal burgerslachtoffers vallen is natuurlijk niet goed te praten. Aan de andere kant, de Hezbollah doet hetzelfde, en is ook niet goed te praten. Kortom, kappen met die shit, zoals Bush al zei, is de enige oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |