*kaartje koopt*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef teamlead het volgende:
maar het BB6-forum loopt inmiddels als een trein
Wat mankeerden ze?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag kwam Bart op de poli bij me
Op 1 dag Leo Beenhakker aan de foon, en Bart aan de balie
quote:
Bart heeft waarschijnlijk eindelijk z'n vingers gekneusd tijdens t rammen op z'n toetsenbordquote:
Ik moest mijn was nog ophangen, en mijn tanden poetsen.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Bart heeft waarschijnlijk eindelijk z'n vingers gekneusd tijdens t rammen op z'n toetsenbord![]()
Vrouwelijk of mannelijk delleke?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beroepsgeheim, Bart had wel een blond delleke bij zich
Ik ben dokter, kijk maar naar de smiley:quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beroepsgeheim, Bart had wel een blond delleke bij zich
vrouwelijkquote:
Stoffel?? Nee joh, dat is een hele nette ambtenaar die in het echt ook een stoffel is en geen vlieg kwaad doet en echt zo sullig isquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
En Leo kwam alvast zijn Hepetitus injectie halen tegen die Poolse hoertjes
Leo Beenhakker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stoffel?? Nee joh, dat is een hele nette ambtenaar die in het echt ook een stoffel is en geen vlieg kwaad doet en echt zo sullig isDus die gaat heus niet naar de poolse hoeren hoor
![]()
Rob en Ingridquote:Op maandag 17 juli 2006 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Big Brother reünie 24 mei 2006, gevonden via Arcee
sorry, maar die groepsdruk he, anders worden mijn antizwaaivriendjes boos op me, maar ik was echt enthousiast je weer te "zien"![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rob en IngridGeintje toch he
Zo'n jong en lekker mokkel met zo'n eenbenige ouwe lul
. En roel en dido nog bij elkaar
Had ik niet verwacht (dat dido het zolang uit zou houden
.
Ja sorry ik quote van pagina 1 , maar zie dit topic voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |