abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39928270
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:45 schreef Viajero het volgende:

[..]

desondanks wordt door geen enkele Katholiek ontkend dat de sterkste stroming in de IRA Katholiek is... itt de lieve Moslims die nergens Moslim terrorisme zien.
Nee, die zeggen gelijk dat het geen Moslims zijn als ze mensen bruut afmaken. Wel een makkelijke optie trouwens.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39928284
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:45 schreef Viajero het volgende:

[..]

itt de lieve Moslims die nergens Moslim terrorisme zien.
Een enkele keer wordt dat wel gezegd maar dan wordt benadrukt dat het maar
om enkele personen of kleine groepjes gaat die verwaarloosbaar zijn.

Maw, ze bagatelliseren het bestaan en gevaar van dat soort "mensen".
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:53:54 #53
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39928333
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Even wat anders: ik word het een beetje beu dat er overdreven dramatisch wordt gereageerd als je een scherpe mening hebt over Israeliërs/Joden, alles wordt direct afgedaan als anti-semitisme. Slechte zaak, zeker op een forum. Die verlamming die bij sommige mensen ontstaat als de Joden in een kwaad daglicht worden besproken komt hoe dan ook voort uit het feit dat men schuldgevoelens heeft aangezien Nederland de joden slecht heeft behandelt gedurende de 2de wereldoorlog, er waren veel oprechte zielen die deze armoedige mensen opvingen, er waren er nog meer die ze hebben aangegeven bij de Duitsers in ruil voor een knijpkat.

En mede daardoor dus kan men niet alles zeggen en is Nederland bijna standaard Pro-Israël.

²

Heel erg goede reactie.

Nederlanders vergeten ook dat ze zélf gecollaboreerd hebben met de Duitsers, heb ik de indruk.

Maar oeh nee, het is nu zestig jaar later!!! Dus nu zijn de moslims de nazi's.
---verdwijnt---
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:54:58 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39928343
Anderzijds, nu Israel toch bezig is, zou het misschien het beste zijn om meteen maar schoon schip te maken in de hele regio. De omstandigheden zijn nog nooit beter geweest, en zullen ook niet beter worden.

1) Er is een Amerikaanse president die Israel nooit zal laten vallen
2) Er is een aanzienlijke Amerikaanse troepenmacht aanwezig in het centrum van het MO
3) Het is voor Iran onmogelijk om Israel aan te vallen zonder over "NAVO"-gebied te gaan.
4) De Arabische tegenstanders beschikken nog niet over fatsoenlijke raketten of kernwapens.

Daarom zou ik achtereenvolgens de Syrische luchtmacht vernietigen, de veiligheidszone's rondom Israël (Golan) nog iets verder uitbreiden, en vervolgens het kernwapenprogramma van Iran weer terug naar het jaar nul bombarderen. Dat geeft Israël voor de komende tien, vijftien jaar weer wat respijt.

Zolang de VS in Irak zitten kan dit allemaal gerealiseerd worden zonder al te veel risico voor het voortbestaan van Israel.
The End Times are wild
pi_39928344
Kan iemand trouwens die werelddictator Anan van de buis halen, want die saaie acteur ben ik zat!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:56:03 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39928352
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:53 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Heel erg goede reactie.

Nederlanders vergeten ook dat ze zélf gecollaboreerd hebben met de Duitsers, heb ik de indruk.

Wie van de FOK!-ers was er nu 60 jaar geleden bij? Dus wie heeft er dan gecollaboreerd?

Het is echt niet uit schuldgevoel dat ik de Joden het recht op leven gun.
The End Times are wild
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:56:45 #57
93877 Finchy
Da Finchy
pi_39928364
[Edit] Nutteloze bijdrage

[ Bericht 94% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 18-07-2006 01:59:02 ]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:57:55 #58
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39928373
quote:

[..]

Heel erg goede reactie.

De term nazi (en Tweede Wereldoorlog vergelijkingen) is (zijn) al in meerdere contexten gebruikt.
Hoe dan ook is het een onzinnige manier van discussieëren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39928378
quote:

[..]

Heel erg goede reactie.

beetje beneden jouw (normaal goede) niveau
pi_39928379
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:54 schreef LXIV het volgende:
Anderzijds, nu Israel toch bezig is, zou het misschien het beste zijn om meteen maar schoon schip te maken in de hele regio. De omstandigheden zijn nog nooit beter geweest, en zullen ook niet beter worden.

1) Er is een Amerikaanse president die Israel nooit zal laten vallen
2) Er is een aanzienlijke Amerikaanse troepenmacht aanwezig in het centrum van het MO
3) Het is voor Iran onmogelijk om Israel aan te vallen zonder over "NAVO"-gebied te gaan.
4) De Arabische tegenstanders beschikken nog niet over fatsoenlijke raketten of kernwapens.
we kunnen natuurlijk ook gewoon Israel van de kaart vegen, ben je met een paar bommen klaar, zo groot is dat landje niet. scheelt weer in de kosten.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:00:47 #61
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39928402
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wie van de FOK!-ers was er nu 60 jaar geleden bij? Dus wie heeft er dan gecollaboreerd?

Het is echt niet uit schuldgevoel dat ik de Joden het recht op leven gun.
Niemand was er bij, maar de Stormfontertjes linken wel constant naar propaganda-sites die mij vertellen dat Al-Husseini collaboreerde met de Duitsers. Nou, de zionisten collaboreerden ook met de Duitsers, de Vlamingen en de Nederlanders collaboreerden ook met de Duitsers!

Als men op Fok! niet de moed heeft om die Internet-propaganda tegen te gaan, dan vind ik het wel heel erg zielig.

(PS en ik heb het dus over sites zoals www.tellthechildrenthetruth.com of www.jihadwatch.org... Dat is dus onvervalste propaganda meneertje.)
---verdwijnt---
pi_39928404
quote:

[..]

Heel erg goede reactie.

Daar val ik dus buiten mijn opa was radicaal nationalist en die heeft keihard gevochten het heeft bijna ze leven gekost en heeft daar ook een onderscheiding voor gehad(dus geen standaard opa die zegt dat hij in het verzet zat, maar hij kan het ook echt bewijzen).
Wat hij destijds tegen de moffen geflikt had, dat wil ik flikken met de EU. niemand van extern komt aan ons land!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:01:13 #63
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39928405
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:58 schreef Incomplete het volgende:

[..]

beetje beneden jouw (normaal goede) niveau
Lees hierboven dan.
---verdwijnt---
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:02:06 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39928415
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

we kunnen natuurlijk ook gewoon Israel van de kaart vegen, ben je met een paar bommen klaar, zo groot is dat landje niet. scheelt weer in de kosten.

Gelukkig zullen de landen die over bommen beschikken welke daartoe in staat zijn dit nooit doen. En is de andere optie welzeker uitvoerbaar door Israël. Ik denk dat Israel ongeveer drie dagen nodig heeft om de zorgvuldig bijeengespaarde luchtmacht van Syrië weg te vagen. Ten koste van hooguit drie F-16's
The End Times are wild
pi_39928425
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:00 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Niemand was er bij, maar de Stormfontertjes linken wel constant naar propaganda-sites die mij vertellen dat Al-Husseini collaboreerde met de Duitsers. Nou, de zionisten collaboreerden ook met de Duitsers, de Vlamingen en de Nederlanders collaboreerden ook met de Duitsers!

Als men op Fok! niet de moed heeft om die Internet-propaganda tegen te gaan, dan vind ik het wel heel erg zielig.

(PS en ik heb het dus over sites zoals www.tellthechildrenthetruth.com of www.jihadwatch.org... Dat is dus onvervalste propaganda meneertje.)
Ok, ik heb dan ook niet die sites in de OP gezet omdat ik daar een ranzige smaak van in me bek krijg. Dus aan Fok ligt het niet, eerder aan de users die deze sites wel op handen dragen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39928442
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar val ik dus buiten mijn opa was radicaal nationalist en die heeft keihard gevochten het heeft bijna ze leven gekost en heeft daar ook een onderscheiding voor gehad(dus geen standaard opa die zegt dat hij in het verzet zat, maar hij kan het ook echt bewijzen).
Wat hij destijds tegen de moffen geflikt had, dat wil ik flikken met de EU. niemand van extern komt aan ons land!
Radicaal Nationalisten waren juist redelijk content met de duitse overheersing maar goed, ontopic vanaf hier aub
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:04:48 #67
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39928448
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En nu zit je in Nederland, en je opa moet het zien te rooien met een 10 procent allochtonen/moslims. Maar jij blijft een gelijkenis zien tussen WW2 en de huidige situatie. Je bent gewoon een xenofoob dus. Verhuis dan naar een dorp in Friesland, daar heb je geen moslims.
---verdwijnt---
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:05:05 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_39928451
quote:

[..]

Ja, dat is ook enkel propaganda. De discussie aangaande het huidige conflict moet echter te voeren zijn zonder hier voortdurend WO II en de holocaust bij te halen. (Alhoewel deze factor in de relatie Israel-Europa natuurlijk nooit helemaal te verwaarlozen is).
Wat ik een paar postjes geleden wilde zeggen was: ook zonder WO-II schuldgevoel, wat de gemiddelde FOK!-er echt niet zal hebben, is het nog volstrekt legitiem om pro-Israel te zijn.
The End Times are wild
pi_39928473
[edit] offtopic geneuzel, wederom.

[ Bericht 87% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 18-07-2006 02:08:22 ]
pi_39928489
www.tellthechildrenthetruth.com (staat al tijden bij me bij bookmarks) dit is inderdaad een hele interessante maar schokkende site, ons werd vroeger nooit geleerd dat moslims de bondgenoot van hitler was. We hoorden alleen negatieve verhalen over de jappen en spaghettivreters terwijl Muscolini nooit 1 jood aan hitler had uitgeleverd.
pi_39928497
quote:

[..]

je mag je vraagtekens daarbij zetten lijkt mij.
evenzo worden sites als maroc.nl e.d. aangehaald. volgens mij is er wat dat betreft
wel een balans.
Verder zijn de meeste mensen wel nuchter en intelligent genoeg om na het lezen
van beide uitersten, de middenweg als waarheid aan te nemen.
pi_39928512
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef JohnDope het volgende:
www.tellthechildrenthetruth.com (staat al tijden bij me bij bookmarks) dit is inderdaad een hele interessant maar schokkende site, ons werd vroeger nooit geleerd dat moslims de bondgenoot van hitler was.
Omdat moslims! dat ook niet waren, maar enkele groepen.

Kappen met dat offtopic gaan, ik word een beetje moe van je.
pi_39928522
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Kappen met dat offtopic gaan, ik word een beetje moe van je.
Weet je hoe dat komt?? Moet je even op je klok kijken makker.....

Ben je trouwens nieuw hier? ik heb er een x aantal maanden uitgelegen zegmaar.

Ok ik zal nu ontopic blijven.
pi_39928530
Even een mededeling aan iedereen:

Blijf ontopic!

Ik heb geen zin om morgen ineens in een andere discussie te belanden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:12:11 #75
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_39928539
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

---> [NWS - FB] Klachten in bakje 1, Complimenten in bakje 2
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_39928554
quote:

[..]

Ben je trouwens nieuw hier? ik heb er een x aantal maanden uitgelegen namelijk.

Ok ik zal nu ontopic blijven.
Nee, JD wij hebben al wel eens aanvaringen gehad op IRC. Dus wij kennen elkaar ook.

En je doet maar tof tegen je moeder ofzo, ik ben je makker iig niet.
pi_39928583
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, JD wij hebben al wel eens aanvaringen gehad op IRC. Dus wij kennen elkaar ook.

En je doet maar tof tegen je moeder ofzo, ik ben je makker iig niet.
humz dat zal wel heel lang geleden zijn dan...... En we doen tegen iedereen tof behalve tegen onze moeder
maargoed nu serieus ontopic.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 03:14:45 #78
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_39929238
de engelse website van Yedioth Ahronoth mag ook wel in de begin post komen, is Israels grootste krant.

www.ynetnews.com
¯ _(ツ)_/¯
pi_39929569
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die liepen of waren in de buurt van opstootjes. Kinderen horen thuis te zitten en niet op straat waar geschoten kan worden. Geeft niks, maar omgekeerd kan ik er geen traan om laten.
Als je het over dode kinderen hebt.... neem ff de geschiedenis door van WO-II (de Hitler jugend 1944-1945) of de Iran-Irak (1980-1988) oorlog. Dan praat je over getallen die vele duizenden zo-niet tienduizenden zullen overstijgen.
Zijn die kinderen onschuldig..... in mijn optiek niet. Ze zijn kindsoldaten in wording.
Dan zijn kinderen een legitiem doelwit voor Hamas en Hezbollah?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 03:57:58 #80
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39929610
Ik heb het al eerder gevraagd, en zal het blijven vragen.

Mogen WO2 vergelijkingen aub met een ban bestraft worden, of op zijn minst verwijderd worden?

Niet elke oorlog is WO2, en zeker deze niet, aantal doden WO2: 50.000.000. aantal doden deze oorlog: nog geen 5000. Het draagt niets bij, en is buiten elke proportie en daarnaast beledigend voor de slchtoffers van WO2.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39929655
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:39 schreef Viajero het volgende:

[..]

Normaal reageer ik niet op het geraaskal van Meki, maar hier heeft hij een heel belangrijk punt.

Ik heb nog nooit ook maar een Katholiek, zelfs de Paus, horen ontkennen dat de IRA Katholiek is.
Tot het moment dat ik een Moslim, eentje maar, hoor toegeven dat er islamitisch terrorisme is kan ik die lui niet langer serieus nemen. Ik heb genoeg Joodse vrienden die Kach en Lehi (en zelfs Irgun) teroristen hebben genoemd, nog nooit heeft ook maar een moslim toegegeven dat Hamas, Hizbollah, Al Qaida etc etc Islamitisch zijn.

Vooral de waarheid blijven ontkennen, dan kom je er wel...
De Katholieken en de IRA
Waarom zouden ze het ontkennen, ze zijn er blijkbaar trots op:
quote:
A CONVICTED IRA terrorist serving two life sentences has claimed that he was "showered with holy water and prayers" by Roman Catholic priests who congratulated him for murdering a policeman hours earlier. Sean O'Callaghan, 41, a former Sinn Fein councillor who joined the IRA at 15, pleaded guilty in 1990 to murdering Peter Flanagan, an RUC detective inspector, and Eva Martin, a Ulster Defence Regiment soldier, in 1974.

In an article written in Maghaberry Prison in Northern Ireland and published in today's Spectator, O'Callaghan says there are still "extensive" links between the Irish Catholic Church and the IRA. "I was there when priests collaborated, in the name of God and nationalism, with Provisionals, to procure and commit murder." He says the IRA targeted Det Insp Flanagan because he was a Catholic police officer. "He was a particular hate figure among local Catholics: he had betrayed his own.

"I was one of three people who murdered him in a public house in August 1974"

O'Callaghan describes how he was driven to a Catholic parochial house close to Omagh. "I knew the house and the two priests who lived there, as I and other IRA people often stayed there. We were greeted joyously, showered with holy water and prayers and fed like kings. 'An abominable man who abandoned his faith and sold his soul to the devil.' That was how the most senior of the priests described the murdered man.

"We were the heroes of the moment in that house." The next day, he says, the priests helped the two killers make their escape. "I could recount many similar incidents told to me by other IRA people which prove that those priests were not an exception by any means."
pi_39929715
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 03:57 schreef Viajero het volgende:

Mogen WO2 vergelijkingen aub met een ban bestraft worden, of op zijn minst verwijderd worden?

Niet elke oorlog is WO2, en zeker deze niet, aantal doden WO2: 50.000.000. aantal doden deze oorlog: nog geen 5000. Het draagt niets bij, en is buiten elke proportie en daarnaast beledigend voor de slchtoffers van WO2.
Elke dode is er één dus iedereen bepaalt wat mij betreft zelf wanneer ze gebeurtenissen met WO2 vergelijken. Het gaat niet om aantallen. Zie maar wat je heilstaat ISSrael zogenaamd doet om twee soldaatjes vrij te krijgen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 05:32:56 #83
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39929931
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 03:50 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dan zijn kinderen een legitiem doelwit voor Hamas en Hezbollah?
Gooien de Israelische kinderen met stenen of verbranden ze vlaggen ?
  • lijkt me niet
    Bewegen Israelische kinderen met hun troepen mee ?
  • nee
    Zijn ze aanwezig is een oorlogsgebied ?
  • lijkt me ook niet van toepassing, tenzij je nederzettingen als oorlogsgebied gaat identificeren, maar ze zullen zeker niet op straat rondhangen bij rondvliegende kogels.
    Als er kinderen -> lees burgers sterven is dat ten gevolge van een aanslag of een raketaanval maar is dat een legitiem doelwit ?
  • Bij een gemiddelde aanslag zoals we zovaak zien zo-ie-zo niet omdat het primair geen militair/politiek/strategisch doelwit is.
  • Bij een raketaanval zou je nog als excusses kunnen aanwenden dat je wel hebt proberen te mikken maar dat de raket niet zuiver genoeg is. Maar waarom zet je dan zo'n primitief ongeleid projectief uberhaupt in ?

Verder wordt er behoorlijk hysterisch gedaan over het aantal slachtoffers aan Libanonse zijde. Pak het hele arsenaal van wapens op wat de afgelopen dagen in Libanon is gevallen en laat deze lulraak in een drukke bevolkingscentra ontploffen. Wat denk je ? Zullen het aantal burgerslachtoffers groter of kleiner uitvallen ? . Dat er burgerslachtoffers zullen vallen in deze oorlog is evident. De resterende vraag is of Israel met de botte bijl beschiet of nauwkeurig hun doelen kiest.
    Gelet op de infrastructurele schade + militaire/politieke objecten kun je niet anders concluderen dat ze hun best doen. En vergeet niet dat ze vooraf hebben gewaarschuwd welke objecten ze onder handen zouden nemen. De bevolking was vooraf ingelicht en wist wat ze konden verwachten (in tegenstelling tot een nietsvermoedende aanslag).
    Neemt niet weg dat de beschietingen door Israel buiten proportioneel zijn en daar wringt mijn schoen behoorlijk. En dat de diplomatieke weg schijnbaar nog uitgevonden moet worden (maar dat geldt voor alle partijen).
  •   dinsdag 18 juli 2006 @ 05:37:41 #84
    89730 Drugshond
    pi_39929957
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 03:57 schreef Viajero het volgende:

We hebben al vergelijkingen gemaakt met Rotterdam, Hamburg, Dresden en Tokio. En daaruit kunnen we de conclusie trekken dat beide conflicten niet in verhouding tot elkaar staan.
    Verder heeft een FA achter de schermen ook een lichtje laten schijnen in [NWS-FB] waarbij ik het antwoord achter de schermen naar voren heb gehaald. Persoonlijk vindt ik de vergelijkingen ook nergens op slaan. Maar ik ben ook gebonden van welke argumenten iemand gebruikt om zijn of haar betoog kracht bij te zetten.
    Ik zou zeggen, speel de bal hogerop en start eens een [FB] topic. Zo idioot is je vraag eigenlijk niet.
    pi_39929969
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 05:32 schreef Drugshond het volgende:
    Gooie
    zou je a.u.b. aan Dog willen vragen of 'ie normaal gaat doen?
    Ik loop bijna tegen een ban op terwijl dat niet terecht is.
    Beiroet: de gekste!
      dinsdag 18 juli 2006 @ 05:50:53 #86
    89730 Drugshond
    pi_39930032
    ff terug op het voorgaande.
    quote:
    CHILDREN OF THE JIHAD
    Palestinian kids raised for war
    Bron : WorldNetDaily
    Taught to hate, kill Jews through 'Sesame Street'-type TV show
    Posted: November 3, 2000
    1:00 a.m. Eastern

By Jon E. Dougherty and David Kupelian
    © 2000 WorldNetDaily.com

Heavily armed Israeli soldiers shooting at innocent Palestinian children caught in the crossfire. That is the image that has dominated international press coverage of the five-week-old wave of violence that has wracked the Middle East, during which, according to some accounts, over 40 Palestinian children have died.

With each new report of youthful casualties, the perception of something unthinkable -- that Israeli soldiers are targeting children -- is reinforced in media coverage, a great deal of which tends to favor the perceived underdog in the clashes, namely the Palestinians.

The reality is indeed unthinkable, but not in the way so neatly portrayed by sound-bite media accounts of Palestinian children being shot by Israeli soldiers. Indeed, powerful and secret forces are at work in Palestinian nurseries, preschools, entertainment venues, classrooms and summer camps - forces that shape the current and future battles between Palestinians and Israelis, indeed, make them all but inevitable. However, up until recently, this amazing story has for the most part been hidden from Western eyes.

Palestinian children are taught to hate Jews, to glorify "jihad" (holy war), violence, death and child martyrdom almost from birth, as an essential part of their culture and destiny.

As captured on an Israeli video documentary produced in 1998, a "Sesame Street"-like children's program called the "Children's Club" -- complete with puppet shows, songs, Mickey Mouse and other characters -- focused on inculcating intense hatred of Jews and a passion for engaging in and celebrating violence against them in a perpetual "jihad" until the day the Israeli flags come down from above "Palestinian land" and the Palestinian flag is raised.

In one song on the "Children's Club," very young children are shown singing songs about wanting to become "suicide warriors" and to take up "a machine gun" to direct "violence, anger, anger, anger" against Israelis.

During the show, which features children aged 4-10, one young boy sings, "When I wander into Jerusalem, I will become a suicide bomber." Afterward, other children stand to call for "Jihad! Holy war to the end against the Zionist enemy."

In another segment, a boy who appears to be no more than 8 or 9 years old chants: "My patience has run out. All Arab existence cries for revenge" against the Jews in Israel.

The documentary also juxtaposes the children's programming with television news reporting, in which the news anchor - reflecting the same message the children are receiving -describes Palestinians as "noble, courageous" fighters, while describing Israel as "mean, fascist, racist, genocidal" and "Nazis."

Palestinian children throwing rocks at an Israeli military vehicle.

Other "highlights" of the "Children's Club":
  • Groups of children are gathered together, shouting for "Jihad against Israel."
  • One girl, who appears to be in a Palestinian school classroom, sings of donning "battledress" to "attack the Zionists."
  • A small girl chants the now-familiar ditty, "When I wander into Jerusalem, I will become a suicide bomber."
  • An adult narrator reads material in a Palestinian school pamphlet: "I have raised my children for jihad and on the principle that they never give up on their land."
  • One segment depicts a small boy on the street chanting, "Revolution until victory."
  • Another boy is shown in class proclaiming, "We will settle our claims with stones and bullets."

In Palestinian school classrooms, the message is the same.

"It's very scary - it's a state-run educational system that teaches its children to be martyrs," said Meyrav Wurmser, Ph.D., an expert in Middle East politics who taught at the U.S. Naval Academy and Johns Hopkins. Wurmser is the author of the recently published book, "Schools of Ba'athism," in which she makes a comprehensive survey and analysis of Syrian school textbooks. What she found is identical to what goes on with the Palestinians, she says.

"In the Palestinian case, what we see is the cynical use of children, who are exposed to a state-run ideology that pushes them to their death, in the name of Palestinian nationalism," she says. "Children are taught to idealize death, to view it as a positive. In many cases, they are told that death is not death at all, but rather the beginning of a new life."

Wurmser is currently the executive director of The Middle East Media & Research Institute, or MEMRI, and has published extensively on the Middle East and Arab and Israeli politics.

How can children be sold on dying in battle?

"The state threatens children if they're not willing to commit jihad," says Wurmser, "and tells them they will be punished by God if they do not commit jihad. If they do commit jihad, they and their families will be benefited by the state. [Their families] are promised major financial benefits if they kill themselves in suicide attacks against Israel."

To get over the fear, explained Wurmser, "they are told by their teachers that they're not going to die at all. There is definitely an element of denial they are exposed to."

This is not to say that some parents won't object to having their children converted to terrorists, says Wurmser, "but in the more religious families, there is no sense of sorrow. We see Palestinian mothers who have lost children - especially parents from very fundamentalist Muslim backgrounds -- who are not upset at all, but who say their sons have brought great honor to their families." This is typical, she says, of "radical national Arab regimes who have adopted the Islamic line."

Palestinian man teaching children how to fire M-16 automatic assault rifles.

This shocking assessment was bolstered in an Oct. 27 Jerusalem Post editorial, in which writer Gerald M. Steinberg provided details of statements made by Palestinians to reporters after their children had been killed in fighting.

"Interviewed by journalists after [recent] tragedies, some of the parents of these young victims refer to their children as shaheeds (martyrs), whose lives were given willingly and proudly to the Palestinian cause in fighting the hated Zionist enemy," Steinberg said.

"In an unbelievably shocking scene, one mother boasted that she bore her son precisely for this purpose, and the father proudly claimed credit for providing the training. The parents will also receive a sizeable financial 'reward' from the Palestinian Authority," he said.

"For a people who count Abraham (or Ibrahim) among their ancestors, this willful child sacrifice violates the fundamental tenets of morality and ethics," said Steinberg. "The message of Abraham's non-sacrifice of Isaac was, and remains first and foremost, the absolute rejection of such practices."

Middle East sources consulted by WorldNetDaily said the "Children's Club" is no longer being produced, but that other programs with similar messages and themes have taken its place.
  • Je kunt me veel vertellen maar ik mag hopen dat de Israelische kinderen een beter opvoeding meekrijgen. Nu snap je ook beter mijn eerdere stelling : "Kind soldaten in wording".

Een goede maatschappelijke grondhouding begint bij een goede en gedegen opvoeding.
    - Probeer die maar eens te debunken., of wil je soms zeggen dat er niks aan de hand is -
    En vraag dan nogmaals eens af of er wel zoiets bestaat als onschuld, en/of deze kinderen wel onterecht in de gevangenissen terecht zijn gekomen ? Neemt niet weg dat de behandeling altijd beter kan. Het is minder zwart wit wat Meki en co willen doen geloven. Als je een beetje rond gaat zoeken komt er een heel andere steen boven drijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 18-07-2006 06:14:47 ]
    pi_39930050
    Israeiische soldaten zijn gewoon netjes
    pi_39930065
    Drughond, er gaat hier iets mis, zou je het kunnen opbrengen om te maillen.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 06:01:35 #89
    89730 Drugshond
    pi_39930076
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 05:39 schreef Recovering het volgende:

[..]

zou je a.u.b. aan Dog willen vragen of 'ie normaal gaat doen?
    Ik loop bijna tegen een ban op terwijl dat niet terecht is.
    ff de notes doorgelezen en het FA-topic.
    Je schijnt wel eerder een waarschuwing te hebben gekregen over het post gedrag (waar kan ik even niet achterhalen).
    Qua notes zie ik een flame naar een collega moderator.
    Een doodsverwensing naar een virtuele inbreker.
    en iets in de trend van
    quote:
    Snij ze de strot af!
    Stellettje kankerlijers
    Breng meer nuance en objectieviteit in je postings dan is er niet zo veel aan het handje. Laat je m.a.w. niet gek maken door een aantal reakties van collega mede-fokkers. Ik zelf doe dat sowiezo niet, ik kies zelf wel waarop ik wil reageren en welk onderwerp ik wil aansnijden ter verbreding van de discussie. En als ik iets niet wil lezen dan staat gewoon mijn negeermode aan. Maar anderzijds moet de posting an sich wel door de beugel kunnen. En het aantal postings gaat hard... heel hard.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 06:19:05 #90
    89730 Drugshond
    pi_39930146
    Recovering ik kan je niet mailen, e-mail adres is niet bekend in je profiel. Maar het feit dat er iets mis gaat lijkt me meer een forum@fok.nl kwestie. Of stuur mij een mail. Dat werkt wellicht makkelijker.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 18-07-2006 06:28:35 ]
      Overall beste user 2022 dinsdag 18 juli 2006 @ 06:23:34 #91
    3928 Ulx
    you aint no punk you punk
    pi_39930160
    quote:

[..]

Weet je hoe dat komt??
    Door het zionistische complot?
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
      † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 06:50:26 #92
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_39930239
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 05:50 schreef Drugshond het volgende:

[...]
    Ach zolang men hier in Nederland een massamoord op Libanezen (en Palestijnen) goedpraat door te stellen dat Israel haar uiterste best doet om alleen strategische doelen te raken, hoeven we een ander niet zoveel te verwijten aangaande hoeveel propaganda daar in gegoten is geworden.

Het gemak waarmee honderden burgerdoden met enkele zinnen onder het kleed worden geschoven, ik heb er geen woorden voor. Letterlijk niet.

Ik heb ook geen enkele behoefte meer om dit nog langer te lezen. De 'discussies' die enkel nog lijken te bestaan uit vergoedelijking, geweldsverheerlijking en excuus om haat tegen alles wat moslim of arabier is te spuien, die nauwelijks meer als mensen beschouwd lijken te worden. Bah! Zieke zooi!
      dinsdag 18 juli 2006 @ 07:41:58 #93
    89730 Drugshond
    pi_39930456
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 06:50 schreef NorthernStar het volgende:
    Ach zolang men hier in Nederland een massamoord op Libanezen (en Palestijnen) goedpraat door te stellen dat Israel haar uiterste best doet om alleen strategische doelen te raken, hoeven we een ander niet zoveel te verwijten aangaande hoeveel propaganda daar in gegoten is geworden.
    Wil je hiermee aangeven dat Israel alleen burgerdoelen bestookt. ? Die vergelijking gaat ook niet helemaal op. Propoganda of niet, het aantal slachtoffers wat nu reeds gevallen is valt bijna dagelijks in Dafur door sectarisch geweld. Of is nu ineens een Afrikaans leven opeens minder dan iemand uit het midden-oosten. Het ene conflict is het andere niet (en/of omgekeerd). Het is maar net waar het mediaoog in de wereld na wil kijken.
    quote:
    Het gemak waarmee honderden burgerdoden met enkele zinnen onder het kleed worden geschoven, ik heb er geen woorden voor. Letterlijk niet.
    Elke dode is er 1 te veel, de power-play houding van Israel spreekt me ook niet aan. Anderzijds kiest Israel duidelijk voor de eliminatie oplossing van Hezbollah (via overdreven hard geweld) om de invloedsfeer van Syrie en/of Iran zo ver mogelijk buiten de deur te houden. En daarin kan ik ze wel volgen.... Als ik de uitspraken/retoriek van de Iraanse president ernaast ga leggen inclusief atoomprogramma (die nooit vreedzame kenmerken zal hebben). Vergeet omgekeerd niet dat er inmiddels 700+ raketten van Hezbollah op Israelisch grondgebied terecht zijn gekomen. Als ze die dingen iets beter konden mikken dan liep de bodycount ook in Israel ook zeer snel op.
    quote:
    Ik heb ook geen enkele behoefte meer om dit nog langer te lezen. De 'discussies' die enkel nog lijken te bestaan uit vergoedelijking, geweldsverheerlijking en excuus om haat tegen alles wat moslim of arabier is te spuien, die nauwelijks meer als mensen beschouwd lijken te worden. Bah! Zieke zooi!
    Nee, het probleem ligt anders. Een kleine minderheid is het voor de meerderheid in Libanon grof aan het verzieken. De verstandhouding tussen Israel en Libanon liep al enige tijd goed totdat er weer zonodig soldaten dood geschoten moesten worden + gijzeling.
    Of durf je met droge ogen te beweren dat Hezbollah het beste met hun eigen bevolking voorhad. ?
    - Dacht het niet -
    En daar doet geloof niet zo veel aan af. Het gaat meer over een paramilitaire organisatie die middels geweld het extremisme wil vergoeilijken. En Libanon weer onder de invloedssfeer van Syrie/Iran wil plaatsen.
    Het bestuurlijke apparaat en de toezicht daarop is het werkelijke probleem (Hezbollah heeft meer wapens dan het leger van Libanon - voel je de schoen al wringen). ff een openvraag, waarom vertrekken er zoveel mensen weg uit Libanon ?
  • Bang voor een nieuwe burgeroorlog of bang voor een oorlog met Israel ?
    Ik denk namelijk beide.
  •   dinsdag 18 juli 2006 @ 07:46:32 #94
    52811 DustPuppy
    The North Remembers
    pi_39930487
    Ik snap ook niet precies waarom Beirut gebombadeerd moet worden?
    Hezbollah is voornamelijk in het zuiden actief. Beirut ligt in het noorden.

Of zouden ze een lesje strategisch oorlogsvoeren van de amerikanen hebben gehad?

"We're being attacked from over there, so we'll bomb them over here"

Zoiets?
    "The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
      dinsdag 18 juli 2006 @ 07:50:10 #95
    52811 DustPuppy
    The North Remembers
    pi_39930513
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 07:41 schreef Drugshond het volgende:
    Nee, het probleem ligt anders. Een kleine minderheid is het voor de meerderheid in Libanon grof aan het verzieken.
    En dat is natuurlijk reden genoeg om héél Libanon terug te bombarderen naar de Middeleeuwen...

Oh nee, dat is om de Libanese regering te sterken in hun strijd tegen Hezbollah natuurlijk...
    "The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
    pi_39930579
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 05:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Gooien de Israelische kinderen met stenen of verbranden ze vlaggen ?
  • lijkt me niet
    Bewegen Israelische kinderen met hun troepen mee ?
  • nee
    Zijn ze aanwezig is een oorlogsgebied ?
  • lijkt me ook niet van toepassing, tenzij je nederzettingen als oorlogsgebied gaat identificeren, maar ze zullen zeker niet op straat rondhangen bij rondvliegende kogels.
    Als er kinderen -> lees burgers sterven is dat ten gevolge van een aanslag of een raketaanval maar is dat een legitiem doelwit ?
    [..]
  • Het zijn toch soldaten in wording???
    quote:
    Zijn die kinderen onschuldig..... in mijn optiek niet. Ze zijn kindsoldaten in wording.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 07:59:12 #97
    54772 Silmarwen
    The World is in our hands
      dinsdag 18 juli 2006 @ 08:00:24 #98
    89730 Drugshond
    pi_39930610
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 07:50 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk reden genoeg om héél Libanon terug te bombarderen naar de Middeleeuwen...

Oh nee, dat is om de Libanese regering te sterken in hun strijd tegen Hezbollah natuurlijk...
    Dat maakt het juist zo krom dat een diplomatieke oplossing nooit in zicht zal komen.
    Ze geven hiermee het signaal af dat het hele bestuur moet wijken.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 08:03:26 #99
    151582 A_L_N_F
    Blanche-Meki :')
    pi_39930641
    mmm, deze topics lopen wel heel hard.
    heb er weinig van mee gekregen van alles aangezien ik met werk zat en vakantie

maar zoals het er nu uit ziet kan het aardig gaan escaleren wanneer SA en iran ook mee gaan doen.
    zolang ik maar niet op vakantie wordt opgeroepen om in dienst te gaan vind ik alles best
    ik ben lief :)
      dinsdag 18 juli 2006 @ 08:09:00 #100
    52811 DustPuppy
    The North Remembers
    pi_39930679
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 08:00 schreef Drugshond het volgende:
    Ze geven hiermee het signaal af dat het hele bestuur moet wijken.
    Nadat ze eerst zelf zeiden dat het hen hier niet om te doen was en dat ze hiermee de regering wilden 'helpen' zodat zij zelf Hezbollah konden aanpakken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')