Wie dan wel?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef _The_General_ het volgende:
Je broertje is ook niet de leider van de vrije westerse wereld
Oh ja? Says who? Ik ben toch zo vrij niemand als leider vand e vrije wereld te beschouwen.quote:
Bush is behoorlijk dom, hij moet het hebben van de mensen achter zich,quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef Ni0 het volgende:
Ziet er vrij amateuristisch uit, en dat regelt oorlogen.....
Ja, en? Maakt dat hem 'de leider'? Oke, qua politiek doet hij wel wat denken aan een 'Führer' (Landen binnenvallen en zo), maar ik zoek toch echt mijn eigen leiders uit, thank you very much. Meneer Bush heeft mij bijvoorbeeld niks te bevelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef _The_General_ het volgende:
Who cares wat jij denk. Bush is onbetwist de meest machtige man van de vrije wereld
quote:The two men start by discussing an exchange of gifts:
--------------------------------------------------------------------------------
Bush: And thanks for the sweaters - I know you picked em out yourself...
Blair: Oh yes absolutely - in fact I knitted it!!!
(laughter)
Bush: What about Kofi Annan - he seems alright. I don't like his ceasefire plan. His attitude is basically ceasefire and everything sorts out.... But I think...
Blair: Yeah the only thing I think is really difficult is that we can't stop this without getting international presence agreed. I think what you guys have talked about which is the criticism of the [inaudible word). I am perfectly happy to try and see what the lie of the land is, but you need that done quickly because otherwise it will spiral.
Bush: Yeah I think Condi's [US Secretary of State Condoleezza Rice) gonna go soon.
Blair: Well that's all that matters but if you... You see at least it gets it going.
Bush: I agree it's a process...I told her your offer too.
Blair: Well it's only if she needs the ground prepared as it were. If she goes out she HAS to succeed whereas I can just go and...
Bush: You see the irony is what they need to is get Syria to get Hezbollah to stop doing this shit and it's all over...
Blair: Dunno... Syria....
Bush: Why?
Blair: Because I think this is all part of the same thing...
Bush: (with mouth full of bread) Yeah
Blair: Look - what does he think? He thinks if Lebanon turns out fine. If you get a solution in Israel and Palestine. Iraq goes in the right way
Bush: Yeah - he's [indistinct]
Blair: Yeah.... He's had it. That's what all this is about - it's the same with Iran
Bush: I felt like telling Kofi to call, to get on the phone to Assad and make something happen.
Blair: Yeah
BUSH: [indistinct] blaming Israel and [indistinct] blaming the Lebanese government....
Soms is het net een mens.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef Ni0 het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)70706_bushblair.html
OMG me broertje van 4 praat niet eens tijdens het eten![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt dom en zelfs geïnteresseerd in de politiek over vond komen. Ik heb wel eens wat schokkenders gezien van die man.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef Ni0 het volgende:
Ziet er vrij amateuristisch uit, en dat regelt oorlogen.....
True, hij wist hier waar hij het over had.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:40 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt dom en zelfs geïnteresseerd in de politiek over vond komen. Ik heb wel eens wat schokkenders gezien van die man.
Hebben ze het hier nog steeds over Kofi Annan?quote:Blair: Look - what does he think? He thinks if Lebanon turns out fine. If you get a solution in Israel and Palestine. Iraq goes in the right way
Bush: Yeah - he's [indistinct]
Waarschijnlijk bewust gedaan,quote:Op maandag 17 juli 2006 20:53 schreef cptmarco het volgende:
redelijk foutje.....
Denk ik niet. Ook presidenten zijn geen supermensen die alles plannen. Maar wat ze plannen, plannen ze wel op een veel grotere schaal.quote:
Zoals ik 'm hier zie vind ik 'm een behoorlijk goede realpolitiker. En z'n inschatting over kofi annan's wapenstilstand lijkt me ook wel correct.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bush is behoorlijk dom, hij moet het hebben van de mensen achter zich,
Goh, ik had verwacht dat jij als US lover wel pro Bush zou zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef Vampier het volgende:
.... wow de man kan nog meer woorden zeggen dan danger/terrorist/freedom/clear and pressent danger and zijn andere slogans
De president staat los van het land.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
Goh, ik had verwacht dat jij als US lover wel pro Bush zou zijn![]()
Niet alleen van het land maar ook van de rest van de wereldquote:Op maandag 17 juli 2006 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
De president staat los van het land.
De bedrijven die zijn campagnes hebben gefinancierd.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:01 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Wie trekt er aan de touwtjes van Bush?
En reken maar dat daar een flinke Joodse lobby achterzit...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
De bedrijven die zijn campagnes hebben gefinancierd.
Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. 80% van de Amerikaanse Joden stemt voor ... de Democraten.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
En reken maar dat daar een flinke Joodse lobby achterzit...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Daar zou je je wel eens in kunnen vergissen. 80% van de Amerikaanse Joden stemt voor ... de Democraten.
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het ook zo kunnen zijn dat Bush misschien niet zo dom is als iedereen denkt? Zou de man zelf ook na kunnen denken?
Hij is niet de intelligentste president in de Amerikaanse geschiedenis, maar hij is een stuk slimmer dan de meeste mensen die hem voor dom uitmakenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het ook zo kunnen zijn dat Bush misschien niet zo dom is als iedereen denkt? Zou de man zelf ook na kunnen denken?
Iedere president in de Amerikaanse geschiedenis heeft zijn adviseurs cq vriendjes die hem dingen influistert. En die mensen zijn heus wel capabel, maar het zijn wel mensen, en mensen maken niet altijd de beste keuzes. Ik ben geen voorstander van Bush, maar Bush is heus geen josti die niet zijn eigen onderbroek kan verschonen zoals door sommigen wordt beweerd. Als Amerikaans president heb je wel wat meer nodig dan "de zoon van..." zijn, al helpt dat natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:42 schreef Ni0 het volgende:
Ja hijs slim in de zin dat ie in het juist gezin geboren is.. For decission making heeft ie ze vriendjes, niet echt hoopvol wat mij betreft, leg liever de wereld macht in mensen die ik zie en mensen die capabel zijn..
In tegenstelling tot wat je in Amerikaanse films ziet en hoort, wordt er in de VS niet veel gevloekt. Het is daarom wel apart dat Bush het zo verwoord heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef HokkePok het volgende:
Bush gebruikt behoorlijk grof taalgebruik voor een 'christen'. Wat hij inhoudelijk zij vind ik niet schokkend en ook redelijk openminded over de situatie.
Je taal gebruik maakt in principe niet uit. Ik heb zelfs wel eens gezegd :"Als je nu me niet komt helpen, dan besta je ook niet!". Ik had er spijt van, maar hierboven weten ze toch dat ik het niet meende.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:40 schreef HokkePok het volgende:
Blair stond erbij als zijn persoonlijke assistentje.Bush gebruikt behoorlijk grof taalgebruik voor een 'christen'. Wat hij inhoudelijk zij vind ik niet schokkend en ook redelijk openminded over de situatie.
Niet alleen in de VS. Ook in engeland. En ja, daar ben ik wel eens ontzettend mee onderuit gegaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:59 schreef Lyrebird het volgende:
In tegenstelling tot wat je in Amerikaanse films ziet en hoort, wordt er in de VS niet veel gevloekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |