Het liefste heb ik gewoon geen gezeik met/over welk geloof dan ook. Dat gezeur van die psychopaten.quote:
Nee komen er niet dit jaar. Ook geen tv-uitzendingen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:43 schreef Inca het volgende:
Komen der ook weer streams weet iemand dit al?
Helaas n.n.b.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:43 schreef Inca het volgende:
Komen der ook weer streams weet iemand dit al?
Rasta is ook een religie, die ook niet dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef Gert het volgende:
Het liefste heb ik gewoon geen gezeik met/over welk geloof dan ook. Dat gezeur van die psychopaten.
Doe die rasta maar,
Welke Leo? Die uit BB2 of BB3?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef Sanne het volgende:
Ik wil er weer een Leo in.![]()
Zo'n hele zielige.
Die zeuren niet, die roken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Rasta is ook een religie, die ook niet dus.
BB3. Die van die loopband viel.quote:
Ze schrijft er bij: "Zo'n hele zielige".quote:
Ja iddquote:
Ik kan me anders herinneren dat die andere Leo (Piller) in BB2 ook niet ech een superheld was, hij stapte ook vrijwillig op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze schrijft er bij: "Zo'n hele zielige".
Heb je nog meer hints nodig?
Die had een eigen bedrijf, en was een beetje een opschepper.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me anders herinneren dat die andere Leo (Piller) in BB2 ook niet ech een superheld was, hij stapte ook vrijwillig op.
Stoffel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja iddIk weet nu weer wie je bedoeld
Ze noemden hem ook "stoffel" kan ik me nog herinneren
quote:
FrancisC speelt een hoofdrolquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volkskrant van vanochtend:
Veel persoonlijk drama in film over Gert en Hermien
AMSTERDAM - Persoonlijke drama's en hoogtepunten staan centraal in de bioscoopfilm over het voormalige artiestenpaar Gert en Hermien, dan vooral in de jaren zestig furore maakte met het Nederlandse levensliet. Dat zet cineast Pieter Verhoeff, die de film gaat produceren. Waarschijnlijk komt de film in 2008 op het witte doen (ANP).
![]()
![]()
![]()
in plaats van een boek er maar een filmscript van gemaakt?quote:
maar het BB6-forum loopt inmiddels als een treinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef Arcee het volgende:
Misschien krijgt flugeltje toch nog gelijk. 't Topic loopt voor geen meter.
Code #33quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef teamlead het volgende:
maar het BB6-forum loopt inmiddels als een trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |