Kleine Israel?..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu het kleine Israël gedwongen wordt zichzelf te verdedigen,
Dit is, hoe rot het ook klinkt, een droomscenario voor Iran ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:26 schreef Ixnay het volgende:
Een samenhang van toevalligheden:
1. Iran is rond deze tijd klaar met hun nucleaire programma, en zouden nu moeten beschikken over het verrijkte uranium.
2. De organisatie Hezbollah zijn sjiitische moslims, net als Iranezen. Verder komt er wereldwijd het sjiisme weinig voor.
3. Iran heeft al duidelijk gemaakt te zullen ingrijpen wanneer de zaak uit de hand loopt. Wanneer Syrië doelwit zal worden.
Mij lijkt dat alles bij het plan van Iran hoort, alles wijst erop.
Ze hebben nu een goeie reden om Israël van de kaart te mogen vegen. En ze zijn klaar voor een grote oorlog.
Hezbollah is niets meer dan een project van Iran om een oorlog uit te lokken met Israël. De taktiek heeft veel weg van terroristische organisaties uit het verleden. Ze hebben geen identiteit en geen plaats. Je kunt ze niet aanvallen omdat ze tussen de onschuldige burgers rondlopen. Eerst waren dat de Afghanen nu Libanezen.
Het zou me ook niets verbazen dat alle wapens van Hezbollah van Iran afkomt.
En we bouwen er een jeneverstokerij bij gevoed door de restwarmte van die centralesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We moeten het zake opleiden en we gaan geloof ik een nieuwe kerncentrale bouwen en dan bouwen die andere kerncentrale om tot zwaarwaterfabriek en maken we ook even wat a-bommetjes voor het geval de EU moeilijk gaat doen.
We gaan er niet in 1 keer uit, we gaan het sneaky, doordacht en doortrapt aanpakken.
Gelukkig wel. Anders was het allang vernietigd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kleine Israel?..
qua oppervlakte misschien, maar dat leger van ze behoort tot de sterkste van de wereld
Kinderen in de line-of-fire plaatsen bij schietincidenten is vragen om slachtoffers. Of wil je Israel het recht ontnemen om terug te kunnen schieten omdat er ook kinderen bij betrokken zijn. ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is onzin Drugshond. Zelfs al zou dit zo zijn, dan nog dient men hen als kinderen te behandelen.
Een beetje rare redenering in mijn optiek:"Kindsoldaat in wording."²
ok ik zal vanaf nu ontopic zijn, maar ik speel niet, ik zie uit de EU stappen als mijn roeping.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En we bouwen er een jeneverstokerij bij gevoed door de restwarmte van die centrales
Anders zuip jij al mijn drank nog op.
Graag ontopic graag, als je wilt spelen doe je dat maar in [POL SC 986] Hagedisperspectief
Er zijn reeds raketten op Israël afgevuurd door Hezbollah waarvan vaststaat dat ze van Iraanse makelij zijn. Ik hoop dat je niet verbaasd bent.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:26 schreef Ixnay het volgende:
Het zou me ook niets verbazen dat alle wapens van Hezbollah van Iran afkomt.
Dat hadden de russen ook in Afghanistan en Tjetjenie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kleine Israel?..
qua oppervlakte misschien, maar dat leger van ze behoort tot de sterkste van de wereld
Iran wilde dat het zo gebeurde.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit is, hoe rot het ook klinkt, een droomscenario voor Iran ja.
Zeggen dat je gaat smullen van het media geweld en van mediaoptredens van radicale Bush onder het genot van een zak overheerlijke popcorn is niet on-topic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok ik zal vanaf nu ontopic zijn, maar ik speel niet, ik zie uit de EU stappen als mijn roeping.
Zou anders ook te toevallig zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er zijn reeds raketten op Israël afgevuurd door Hezbollah waarvan vaststaat dat ze van Iraanse makelij zijn. Ik hoop dat je niet verbaasd bent.
Ik denk dat maar weinig mensen daar van zullen opkijken.quote:
quote:
Russia May Send Navy Ships to Lebanon
Russia may send navy ships to the Lebanon coast, the ITAR-TASS news agency reported on Monday quoting a source in the Defense Ministry. The move is being considered as Russia prepares to evacuate its citizens from the conflict zone.
On Sunday Russian Foreign Minister Sergey Lavrov said that Russia is preparing to evacuate its citizens from Lebanon
Lavrov warned that the fighting between Israel and Lebanese guerrillas could ignite a wider conflict, and said the international community had to use all means possible to end the violence immediately.
Ach ja, een land in oorlog steunt altijd zijn leider. Vooral in het begin.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:38 schreef _The_General_ het volgende:
Over Haaretz, ik dacht dat die krant toch de meer linkse krant was? Toch komen ze behoorlijk pro Olmer over...
Normaal reageer ik niet op het geraaskal van Meki, maar hier heeft hij een heel belangrijk punt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Niks aan te toevoegen
terroristen zijn geen Moslims maar laffe k*nk*r die mensen willen vermoorden net als Israelische leger
Zal het druk worden met de Amerikaanse, Franse en Engelse schepen die er al zijnquote:
My country right, my country wrong,..my country.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:38 schreef _The_General_ het volgende:
Over Haaretz, ik dacht dat die krant toch de meer linkse krant was? Toch komen ze behoorlijk pro Olmer over...
De IRA is dan ook niet Katholiek maar is opgebouwd uit meerdere stromingen in Ierland.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op het geraaskal van Meki, maar hier heeft hij een heel belangrijk punt.
Ik heb nog nooit ook maar een Katholiek, zelfs de Paus, horen ontkennen dat de IRA Katholiek is.
Tot het moment dat ik een Moslim, eentje maar, hoor toegeven dat er islamitisch terrorisme is kan ik die lui niet langer serieus nemen. Ik heb genoeg Joodse vrienden die Kach en Lehi (en zelfs Irgun) teroristen hebben genoemd, nog nooit heeft ook maar een moslim toegegeven dat Hamas, Hizbollah, Al Qaida etc etc Islamitisch zijn.
Vooral de waarheid blijven ontkennen, dan kom je er wel...
Het is ook geen toeval;quote:
Bronquote:Formed in 1982 in response to the Israeli invasion of Lebanon, this Lebanon-based radical Shia group takes its ideological inspiration from the Iranian revolution and the teachings of the late Ayatollah Khomeini. The Majlis al-Shura, or Consultative Council, is the group’s highest governing body and is led by Secretary General Hasan Nasrallah. Hizballah is dedicated to liberating Jerusalem and eliminating Israel, and has formally advocated ultimate establishment of Islamic rule in Lebanon. Nonetheless, Hizballah has actively participated in Lebanon’s political system since 1992. This radical Shia is dedicated to creation of Iranian-style Islamic republic in Lebanon and removal of all non-Islamic influences from area. It is strongly anti-Western and anti-Israeli.
Inderdaad. Wanneer Libanon niet getolereerd had dat er op een deel van zijn grondgebied een terroristische organisatie de facto de dienst uitmaakte, was er niets aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:41 schreef DaMook het volgende:
Isreal doet wat ze mogen in zo'n situatie. Ik hoop dat Libanon inziet dat ze de hezbollah uit moeten roeien. Dan komt het wel goed
.
desondanks wordt door geen enkele Katholiek ontkend dat de sterkste stroming in de IRA Katholiek is... itt de lieve Moslims die nergens Moslim terrorisme zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De IRA is dan ook niet Katholiek maar is opgebouwd uit meerdere stromingen in Ierland.
Maar wel voor 90% Rooms Katholiek. En alhoewel het streven eerder is naar een verenigd Ierland dan naar een katholiek Ierland, kun je de godsdienstfactor toch niet wegdenken uit die oorlog.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De IRA is dan ook niet Katholiek maar is opgebouwd uit meerdere stromingen in Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |