abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39943226
Nou naar mijn idee vloeken en tieren die amerikanen er echt wel op los, zeker die cowboys. Amerikanen zijn gewoon ruw, dat kan de gemiddelde betuttelde westerling gewoonweg niet bevatten.

Bush ook hoor als de camera's weg zijn. En zo hoort het, hij spreekt tenminste de taal van de burger.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39943735
quote:
Bush: You see the irony is what they need to is get Syria to get Hezbollah to stop doing this shit and it's all over...
En waarom zouden ze dat nu niet doen?
Wat voor voordeel hebben de Syriers daarmee te behalen, de hezbollah was nu net het laatste restje invloed dat ze in Libanon hadden, en hun laatste wapen tegen Israel... en deze stonden op het punt door de Libanezen ontwapend te worden....

Alsof Bush ook de oplossing voor Irak klaar heeft staan: "If the Shiites and Sunnites over there just stop doin this shit and it's all over..."
en Iran: " If Ahma.. uhm .... ahmadji... uhm .. amidja... that Iranian President just stop doin that shit and it's all over..."
het energievraagstuk: ".. If we al stop doin shit and it's all over..."

zelfs de vietnam-oorlog is posthuum door Bush gewonnen: "You see the irony is what they need to is get Ho-Chi Ming to get the Vietcong to stop doing this shit and it's all over.."

Het grappige is dat Syrie een stevige bondgenoot van de amerikanen is (ondanks dat ze 'officieel tot de 'axis of evil' behoren, maar de CIA heeft er veel invloed en de syriers voeren ook een deel van de martelingen voor de CIA uit, ook krijgt Syrie indirekte stevige steun in wapenleveranties), maar eentje waarmee ze niet te koop lopen...

En Syrie was nu net korte tijd terug gedwongen zich terug te trekken uit Libanon wat de Hezbollah in een nogal geisoleerde positie plaatste....
Hezbollah is juist en stuk aggressiever geworden omdat die op het punt stonden gedwongen te worden hun wapens in te leveren en raket-installaties te ontmantelen in zuid-libanon....

Met de huidige oorlog en de aanvallen van de Israeliers heeft Hezbollah ook zijn eigen positie weten te versterken omdat ze de enige zijn die ook Israel kan 'terugslaan' en die bombarderende F16's van de Israeliers kan neerhalen en schepen voor zee in brand kan schieten (beide al gelukt door Hezbollah raketten, waar het Libanese leger feitelijk niks kan uitrichten tegen de Israelische aanvallen)

Deze oorlog is heel simpel voor de Havikken aan beide kanten, zowel bij de Israeliers alswel bij de Syriers, zelfs bij bv de CIA zeer welkom...
de slachtoffers zijn de Libenaese bevolking die vrede wil, alswel de Israelische bevolking in noord-Israel die minder opheeft met de radikale kolonisten op de west-Bank en jeruzalem...

Ik heb overigens de indruk dat Blair daar een zeker doel nastreeft ... al wordt zijn preciese doel niet helemal duidelijk (wel lijkt hij een vrijbrief te willen om daar diplomatie te bdrijven , inplaats van Kofi Annan en ook in plaats Van Condooleeza Rice... hij geeft aan dat hij dat beter dan Condi zou kunnen doen).
Bush blijft meer algemeen, maar Blair probeert hem in een bepaalde richting te dwingen, het delen van Blair's visie over dat conflict daar.
pi_39946794
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef KroJo het volgende:
Wat voor voordeel hebben de Syriers daarmee te behalen, de hezbollah was nu net het laatste restje invloed dat ze in Libanon hadden, en hun laatste wapen tegen Israel... en deze stonden op het punt door de Libanezen ontwapend te worden....
Je beweert hier dat Hezbollah op haar laatste benen stond. Kun je dat verder onderbouwen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:55:44 #54
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_39947634
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef Ni0 het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)70706_bushblair.html

OMG me broertje van 4 praat niet eens tijdens het eten
Bush: "stop this shit"

Peace out nigga.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_39947789
Kenmerkend voor de simplistische visie van Bush en de zijnen. Syrië moet Hezbollah gewoon even bewegen te stoppen en alles is weer normaal. Maar goed, dit is dan ook de man die Rusland dezelfde vrijheid van pers en van religie als in Irak toewenste. Bush is volgens mij ergens aan verslaafd of hij heeft een geestelijke aandoening.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:05:34 #56
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39947829
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Monidique het volgende:
Syrië moet Hezbollah gewoon even bewegen te stoppen en alles is weer normaal.
Denk dat het daar wel op neerkomt.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39947872
Zou mooi zijn.
pi_39947912
Bush is een idioot, hij heeft een bril zo roze dat ze er een heel kleurenspectrum aan hebben moeten plakken, hij heeft de wereld onveiliger gemaakt en hij is gevaarlijk. Een gevaarlijke idioot die in sprookjesland leeft. Wat hij zegt, daar hecht ik gewoon weinig waarde aan.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:15:16 #59
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39947993
Ik bewonder de kracht van je argumentatie.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39948041
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:15 schreef Napalm het volgende:
Ik bewonder de kracht van je argumentatie.
Je bent niet de enige. Wereldwijd zijn er velen te vinden die van mening zijn dat mijn kracht van argumentatie uitmuntend is. Zelf ben ik ook bewust van mijn gave en kennis en kunde, en ik kan dan ook volledig beamen wat jij en vele anderen vinden.
pi_39948181
Wat is nou de nieuwswaarde hiervan, wat is er uberhaupt interessant aan? Dat een president 'shit' zegt!?
pi_39948778
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Monidique het volgende:
...hij heeft een bril zo roze dat ze er een heel kleurenspectrum aan hebben moeten plakken...
Ik heb behoorlijk wat kennis op het gebied van kleuren, spectra en brillen, maar ik ben bang dat je wereldberoemde argumentatiekunst hier kant nog wal raakt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_39948820
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:55 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb behoorlijk wat kennis op het gebied van kleuren, spectra en brillen, maar ik ben bang dat je wereldberoemde argumentatiekunst hier kant nog wal raakt.
Dan zie je het duidelijk verkeerd.
pi_39949131
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 19:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dan zie je het duidelijk verkeerd.
Argumentatiekunde van wereldklasse? We zien nu de buitencategorie aan het werk!
pi_39949266
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 20:07 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Argumentatiekunde van wereldklasse?
Ik zei: "Wereldwijd zijn er velen te vinden die van mening zijn dat mijn kracht van argumentatie uitmuntend is."

En dat is natuurlijk ook gewoon zo. De argumentatiekoning, dat ben ik! Of moet ik zeggen... keizer? Mijn in feite metafysische manieren om moeilijke zaken in een zin duidelijk te maken en overtuigend aan te tonen waarom ik gelijk heb, worden behoorlijk bewonderd. Mijn ervaring, inzicht en intelligentie halen een stelling of een zin of een verkondigde waarheid binnen luttele seconden uiteen en tonen dan met overweldigende precisie aan hoe het dan wel in elkaar steekt.
pi_39950215
Niet zo grappig...
pi_39955930
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je beweert hier dat Hezbollah op haar laatste benen stond. Kun je dat verder onderbouwen?
Niet hun 'laatste benen' domweg omdat ze in zuid-Libanon nog een hele machtige positie hadden en een goede organisatie...
toch was er een UN-resolutie aangenomen en de regering, waarvan de politieke tak van de Hezbollah deel van uitmaakt had aangegeven deze te willen uitvoeren, expliciet ook het ontwapenen van hezbollah in zuid-Libanon...

Natuurlijk was dat niet zomaar gelukt, en de Haviken zullen er op wijzen dat er weinig direkte bewijzen waren dat Hebollah zich ok aan die UN-resolutie zou houden (overigens, net zoals Israel ook weinig aantrekt van UN-resoluties)... maar het was wel duidelijk dat sinds de terugtrekking van Israel uit Zuid-Libanon en de moord op Hariri waarna de Syireirs ook gedwongen werden zich uit Linbanon terug te trekken, de duiven in Libanon sterk aan het winnen waren en men streefde naar vrede... ook te merken aan een duidelijke economische heropbouw van het land ...
Dat intitatief is door de bommen van israel nu mogelijk compleet vernield.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')