Die ging jij toch maken?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef Pinball het volgende:
Is er al een OP voor deze uitmuntende SC reeks actuele topics?![]()
[fluister]quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Er zingen nog maar heel weinig geruchten rond dit jaar vind ik. Van mij mag het wel 'los' gaan wat dat betreft...
Nee, ik maak al SV-topics met rode pijltjes.quote:
* bevestigdquote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
[fluister]
Ik heb gehoord dat die 2 kutmods van vorig jaar terugkomen, maar niemand wil het bevestigen.
[/fluister]
Welk fimpje?quote:In dat filmpje van de reünie zei Ingrid iig dat er zelf een aantal mensen bij de psycholoog liepen.
Maar ja: ze zei ook dat ze een relatie met Rob had![]()
Big Brother reünie 24 mei 2006, gevonden via Arceequote:
Ik vind de actie van Hunter toch wel apart, met z'n "Bridget wordt de nieuwe presentatrice".quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Er zingen nog maar heel weinig geruchten rond dit jaar vind ik.
Ik had gegoogled op: presentatie bb6, wiki stond toen op de eerste pagina (inmiddels op de tweede)quote:Op maandag 17 juli 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook vind ik het raar dat Peter6000 daarna zo snel de bron vond van dit door Hunter gebrachte nieuws. Je kijkt immers niet als eerste op Wikipedia, als je zo'n bericht bevestigd wil zien.
Same here!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Big Brother reünie 24 mei 2006, gevonden via Arcee
sorry, maar die groepsdruk he, anders worden mijn antizwaaivriendjes boos op me, maar ik was echt enthousiast je weer te "zien"![]()
![]()
OK. Een toevalstreffer dus, want het stukje mbt de hernieuwde presentatie door Bridget was toen nét toegevoegd door Hunter aan Wikipedia. Maar "presentatie + bb6" waren natuurlijk al eerder geïndexeerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had gegoogled op: presentatie bb6, wiki stond toen op de eerste pagina (inmiddels op de tweede)
Dus toch!quote:
Dat deed hij ook, met een grammaticafoutje.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus toch!
Overigens is het gebruikelijk om de [me] tag te vergezellen van de derde persoon enkelvoud, dit ter info.
Bedankt Peter (en Arcee) ! Die had ik dus nog niet gezienquote:Op maandag 17 juli 2006 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Big Brother reünie 24 mei 2006, gevonden via Arcee
Ben de SC uitgepest tijdens HBB, door een groep fanatieke zwaaiers, en stoor me aan het v-o-l sfeertje, en als ik zwaai zou ik zelf meedoen aan hetgene waar ik me aan stoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:09 schreef Day het volgende:
En sinds wanneer maak jij je druk om 'de groep'?
BB6, de mods-BB6 The Blogquote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus toch!
Overigens is het gebruikelijk om de [me] tag te vergezellen van de derde persoon enkelvoud, dit ter info.
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben de SC uitgepest tijdens HBB, door een groep fanatieke zwaaiers, en stoor me aan het v-o-l sfeertje, en als ik zwaai zou ik zelf meedoen aan hetgene waar ik me aan stoor.
Maar idd: als ik behoefte heb naar jou te zwaaien moet ik dat gewoon doen :)
Hoi day![]()
Dit was wel een eenmalige uitzondering hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]precies...
maar wel in het juiste topic he....
* Kijkt eerst even of APK er niet is.quote:
Euh, het programma begint pas over 4,5 week.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:09 schreef Day het volgende:
OT: ik ben trouwens wel benieuwd wie de nieuwe bewoners worden. Ze zijn wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?
Weet ik wel, maar er zijn nog geen roddels, geruchten, theorieën, etc.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, het programma begint pas over 4,5 week.
* APK vindt het ook een beetje absurd dat het subforum vrijdag al open gaat.
Vorig jaar was er alleen het nieuws dat er een zwangere vrouw in zou komen geloof ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef Day het volgende:
Weet ik wel, maar er zijn nog geen roddels, geruchten, theorieën, etc.
Dat was vorig jaar toch wel zo, of vergis ik me nou?
Ga jij dat op je nemen?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, ik maak al SV-topics met rode pijltjes.
Hoe weet jij dat nou? Zit je soms te lurkenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben de SC uitgepest tijdens HBB, door een groep fanatieke zwaaiers, en stoor me aan het v-o-l sfeertje
......knip.....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Zit je soms te lurken![]()
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb wel meegelurkt: je moet om 1300 werken he
Hoi Peter!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ben de SC uitgepest tijdens HBB, door een groep fanatieke zwaaiers, en stoor me aan het v-o-l sfeertje, en als ik zwaai zou ik zelf meedoen aan hetgene waar ik me aan stoor.
Maar idd: als ik behoefte heb naar jou te zwaaien moet ik dat gewoon doen![]()
Hoi day![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen de Tokkies zich ook hebben opgegeven?
De helft van de posters in dit topic dus?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef SuperMOM het volgende:Dat zou leuke tv opleveren
Een paar van die super aso's erin
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De helft van de posters in dit topic dus?![]()
quote:
Of een rasta neger.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Of een Javier Guzman mét broers
Ik ben wel heeeel erg benieuwd hoor. Mis trouwens echt al onze series die we volgden, maar dat komt in najaar/winter wel weer goed.
Hoop ik
Heet hehquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn Ma en Pa Tokkie!!!!
Ach nee, die weten vast niet hoe een PC werkt
Er is in een serie over gehandicapten survivalaars (sbs?) een goeie kandidaat !!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:15 schreef Sanne het volgende:
Of een rasta neger.
Er moet wat meer kleur in dat huis hoor.
Ja een zeurdooees is ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is in een serie over gehandicapten survivalaars (sbs?) een goeie kandidaat !!!
Een dove, homofiele neger, die ontzeeeeeeeeeeetend kan zeuren, is dat wat
Ja, maar zonder i.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |